Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 09:12                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 80 »

HR

anders
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 18 februari 2011

quote:HR
Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Nee dit zijn slechts mijn eigen gedachten. Maar aangezien Tioté een revelatie is in Engeland en Cabeye ook een heel behoorlijke speler is kan ik me voorstellen dat het voor Anita heel lastig wordt om in de basis te komen dit jaar.

Voor Tioté is belangstelling (geweest?) van meerdere clubs. Onder andere Chelsea scheen geïnformeerd te hebben. Het zou zomaar kunnen dat ze Anita een jaartje op de ba-ck/nk houden en hem daarna pas op het middenveld poseren.

Geen bronnen, slechts iets wat ik mij afvraag. Want met het oog op het Nederlands elftal zal hij toch echt aan spelen toe moeten komen, op het middenveld welteverstaan.
HR
Daarnaast heeft newcastle een maand geleden het grootste talent uit het championship gehaald bij coventry, die de nieuwe tiote en essien word genoemd, Bigirimana. Nog maar 19 en is een type Anita met een betere tackle, maakt veel indruk in de voorbereiding en word de stand in vor tiote. Anita word gehaald voor de back posities is mijn verwachting.
HR
HR

Kleine Jongen
Basisspeler

Vak: -
Reg.: 17 maart 2001

blackmoon_ams schreef:

Tsja, blijft jammer voor jullie dat ik hier nog steeds mag posten goed sommige stellen het wel op prijs - grote bek achter het internet .. best knap...
HR
Ik stel en stelde het ook op prijs.
Toen ik je vroeg of 'dit' het goede nieuws was dat je bedoelde, gaf je aan dat ik nog even geduld moest hebben.
Inmiddels hebben we alleen een opsomming van onderstaand nieuws:

- Fontas wil niet komen
- Anita gaat weg voor habbekrats
- Theo Janssen over de rooie
- Ajax kan niet winnen van Az en
- Jong Ajax verliest van Jong AZ
- financiële huishouding blijken 300 lijken in 1 kast
- Assaidi is alle realiteitszin verloren en vraagt bezopen salaris
- vd Wiel wil niet naar New Castle en Arsenal wil vd Wiel niet

Al met al, weinig goed nieuws.
Zit er nog iets in de pijplijn en kan/mag je er meer over zeggen?
Of weet je het niet?
HR
HR

skimovic
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

Nu gewoon die hele transfer blokkeren totdat Raiola normaal odet met Assaidi.

Kiezen of delen. Bij tegenstand GW2 ook terug naar de reserves en is niet meer te koop.

Hoog tijd dat men een keer ballen begint te krijgen en terug gaat vechten.
HR
HR

nautilus
International

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 januari 2010

skimovic schreef:

Nu gewoon die hele transfer blokkeren totdat Raiola normaal odet met Assaidi.

Kiezen of delen. Bij tegenstand GW2 ook terug naar de reserves en is niet meer te koop.

Hoog tijd dat men een keer ballen begint te krijgen en terug gaat vechten.
HR
Eens! Speel het nou gewoon eens een keertje keihard naar die belachelijke zaakwaarnemers. Opzouten Assaidi en blokkeer die Anita transfer!
HR
HR

haassie
Idool

Reg.: 9 juni 2009

Vandaag nog naar Engeland vliegen,en niet wanneer de zaakwaarnemer het wil,Ajax moet ook verder,hij wou weg dus niet op eens gaan lullen dat hij eerst met de trainer moet praten,dat had hij al moeten doen.
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Reg.: 14 april 2005

Morgenzon schreef:

(...)
Bij JA laat hij deze wedstrijd nog niet zo heel veel zien, heeft een paar mooie lange ballen gegeven maar voor de rest speelt hij nog niet super, hij is ook niet slecht (zeer zeker neit), maar om meteen te zeggen dat hij de vervanger van Anita is gaat mij een beetje ver, laat hem eerst rustig wennen bij JA en de Nederlandse taal onder de knie krijgen.
HR
Het is in ieder geval iemand die graag voor Ajax wil spelen, in plaats van een jongen die bepalend, grootverdiener en reserveaanvoerder kan zijn bij Ajax maar liever voor drie knaken meer bij een havenclub speelt. Opbokken met die goser en snel.
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Middenweg 401 schreef:

(...)

