Ajax Netwerk
woensdag 22 oktober 2014 - 08:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 80 »

HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 juli 2010

Notlupus hoop dat Deense enclave hem nog een jaartje hier zal houden maar om het Anita verhaal in perspectief te plaatsen

Anita heeft in 6 seizoenen minder wedstrijden achter zijn naam dan vd wiel of Alderweireld en scheelt bijna niets met de grootste miskoop aller tijden Sulejmani met daarbij al zijn blessures. Hoe een individu belangrijk gemaakt kan worden op AN

[Dit bericht is veranderd door Maxwell Cabelino Andrade (op 13 augustus 2012 15:21:33).]
HR
HR

anders
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 18 februari 2011

Wat ik me echt afvraag, is wat Newcastle gaan doen met Anita. Tiote loopt er nog rond en is erg gewaardeerd daar, zeker bij supporters. Daarnaast hebben ze net een jongere versie van Anita aangekocht, de 19 jarige Gael Bigirimana, van Coventry, fysiek net iets sterker, maar qua spel zeer vergelijkbaar, met misschien een nog betere tackle (die is echt sterk van hem). Dus ze hebben 3 zeer vergelijkbare cvm's daar lopen. Nu dacht ik eerste dat Bigirimana voor de toekomst is, maar hij heeft zijn debuut al gemaakt in de voorbereiding en krijgt echt volop de kans.
Dus of Tiote gaat weg, of Anita komt voor een andere positie, of Bigirimana word alsnog verhuurd.
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

Ik vind het vooral vreemd dat Anita zo graag zou willen, die kan nu een heel seizoen in de basis spelen op zijn eigen positie waar hij sterk en belangrijk is. Kan zich dit jaar zo Oranje inspelen en vervolgens vertrekken naar een club waar hij gewoon op cvm kan gaan spelen.

Nu gaat hij daar wss misbruikt worden als back en is het nog maar de vraag hoe zijn toekomst er uit ziet. Back is niet zijn plek en ik betwijfel zeer dat hij als CVM voor de basis word gehaald. Ze zien daar graag fysiek sterke slopers op die plek. Daarnast wil een mindere speler als Greg er al niet heen.

8,5 miljoen is verder zeker niet sterk uitonderhandeld maar is hem gewoon in de uitverkoop doen. Ze hadden best wat hoger in de boom mogen gaan zitten en minimaal 12 miljoen moeten eisen en liefst meer.

Ik kan me echter toch niet onttrekken aan de indruk dat het allemaal om waardering gaat, of liever een gebrek daar aan. Verkeerde spelers blijven vertrouwen krijgen en worden bovenaan in de pikorde gezet. Ik heb het idee dat Vurnon daar wel een beetje genoeg van heeft en gewoon weg wil als hij hier toch niet op waarde word geschat.
HR
HR

JanTa
Idool

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

Waar ik mij het meeste zorgen over maak is wie gaat Anita vervangen. Binnen de huidige van Ajax weet ik er niet 1 dat daar de capaciteiten voor heeft.
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Weet Anita wel waar hij aan begint, ook zijn vader geeft nu aan dat het nog onduidelijk is voor welke positie hij gehaald word, rechtsback, linksback, of verdedigende middenvelder. Ik zie deze transfer nog wel klappen eigenlijk, Vurnon zal dan wel niet verlengen, maar wel blijven denk ik. Bij Newcastle hebben ze Tiote nog, en net het grootste talent uit de championship Bigirimana gehaald op de positie van verdedigende middenvelder, ik denk dat hij gehaald word als manusje van alles eerlijk gezegd.
HR
HR

