Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 75 »
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
geDaante
International
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 november 2005
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
Uit: Brabant
Vak: 118
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 23 juli 2010
quote:Ik begrijp dat Ajax druk in de weer is met versterkingen, maar zo'n gesprek is in mijn ogen toch ook écht heel belangrijk. Anita is momenteel een van de sterkhouders en mocht hij echt open staan voor een verlenging dan behoort dit tot een van de prioriteiten. Opwaarderen tot minimaal 2016 en geef hem een riant salaris. Geen gelimiteerde transferom <20 miljoen.
Burzlew schreef:
Nogmaals, ik denk dat Anita het prima vindt om bij Ajax bij te tekenen. Alleen zal Ajax daarvoor wel met 'm in gesprek moeten gaan. Maar als Ajax het bod van Newcastle accepteert, dan zal hij gewoon met Newcastle praten en dan kunnen ze best eruit komen.
Vertonghen wou echt weg. Ik denk dat Anita veel neutraler erin staat.
Antario
Lid 2de elftal
Reg.: 28 augustus 2011
quote:Dat was voor hun degradatie en terugkeer naar de EPL in 2011. Onder de huidige leiding is het hand op de knip daar. Lage salarissen en koopjesjagen op transfergebied. Hun salaristop ligt zo rond de 2 miljoen euro. Hoger dan Ajax, maar niet veel en wie zegt dat Anita daar een grootverdiener wordt?
sanderhag123 schreef:
(...)
Newcastle is echt een club met ontzettend veel potentie, trekken vaak dure jongens aan maar het komt er nooit uit. Beetje de slapende reus van Engeland, Premiere League trekt sowieso heel sterk, en dat salaris zal toch wel lekker zijn
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Wie zegt dat hij bij Ajax topverdiener kan worden? En of het om geld gaat, of waardering of een nieuwe uitdaging of een betere competitie? Newcastle is dan misschien kansloos voor CL plaatsen, maar wat heeft Ajax in het toernooi te zoeken?
Antario schreef:
(...)
Dat was voor hun degradatie en terugkeer naar de EPL in 2011. Onder de huidige leiding is het hand op de knip daar. Lage salarissen en koopjesjagen op transfergebied. Hun salaristop ligt zo rond de 2 miljoen euro. Hoger dan Ajax, maar niet veel en wie zegt dat Anita daar een grootverdiener wordt?
Het is een gewoon een middenmotor uit de provincie in Engeland die zich af en toe plaatst voor Europees voetbal. Laatste echte prijs: een FA cup in 1955. Kansloos voor de CL plaatsen.
Tenzij Anita echt wanhopig is om in de Premier League te spelen heb ik geen flauw idee wat hij in Newcastle ziet.
Hulk Hogan
Lid 2de elftal
Vak: -
Droomaankoop: Virgil van Dijk
Reg.: 19 april 2012
Antario
Lid 2de elftal
Reg.: 28 augustus 2011
quote:Hij wordt nu al ingeschat als een van de best betaalde Ajax-spelers.
DarkChild schreef:
(...)
Wie zegt dat hij bij Ajax topverdiener kan worden? En of het om geld gaat, of waardering of een nieuwe uitdaging of een betere competitie? Newcastle is dan misschien kansloos voor CL plaatsen, maar wat heeft Ajax in het toernooi te zoeken?
Daarnaast spelen er natuurlijk niet alleen koekebakkers in dat team, Demba Ba, Papas Cisse, Ben Arfa, Gutierrez, Collocini, Krul, Cabaye.
Twee jaar daartussen spelen kan een behoorlijke opstap voor hem wezen (afhankelijk van wat manager Pardew met hem wil, op verschillende Newcastle blogs spreekt van een alternatief voor Debuchy, die ook vaak back wordt gezet)
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
champy95
Legende
Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002
afcavooraltijd
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 19 juli 2011
liam
Legende
Vak: 420
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 10 juli 2002
Gallery Play
Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel
Droomaankoop: Abe Lenstra
Reg.: 30 oktober 2008
quote:Bizarre beredenatie, Newcastle is beter dan Ajax want Ajax heeft niks in de CL te zoeken. Terwijl Newcastle zelf er nooit voor geplaatst is, en veel minder in te zoeken heeft en eigenlijk ook niet zoveel in de EL.
DarkChild schreef:
(...)
Wie zegt dat hij bij Ajax topverdiener kan worden? En of het om geld gaat, of waardering of een nieuwe uitdaging of een betere competitie? Newcastle is dan misschien kansloos voor CL plaatsen, maar wat heeft Ajax in het toernooi te zoeken?
