Ajax Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 12:16                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 80 »

HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2001

quote:HR
Quattroporte schreef:

(...)

Maar waar is het goed nieuws BM ?
HR
Serieus jongens? Welk goed nieuws? Anita is weg, vdWiel gaat weg, Janssen is weg, Overmars was er voor Sergi Roberto die dus niet naar Ajax mag en schijnbaar ook voor Fontas (wat ik dus niet wist) - waar heb ik gezegd dat ik 'goed' nieuws had?? Zo'n type Le Berry duwt de woorden in mijn mond ..
HR
HR

Betelgeuze
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 april 2006

Schip ahoy schreef:

Wellicht is het niet halen van het EK van invloed geweest. Als twee seizoenen bepalend spelen als CVM niet volstaat, waarom een derde dan wel...Natuurlijk zou een onomstreden basisplaats wel helpen (Lees je mee, Frank...), maar misschien heeft het idee post gevat bij Vurnon dat alleen spelen in een grote competitie hem in de oranje selectie krijgt.
HR
Dat schijnt hem letterlijk gezegd te zijn voor Van Marwijk, nu zit hij weer niet bij de selectie, dus mogelijk denkt Van Gaal er hetzelfde over.

Erg jammer dat zo'n sterkhouder vertrekt, hoop dat hij het gaat maken aan de Tyne.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 januari 2009

blackmoon_ams schreef:

(...)

Wat een triest figuur ben jij zeg.. continu (ook in andere topics) dit lopen posten over BM dit BM.. Vroeger gepest op school ofzo?

Zie trouwens pagina 9 van DITZELFDE waar Suavimani al vertelde dat Anita weg zou gaan (opgevangen in de AN chat) - mag jij 3x raden van wie hij dat heeft gehoord.
HR
Haha, aandacht tekort met je constante verkeerde voorspellingen?

Jij verkoopt broodjes gelul met ketchup. Zaterdag avond zou 'ons' nog goed nieuws omtrent Anita worden gebracht om vervolgens op zondag te horen dat hij juist weg gaat

En Ajax kwam niet voor Fontas he, haha. El Mundo meldt juist dat Overmars daar juist in grote teleurstelling werd gemeld dat juist Fontas niet wilde

Keer op keer wordt je betrapt op leugens. Keiharde. En daar houd ik niet van. En als je daarop wordt aangesproken zal dat misschien hard maar zeer te rechtvaardigen zijn. Alleen wat moeilijk te verteren he, iemand die je met de feiten op de neus drukt

Je houd een ieder hier voor de gek. Daar walg ik van
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

blackmoon_ams schreef:

(...)

Serieus jongens? Welk goed nieuws? Anita is weg, vdWiel gaat weg, Janssen is weg, Overmars was er voor Sergi Roberto die dus niet naar Ajax mag en schijnbaar ook voor Fontas (wat ik dus niet wist) - waar heb ik gezegd dat ik 'goed' nieuws had?? Zo'n type Le Berry duwt de woorden in mijn mond ..
HR
Je zou zaterdagavond met goed nieuws terugkomen. Last van een selectief geheugen? Lijkt erg op vorig jaar...
Als eerste zeggen dat Anita weggaat is niet zo moeilijk wanneer het argument als hij uiteindelijk blijft altijd hetzelfde is: in het voetbal kan het met de minuut anders zijn. Bij deze: Van der Wiel gaat weg en Janssen ook, waarheen en voor hoeveel kan ik niet zeggen.
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Vossie schreef:

(...)

Je zou zaterdagavond met goed nieuws terugkomen. Last van een selectief geheugen? Lijkt erg op vorig jaar...
Als eerste zeggen dat Anita weggaat is niet zo moeilijk wanneer het argument als hij uiteindelijk blijft altijd hetzelfde is: in het voetbal kan het met de minuut anders zijn. Bij deze: Van der Wiel gaat weg en Janssen ook, waarheen en voor hoeveel kan ik niet zeggen.
HR
Vossie, waar exact? Het enige dat ik zij tegen Suavimani dat ik hem zaterdagavond zou spreken .. thats' it.. maar zoek jij anders de post ff op..
HR
HR

Le Berry
Icoon

blackmoon_ams schreef:

(...)

Serieus jongens? Welk goed nieuws?
HR
Je eigen quote

Spreek je vanavond wel weer.. met beter nieuws.. voorlopig komt alles nog uit!HR
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

blackmoon_ams schreef:

(...)

Vossie, waar exact? Het enige dat ik zij tegen Suavimani dat ik hem zaterdagavond zou spreken .. thats' it.. maar zoek jij anders de post ff op..
HR
Ik ga die post niet opzoeken. Dan heb je hem waarschijnlijk gewist. Ik zie het letterlijk voor me, en ik ben echt niet zo bezig met je. Je zou met goed nieuws komen. Daarna nog een keer : wacht nu maar rustig af. Wat je nu doet is echt te schandelijk voor woorden, na de farce van vorig jaar. Scheer je weg man.
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Le Berry schreef:

(...)
HR
Ik heb Suavimani ook wel gesproken op zaterdag avond -- voortaan maar buurten op de AN chat af en toe (tijdens de NL-Duitsland hockey finale) was dit...
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

blackmoon_ams schreef:

(...)

Ik heb Suavimani ook wel gesproken op zaterdag avond -- voortaan maar buurten op de AN chat af en toe (tijdens de NL-Duitsland hockey finale) was dit...
HR
Flikker toch op man met dat gedraai. Ik snap echt niet waarom jij nog geen rode kaart krijgt.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 13 augustus 2012 11:35:55).]
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Reg.: 14 april 2005

blackmoon_ams schreef:

(...)

