Ajax Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 13:25                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 80 »

HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

quote:HR
Quattroporte schreef:

Goed. Als er niemand gehaald wordt pleit ik voor Siem op CVM, met Eriksen en Serero daarvoor. Kom maar door.
HR
Schone gewoon neerzetten. Siem heeft het een paar keer gedaan. Oa tegen United. Is gewoon niet veel.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

Albinho schreef:

(...)

Het valt te proberen, ik vrees dat hij wel te vaak simpelweg uitkaatst naar 1 van de centrale verdedigers ipv open te draaien.
HR
Serero is wel heel aanspeelbaar voor hem, dus dat helpt. Hij heeft wel het loopvermogen, de duelkracht en het overzicht ervoor. Het valt te proberen dus, ja. Voordeel is dan dat je meteen twee echt creatieve halven er voor hebt.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 augustus 2010

Quattroporte schreef:

Goed. Als er niemand gehaald wordt pleit ik voor Siem op CVM, met Eriksen en Serero daarvoor. Kom maar door.
HR
Waarom ook niet. Banken gaat een aanvoerder niet en als aanvallende middenvelder is het zeker geen succes.
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Ik denk ook dat Siem intern een optie is, alleen moet zijn snelheid in de omschakeling wel omhoog. Met Eriksen/Schone/ Serero voor hem heb je aanvallend wel genoeg power.
HR
HR

Its Me
Talent

Vak: 127
Reg.: 15 augustus 2011

Ik weet dat velen hun vraagtekens hebben bij Enoh maar hij voetbalt ook nog gewoon bij Ajax. Het liefst hou ik Anita hier maar hij gaat voor het geld naar NUFC.. Good luck!

Nieuwe rondes, nieuwe kansen. Dit geldt wat mij betreft ook voor Enoh.
Alleen is hij nu helaas nog geblesseerd. Voetballend minder maar wel een balafpakker.
Loopt ook de gaten dicht. Als hij nu zijn kaarten minder pakt dan is hij wat mij betreft de eerste cvm.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 januari 2009

Vind Siem zn kwaliteiten juist liggen in zn aanvallende loopacties. Niet in zn controlerende kwaliteiten

Het is erg jammer en hard, maar er zit gewoonweg niemand in deze selectie die kwalitatief in zowel in het voetballende als verdedigende aspect voldoet aan de opvolging van Anita
HR
HR

Glotur
Regelmatige invaller

Reg.: 5 februari 2006

raptor1979 schreef:

(...)

Waarom ook niet. Banken gaat een aanvoerder niet en als aanvallende middenvelder is het zeker geen succes.
HR
Inderdaad !
Als halfspeler is het ook niet goed genoeg.
Wellicht is dit een goede positie voor Siem.
Zou ook niet weten wie je anders zou moeten halen eerlijk gezegd.
Gezien de gelimiteerde transfersommen en salarisplafond wordt het er niet eenvoudiger op.
HR
HR

Grat
Bankzitter

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 22 november 2005

Le Berry schreef:

Vind Siem zn kwaliteiten juist liggen in zn aanvallende loopacties. Niet in zn controlerende kwaliteiten

Het is erg jammer en hard, maar er zit gewoonweg niemand in deze selectie die kwalitatief in zowel in het voetballende als verdedigende aspect voldoet aan de opvolging van Anita
HR
Dit ben ik inderdaad met je eens. Siem zijn kwaliteiten liggen vooral in aanvallend opzicht. Bijvoorbeeld het opduiken achter de verdediging.

Ik denk dat Siem zich op de VM positie regelmatig de problemen in zal draaien en teveel tijd nodig heeft om de snelle pass naar voren te geven.
HR
HR

Legende

Grat schreef:

(...)Dit ben ik inderdaad met je eens. Siem zijn kwaliteiten liggen vooral in aanvallend opzicht. Bijvoorbeeld het opduiken achter de verdediging.

HR
Dat kan hij ook vanaf VM. Kijk maar naar Kedhira. Hij heeft er het loopvermogen voor.
HR
HR

Grat
Bankzitter

Reg.: 22 november 2005

Quattroporte schreef:

(...)

Dat kan hij ook vanaf VM. Kijk maar naar Kedhira. Hij heeft er het loopvermogen voor.
HR
Dan geef je dus wel een totaal andere invulling aan de VM positie dan nu het geval is. Ook zie ik Siem daar niet helemaal in passen hoor. Loopvermogen heeft hij wel, maar voornamelijk op eenzelfde tempo. Wanneer je zoveel ruimte gaat bestrijken én ruimte in je rug op het middenveld laat vallen, heb je veel meer explosiviteit nodig dan Siem bezit.
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Khedira speelt met iemand naast zich. Bij Ajax speel je in je eentje voor je verdediging.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Vaart erin schreef:

(...)

Khedira speelt met iemand naast zich. Bij Ajax speel je in je eentje voor je verdediging.
HR
Juist. En bovendien is Alonso veel meer de controlerende man daar
HR
HR

Legende

Vaart erin schreef:

(...)

