Ajax Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 19:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 80 »

HR

martijndepro
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 18 november 2008

quote:HR
Robery schreef:

(...)

Dan lopen we 9 miljoen mis, of leg jij dat volgend seizoen ff bij?
HR
Zal wel meevallen gezien Anita tot 2014 onder contract staat. En daarbij, met Anita is de kans op titelprolongatie een stuk hoger dan zonder genoemde. Dan wegen de daaropvolgende CL miljoen toch zwaarder dan een iets gedrukte prijs van de speler zelf. Vind je ook niet?
HR
HR

Apocalypse
Idool

Uit: Dreumel
Vak: 126
Reg.: 15 september 2003

Het past in die zin in het nieuwe beleid, dat Ajax alleen nog mensen wil hebben die graag bij Ajax spelen. Anita dus niet , dan lekker opzouten. Gisteren bakte hij er al niet veel meer van want hij zat met zijn kop al bij de grote, fantastische wereld club Newcastle, wie kent ze niet. Hij is weg, de mazzel zo iemand wil je toch niet in Ajax 1.
HR
HR

weneedastriker
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Reg.: 27 november 2003

Anita vijf jaar naar Newcastle Van onze speciale verslaggevers
AMSTERDAM - Vurnon Anita (23) strijkt deze week de laatste plooien glad met Newcastle United en tekent in Engeland een contract voor vijf jaar.

"De clubs zijn eruit”, zei de middenvelder van Ajax. "Newcastle betaalt een bedrag van 8,5 miljoen euro vast en bonussen”, zei Anita, die Ajax een tegenvoorstel deed voor een contract tot 2016 of 2017.

Salarisplafond
"Maar het salaris dat ik wilde, was boven het nieuwe plafond”, erkende hij. "Ajax is een prachtige club, waar ik sinds mijn negende heb gespeeld. Dus dan twijfel je wel, ja. Maar Newcastle is een grote club, die het vorig jaar heel goed heeft gedaan. Ze willen voetballen en dat wil ik ook."
HR
HR

haassie
Icoon

Reg.: 9 juni 2009

Nou de mazzel en veel succes,spelers wie niet willen komen zijn dom,want bij ajax kom je altijd weg,bij fc twente kom je nog moeilijker weg.Buiten dat Ajax de mooiste uitstraling heeft in Europa.
HR
HR

EigenKracht
Lid 2de elftal

Uit: Uden
Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 13 maart 2009

Veel succes Vurnon, het ga je goed!
HR
HR

petervdn
Talent

Reg.: 2 april 2006

Betaald Ajax tegenwoordig nu zo weinig salaris of zijn de spelers compleet de realiteit kwijt? Als een speler als Anita al weg wil omdat Ajax niet z'n gewenste salaris kan betalen...
Met zo'n salaris verdienen ze al meer dan 95% van de nederlanders, maar voor de omhoog gevallen voetballers is dat nog niet genoeg.
HR
HR

acco
Veelbelovend talent

Uit: Amsterdam
Vak: 104
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 juli 2005

Quattroporte schreef:

(...)

Omdat de speler zelf dus weg wil. Dan wordt het gewoon altijd heel erg lastig.
HR
Wat een onzin Q, spelers willen altijd weg als ze naar een grotere competitie kunnen of een paar centen meer kunnen verdienen. Als je (en iedereeen) daar je oren naar laat hangen wordt het een grote stoelendans.

Dat had wel ingehouden dat we nu Moisander en Maher voor ons hadden gespeeld..
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

acco schreef:

(...)

Wat een onzin Q, spelers willen altijd weg als ze naar een grotere competitie kunnen of een paar centen meer kunnen verdienen. Als je (en iedereeen) daar je oren naar laat hangen wordt het een grote stoelendans.

Dat had wel ingehouden dat we nu Moisander en Maher voor ons hadden gespeeld..
HR
Maar Ajax wil de gevraagde transfersommen niet betalen.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

En Ajax accepteert zelf vrij gemakkelijk geboden transfersommen. Dus dan krijg je een situatie als nu... :D
HR
HR

Legende

Vossie schreef:

En Ajax accepteert zelf vrij gemakkelijk geboden transfersommen. Dus dan krijg je een situatie als nu... :D
HR
Maar dat zijn dan wel sommen die overeenkomen met de werkelike waarde, helaas. Anita is helaas niet meer waard dan 10 mio.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

weneedastriker schreef:

Maar Newcastle is een grote club, die het vorig jaar heel goed heeft gedaan. Ze willen voetballen en dat wil ik ook."
HR
Anita heeft zich goed laten informeren. Het is een eer om te mogen spelen bij de Magpies.
HR
HR

Vossie
Legende

Dus verkoop je meteen?
HR
HR

AFCANieuwmarkt Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Vossie schreef:

Dus verkoop je meteen?
HR
Wat moet je dan doen? ontevreden Anita bij je houden, Greg konden we ook flink voor cashen bij As roma, hebben we toen niet gedaan, zie hier het resultaat.
10 miljoen voor een speler die niet meer bij Ajax wilt zijn is big money.
HRHR
HR

tukas
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Vossie schreef:

Dus verkoop je meteen?
HR
Nee, de eerste biedingen zijn niet geaccepteerd, dus van meteen verkopen is geen sprake.
Verder kan Ajax het geld goed gebruiken en heb je niks aan een ontevreden speler.
HR
HR

