Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 17:10                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 80 »

HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 juli 2006

quote:HR
Newcastle Fan schreef:

Yeah, he's still here.

This is why I say we need another striker. We sold last season's third choice striker to Blackburn, Leon Best.

Ameobi is fine coming from the bench.

However, if Ba or Cisse get injured I don't want him playing for a long period of time.

We also have his brother Sammy Ameobi who has potential, but he isn't ready either.
HR
Except for the money, why should Anita sign for Newcastle?
It will be difficult for Newcastle to play for the first four positions in the league.
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Vak: -
Reg.: 14 april 2005

spelbos schreef:

(...)

Except for the money, why should Anita sign for Newcastle?
It will be difficult for Newcastle to play for the first four positions in the league.
HR
Buiten het geld is er voor een weldenkende voetballer met zijn talent en zijn perspectieven geen enkele reden om voor dat clubje te tekenen. Vurnon is niet goed bij zijn hoofd.

[Dit bericht is veranderd door Middenweg 401 (op 15 augustus 2012 17:15:14).]
HR
HR

Dokter Mabuse
Regelmatige invaller

Vak: 125
Reg.: 5 november 2007

Newcastle Fan schreef:

We wouldn't have paid so much for a player who isn't going to be starting regular.

It's not clear yet how often and where he will play though.

I'm certain he's been bought as a central midfielder.

During last season we played our best football playing 4-3-3. Anita could fit straight in to that system alongside Tiote and Cabaye.

The only problem is we also play 4-4-2. Pardew has also hinted that Demba Ba will play as a striker "90%" of the time. I say this because when we switched to 4-3-3, Ba was moved to the left hand side of a front three and he stopped scoring and didn't enjoy playing there.

So those comments would suggest we will play 4-4-2 a lot more because Cisse cannot play out wide.

Having said that, we play better in a 4-3-3 than a 4-2-2. Pardew maybe looking at another way of playing three in midfield with two strikers.

We also have problems in January when the African Nations comes around. Ivory Coast (Tiote) meet Senegal (Ba, Cisse) in a playoff match to see who goes to the tournament. I imagine Ivory Coast will win which means Anita would definitely play.

I suppose we'll have to see what happens when we play 4-4-2. Maybe Pardew will play Anita left back and move Santon to the right back. I don't think Anita will play there much though because it seems he wanted re-assurances that he'd be playing midfield before signing.
HR
With all the respect to you, you seem to be a nice guy, I want to say that we don't give a f*ck about Newcastle and we don't care how you will play and with which players.

Ajax is one of the biggest clubs in the world and it is a disgrace that any Ajax player would sign for a shit club like Newcastle.

However if Vurnon Anita chooses to sign for such a meaningless club I wish him all the luck (not). He will not bring your club to a higher level but he will earn your badly spend millions and rot in the sun for the rest of his life.

Anyway don't bother us with stories about Pardew, Ba and Tiote because we don't give a sh*t.
HR
HR

Newcastle Fan
Ballenjongen

Reg.: 12 augustus 2012

Of course it will be difficult to play for the first four positions, however we did compete for it last season.

With all respect to the Dutch league, the Premiership is in the top two leagues in the world.

Has money been a big reason? Of course it has, but I don't think joining us is a bad move. I think he's joining us at a good period.

I know in the past Newcastle has been a place where many foreign players have come and failed, but we're in a very different scenario now.

I think in the past almost all the foreign players we signed came for money. I hope Anita hasn't come just for that.

We've been signing players from abroad who wanted to prove themselves in one of the biggest leagues.

This is why players like Tiote, Cabaye and Cisse have shone.

Obviously this season will be harder because we have to play Europa League games aswell.

I do think if we sign Anita, and hopefully Debuchy we can again challenge the top four.

I don't think we will though, I imagine we'll finish 6th.
HR
HR

Hulk Hogan
Bankzitter

Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 19 april 2012

Screw you Anita.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Dokter Mabuse schreef:

(...)

With all the respect to you, you seem to be a nice guy, I want to say that we don't give a f*ck about Newcastle and we don't care how you will play and with which players.

Ajax is one of the biggest clubs in the world and it is a disgrace that any Ajax player would sign for a shit club like Newcastle.

