Ajax Netwerk
vrijdag 25 april 2014 - 03:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 80 »

HR

Viktor Fischer
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 13 oktober 2009

quote:HR
Diego78 schreef:

(...)

Ik ben een groot Anita-fan, al jaren. Maar als ie nu alsnog blijft, dan ga ik toch heel anders naar hem kijken. Ja, hij is veel te laat goed gepositioneerd en mede daardoor te weinig gewaardeerd, dat hebben velen al langer door.

Maar fuckin Newcastle alleen al overwegen, gezien z'n situatie hier... pffff :denk
HR
Hoe slim de voetballer Anita als CVM ook opereert, buiten het veld heb ik hem nog nooit kunnen betrappen op deze slimheid. Veel nietszeggende uitspraken en laat zich waarschijnlijk gemakkelijk beïnvloeden door zijn voetbalmatties die eveneens allemaal dolgraag zo snel mogelijk in een grote competitie veel geld willen gaan verdienen.

Het blijft een te betreuren fenomeen. Ajax is een club die momenteel vrij veel kan bieden. Een mooie stad (hoogstwaarschijnlijk ietwat sfeervoller dan Newcastle :D ), groot stadion, voetballen voor de prijzen, voetballen in een team dat überhaupt 'voetbalt', CL, trainen onder ex-topvoetballers. Blijkbaar zien al deze jongen de TONNEN die ze nu verdienen als volledig terecht en eigenlijk ook wel het minimale. Anders gaan ze allemaal niet zo snel weg.

Anita was één van mijn favoriete Ajacieden de laatste 2 seizoenen. En nu zal hij in de aankomende maanden als reserve rechts- en linksback op een regenachtige avond in Newcastle moeten toekijken hoe Ajax floreert in de CL. ;)
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Viktor Fischer schreef:

(...)

Hoe slim de voetballer Anita als CVM ook opereert, buiten het veld heb ik hem nog nooit kunnen betrappen op deze slimheid. Veel nietszeggende uitspraken en laat zich waarschijnlijk gemakkelijk beïnvloeden door zijn voetbalmatties die eveneens allemaal dolgraag zo snel mogelijk in een grote competitie veel geld willen gaan verdienen.

Het blijft een te betreuren fenomeen. Ajax is een club die momenteel vrij veel kan bieden. Een mooie stad (hoogstwaarschijnlijk ietwat sfeervoller dan Newcastle :D ), groot stadion, voetballen voor de prijzen, voetballen in een team dat überhaupt 'voetbalt', CL, trainen onder ex-topvoetballers. Blijkbaar zien al deze jongen de TONNEN die ze nu verdienen als volledig terecht en eigenlijk ook wel het minimale. Anders gaan ze allemaal niet zo snel weg.

Anita was één van mijn favoriete Ajacieden de laatste 2 seizoenen. En nu zal hij in de aankomende maanden als reserve rechts- en linksback op een regenachtige avond in Newcastle moeten toekijken hoe Ajax floreert in de CL. ;)
HR
ik hoop heel erg dat je ongelijk hebt maar vrees dat je redelijk goed zit.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Diego78 schreef:

(...)

Ik ben een groot Anita-fan, al jaren. Maar als ie nu alsnog blijft, dan ga ik toch heel anders naar hem kijken. Ja, hij is veel te laat goed gepositioneerd en mede daardoor te weinig gewaardeerd, dat hebben velen al langer door.