Vossie
Legende

Dus mocht er nog een bod komen op Alderweireld van rond de 10 miljoen, dan moet je dat maar accepteren want dat is hij namelijk waard en anders is Toby ontevreden?
HR
HR

Icoon

Vossie schreef:

Dus mocht er nog een bod komen op Alderweireld van rond de 10 miljoen, dan moet je dat maar accepteren want dat is hij namelijk waard en anders is Toby ontevreden?
HR
Voor Toby? Zoals die gisteren speelde doe ik hem meteen op de trein voor dat bedrag.
HR
HR

tukas
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Vossie schreef:

HR
Dat ligt eraan hoe hard Ajax het geld nodig heeft en hoe Alderweireld daar zelf in staat. Maar aan speculeren heb je geen zak.
HR
HR

Vossie
Legende

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Voor Toby? Zoals die gisteren speelde doe ik hem meteen op de trein voor dat bedrag.
HR
Jong Ajax is gratis te bekijken op maandagavonden hoor... :denk

Aan een team bouwen, spelers bij elkaar houden, wat een gebakken lucht. Als er een kopende club is gaat Ajax na wat tegensputteren altijd door de knieën...

[Dit bericht is veranderd door Vossie (op 13 augustus 2012 09:08:43).]
HR
HR

cosmos666
Lid 2de elftal

Reg.: 30 november 2009

"Ontevreden" vind ik ook niet zo'n argument hoor. Ik weet het niet, maar als iedereen dat bij zijn werkgever op die manier zou doen dan zouden er een hoop mensen zonder baan zitten volgens mij.
HR
HR

Legende

Vossie schreef:

(...)

Aan een team bouwen, spelers bij elkaar houden, wat een gebakken lucht. Als er een kopende club is gaat Ajax na wat tegensputteren altijd door de knieën...
HR
Voor de helft haal je dan toch Douglas op ?
HR
HR

Icoon

Vossie schreef:

(...)

HR
Ja wat verwacht je nou van me, dat er serieus een antwoord komt op je gespeculeer?
Het is simpel, Anita wilt weg en Anita wilt geld, Ajax kan hem houden met de risico dat het een gevalletje greg word (zie laatste 2 wedstrijden waar die geen fuck uit loopt te voeren) en je blij mag zijn als je nog van hem af komt.

Ik snap dat het kut is dat zo'n speler weggaat, maar ik lach als laatst als die zit te verpieteren op de bank in regenachtig Newcastle waar het op plek no8 staat. Zit je dan met je brede glimlach en 2 miljoen per jaar.
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

AFCANieuwmarkt schreef:

Ik snap dat het kut is dat zo'n speler weggaat, maar ik lach als laatst als die zit te verpieteren op de bank in regenachtig Newcastle waar het op plek no8 staat. Zit je dan met je brede glimlach en 2 miljoen per jaar.
HR
Zou doodzonde zijn. Anita is sinds van der Vaart het grootste talent uit de eigen opleiding dat de club verlaat.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

acco schreef:

(...)

Wat een onzin Q, spelers willen altijd weg als ze naar een grotere competitie kunnen of een paar centen meer kunnen verdienen. Als je (en iedereeen) daar je oren naar laat hangen wordt het een grote stoelendans.HR
Klopt, maar je moet het ook per geval zien. Ik schets even een heel gek voorbeeld (niet lachen):

Vermeer keept het komende halfjaar een reeks hele goede wedstrijden, pakt punten voor ons, doet het goed in de CL en we staan in januari bovenaan (mede door hem).

Een club als Newcastle toont interesse en Vermeer zegt tegen Ajax: "Jongens, het is leuk en aardig allemaal, maar ik wil weg... uitdaging, salaris, Premier League, blablabla". In dat geval moet je gewoon tegen Kenneth zeggen: "Sorry jongen, we laten je niet gaan. Je keept eindelijk eens constant een aantal wedstrijden goed en we (technische staf) bleven altijd vertrouwen in je hebben, ook na Utrecht-uit en meer van dat soort wedstrijden. Je bent op dit moment gewoon niet te koop".

In het geval van Anita is dat een stuk moeilijker, aangezien Anita genoeg tegenargumenten heeft om weg te willen.

Het mes snijdt aan twee kanten. Ik ben er voor dat spelers zelf bepalen waar ze willen spelen, maar aan de andere kant hebben ze met hun (half)volle verstand een contract getekend. Als ze dan "teleurgesteld" of "ontevreden" over het veld gaan rondlopen als een transfer niet doorgaat zijn ze mentaal niet geschikt voor topsport.

Een beetje inleving van zowel club als speler is een gezonde situatie. Iedereen hier gunde Vertonghen zijn transfer en Vertonghen is ons een behoorlijke tijd trouw geweest. Het gebeurt zelden dat een speler van niveau bij ons blijft tot zijn 25ste. Met een éénjarig contract kon Ajax de hoofdprijs niet krijgen, maar Ajax wist ook wel dat Vertonghen hier uitgeleerd en klaar was.
HR
HR

Legende

Vossie schreef:

(...)

HR
Zoals bij ..? Geef eens een paar voorbeelden.
HR
HR

Icoon

Hendrix schreef:

(...)

Zou doodzonde zijn. Anita is sinds van der Vaart het grootste talent uit de eigen opleiding dat de club verlaat.
HR
Intresseerd me geen ene fuck, je wilt toch weg voor een nietszeggende club, van mij mag die daar ze benen breken, ben klaar met dit soort "spelers"
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 60,3% dat FC Twente wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!