Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 75 »
blackmoon_ams
Bankzitter
Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2001
quote:Serieus jongens? Welk goed nieuws? Anita is weg, vdWiel gaat weg, Janssen is weg, Overmars was er voor Sergi Roberto die dus niet naar Ajax mag en schijnbaar ook voor Fontas (wat ik dus niet wist) - waar heb ik gezegd dat ik 'goed' nieuws had?? Zo'n type Le Berry duwt de woorden in mijn mond ..
Quattroporte schreef:
(...)
Maar waar is het goed nieuws BM ?
Betelgeuze
Regelmatige invaller
Uit: Leiden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 april 2006
quote:Dat schijnt hem letterlijk gezegd te zijn voor Van Marwijk, nu zit hij weer niet bij de selectie, dus mogelijk denkt Van Gaal er hetzelfde over.
Schip ahoy schreef:
Wellicht is het niet halen van het EK van invloed geweest. Als twee seizoenen bepalend spelen als CVM niet volstaat, waarom een derde dan wel...Natuurlijk zou een onomstreden basisplaats wel helpen (Lees je mee, Frank...), maar misschien heeft het idee post gevat bij Vurnon dat alleen spelen in een grote competitie hem in de oranje selectie krijgt.
Le Berry
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 januari 2009
quote:Haha, aandacht tekort met je constante verkeerde voorspellingen?
blackmoon_ams schreef:
(...)
Wat een triest figuur ben jij zeg.. continu (ook in andere topics) dit lopen posten over BM dit BM.. Vroeger gepest op school ofzo?
Zie trouwens pagina 9 van DITZELFDE waar Suavimani al vertelde dat Anita weg zou gaan (opgevangen in de AN chat) - mag jij 3x raden van wie hij dat heeft gehoord.
Vossie
Legende
Vak: 425
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 25 februari 2003
quote:Je zou zaterdagavond met goed nieuws terugkomen. Last van een selectief geheugen? Lijkt erg op vorig jaar...
blackmoon_ams schreef:
(...)
Serieus jongens? Welk goed nieuws? Anita is weg, vdWiel gaat weg, Janssen is weg, Overmars was er voor Sergi Roberto die dus niet naar Ajax mag en schijnbaar ook voor Fontas (wat ik dus niet wist) - waar heb ik gezegd dat ik 'goed' nieuws had?? Zo'n type Le Berry duwt de woorden in mijn mond ..
blackmoon_ams
Bankzitter
quote:Vossie, waar exact? Het enige dat ik zij tegen Suavimani dat ik hem zaterdagavond zou spreken .. thats' it.. maar zoek jij anders de post ff op..
Vossie schreef:
(...)
Je zou zaterdagavond met goed nieuws terugkomen. Last van een selectief geheugen? Lijkt erg op vorig jaar...
Als eerste zeggen dat Anita weggaat is niet zo moeilijk wanneer het argument als hij uiteindelijk blijft altijd hetzelfde is: in het voetbal kan het met de minuut anders zijn. Bij deze: Van der Wiel gaat weg en Janssen ook, waarheen en voor hoeveel kan ik niet zeggen.
Le Berry
Idool
quote:Je eigen quote
blackmoon_ams schreef:
(...)
Serieus jongens? Welk goed nieuws?
quote:
Spreek je vanavond wel weer.. met beter nieuws.. voorlopig komt alles nog uit!
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Ik ga die post niet opzoeken. Dan heb je hem waarschijnlijk gewist. Ik zie het letterlijk voor me, en ik ben echt niet zo bezig met je. Je zou met goed nieuws komen. Daarna nog een keer : wacht nu maar rustig af. Wat je nu doet is echt te schandelijk voor woorden, na de farce van vorig jaar. Scheer je weg man.
blackmoon_ams schreef:
(...)
Vossie, waar exact? Het enige dat ik zij tegen Suavimani dat ik hem zaterdagavond zou spreken .. thats' it.. maar zoek jij anders de post ff op..
blackmoon_ams
Bankzitter
quote:Ik heb Suavimani ook wel gesproken op zaterdag avond -- voortaan maar buurten op de AN chat af en toe (tijdens de NL-Duitsland hockey finale) was dit...
Le Berry schreef:
(...)