However if Vurnon Anita chooses to sign for such a meaningless club I wish him all the luck (not). He will not bring your club to a higher level but he will earn your badly spend millions and rot in the sun for the rest of his life.

Anyway don't bother us with stories about Pardew, Ba and Tiote because we don't give a sh*t.
HR
Oh behave.
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Dokter Mabuse schreef:

(...)

HR
Wat is jouw probleem joh? Hoewel mij die newcastle posts gestolen kunnen worden, voortaan als je zulke taal uitslaat praat je voor jezelf.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003

raptor1979 schreef:

(...)

Oh behave.
HR
Austin?

All-Time Club World Ranking, Top-100
From club 9 to club 90... Come again? :denk

[Dit bericht is veranderd door Vossie (op 15 augustus 2012 17:31:29).]
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Dokter Mabuse schreef:

(...)

HR
Ik zal je een geheimpje verklappen. Ajax is niet een van de grootste clubs ter wereld. Ajax is de grootste club van Amsterdam. NUFc is een grotere club dan Ajax. Een grotere en trouwere aanhang, hoger budget en meer merchandisinginkomsten.
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Reg.: 14 april 2005

Newcastle Fan schreef:

With all respect to the Dutch league, the Premiership is in the top two leagues in the world.
HR
Which is obviously not due to Newcastle. I could understand a move to Arsenal, for example. But Newcastle? It's just a little bit better than Southampton or Reading, which leads me to believe it's just a money related transfer.

[Dit bericht is veranderd door Middenweg 401 (op 15 augustus 2012 17:32:18).]
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

Newcastle Fan schreef:

HR
all the luck with this greedy leprechaun. We shall overcome !
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Dokter Mabuse schreef:

(...)

HR
Misschien moet je eens leren niet voor anderen waarvan je de mening niet kent te willen spreken. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Dokter Mabuse schreef:

(...)

HR
Jezus kerel. Doe ff normaal.
HRHR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003

marx schreef:

(...)

Ik zal je een geheimpje verklappen. Ajax is niet een van de grootste clubs ter wereld. Ajax is de grootste club van Amsterdam. NUFc is een grotere club dan Ajax. Een grotere en trouwere aanhang, hoger budget en meer merchandisinginkomsten.
HR
Blablabla en Nec de grootste club van nijmegen en blablabla...
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

marx schreef:

(...)

Ik zal je een geheimpje verklappen. Ajax is niet een van de grootste clubs ter wereld. Ajax is de grootste club van Amsterdam. NUFc is een grotere club dan Ajax. Een grotere en trouwere aanhang.
HR
:D
HR
HR

Dokter Mabuse
Regelmatige invaller

Voor diegene die zich aan mijn taalgebruik stoorden: Excuses.

Moraal van het verhaal: Belachelijk dat je als basisspeler van Ajax vertrekt naar een Engelse middenmoter geholpen door een louche zaakwaarnemer. Ik word hier werkelijk misselijk van. Sportieve ambities spelen geen enkele rol meer. En dan gaan we op een Ajax forum discussieren over welk systeem deze Engelse middenmoter zou moeten gaan spelen en hoe onze Vurnon hier in zou passen. Dat irriteert mij. Als je zonnodig naar Newcastle United wilt (pfff) dan slotje erop en nooit meer terugkeren.
Maar ik had dit wel iets anders kunnen verwoorden.

[Dit bericht is veranderd door Dokter Mabuse (op 15 augustus 2012 17:43:00).]
HR
HR

sanderhag123
Vedette

Reg.: 20 januari 2011

Dokter Mabuse schreef:

(...)

HR
Je zet jezelf hiermee nogal voor schut!
HR
HR

Dokter Mabuse
Regelmatige invaller

sanderhag123 schreef:

(...)

HR
Dat ben ik niet met je eens. De enige die voor schut staat is Vurnon Anita.
HR
HR

afca1987
Bankzitter

Uit: -
Reg.: 19 mei 2005

sanderhag123 schreef:

(...)

HR
Ben in Newcastle geweest en ook bij de derby Newcastle - Sunderland, maar kon weinig dingen bekennen die niet klopten. Taalgebruik niet helemaal netjes, maar het gevoel van een Ajacied is naar mijn idee hier goed verwoord.
HR
HR

Morgenzon
International

Reg.: 19 februari 2008

Dokter Mabuse schreef:

Voor diegene die zich aan mijn taalgebruik stoorden: Excuses.

