Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 75 »
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
Uit: Brabant
Vak: 118
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 23 juli 2010
quote:Wat heb je aan dat geld wanneer je geen fatsoenlijke vervanger hebt. Bovendien mag je voor het slot van de competitie wel wat meer geld vragen, alle spelers die je nu nog wil halen zijn ineens een stuk duurder. Een miljoen of acht moet te weigeren zijn, zeker voor een sterkhouder.
Tante Leen schreef:
(...)
Anita is ook een van mijn favorieten: geeft zich altijd volledig en gedraagt zich keurig en kan ook nog heel aardig voetballen. Maar eerlijk is eerlijk, 8 miljoen is een hoop geld voor een jongen van zijn niveau die nog maar 2 jaar onder contract staat en stiekem ook al vooruit kijkt.
Wat zijn succes in Engeland betreft gaan we het zien, het kan wat dat betreft ook een Pienaartje worden: bij Ajax veelbelovend, en echt een leuke voetballer met een goede instelling, maar in de Premier League nooit het niveau middenmoot+ ontstijgen.
Bugsy
Vedette
Winnaar Eredivisie Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012
Uit: Amsterdam
Vak: 0-vak
Droomaankoop: -
Reg.: 23 september 2005
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
Jari_Litmanen
Basisspeler
Uit: Westervoort
Vak: 426
Reg.: 8 december 2005
quote:Lever hem in zou ik zeggen..
Bjorn121 schreef:
Waarom ik eigenlijk nog een seizoenskaart neem ...
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Kan ik best wel begrijpen je geeft x uit aan een kaart wordt2 maanden voor het nieuwe seizoen al afgeschreven en als het eenmaal begint zit je naar een Jong AJAX elftal te kijken die de nodige kwaliteiten mist..............
Bjorn121 schreef:
Tante Leen
Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2006
quote:Ik snap die gedachtengang wel. Maar al met al vind ik deze ontwikkeling rondom Anita wel acceptabel.
Rafael vd Vaart schreef:
(...)
Wat heb je aan dat geld wanneer je geen fatsoenlijke vervanger hebt. Bovendien mag je voor het slot van de competitie wel wat meer geld vragen, alle spelers die je nu nog wil halen zijn ineens een stuk duurder. Een miljoen of acht moet te weigeren zijn, zeker voor een sterkhouder.
Nog een jaar Anita betekend een grotere kans op het kampioenschap en kan Boccara zijn nog een jaar in de luwte ontwikkelen voordat hij er meteen moet staan. Nogmaals; dit nieuwe beleid lijkt door te slaan!
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Dit kun je toch niet menen..
Bjorn121 schreef:
L!tmanen!
Internationale topspeler
Uit: Alphen a/d Rijn
Reg.: 1 september 2006
quote:Haha. Weer een fooi. Bonussen? Laat me niet lachen. Champions League voor Newcastle? Een FA-cup? Kampioen? Tachtig wedstrijden voor Anita? Vijftien goals? Twintig goals? Dit is weer lachwekkend. Schande, als dit waar is!!!
bolle2 schreef:
Ajax ontvangt - als de handtekeningen zijn gezet - minstens 8 miljoen van The Magpies voor Anita en dat bedrag kan nog wat oplopen door middel van bonussen. Zijn contract liep tot medio 2014.
Bron: ajaxlife.nl
Quattroporte
Legende
quote:Bonussen gaan vaak over het aantal gespeelde wedstrijden. Dus dat komt wel goed. Maar wat maakt het uit, 8 of 10. Hij had niet moeten gaan.
L!tmanen! schreef:
(...)
Haha. Weer een fooi. Bonussen? Laat me niet lachen. Champions League voor Newcastle? Een FA-cup? Kampioen? Tachtig wedstrijden voor Anita? Dit is weer lachwekkend. Schande, als dit waar is!!!
Tante Leen
Talent
Reg.: 29 december 2006
quote:Ik ook, mede omdat het zowat mijn buurman was hier. Overigens hing er de laatste keer dat ik keek nog steeds geen Te Koop bordje op zijn huis.