AFCANieuwmarkt
Idool
Reg.: 5 november 2006
quote:Flikker toch op man met dat gedraai. Ik snap echt niet waarom jij nog geen rode kaart krijgt.
blackmoon_ams schreef:
(...)
Ik heb Suavimani ook wel gesproken op zaterdag avond -- voortaan maar buurten op de AN chat af en toe (tijdens de NL-Duitsland hockey finale) was dit...
Middenweg 401
Internationale topspeler
Reg.: 14 april 2005
quote:En dat "beter nieuws", dat was dat Kromowidjojo de vlag mocht dragen, ofzo?
blackmoon_ams schreef:
(...)
Ik heb Suavimani ook wel gesproken op zaterdag avond -- voortaan maar buurten op de AN chat af en toe (tijdens de NL-Duitsland hockey finale) was dit...
blackmoon_ams
Bankzitter
Le Berry
Idool
quote:Helemaal eens. Je uitgeven voor insider en constant anderen voor de gek houden met vaag en algemeen gelul wat ook nog eens niet blijkt uit te komen, Walgelijk. Vorig jaar heb je een ieder hier een oor aangenaaid, en je gaat er dit jaar weer vrolijk op door
AFCANieuwmarkt schreef:
(...)
Flikker toch op man met dat gedraai. Ik snap echt niet waarom jij nog geen rode kaart krijgt.
Quattroporte
Legende
quote:Haha. Echt heel geestig, anderen beschuldigen van een grote bek achter het internet. Enige zelfreflectie ? Te zot voor woorden dit.
blackmoon_ams schreef:
Tsja, blijft jammer voor jullie dat ik hier nog steeds mag posten goed sommige stellen het wel op prijs - grote bek achter het internet .. best knap...
blackmoon_ams
Bankzitter
quote:ik mis het woordje 'fuck off' - oh wacht snel verwijderd door jezelf... man, lees her lekker overheen als je het niet wilt lezen is dat zo moeilijk - forum is niet van jou en ook nie van mij ..
AFCANieuwmarkt schreef:
(...)
Flikker toch op man met dat gedraai. Ik snap echt niet waarom jij nog geen rode kaart krijgt.
Quattroporte
Legende
quote:De rol van de Mod die hem vorig jaar beschermde en zelfs zou afspreken in de Arena om de bron te leren kennen is nog steeds niet opgehelderd.
Le Berry schreef:
(...)
Helemaal eens. Je uitgeven voor insider en constant anderen voor de gek houden met vaag en algemeen gelul wat ook nog eens niet blijkt uit te komen, Walgelijk. Vorig jaar heb je een ieder hier een oor aangenaaid, en je gaat er dit jaar weer vrolijk op door
Dat er geen mods zijn die hier op ingaan vind ik waarzinnig.
tkriek
Internationale topspeler
Reg.: 27 augustus 2006
AFCANieuwmarkt
Idool
Reg.: 5 november 2006
quote:Ik ga geen geel voor jou riskeren.. Kun je wel met grote bek achter internet gaan roepen, maar ik ken je niet in het echt, anders zeg ik het wel in je porem.
blackmoon_ams schreef:
(...)
ik mis het woordje 'fuck off' - oh wacht snel verwijderd door jezelf... man, lees her lekker overheen als je het niet wilt lezen is dat zo moeilijk - forum is niet van jou en ook nie van mij ..
AJAX-LEIDEN
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 25 juli 2011
JeroenE
Vedette
Reg.: 17 september 2007
anders
International
Reg.: 18 februari 2011
quote:Het kan me verder weinig schelen, maar volgens mij bedoelen BM hier Suvami( or whatever zijn nick is) mee. Tenminste zo las ik dit van het weekend.
Le Berry schreef:
(...)
Winterswijk
Icoon
Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006
Schip ahoy
Idool
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008
robbertb
Vedette
Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007
Quattroporte
Legende
Albinho
Legende
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003
quote:Het valt te proberen, ik vrees dat hij wel te vaak simpelweg uitkaatst naar 1 van de centrale verdedigers ipv open te draaien.
Quattroporte schreef:
Goed. Als er niemand gehaald wordt pleit ik voor Siem op CVM, met Eriksen en Serero daarvoor. Kom maar door.
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 55,1% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.