HR
En dat "beter nieuws", dat was dat Kromowidjojo de vlag mocht dragen, ofzo?
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Tsja, blijft jammer voor jullie dat ik hier nog steeds mag posten goed sommige stellen het wel op prijs - grote bek achter het internet .. best knap...
HR
HR

Le Berry
Icoon

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Flikker toch op man met dat gedraai. Ik snap echt niet waarom jij nog geen rode kaart krijgt.
HR
Helemaal eens. Je uitgeven voor insider en constant anderen voor de gek houden met vaag en algemeen gelul wat ook nog eens niet blijkt uit te komen, Walgelijk. Vorig jaar heb je een ieder hier een oor aangenaaid, en je gaat er dit jaar weer vrolijk op door

Dat er geen mods zijn die hier op ingaan vind ik waarzinnig.
HR
HR

Legende

blackmoon_ams schreef:

Tsja, blijft jammer voor jullie dat ik hier nog steeds mag posten goed sommige stellen het wel op prijs - grote bek achter het internet .. best knap...
HR
Haha. Echt heel geestig, anderen beschuldigen van een grote bek achter het internet. Enige zelfreflectie ? Te zot voor woorden dit.

Nog even terzijde : jouw enige geclaimde juiste info, over Steek vorig jaar, stond echt al eerder op Italiaanse sites. Ik lees die namelijk ook.
HRHR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
ik mis het woordje 'fuck off' - oh wacht snel verwijderd door jezelf... man, lees her lekker overheen als je het niet wilt lezen is dat zo moeilijk - forum is niet van jou en ook nie van mij ..
HR
HR

Legende

Le Berry schreef:

(...)

Helemaal eens. Je uitgeven voor insider en constant anderen voor de gek houden met vaag en algemeen gelul wat ook nog eens niet blijkt uit te komen, Walgelijk. Vorig jaar heb je een ieder hier een oor aangenaaid, en je gaat er dit jaar weer vrolijk op door

Dat er geen mods zijn die hier op ingaan vind ik waarzinnig.
HR
De rol van de Mod die hem vorig jaar beschermde en zelfs zou afspreken in de Arena om de bron te leren kennen is nog steeds niet opgehelderd.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Want een gejank hier om Anita.

Ja, Anita deed het geweldig vorig seizoen en het halve seizoen ervoor. Wellicht ook doordat Vertonghen gewoon fantastisch is.

Anita liet tegen PSV Toivonen 2 keer weglopen en 2 keer scoren. De 2-1 tegen AZ was ook 100% zijn fout.

Los daarvan is hij natuurlijk een goede voetballer, maar als je een max salaris hebt van een miljoen euro en dat biedt aan een speler als Anita, is het take it or leave it.

Rare verhalen van salarisplafond doorbreken voor Anita, dat doe je voor Messi en Cristiano, maar niet voor Anita etc.

Anita; bedankt en tot ziens, veel plezier met je centjes in het regenachtige engeland.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

blackmoon_ams schreef:

(...)

ik mis het woordje 'fuck off' - oh wacht snel verwijderd door jezelf... man, lees her lekker overheen als je het niet wilt lezen is dat zo moeilijk - forum is niet van jou en ook nie van mij ..
HR
Ik ga geen geel voor jou riskeren.. Kun je wel met grote bek achter internet gaan roepen, maar ik ken je niet in het echt, anders zeg ik het wel in je porem.

En nu weer back on topic.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 13 augustus 2012 11:45:47).]
HR
HR

AJAX-LEIDEN
Internationale topspeler

Reg.: 25 juli 2011

quote:
Spreek je vanavond wel weer.. met beter nieuws.. voorlopig komt alles nog uit
Blackmoon, waarom reageer je hier niet op ?
HR
HR

JeroenE
Idool

Reg.: 17 september 2007

Volgens mij las ik een tijdje terug van een moderator dat niemand zijn bronnen meer kenbaar hoeft te maken. Het is allemaal nauwelijks te controleren en er ontstaan veel discussies door. Dus iedereen kan/mag nu een "insider" zijn. Het is aan de andere leden om in te schatten of een zogenoemde "insider" te vertrouwen is.

Dus neem iemand serieus of laat hem links liggen en ga niet het forum verzieken met discussies over een gebrek aan betrouwbaarheid.
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Le Berry schreef:

(...)
HR
Het kan me verder weinig schelen, maar volgens mij bedoelen BM hier Suvami( or whatever zijn nick is) mee. Tenminste zo las ik dit van het weekend.

Verder boeit de hele discussie natuurlijk helemaal niet. We kunnen ook met zijn alle een top 20 van favoriete wodka's neerpennen, terwijl we wachten op echt nieuws.
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

Vurnon, enorm jammer dat je weggaat. Had je ook hoger ingeschat. Newcastle, voetballen in een prachtige competitie bij een grafclub. Succes!
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Inderdaad zeg, sommigen grijpen dit even aan om al hun frustraties de vrije loop te laten.

Er is elders een topic geopend voor een speler van Barca B: dos Santos. Lijkt me een hele aardige oplossing voor Anita's absentie.
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Zullen we dan bier doen? Ik vind wodka echt niet te hakken. Krijg er last van mn maag van ook.
HR
HR

Legende

Goed. Als er niemand gehaald wordt pleit ik voor Siem op CVM, met Eriksen en Serero daarvoor. Kom maar door.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Quattroporte schreef:

Goed. Als er niemand gehaald wordt pleit ik voor Siem op CVM, met Eriksen en Serero daarvoor. Kom maar door.
HR
Het valt te proberen, ik vrees dat hij wel te vaak simpelweg uitkaatst naar 1 van de centrale verdedigers ipv open te draaien.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 93,0% dat Vitesse wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PEC Zwolle.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!