Bojan Krkic
Bankzitter

Vak: 423
Reg.: 16 juli 2004

Als hij zo graag naar newcastle wil, beetje snel graag. Ik zou als Ajax zijnde een deadline stellen. Wanneer Ajax zaterdag rond was moet deze transfer zeker voor woensdag rond zijn. Anders jammer maar helaas. Zo weet je iig waar je aan toe bent en kun je er op anticiperen. Zelfde geld voor Janssen, Van der Wiel en Sulejmani. Wil je vertrekken SNEL GRAAG!!!!
HR
HR

nautilus
International

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 januari 2010

Hoop stiekem dat deze transfer alsnog fout loopt. Probleem dan echter is dat elke club nu weet voor welk bedrag Anita opgehaald kan worden en dan komt er alsnog wel eentje voor hem.
HR
HR

JP_Frost
Talent

Reg.: 28 september 2010

quote:HR
Bojan Krkic schreef:

Als hij zo graag naar newcastle wil, beetje snel graag. Ik zou als Ajax zijnde een deadline stellen. Wanneer Ajax zaterdag rond was moet deze transfer zeker voor woensdag rond zijn. Anders jammer maar helaas. Zo weet je iig waar je aan toe bent en kun je er op anticiperen. Zelfde geld voor Janssen, Van der Wiel en Sulejmani. Wil je vertrekken SNEL GRAAG!!!!
HR
Hier ben ik het mee eens. Die spelers mogen ook wel een keer onder druk gezet worden. Je moet als club verder en als pietje of jantje niet mee wil, nou dan is daar het gat van de deur.

Valt me trouwens ontzettend tegen van Anita. Had ik niet van hem verwacht. Uiteraard kan je het de clubleiding aanrekenen dat ze hem niet eerder hebben verlengd, maar ik had niet gedacht dat Anita zo stellig zou zijn en dan ook nog eens voor een Engelse subtopper zou kiezen. Erg jammer.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

JP_Frost schreef:

(...)
maar ik had niet gedacht dat Anita zo stellig zou zijn en dan ook nog eens voor een Engelse subtopper zou kiezen. Erg jammer.
HR
En op het moment dat het niet doorgaat en Ajax dus 2e keus is omdat hij bij Ajax wel in de basis staat moet je keihard zeggen, hier heb je je contract tekenen of anders mag je hier ook gaan banken, hij wil het hard spelen met ze nieuwe zaakwaarnemer.. Hell kan die krijgen.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 13 augustus 2012 18:26:26).]
HR
HR

Hulk Hogan
Bankzitter

Vak: -
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 19 april 2012

Hoop toch stiekem dat Anita het plaatje dat Pardew hem voorschotelt weigert, zou best wel eens kunnen.
HR
HR

afca 10
Lid 2de elftal

Reg.: 22 april 2007

Zie Anita Tioté niet snel uit de basis spelen. Die is echt enorm gegroeid bij Newcastle en zeer gewaardeerd (contract tot 2016).
Wordt dan 2de of 3de keus. Cabaye lijkt daar ook wel zeker van een basisplaats.

Denk dat hij als alleskunner gehaald wordt, mits er blessures zijn op het middenveld en op de backposities. Als back speelt hij zich eerder in de basis denk ik dan als middenvelder.
8.5 mil. is een bedrag dat vrij eenvoudig is op te hoesten voor Newcastle.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

afca 10 schreef:

Zie Anita Tioté niet snel uit de basis spelen. Die is echt enorm gegroeid bij Newcastle en zeer gewaardeerd (contract tot 2016).
Wordt dan 2de of 3de keus. Cabaye lijkt daar ook wel zeker van een basisplaats.

Denk dat hij als alleskunner gehaald wordt, mits er blessures zijn op het middenveld en op de backposities. Als back speelt hij zich eerder in de basis denk ik dan als middenvelder.
8.5 mil. is een bedrag dat vrij eenvoudig is op te hoesten voor Newcastle.
HR
Nou, niet 'zomaar'. Newcastle heeft haar financiele huishouding flink op de schop moeten nemen en werkt bijvoorbeeld ook met een salarisplafond.
De bomen groeien daar echt niet tot aan de hemel
HR
HR

afca 10
Lid 2de elftal

Reg.: 22 april 2007

DarkChild schreef:

(...)