Daarnaast spelen er natuurlijk niet alleen koekebakkers in dat team, Demba Ba, Papas Cisse, Ben Arfa, Gutierrez, Collocini, Krul, Cabaye.
Twee jaar daartussen spelen kan een behoorlijke opstap voor hem wezen (afhankelijk van wat manager Pardew met hem wil, op verschillende Newcastle blogs spreekt van een alternatief voor Debuchy, die ook vaak back wordt gezet)
BuZa
Vedette
Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005
quote:Je kent je feiten niet, dat is jammer. Maar uiteraard hoop ik ook dat Anita bij Ajax blijft, laat dat duidelijk zijn.
Gallery Play schreef:
(...)
Bizarre beredenatie, Newcastle is beter dan Ajax want Ajax heeft niks in de CL te zoeken. Terwijl Newcastle zelf er nooit voor geplaatst is, en veel minder in te zoeken heeft en eigenlijk ook niet zoveel in de EL.
Dat rijtje stelt natuurlijk niks voor. Twee bankzitters bij een zeer matig Argentinie, de derde (!) keeper van Nederland, terwijl Ajax notabene de eerste keeper heeft gehad en die zeer regelmatig hier werd afgekraakt. Een verdwaalde Fransman die bepaald niet goed is. Debuchy bakte er niks van op het EK. Een bankzitter bij Senegal () en dan nog een aanvaller met alleen maar ervaring uit de tweede divisie van Frankrijk en Duitsland. Bovendien benoem je beste speler van Newcastle United hier niet eens... Tioté, bankzitter van FC Twente. Tja.. die kunnen met deze selectie zomaar eens degraderen in Engeland. Hebben vorig seizoen een verrassend seizoen gehad. Daarvoor 12de, First Division, 18de, 12de, 13de zzzzzz top ploeg
![]()
Als Anita verstandig is blijft hij, en gelooft hij die onzin van jou vooral niet.
Gallery Play
Vedette
quote:Makkelijk gepost, wat zijn 'de feiten' dan? Newcastle United is geen topelftal, daar valt heel weinig aan te veranderen.
BuZa schreef:
(...)
Je kent je feiten niet, dat is jammer. Maar uiteraard hoop ik ook dat Anita bij Ajax blijft, laat dat duidelijk zijn.
tukas
Bankzitter
quote:Ajax ook niet. Door de televisiegeld en en de aantrekkingskracht van de competitie kan Newcastle veel makkelijker een ploeg bouwen met kwaliteit dan Ajax.
Gallery Play schreef:
(...)
Makkelijk gepost, wat zijn 'de feiten' dan? Newcastle United is geen topelftal, daar valt heel weinig aan te veranderen.
BuZa
Vedette
Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Yaya Sanogo
Reg.: 30 november 2005
quote:Ze hebben natuurlijk wel CL gespeeld. En Papiss Cissé en Demba Ba zijn echt uitstekende spitsen. Dat laatste zijn geen feiten maar een leek ziet dat dat toppers zijn. Ook Ben Arfa, niet genoemd, is een prima speler.
Gallery Play schreef:
(...)
Makkelijk gepost, wat zijn 'de feiten' dan? Newcastle United is geen topelftal, daar valt heel weinig aan te veranderen.
Bramsterdam
Regelmatige invaller
Vak: -
Reg.: 4 september 2004
quote:Wanneer gaan ze dan beginnen met dat bouwen? Zelfs het B-team van Ajax speelt een respectabele middenmoter uit de Premier League helemaal weg. Sowieso is het algehele niveau in de Premier League aan deflatie onderhevig. Anita heeft daar niets te zoeken.
tukas schreef:
(...)
Ajax ook niet. Door de televisiegeld en en de aantrekkingskracht van de competitie kan Newcastle veel makkelijker een ploeg bouwen met kwaliteit dan Ajax.
tukas
Bankzitter
quote:Juist Norwich heeft heel erg boven zijn kunnen gespeeld, zie je wel vaker met promovendi. Het tweede seizoen is vaak een betere graadmeter van hoe sterk men nou echt is.
Bramsterdam schreef:
(...)
Wanneer gaan ze dan beginnen met dat bouwen? Zelfs het B-team van Ajax speelt een respectabele middenmoter uit de Premier League helemaal weg. Sowieso is het algehele niveau in de Premier League aan deflatie onderhevig. Anita heeft daar niets te zoeken.
heldhaftig
Talent
Vak: 428
Reg.: 10 augustus 2006
quote:Het Newcastle door de jaren heen heeft nooit zoveel kwaliteit / individuele klasse als Ajax gehad, op misschien een enkele seizoen na.
tukas schreef:
(...)