Het is in ieder geval iemand die graag voor Ajax wil spelen, in plaats van een jongen die bepalend, grootverdiener en reserveaanvoerder kan zijn bij Ajax maar liever voor drie knaken meer bij een havenclub speelt. Opbokken met die goser en snel.
HR
Bok zelf even lekker op. Anita is altijd een toonbeeld geweest van wat jij in je eerste zinnetje - waar de zuurgraad nog normaal is - beschrijft. We horen later wel waarom Anita en Ajax een misgelopen huwelijk is geworden.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

Laten we hopen dat Pardew hem als (reserve) linksback ziet... Op het middenveld zal men daar toch snel weer kiezen voor mensen met meer fysiek dan techniek zoals Tiote. Het stelt me echt teleur dat hij er zelfs als 2e keus heen wil trouwens. In zoverre dat er haast wel iets moet zijn bij hem, toch de teleurstelling over de voorbije voorbereiding(en)? :\(
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Reg.: 14 april 2005

Schip ahoy schreef:

(...)
Bok zelf even lekker op. Anita is altijd een toonbeeld geweest van wat jij in je eerste zinnetje - waar de zuurgraad nog normaal is - beschrijft. We horen later wel waarom Anita en Ajax een misgelopen huwelijk is geworden.
HR
Goed. Dan wachten we dat af. Ik speculeer alvast even: ik denk dat Vurnon graag die paar dubbeltjes meer wil verdienen. Wat denk jij?
HR
HR

anders
Vedette

Vossie schreef:

Laten we hopen dat Pardew hem als (reserve) linksback ziet... Op het middenveld zal men daar toch snel weer kiezen voor mensen met meer fysiek dan techniek zoals Tiote. Het stelt me echt teleur dat hij er zelfs als 2e keus heen wil trouwens. In zoverre dat er haast wel iets moet zijn bij hem, toch de teleurstelling over de voorbije voorbereiding(en)? :\(
HR
Ik denk dat het meer zit in het feit dat hij geen kans krijgt bij Oranje op die positie, zelfs nu van Bommel er niet meer bij is. Net als Clasie overigens. Misschien denkt hij dat als hij eenmaal in een grote competitie speelt wel die kans krijgt (dat is aannemelijk) en dan is dit het juiste moment, 2 jaar geen toernooi, dus hij heeft in principe 1 seizoen om zich ergens in de basis te spelen.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Vossie schreef:

HR
Dit dus. Als hij nou bij een Newcastle een garantie krijgt om als CVM te worden gebruikt zou ik het nog enigzins kunnen begrijpen maar volgens mij gaat hij qua positie feitelijk gewoon terug naar de omstandigheden Ajax 2010/2011. LB of RB en als werkelijk niemand meer CVM kan spelen mag ie het daar een keertje proberen.
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Schip ahoy schreef:

(...)
We horen later wel waarom Anita en Ajax een misgelopen huwelijk is geworden.
HR
Nou, meneer wilde teveel salaris. Toen Ajax dat niet accepteerde wilde hij weg. Newcasle komt en daar kan hij wel dit salaris ontvangen.

Zoals zo vaak, geld geld geld. Dat Newcasle totaal niet bij hem als speler past is van minder groot belang voor Anita. Snel weg en geld verdienen

Er is vanuit Ajax zijnde vaak teweinig waardering voor Anita geweest hoor. Vooral positioneel. Maar het draait nu om geld. Dat lijkt me duidelijk
HR
HR
Hadden we 2 jaar geleden verwacht dat we nog 8,5 miljoen voor Anita zouden vangen? Ik denk dat we Vurnon zn kwaliteiten niet moeten overschatten. Het is een goede speler, maar voordat hij op dit positie stond moesten we het doen met Janssen en Enoh, totaal niet geschikt voor deze positie en rol. Dus zijn we al snel verwend, maar het middenveld is door het type spel van Vurnon er wel degelijk op vooruit gegaan. Het is gewoonweg scouten naar een zelfde type speler als Anita, als ik het filmpje kijk van die Dos Santos komt dat wel overeen trouwens.
HRHR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

MAGICMARCUS schreef:

Hadden we 2 jaar geleden verwacht dat we nog 8,5 miljoen voor Anita zouden vangen? Ik denk dat we Vurnon zn kwaliteiten niet moeten overschatten. Het is een goede speler, maar voordat hij op dit positie stond moesten we het doen met Janssen en Enoh, totaal niet geschikt voor deze positie en rol. Dus zijn we al snel verwend, maar het middenveld is door het type spel van Vurnon er wel degelijk op vooruit gegaan. Het is gewoonweg scouten naar een zelfde type speler als Anita, als ik het filmpje kijk van die Dos Santos komt dat wel overeen trouwens.
HR
Totaal mee eens, vooral nu ik gezien heb dat Boccara er aan komt.
Ga maar lekker Vurnon, lekker cashen en bank warm houden, of op je geliefde LB positie spelen, de positie waardoor je je bij Ajax niet gewaardeerd voelde.
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Middenweg 401 schreef:

(...)