Moraal van het verhaal: Belachelijk dat je als basisspeler van Ajax vertrekt naar een Engelse middenmoter geholpen door een louche zaakwaarnemer. Ik word hier werkelijk misselijk van. Sportieve ambities spelen geen enkele rol meer. En dan gaan we op een Ajax forum discussieren over welk systeem deze Engelse middenmoter zou moeten gaan spelen en hoe onze Vurnon hier in zou passen. Dat irriteert mij. Als je zonnodig naar Newcastle United wilt (pfff) dan slotje erop en nooit meer terugkeren.
Maar ik had dit wel iets anders kunnen verwoorden.
HR
Dat is toch al langer zo, Suarez is ook maar naar Liverpool gegaan, dat is momenteel ook maar een middenmoter in Engeland. Het probleem is gewoon dat de PL dusdanig groot is geworden en er daardoor enorme bedragen in omgaan dat Ajax daarmee gewoon niet meer kan concurreren. Want bij de nummer laatst van de PL kun je ongeveer hetzelfde salaris verdienen als bij Ajax om maar even het verschil aan te geven, nu zul je wss wel gaan zeggen, sportieve ambities gaan altijd voor. Maar de voetballers kiezen steeds vaker voor om al vroeg voor het geld te kiezen om zo meer zekerheid te hebben, er zijn maar weinig spelers die een verdriedubbeling van hun salaris afslaan omdat het niet strookt met hun sportieve ambities. Dat is gewoon de harde realiteit.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Maxwell Cabelino Andrade schreef:

(...)

all the luck with this greedy leprechaun. We shall overcome !
HR
Ik moet zeggen dat ik een glimlach niet kan onderdrukken. :D
HR
HR

Newcastle Fan
Ballenjongen

Reg.: 12 augustus 2012

Anyway, I don't think you can compare us with Southampton and Reading :B

Whilst we may not be one of the top four teams in the country, outside of that group we are the biggest club in England.

I'm sure Anita could play for one of the top four teams in the league, we have many players who could be playing for one of those teams.

I think it comes down to good scouting from our staff.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Newcastle Fan schreef:

Whilst we may not be one of the top four teams in the country, outside of that group we are the biggest club in England.

I'm sure Anita could play for one of the top four teams in the league, we have many players who could be playing for one of those teams.

HR
With all due respect, but you just don't get it.

Leaving a football giant like AFC Ajax for a club like Newcastle United is like leaving Marilyn Monroe for the Elephant man.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 15 augustus 2012 17:54:30).]
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Vossie schreef:

(...)

Blablabla en Nec de grootste club van nijmegen en blablabla...
HR
NEC is inderdaad de grootste club van Nijmegen en na komende zondag wellicht ook van Amsterdam. NUFC is een van de grootste clubs van Engeland en heeft na ManU de grootste aanhang. De zwartwitte aanhang is vol hartstocht en het NUFC-voetbal is sexy. De scouting is geavanceerd en elke voetballer is vereerd om voor NUFC te mogen spelen.
HR
HR

Shogun
Idool

Reg.: 7 juli 2009

Newcastle Fan schreef:

HR
Anita is very important to our team and one of the main reasons we have won the domestic title the last two seasons. Anita has everything he wants here. He can play in a team that challenges for the title, play in the Champions League and he has a guaranteed spot in the starting line-up. That's why a lot of Ajax fans can't understand his move to Newcastle United. Offcourse, the competition is better and he can earn more money, but that's about it. I think that a football player wants to win prizes and play in the Champions League. I don't see that happening for him.

marx schreef:

(...)

NEC is inderdaad de grootste club van Nijmegen en na komende zondag wellicht ook van Amsterdam. NUFC is een van de grootste clubs van Engeland en heeft na ManU de grootste aanhang. De zwartwitte aanhang is vol hartstocht en het NUFC-voetbal is sexy. De scouting is geavanceerd en elke voetballer is vereerd om voor NUFC te mogen spelen.
HR
En van der Wiel dan?

[Dit bericht is veranderd door Shogun (op 15 augustus 2012 17:59:05).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,3% dat SKN St Pölten wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!