Quattroporte schreef:
(...)
Dit kun je toch niet menen..
Je komt toch voor Ajax. For better and for worse. En we hebben al zo veel goede spelers moeten laten gaan, en dat zal nooit anders worden. Ik mis Jan overigens meer dan ik Anita zal missen, vanwege zijn persoonlijkheid.
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
quote:Nee je hebt gelijk, Anita heeft zowat een beslissende rol gehad in beide kampioenschappen. Gelukkig dat we die koekenbakker kwijt zijn, als ik kon, ik bracht hem op de fiets naar Newcastle
Jari_Litmanen schreef:
(...)
Lever hem in zou ik zeggen..
Jezus christus wat een paniekvoetbal.. Maken we Anita niet een belangrijker dan dat hij is?
robinajax
Basisspeler
Uit: Hilversum
Reg.: 15 september 2006
L!tmanen!
Internationale topspeler
quote:Speelde Jan niet z'n beste seizoenshelft omdat Anita voor hem stond en die chemie perfect klopte? Zo zie ik het, in elk geval. Ik mis Jan en zal Vurnon ook missen. Maar ik mis vooral kwaliteit...
Tante Leen schreef:
(...)
Ik ook, mede omdat het zowat mijn buurman was hier. Overigens hing er de laatste keer dat ik keek nog steeds geen Te Koop bordje op zijn huis.
Maar dat terzijde. Eerlijk is eerlijk, op de persoon Anita valt ook zeer weinig aan te merken.
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
quote:Ik zie Anita als een van de spelers die perfect in het systeem past wat Ajax wil spelen. Een van de weinig spelers die écht snappen hoe het spelletje gespeeld moet worden. Zo'n type speler is verdomde moeilijk te vinden en gezien de krenterigheid op dit moment zal een speler die hem kan doen vergeten (Maher) toch weer te duur gevonden worden en gaan we in Barcelona weer smeken om een spelertje...
Tante Leen schreef:
(...)
Ik snap die gedachtengang wel. Maar al met al vind ik deze ontwikkeling rondom Anita wel acceptabel.
Anita heeft nog een contract voor 2 jaar en is blijkbaar zelf wel toe aan een nieuwe uitdaging, of in ieder geval aan een salaris dat het niveau eredivisie ontstijgt. Ajax heeft besloten niet op de oude voet door te gaan en kan en wil dat niet meer betalen.
Voor mij is Anita daarbij een goede speler en ik zie hem graag voor Ajax spelen, maar ik dicht hem niet de superieure kwaliteiten toe die anderen hem wel toedichten. Voor mij: een goede speler en ook eentje die thuis hoort in de basis van het huidige Ajax, niet meer, niet minder.
Ajax is een club in wederopbouw met een nieuw beleid, waarbij het mogelijk missen van een kampioenschap momenteel minder belangrijk is dan een gezonde organisatorische en financiële basis. Dat betaalt zich in de toekomst zonder twijfel uit.
In dat licht bezien lijkt 8 miljoen me een mooi bedrag. Daarbij is het leuk voor Anita dat hij een wens in vervulling ziet gaan. Het is hem gegund.
Quattroporte
Legende
quote:Dat bedoel ik ook niet. Mar Anita is geen Jan Leeuwenhart, de leider die ook eens een tegenstander opvreet. Die hebben we echt niet meer sinds Jan weg is, en ik zie hem er ook niet aankomen. Dijks misschien over een tijdje.
Tante Leen schreef:
(...)
Ik ook, mede omdat het zowat mijn buurman was hier. Overigens hing er de laatste keer dat ik keek nog steeds geen Te Koop bordje op zijn huis.
Maar dat terzijde. Eerlijk is eerlijk, op de persoon Anita valt ook zeer weinig aan te merken.