Goed. Dan wachten we dat af. Ik speculeer alvast even: ik denk dat Vurnon graag die paar dubbeltjes meer wil verdienen. Wat denk jij?
HR
Ik weet het niet. En de enige bron waarvan ik duidelijkheid verwacht is Vurnon zelf, nadat de transfer is afgerond, of een lek binnen de club. Ik geloof totaal niet dat het aantal centjes opeens zo belangrijk is geworden. Anita kan op elk moment naar een buitenlandse club, zeker als hij nog zo'n seizoen eraan vast plakt. En met elk jaar dat hij zijn status bevestigd, zal er een beter salaris tegenover staan bij buitenlandse clubs.

Ik zie enkel dat hij geen aanvoerder is, terwijl hij bij uitstek daarvoor in aanmerking zou moeten komen, dat er mogelijk geen water bij de wijn is gedaan na zijn tegenbod, maar dat dit terzijde is geschoven en verder heb ik geen flauw idee. Wellicht is de PL iets onweerstaanbaars voor Anita en is hij afgeknapt op de non-selectie voor oranje, terwijl hij er vertrouwen in heeft zichzelf te bewijzen bij Newcastle. En een speler van 8,5mj zonder bonussen koopt een Newcastle niet voor de bank. Chelsea wellicht, Newcastle niet.

We horen het wel, zou ik zeggen.
HR
HR

Schip ahoy schreef:

(...)

Ik weet het niet. En de enige bron waarvan ik duidelijkheid verwacht is Vurnon zelf, nadat de transfer is afgerond, of een lek binnen de club. Ik geloof totaal niet dat het aantal centjes opeens zo belangrijk is geworden. Anita kan op elk moment naar een buitenlandse club, zeker als hij nog zo'n seizoen eraan vast plakt. En met elk jaar dat hij zijn status bevestigd, zal er een beter salaris tegenover staan bij buitenlandse clubs.

Ik zie enkel dat hij geen aanvoerder is, terwijl hij bij uitstek daarvoor in aanmerking zou moeten komen, dat er mogelijk geen water bij de wijn is gedaan na zijn tegenbod, maar dat dit terzijde is geschoven en verder heb ik geen flauw idee. Wellicht is de PL iets onweerstaanbaars voor Anita en is hij afgeknapt op de non-selectie voor oranje, terwijl hij er vertrouwen in heeft zichzelf te bewijzen bij Newcastle. En een speler van 8,5mj zonder bonussen koopt een Newcastle niet voor de bank. Chelsea wellicht, Newcastle niet.

We horen het wel, zou ik zeggen.
HR
8,5 miljoen is helemaal niks voor een club uit de PL. Zelfs een club als Wolves trekt gerust 10 miljoen uit voor een spits uit de League one. Daarnaast vraag ik me af of Anita enig idee heeft van de spelers die voor zijn beste positie in aanmerking komen. Cabaye, Tiote, Ben Arfa, Gosling en ene Abeid. Ik zie geen plek voor Vurnon, ook niet op links- of rechtsback. Als hij nog 1 seizoen zou blijven en zich ook doorontwikkeld en zich kan profileren als leider, kom je al heel anders binnen bij een club in het buitenland. Fysiek denk ik dat Vurnon het eerder moet zoeken in de Bundesliga, lijkt me meer wat voor hem. Ik zie Vurnon namelijk al tegen Alex Song aanleunen..
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

MAGICMARCUS schreef:
Zelfs een club als Wolves trekt gerust 10 miljoen uit voor een spits uit de League one.
HR
Om op de bank te zitten?

Overigens snap ik de keuze van Anita ook niet, daarom vermoed ik ook dat er een cocktail aan factoren is, waardoor hij weg wil. Niet slechts geld.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Transfer laten afketsen. Dit slaat helemaal nergens op. Je beste speler laten gaan. En dan krijgt die kut Raiola ook eens de deksel op de neus. Debiele actie met Assaidi.
HR
HR

dijkstra14
Bankzitter

Vak: 120
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 7 maart 2006

Erg domme beslissing van Vurnon, gaat het nooit redden zo. Is te klein en te lief voor de PL op dit moment. Groeien in lengte gaat hij niet meer, maar hij kan nog wel wat sterker worden in het verdedigen etc. Maar als hij nu gaat, zit hij alleen maar op de bank daar.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Le Berry schreef:

(...)

Nou, meneer wilde teveel salaris. Toen Ajax dat niet accepteerde wilde hij weg. Newcasle komt en daar kan hij wel dit salaris ontvangen.

Zoals zo vaak, geld geld geld. Dat Newcasle totaal niet bij hem als speler past is van minder groot belang voor Anita. Snel weg en geld verdienen

Er is vanuit Ajax zijnde vaak teweinig waardering voor Anita geweest hoor. Vooral positioneel. Maar het draait nu om geld. Dat lijkt me duidelijk
HR
Tsja. Denk ook dat het weer centen zijn die de problemen veroorzaken. Ajax moet vroeger talenten gaan spotten, maar ook al eerder hun talenten goed inschatten en eigenlijk vlak vóór ze steunpilaar worden verlengen. Dat is moeilijk, maar in geva lvan Anita had dat allang gemoeten natuurlijk.