Nou, niet 'zomaar'. Newcastle heeft haar financiele huishouding flink op de schop moeten nemen en werkt bijvoorbeeld ook met een salarisplafond.
De bomen groeien daar echt niet tot aan de hemel
HR
Daar heb je gelijk in.
Toch is 8.5 mil. geen groot bedrag voor een club die jaarlijks tientallen miljoenen krijgt alleen al via tv gelden.
Carroll is verkocht voor 40 mil. en aan de seizoenskaarten en sponsoring verdienen ze ook genoeg.

Anita zal in de selectie van Newcastle zeker geen grootverdiener worden, maar wel veel meer kunnen verdienen dan bij Ajax.
HRHR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

afca 10 schreef:

(...)

Daar heb je gelijk in.
Toch is 8.5 mil. geen groot bedrag voor een club die jaarlijks tientallen miljoenen krijgt alleen al via tv gelden.
Carroll is verkocht voor 40 mil. en aan de seizoenskaarten en sponsoring verdienen ze ook genoeg.

Anita zal in de selectie van Newcastle zeker geen grootverdiener worden, maar wel veel meer kunnen verdienen dan bij Ajax.
HR
Newcastle behoort zeker tot de Europese subtop, wat betreft recettes, tv-geld en merchandising. Die zitten toch aan een omzet van 100 miljoen/ seizoen.
Zoiets hebben wij ook als we CL spelen uiteraard.
In een Europa league jaar zitten we aan 70 miljoen omzet.

Die kunnen zonder problemen spelers 2 miljoen netto bieden, door gunstigere belastingsregels, en doordat ze geen last hebben van de 60% regel die wij wel hebben.
HR
HR

duamephisto
Regelmatige invaller

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 28 december 2005

Misschien dat de idiote eisen van Raiola nu eens in ons voordeel kunnen werken.
Ga er niet vanuit, ik heb het laatst al een keer ergens gepost maar wat kiezen onze toppers toch voor kut clubs zeg :\(
Suarez, Stekeleburg, Vertonghen & Anita ze kiezen allemaal voor de (hooguit sympathieke) middelmaat waar nooit prijzen worden verdeelt en je al blij mag zijn met CL.
Bij al die spelers geld dat als ze nog even geduld zouden hebben (laat zeggen 1 jaar) dat ze naar de absolute top hadden gekund.

Bovendien onderhandelt Ajax gewoon matig, een steunpilaar met nog 2 contractjaren voor 8,5 Miljoen is gewoon te weinig.
Ajax zou gewoon eens een voorbeeld moeten nemen aan Az waar gewoon de vuist op tafel gaat.
6/7 miljoen voor Moisander & 12 voor Maher... te duur dan maar niet.
Hier moet je natuurlijk niet in doordraven maar het principe is heerlijk.

Het lijkt wel of Ajax juist haar ster spelers graag verkoopt zonder al te veel oponthoud.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

Benieuwd wat Anita gaat doen wanneer hij te horen krijgt dat hij in eerste instantie als linksback wordt gehaald. Wanneer Cabaye of Tioté wordt verkocht mag hij pas hopen op een vaste plek op het middenveld.

Vind ik niet erg geweldig klinken dat vooruitzicht. Maar met een leuk salaris in het vooruitzicht zal hij waarschijnlijk toch wel vertrekken.
HR
HR

Morgenzon
International

Reg.: 19 februari 2008

Rafael vd Vaart schreef:

Benieuwd wat Anita gaat doen wanneer hij te horen krijgt dat hij in eerste instantie als linksback wordt gehaald. Wanneer Cabaye of Tioté wordt verkocht mag hij pas hopen op een vaste plek op het middenveld.