HR
Dat is natuurlijk waar, het ging mij om het type.
HRHR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Weer terug naar onze eigen (geldwolfje) Anita.

Hoop dat het vandaag nog rondkomt met Newcastle zodat we kunnen gaan schakelen ipv afwachten en op de laatste transferdag nog aankopen moeten doen.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

tkriek schreef:

Hoop dat het vandaag nog rondkomt met Newcastle zodat we kunnen gaan schakelen ipv afwachten en op de laatste transferdag nog aankopen moeten doen.
HR
Geldwolfje vind ik een te makkelijke benaming (zeg zelf maar eens nee als de verschillen echt uit de klauw lopen) en ik doe ook niet mee om Newcastle een inferieure club te noemen en de Engelse competitie geen stap voor uit.

Maar snelle duidelijkheid is wel zeer gewenst, misschien kan Anita onze vriendelijke pizzabakker vriend aansporen wat haast te maken ;)
(al laat die zich, getuige wat passages uit de Zlatan biografie, vast niets zeggen ;))
HR
HR

Slimmerik
Internationale topspeler

Uit: Leiden
Vak: 406
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 18 juni 2007

tkriek schreef:

HR
Als je gaat afwachten dan ben je weer te laat. Dan krijg je weer gevalletje Vertonghen. Intern moet al bekend zijn wie zijn opvolger wordt (of opvolgers; jeugd en oude rot). Gaat hij dit jaar niet weg, dan volgend jaar.
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

Begin me hardop af te vragen wat met een Eriksen gebeurt met zo'n leegloop :I
HR
HR

Notlupus
Idool

Reg.: 26 februari 2010

Maxwell Cabelino Andrade schreef:

HR
Hoe bedoel je?
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

HR
Eriksen zal heel erg veel geld kosten en topclubs gaan dan liever voor een wat meer gevestigde naam. Volgend seizoen is ie overigens weg ja.

Hij zal samen met de Jong het middenveld moeten dragen nu, we zullen zien of het hem lukt.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

Notlupus schreef:

(...)

Hoe bedoel je?
HR
Dat zo'n jongen zich ook klote moet voelen, alle Ajax-waardige spelers om hem heen vertrekken en Ajax weigert een waardige vervanger te kopen voor die posities.
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

Notlupus schreef:

(...)

Hoe bedoel je?
HR
dat hij ook alsnog bij de eerste beste bod gaat vertrekken hoop het niet maar is nu niet uit te sluiten lijkt me
HR
HR

Notlupus
Idool

Reg.: 26 februari 2010

(...)

dat hij ook alsnog bij de eerste beste bod gaat vertrekken hoop het niet maar is nu niet uit te sluiten lijkt me
HR
Ja tuurlijk doet hij dat, je snapt onderhand toch wel dat als spelers als Suarez, Vertonghen en Anita naar derderangs clubs vertrekken dat ook een Eriksen 100% schijt heeft aan Ajax en ons alleen gebruikt als doorgeefluik? De enige reden dat hij nog niet weg is, is omdat hij het afgelopen seizoen en WK niks heeft laten zien.
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Laten we hopen dat Raiola nu ook ontzettend moeilijk gaat doen bij de onderhandelingen en het uiteindelijk stukloopt. Hebben we ook nog eens wat aan hem.
HR
HR

Johan Nahoj
Idool
Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007

Vak: 420
Reg.: 6 december 2000

Stukje van footballgossip.org.uk

Anita Confirms Newcastle Deal

Ajax midfielder Vurnon Anita has confirmed that he is to move to Newcastle United.

Reports at the weekend claimed the Magpies had gone back to Ajax with a fresh bid of over 8million euro and this was confirmed yesterday by the 23-year-old Anita:

“Newcastle will pay a fixed amount of 8.5 million [£6.7million] and bonuses,” said the defensive midfielder who had received a counter-proposal from Ajax for a new contract which would last until 2016 or 2017.

“But the salary that I wanted was above the new ceiling,” he said of Ajax’s latest offer.

“Ajax is a beautiful club, where I’ve played since I was nine but Newcastle is a big club, who did very well last year. They want to play football and that is what I want.”

Newcastle had an initial bid of £4million rejected by Ajax last month and their latest bid led to a re-assessment of the situation by Ajax given that they valued Anita at over 8million euro.

Reports from the north-east claim Anita has yet to agree personal terms with the Magpies and that fresh talks are expected to take place. Meanwhile, the Holland international is due to fly into Newcastle for a medical later today.

Anita made what looks like being his final performance for Ajax in their 2-2 draw with AZ Alkmaar on Sunday. It was the last of 103 league appearances for the club since making his debut for the side in 2006.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Stel nou dat het niet doorgaat, omdat het gesprek met de coach van Newcastle niet bevalt, ook dan zou ik zeggen Anita, hier heb je je nieuwe contract, tekenen of je gaat ook hier lekker op de bank zitten.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,4% dat Go Ahead Eagles wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!