Wel had ik van Anita meer verwacht. Newcastle, als je je carriere om zeep wil helpen moet je daarheen.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

dijkstra14 schreef:

Erg domme beslissing van Vurnon, gaat het nooit redden zo. Is te klein en te lief voor de PL op dit moment. Groeien in lengte gaat hij niet meer, maar hij kan nog wel wat sterker worden in het verdedigen etc. Maar als hij nu gaat, zit hij alleen maar op de bank daar.
HR
Dat denk ik dus niet. Als Vurnon gebruikt wordt als CM dan zal hij bij Newcastle snel een sterkhouder zijn. Alleen weet ik niet of hij daar komt te staan en ik zou als ik Vurnon was toch wel even garanties willen hebben dat hij daar iig een goede kans krijgt. Als ze hem back gaan zetten dan wordt het een ramp.
In dat geval kan hij beter nog een jaar bij Ajax blijven.
Mijn gevoel zegt, vraag me niet waarom, dat deze transfer nog kan afketsen.
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

liam schreef:

(...)

Dat denk ik dus niet. Als Vurnon gebruikt wordt als CM dan zal hij bij Newcastle snel een sterkhouder zijn. Alleen weet ik niet of hij daar komt te staan en ik zou als ik Vurnon was toch wel even garanties willen hebben dat hij daar iig een goede kans krijgt. Als ze hem back gaan zetten dan wordt het een ramp.
HR
Dat denk ik ook. Als CM kan hij nog doorgroeien en daar liggen denk ik ook zijn kwaliteiten die goed genoeg is voor Newcastle. Als back zal het waarschijnlijk een deceptie worden.
HR
HR

anders
Vedette

liam schreef:

(...)

HR
Mijn gevoel zegt ok dat de deal zal afketsen. Hij zal niet gelijk staan te springen als hij hoort wat Pardew van plan zal zijn verwacht ik. Tiote is de man daar, heeft een contract tot 2016 en word op handen gedragen door de supporters, Anita zal gehaald worden als stand in of als speler naast Tiote, maar zal de concurrentie aan moeten gaan met Cabaye en Bigirimana. Bigirimana word echt gezien als toptalent daar, type Essien, en heeft het in de Championship goed gedaan.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

anders schreef:

(...)

Mijn gevoel zegt ok dat de deal zal afketsen. Hij zal niet gelijk staan te springen als hij hoort wat Pardew van plan zal zijn verwacht ik. Tiote is de man daar, heeft een contract tot 2016 en word op handen gedragen door de supporters, Anita zal gehaald worden als stand in of als speler naast Tiote, maar zal de concurrentie aan moeten gaan met Cabaye en Bigirimana. Bigirimana word echt gezien als toptalent daar, type Essien, en heeft het in de Championship goed gedaan.
HR
Boeiend. Pardew zegt waarschijnlijk iets in de trant dat hij de kans krijgt maar zichzelf net als iedereen moet bewijzen en dat in combinatie met 2 miljoen per jaar doet Anita besluiten om toch naar Newcastle te gaan. Daarnaast is ook Anita te vervangen, net als alle andere spelers.

Anita kies jammer genoeg voor de knaken, dus laten we hem alsjeblieft niet meer groter maken dan hij is. Oprotten met die geldwolven.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

Het vertrek van Anita heeft in mijn ogen met meer factoren te maken. Als hij echt koste wat het kost weg zou willen, waarom zou hij dan een tegenvoorstel hebben gedaan op het contractvoorstel dat Ajax hem deed?

Natuurlijk zal het geld een rol spelen, maar ook de grotere competitie. Anita speelt al zeven jaar voor onze club en heeft alle stadions zo'n beetje gezien denk ik. Misschien heeft hij gewoon nieuwe prikkels nodig, een andere uitdaging. Met Ajax is hij tweemaal kampioen geworden, beker gepakt en in de Champions League geacteerd.

Met het ook op het Nederlands elftal zou een vertrek ook niet onlogisch zijn. Hij is al twee jaar uitblinker op zijn positie bij Ajax, toch wordt hij genegeerd. Waarschijnlijk wordt hij pas serieus genomen wanneer hij het in een grote competitie laat zien.

En ik blijf erbij dat Ajax niet goed heeft gehandeld. Een half jaar terug had Anita zelf aangegeven bij te willen tekenen. Voelde zich lekker bij de club, speelde goed en werd eindelijk op zijn favoriete positie gezet. Nu kwam de sluimerende interesse vanuit het buitenland en was Ajax te laat. Dat contract had er al eerder moeten zijn.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,6% dat Valencia wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!