Vind ik niet erg geweldig klinken dat vooruitzicht. Maar met een leuk salaris in het vooruitzicht zal hij waarschijnlijk toch wel vertrekken.
HR
Met dat vooruitzicht zal hij zich ook nooit in de kijker spelen bij het Nederlands Elftal. Ik verwacht dat ze hem halen als eerste rechtsback en tevens als back-up voor eventuele verkoop van Tiote. Want de linksback van NU is Santon en die speelt Anita niet zo maar uit de basis, de rechtsback is Perch (wel en van de weinige Engelsen).
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Rafael vd Vaart schreef:

HR
Anita is al gedaald bij mij van een 10 naar een 2, maar als die naar Newcastle gaat voor de linksback, word het een -5 en mag zijn topic meteen gesloten worden zonder langs history gekomen te zijn.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Rafael vd Vaart schreef:

Vind ik niet erg geweldig klinken dat vooruitzicht. Maar met een leuk salaris in het vooruitzicht zal hij waarschijnlijk toch wel vertrekken. HR
Is dat een eigen conclusie van je of staat dat ergens in een nieuwsbericht? In het geval van het tweede: zou je een linkje kunnen delen?
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

Ares schreef:

(...)
Is dat een eigen conclusie van je of staat dat ergens in een nieuwsbericht? In het geval van het tweede: zou je een linkje kunnen delen?
HR
Nee dit zijn slechts mijn eigen gedachten. Maar aangezien Tioté een revelatie is in Engeland en Cabeye ook een heel behoorlijke speler is kan ik me voorstellen dat het voor Anita heel lastig wordt om in de basis te komen dit jaar.

Voor Tioté is belangstelling (geweest?) van meerdere clubs. Onder andere Chelsea scheen geïnformeerd te hebben. Het zou zomaar kunnen dat ze Anita een jaartje op de ba-ck/nk houden en hem daarna pas op het middenveld poseren.

Geen bronnen, slechts iets wat ik mij afvraag. Want met het oog op het Nederlands elftal zal hij toch echt aan spelen toe moeten komen, op het middenveld welteverstaan.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

JanTa schreef:

Waar ik mij het meeste zorgen over maak is wie gaat Anita vervangen. Binnen de huidige van Ajax weet ik er niet 1 dat daar de capaciteiten voor heeft.
HR
De opvolger loopt momenteel bij Jong Ajax te voetballen, genaamd Boccara, wat een geweldige speler is dat zeg.
HR
HR

Morgenzon
International

Reg.: 19 februari 2008

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

De opvolger loopt momenteel bij Jong Ajax te voetballen, genaamd Boccara, wat een geweldige speler is dat zeg.
HR
Bij JA laat hij deze wedstrijd nog niet zo heel veel zien, heeft een paar mooie lange ballen gegeven maar voor de rest speelt hij nog niet super, hij is ook niet slecht (zeer zeker neit), maar om meteen te zeggen dat hij de vervanger van Anita is gaat mij een beetje ver, laat hem eerst rustig wennen bij JA en de Nederlandse taal onder de knie krijgen.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Morgenzon schreef:

(...)
Bij JA laat hij deze wedstrijd nog niet zo heel veel zien, heeft een paar mooie lange ballen gegeven maar voor de rest speelt hij nog niet super, hij is ook niet slecht (zeer zeker neit), maar om meteen te zeggen dat hij de vervanger van Anita is gaat mij een beetje ver, laat hem eerst rustig wennen bij JA en de Nederlandse taal onder de knie krijgen.
HR
Ben ook iets te enthousiast, maar doet meer dan dat jij zegt vind ik, positioneert zich telkens goed, zit er veel tussen, en behoudt ook overzicht.
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

Reg.: 28 augustus 2011

Rafael vd Vaart schreef:

HR
Ze zijn bij Newcastle bezig om van 4-4-2 naar 4-3-3/4-2-3-1 om te schakelen, in principe wordt Anita gezien als een CM die Cabaye verdedigend moet gaan ontlasten. Als ik de forums lees moeten Anita en Tiote een verdedigend blok zoals De Jong en Van Bommel gaan vormen.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Na het gesprek met Pardew, zegt hij gewoon dat hij voor Newcasle kiest omdat de club ambitieus is en een aanval wil doen op de 1e vier plaatsen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,3% dat Liverpool FC wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!