Maar fuckin Newcastle alleen al overwegen, gezien z'n situatie hier... pffff :denk
HR
Ja, dat is inderdaad op het persoonlijke vlak ook een tegenvaller voor mij. Ik had Vurnon anders ingeschat.
Het kan zijn dat hij toch gruwelijk teleurgesteld is in De Boer door het feit dat hij vorig jaar toch niet mocht beginnen als CM. Kan hem daar gelijk in geven, was een onbegrijpelijke blunder van De Boer, maar nu is hij zo'n beetje the man bij Ajax. En hij kan zich super ontwikkelen, uitgroeien tot een gearriveerde topspeler. En dan wil hij naar Newcastle. Inderdaad een behoorlijke afknapper.
HR
HR

raptor1979
Vedette

The 23-year-old Anita – who can cover both full-back areasHR
Constant lees ik dit. Leest Anita dit dan ook vraag ik me af.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Het zou inderdaad een onbegrijpelijke move zijn als die daar niet op het middenveld komt te spelen
HR
HR

Huis
Idool

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

Albinho schreef:

Het zou inderdaad een onbegrijpelijke move zijn als die daar niet op het middenveld komt te spelen
HR
Denk dat hij dan ook niet gaat. Zou het niet bergijpen iig mocht hij een basisplaats als CM bij Ajax weggooien voor een backpositie bij Newcastle United.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Derk Johanssen schreef:

(...)

Eens. Mijn god, Newcastle...
HR
Fantastische stad, sexy voetbal, toekomst en beter betaald worden. Wat wil een Anita nog meer?
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

marx schreef:

(...)

Fantastische stad, sexy voetbal, toekomst en beter betaald worden. Wat wil een Anita nog meer?
HR
Newcastle een fantastische stad...ja ja, zeker omdat de naam met een N begint of zo ?

Ben je er ooit geweest ?
HR
HR

Stilte voor de Storm
Icoon

Uit: Oostenrijk
Reg.: 20 oktober 2005

Quattroporte schreef:

(...)

Newcastle een fantastische stad...ja ja, zeker omdat de naam met een N begint of zo ?

Ben je er ooit geweest ?
HR
NEC-astle. :B
HR
HR

Nwankwo
International

Uit: Leiden
Vak: 430
Reg.: 25 januari 2000

Enigszins hypocriet van het merendeel hier.

Ik heb een bijzonder leuke baan op het moment, maar als ik ergens anders het dubbele kan verdien wil ik er werktechnisch zelfs wel iets op achteruit gaan. En hij gaat waarschijnlijk meer dan verdubbelen.

En ja, ook mensen die al tonnen verdienen willen meer.
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Winterswijk
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 20 augustus 2003

Nwankwo schreef:

Ik heb een bijzonder leuke baan op het moment, maar als ik ergens anders het dubbele kan verdien wil ik er werktechnisch zelfs wel iets op achteruit gaan. En hij gaat waarschijnlijk meer dan verdubbelen.

HR
Ook als je weet dat je bij je huidige baas 1 van de belangrijkste spillen van je team zult zijn en na een jaar of 2 een stap naar een veel beter kantoor of bedrijf zou kunnen maken met een nog hoger salaris in een veel aantrekkelijkere werkomgeving?

Nee, was het Arsenal geweest had ik het begrepen. Newcastle begrijp ik geen reet van.
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Reg.: 14 april 2005

Nwankwo schreef:

HR
Als we het bij mij over directe verdubbeling hebben, dan gaat het zeer vermoedelijk over een eenmalige kans. Als Vurnon nog een jaar presteert is de kans groter dat hij er nog meer op vooruit gaat en werktechnisch er niet al teveel op achteruit gaat. (Hoewel je er altijd op achteruit gaat als je bij Ajax weggaat, natuurlijk).
HR
HR

Albinho
Legende

De vergelijking is in mijn optiek niet heel relevant. Als je een verdubbeling maakt van 3k p/m naar 6k p/m heeft dat een heel andere betekenis dan van 0,8mio p/j naar 1,6mio p/j.
HRHR
HR

Legende

Nwankwo schreef:

HR
En dat is een hele domme beslissing, kan iedere arbeidspsycholoog of headhunter je vertellen.
HR
HR

lvdk
Internationale topspeler

Reg.: 8 januari 2011

Nwankwo schreef:

HR
Doe nou niet alsof hij zichzelf niet kan bekruipen van het loon bij Ajax. Verdient hier ook meer dan genoeg.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Quattroporte schreef:

(...)