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
quote:Het is natuurlijk wel zo dat het nieuwe geweldige beleid pas is ingezet nadat iedereen braaf zijn kaartje had betaald. Daarna was het nieuwe beleid ineens heel belangrijk en mag er geen centje meer teveel worden uitgegeven. Zo werd er vorig jaar nog vier miljoen neergeteld voor een reservekeeper en meer dan drie miljoen voor een Zuid-Afrikaantje dat zelden speelt.
Quattroporte schreef:
(...)
Dit kun je toch niet menen..
Je komt toch voor Ajax. For better and for worse. En we hebben al zo veel goede spelers moeten laten gaan, en dat zal nooit anders worden. Ik mis Jan overigens meer dan ik Anita zal missen, vanwege zijn persoonlijkheid.
Lederen Knikker
Legende
Reg.: 28 juni 2005
quote:Met alle respect de grootste flauwekul die ik hier gelezen heb en ik volg laatste tijd alles hier.
Rafael vd Vaart schreef:
(...)
Het is natuurlijk wel zo dat het nieuwe geweldige beleid pas is ingezet nadat iedereen braaf zijn kaartje had betaald. Daarna was het nieuwe beleid ineens heel belangrijk en mag er geen centje meer teveel worden uitgegeven.
kurk_droog
Vedette
Vak: 424
Reg.: 10 mei 2005
quote:Dus? Je bent voor Ajax, de club, de filosofie van het brengen van eigen jeugd...Ik ben die supporters liever kwijt dan rijk die alleen voor het winnen komen.
Rafael vd Vaart schreef:
(...)
Het is natuurlijk wel zo dat het nieuwe geweldige beleid pas is ingezet nadat iedereen braaf zijn kaartje had betaald. Daarna was het nieuwe beleid ineens heel belangrijk en mag er geen centje meer teveel worden uitgegeven. Zo werd er vorig jaar nog vier miljoen neergeteld voor een reservekeeper en meer dan drie miljoen voor een Zuid-Afrikaantje dat zelden speelt.
Inmiddels is de competitie begonnen en zitten we naar een veredeld Jong Ajax te kijken...
can-o
Icoon
Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002
Lederen Knikker
Legende
Reg.: 28 juni 2005
quote:Zelfs Aissati speelde op die plek een goeie pot en mensen hier hebben nog een mooie herinnering aan nota bene tikkie breed Galasek.
can-o schreef:
Je hebt geen adequate vervanger,
L!tmanen!
Internationale topspeler
quote:En diegenen die voor mooi voetbal komen en nu wel héél veel eenheidsworsten uit de opleiding krijgen voorgeschoteld? Kom op zeg, een beetje realisme mag wel. Vroeger leidde men buitenproportioneel getalenteerde spelers op. Nu is dat veel minder. Aanvallend zelfs niets, al vanaf Kluivert. Dat een speler van 350.000 euro (Sana) al meer durf toont dan Lukoki, Özbiliz en Ebecilio bij elkaar, zegt toch iets?
kurk_droog schreef:
(...) Dus? Je bent voor Ajax, de club, de filosofie van het brengen van eigen jeugd...Ik ben die supporters liever kwijt dan rijk die alleen voor het winnen komen.
Newcastle Fan
Ballenjongen
Reg.: 12 augustus 2012
Quattroporte
Legende
quote:De Zuid Afrikaan stond vandaag in de basis. En de reservekeeper was te duur, maar wel hard nodig. Jong Ajax ?? Hoezo eigenlijk. Eriksen, Sulejmani en Boerrigter komen er aan. Dus het is met gewoon een volwaardig Ajax. Kampioenskandidaat.
Rafael vd Vaart schreef:
(...)
Het is natuurlijk wel zo dat het nieuwe geweldige beleid pas is ingezet nadat iedereen braaf zijn kaartje had betaald. Daarna was het nieuwe beleid ineens heel belangrijk en mag er geen centje meer teveel worden uitgegeven. Zo werd er vorig jaar nog vier miljoen neergeteld voor een reservekeeper en meer dan drie miljoen voor een Zuid-Afrikaantje dat zelden speelt.
Inmiddels is de competitie begonnen en zitten we naar een veredeld Jong Ajax te kijken...
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 38,5% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.