Ajax ook niet. Door de televisiegeld en en de aantrekkingskracht van de competitie kan Newcastle veel makkelijker een ploeg bouwen met kwaliteit dan Ajax.
Gallery Play
Vedette
quote:Met verdwaalde Fransman bedoel ik Ben Arfa mee, dat vind ik niks. Daarover verschillen we van mening. Cabaye niet, maar ook hij is al verrassend 'oud'. Die twee Argentijnen (Guiterrez en Colocini) kunnen echt niet, pure middelmaat. Die twee spitsen hebben bij hele kleine clubjes gespeeld. Ik noem een Hoffenheim, een Excelsior Moeskroen, West Ham, SC Freiburg, Metz etc. Beiden 27 jaar he!
BuZa schreef:
(...)
Ze hebben natuurlijk wel CL gespeeld. En Papiss Cissé en Demba Ba zijn echt uitstekende spitsen. Dat laatste zijn geen feiten maar een leek ziet dat dat toppers zijn. Ook Ben Arfa, niet genoemd, is een prima speler.
Met die verdwaalde Fransman bedoelde je denk ik Cabaye, wat trouwens een aardige speler is hoor, had je zelfs op het EK kunnen zien.
Ajax moet Anita gewoon zsm een nieuw, flink verbeterd, contract voorleggen dat daarheen vertrekken niet eens meer een optie is. Wat dus ook geldt voor Eriksen en Alderweireld, anders krijg je straks hetzelfde.
quote:Dat maakt het alleen nog maar erger. Newcastle kan wel opbouwen maar doen het niet, ik hoor al 20 jaar lang dat Newcastle een slapende reus is die mee gaat doen om de prijzen. Feit is, is dat ze jaar in jaar uit veel en veel tekort komen.
tukas schreef:
(...)
anders
International
Reg.: 18 februari 2011
quote:Ik ben het met je eens wat Newcastle betreft, daar moet je niet heen willen na Ajax. Maar wat Ba betreft, dat is echt een topspeler, als we die morgen kunnen ruilen met onze Viking moet je dat gelijk doen.
Gallery Play schreef:
(...)
Dat maakt het alleen nog maar erger. Newcastle kan wel opbouwen maar doen het niet, ik hoor al 20 jaar lang dat Newcastle een slapende reus is die mee gaat doen om de prijzen. Feit is, is dat ze jaar in jaar uit veel en veel tekort komen.
DarkChild
Moderator
quote:Je kraakt een heel stel spelers af, en dat mag, maar vergeet niet met wat voor niveau Anita momenteel op het trainingsveld staat
Gallery Play schreef:
(...)
Locadia
Jeugdspeler
Uit: Eindhoven
Reg.: 27 oktober 2011
Gallery Play
Vedette
quote:Van Rhijn, Boilesen, Fischer, Eriksen, Anita etc gaan het allemaal verder schoppen dan Newcastle United. En uit het rijtje Van der Wiel, Alderweireld, De Jong, Janssen (als hij eerder naar het buitenland vertrok), Sigthorsson etc gaan minimaal hetzelfde niveau van een Engelse middenmoter halen. Ik vind ze bijvoorbeeld niet minder dan Heitinga. Een basisspeler bij Everton, Everton die over de laatste jaren genomen veel en veel betere resultaten heeft behaald dan Newcastle. Dus dat was ik niet vergeten hoor.
DarkChild schreef:
(...)
Je kraakt een heel stel spelers af, en dat mag, maar vergeet niet met wat voor niveau Anita momenteel op het trainingsveld staat
DarkChild
Moderator
quote:Zo lust ik er nog wel een paar, je noemt een Janssen als hij andere beslissingen had genomen als referentiekader voor het niveau?
Gallery Play schreef:
(...)
Van Rhijn, Boilesen, Fischer, Eriksen, Anita etc gaan het allemaal verder schoppen dan Newcastle United. En uit het rijtje Van der Wiel, Alderweireld, De Jong, Janssen (als hij eerder naar het buitenland vertrok), Sigthorsson etc gaan minimaal hetzelfde niveau van een Engelse middenmoter het halen. Ik vind ze bijvoorbeeld niet minder dan Heitinga. Een basisspeler bij Everton, Everton die over de laatste jaren genomen veel en veel betere resultaten heeft behaald dan Newcastle. Dus dat was ik niet vergeten hoor.
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.