En dat is een hele domme beslissing, kan iedere arbeidspsycholoog of headhunter je vertellen.
HR
indeed. Dat geintje werkt voor een half jaar, daarna gaat het rap achteruit met je motivatie om ook maar fuck all uit te voeren. ik ben uiteindelijk zelfs een stukje minder gaan verdienen om enigzins begrip terug te krijgen waarom ik tot mijn 67e vijf dagen p/w vroeg mijn nest uit moet.

lvdk schreef:

(...)

Doe nou niet alsof hij zichzelf niet kan bekruipen van het loon bij Ajax. Verdient hier ook meer dan genoeg.
HR
Bedruipen. :B

[Dit bericht is veranderd door raptor1979 (op 15 augustus 2012 12:55:21).]
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Oud interviewtje.. vanaf 04:00 wel even intressant..
HR
HR

BuZa
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

Quattroporte schreef:

(...)

Ben je er ooit geweest ?
HR
Ben 4 keer in Newcastle geweest, geen verkeerde stad hoor. Flink (winkel)centrum, aantal mooie historische gebouwen, echte studentenstad, stadion wat grenst aan het centrum, het nachtleven is er niet verkeerd. Het wordt hier vrij negatief belicht maar vermoedelijk door mensen die er nog nooit geweest zijn.
HR
HR

Albinho
Legende

AFCANieuwmarkt schreef:

Oud interviewtje.. vanaf 04:00 wel even intressant..

HR
"Spelers zullen langer blijven als we CL spelen"

Dit dateert uit feb 2010. Pas in 10/11 en 11/12 speelden we CL. Het is een beetje achterhaalde info vind je niet?
HR
HR

Legende

BuZa schreef:

(...)

Ben 4 keer in Newcastle geweest, geen verkeerde stad hoor. Flink (winkel)centrum, aantal mooie historische gebouwen, echte studentenstad, stadion wat grenst aan het centrum, het nachtleven is er niet verkeerd. Het wordt hier vrij negatief belicht maar vermoedelijk door mensen die er nog nooit geweest zijn.
HR
Winkelen en winkelcentra, ja, daar zijn ze groot in. Daarom ook die shoppingtrips van Hollandse dames. Maar echt, het was een van de meest grauwe en deprimerende steden van heel het UK. Is iets beter geworden. Het nachtleven ? Kom op zeg, Anita komt uit Amsterdam !

En ja, ik ben er een paar keer geweest, vroeger en recent.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Albinho schreef:

(...)

"Spelers zullen langer blijven als we CL spelen"

Dit dateert uit feb 2010. Pas in 10/11 en 11/12 speelden we CL. Het is een beetje achterhaalde info vind je niet?
HR
Het is zeker oude info, alleen vind het gewoon interessant dat die zelf nu weg wilt terwijl die nu eindelijk een heel seizoen incl CL zich kan laten zien op de VM positie.
HR
HR

Lederen Knikker schreef:

Niet zo slim alleen om Strootman te noemen, als hij gaat dan koopt Brands Maher...
HR
Ja noem lekker Maher op!!! ;)
HR
HR
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Newcastle is dan ook de Nijmegen aan de Tyne, vandaar marx's liefdesverklaring.

Alleen in de omgeving Nijmengen wordt beter gevoetbald dan in de omgeving Newcastle. ;)
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

raptor1979 schreef:

Goddamnit, Mino!

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/08/15/vurnon-anita-s-agent-would-get-a-huge-cut-in-nufc-deal-72703-31624666/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

1,5 miljoen POND voor MINO op een deal van 6,7 mio. :I
HR
Te bizar voor woorden he. Een speler naar een nikszeggende club brengen en even 2 miljoen euro daarmee verdienen :denk :denk
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 90,4% dat Juventus wint van Benfica SL. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!