Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 75 »
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Schone gewoon neerzetten. Siem heeft het een paar keer gedaan. Oa tegen United. Is gewoon niet veel.
Quattroporte schreef:
Goed. Als er niemand gehaald wordt pleit ik voor Siem op CVM, met Eriksen en Serero daarvoor. Kom maar door.
Quattroporte
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002
quote:Serero is wel heel aanspeelbaar voor hem, dus dat helpt. Hij heeft wel het loopvermogen, de duelkracht en het overzicht ervoor. Het valt te proberen dus, ja. Voordeel is dan dat je meteen twee echt creatieve halven er voor hebt.
Albinho schreef:
(...)
Het valt te proberen, ik vrees dat hij wel te vaak simpelweg uitkaatst naar 1 van de centrale verdedigers ipv open te draaien.
raptor1979
Internationale topspeler
Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010
quote:Waarom ook niet. Banken gaat een aanvoerder niet en als aanvallende middenvelder is het zeker geen succes.
Quattroporte schreef:
Goed. Als er niemand gehaald wordt pleit ik voor Siem op CVM, met Eriksen en Serero daarvoor. Kom maar door.
anders
International
Reg.: 18 februari 2011
Its Me
Talent
Vak: 127
Reg.: 15 augustus 2011
Le Berry
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 januari 2009
Glotur
Regelmatige invaller
Reg.: 5 februari 2006
quote:Inderdaad !
raptor1979 schreef:
(...)
Waarom ook niet. Banken gaat een aanvoerder niet en als aanvallende middenvelder is het zeker geen succes.
Grat
Bankzitter
Reg.: 22 november 2005
quote:Dit ben ik inderdaad met je eens. Siem zijn kwaliteiten liggen vooral in aanvallend opzicht. Bijvoorbeeld het opduiken achter de verdediging.
Le Berry schreef:
Vind Siem zn kwaliteiten juist liggen in zn aanvallende loopacties. Niet in zn controlerende kwaliteiten
Het is erg jammer en hard, maar er zit gewoonweg niemand in deze selectie die kwalitatief in zowel in het voetballende als verdedigende aspect voldoet aan de opvolging van Anita
Quattroporte
Legende
quote:Dat kan hij ook vanaf VM. Kijk maar naar Kedhira. Hij heeft er het loopvermogen voor.
Grat schreef:
(...)Dit ben ik inderdaad met je eens. Siem zijn kwaliteiten liggen vooral in aanvallend opzicht. Bijvoorbeeld het opduiken achter de verdediging.
Grat
Bankzitter
Reg.: 22 november 2005
quote:Dan geef je dus wel een totaal andere invulling aan de VM positie dan nu het geval is. Ook zie ik Siem daar niet helemaal in passen hoor. Loopvermogen heeft hij wel, maar voornamelijk op eenzelfde tempo. Wanneer je zoveel ruimte gaat bestrijken én ruimte in je rug op het middenveld laat vallen, heb je veel meer explosiviteit nodig dan Siem bezit.
Quattroporte schreef:
(...)
Dat kan hij ook vanaf VM. Kijk maar naar Kedhira. Hij heeft er het loopvermogen voor.
Vaart erin
Vedette
Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009
quote:Khedira speelt met iemand naast zich. Bij Ajax speel je in je eentje voor je verdediging.
Quattroporte schreef:
(...)
Dat kan hij ook vanaf VM. Kijk maar naar Kedhira. Hij heeft er het loopvermogen voor.
Le Berry
Idool
Reg.: 3 januari 2009
quote:Juist. En bovendien is Alonso veel meer de controlerende man daar
Vaart erin schreef:
(...)
Khedira speelt met iemand naast zich. Bij Ajax speel je in je eentje voor je verdediging.
Quattroporte
Legende
quote:Dat is natuurlijk waar, het ging mij om het type.
Vaart erin schreef:
(...)
Khedira speelt met iemand naast zich. Bij Ajax speel je in je eentje voor je verdediging.
tkriek
Internationale topspeler
Reg.: 27 augustus 2006
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Geldwolfje vind ik een te makkelijke benaming (zeg zelf maar eens nee als de verschillen echt uit de klauw lopen) en ik doe ook niet mee om Newcastle een inferieure club te noemen en de Engelse competitie geen stap voor uit.
tkriek schreef:
Weer terug naar onze eigen (geldwolfje) Anita.
Hoop dat het vandaag nog rondkomt met Newcastle zodat we kunnen gaan schakelen ipv afwachten en op de laatste transferdag nog aankopen moeten doen.
Slimmerik
International
Uit: Leiden
Vak: 406
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 18 juni 2007
quote:Als je gaat afwachten dan ben je weer te laat. Dan krijg je weer gevalletje Vertonghen. Intern moet al bekend zijn wie zijn opvolger wordt (of opvolgers; jeugd en oude rot). Gaat hij dit jaar niet weg, dan volgend jaar.
tkriek schreef:
Weer terug naar onze eigen (geldwolfje) Anita.
Hoop dat het vandaag nog rondkomt met Newcastle zodat we kunnen gaan schakelen ipv afwachten en op de laatste transferdag nog aankopen moeten doen.
Maxwell Cabelino Andrade
Internationale topspeler
Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010
Notlupus
Vedette
Reg.: 26 februari 2010
quote:Hoe bedoel je?
Maxwell Cabelino Andrade schreef:
Begin me hardop af te vragen wat met een Eriksen gebeurt met zo'n leegloop
Lederen Knikker
Legende
Reg.: 28 juni 2005
quote:Eriksen zal heel erg veel geld kosten en topclubs gaan dan liever voor een wat meer gevestigde naam. Volgend seizoen is ie overigens weg ja.
Begin me hardop af te vragen wat met een Eriksen gebeurt met zo'n leegloop
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
Uit: Brabant
Vak: 118
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 23 juli 2010
quote:Dat zo'n jongen zich ook klote moet voelen, alle Ajax-waardige spelers om hem heen vertrekken en Ajax weigert een waardige vervanger te kopen voor die posities.
Notlupus schreef:
(...)
Hoe bedoel je?
Maxwell Cabelino Andrade
Internationale topspeler
Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010
quote:dat hij ook alsnog bij de eerste beste bod gaat vertrekken hoop het niet maar is nu niet uit te sluiten lijkt me
Notlupus schreef:
(...)
Hoe bedoel je?
Notlupus
Vedette
Reg.: 26 februari 2010
quote:Ja tuurlijk doet hij dat, je snapt onderhand toch wel dat als spelers als Suarez, Vertonghen en Anita naar derderangs clubs vertrekken dat ook een Eriksen 100% schijt heeft aan Ajax en ons alleen gebruikt als doorgeefluik? De enige reden dat hij nog niet weg is, is omdat hij het afgelopen seizoen en WK niks heeft laten zien.
(...)
dat hij ook alsnog bij de eerste beste bod gaat vertrekken hoop het niet maar is nu niet uit te sluiten lijkt me
David89
Idool
Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Adam Maher
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008
Johan Nahoj
Idool
Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007
Vak: 420
Reg.: 6 december 2000
AFCANieuwmarkt
Idool
Reg.: 5 november 2006
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 85,5% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.