Ajax Netwerk
dinsdag 21 oktober 2014 - 12:16                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 80 »

HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juli 2010

quote:HR
Tante Leen schreef:

(...)

Anita is ook een van mijn favorieten: geeft zich altijd volledig en gedraagt zich keurig en kan ook nog heel aardig voetballen. Maar eerlijk is eerlijk, 8 miljoen is een hoop geld voor een jongen van zijn niveau die nog maar 2 jaar onder contract staat en stiekem ook al vooruit kijkt.

Wat zijn succes in Engeland betreft gaan we het zien, het kan wat dat betreft ook een Pienaartje worden: bij Ajax veelbelovend, en echt een leuke voetballer met een goede instelling, maar in de Premier League nooit het niveau middenmoot+ ontstijgen.
HR
Wat heb je aan dat geld wanneer je geen fatsoenlijke vervanger hebt. Bovendien mag je voor het slot van de competitie wel wat meer geld vragen, alle spelers die je nu nog wil halen zijn ineens een stuk duurder. Een miljoen of acht moet te weigeren zijn, zeker voor een sterkhouder.

Nog een jaar Anita betekend een grotere kans op het kampioenschap en kan Boccara zijn nog een jaar in de luwte ontwikkelen voordat hij er meteen moet staan. Nogmaals; dit nieuwe beleid lijkt door te slaan!
HR
HR
Het is lang niet waar wat je leest in de media, komt van een kant namelijk dat verhaal-Poepon.
Lulofs is een kanjer in vergelijking met Riool(a)
Ajax gaat veel liever in gesprek over speler met Lulofs dan met een pizzabakker.

[Dit bericht is veranderd door Bugsy (op 12 augustus 2012 21:54:28).]
HR
HR

Bjorn121
Idool

Uit: Gent
Vak: 113
Droomaankoop: -
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 augustus 2012 om 21:57:55.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Waarom ik eigenlijk nog een seizoenskaart neem ...
HR
HR

Jari_Litmanen
International

Uit: Westervoort
Vak: 426
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 8 december 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 augustus 2012 om 21:58:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Bjorn121 schreef:

HR
Lever hem in zou ik zeggen..

Jezus christus wat een paniekvoetbal.. Maken we Anita niet een belangrijker dan dat hij is?

[Dit bericht is veranderd door Jari_Litmanen (op 12 augustus 2012 22:00:57).]
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Bjorn121 schreef:

HR
Kan ik best wel begrijpen je geeft x uit aan een kaart wordt2 maanden voor het nieuwe seizoen al afgeschreven en als het eenmaal begint zit je naar een Jong AJAX elftal te kijken die de nodige kwaliteiten mist..............

Maar wel 20 miljoen op de bank heeft staan
HR
HR

Tante Leen
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2006

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Wat heb je aan dat geld wanneer je geen fatsoenlijke vervanger hebt. Bovendien mag je voor het slot van de competitie wel wat meer geld vragen, alle spelers die je nu nog wil halen zijn ineens een stuk duurder. Een miljoen of acht moet te weigeren zijn, zeker voor een sterkhouder.

Nog een jaar Anita betekend een grotere kans op het kampioenschap en kan Boccara zijn nog een jaar in de luwte ontwikkelen voordat hij er meteen moet staan. Nogmaals; dit nieuwe beleid lijkt door te slaan!
HR
Ik snap die gedachtengang wel. Maar al met al vind ik deze ontwikkeling rondom Anita wel acceptabel.
Anita heeft nog een contract voor 2 jaar en is blijkbaar zelf wel toe aan een nieuwe uitdaging, of in ieder geval aan een salaris dat het niveau eredivisie ontstijgt. Ajax heeft besloten niet op de oude voet door te gaan en kan en wil dat niet meer betalen.
Voor mij is Anita daarbij een goede speler en ik zie hem graag voor Ajax spelen, maar ik dicht hem niet de superieure kwaliteiten toe die anderen hem wel toedichten. Voor mij: een goede speler en ook eentje die thuis hoort in de basis van het huidige Ajax, niet meer, niet minder.
Ajax is een club in wederopbouw met een nieuw beleid, waarbij het mogelijk missen van een kampioenschap momenteel minder belangrijk is dan een gezonde organisatorische en financiële basis. Dat betaalt zich in de toekomst zonder twijfel uit.
In dat licht bezien lijkt 8 miljoen me een mooi bedrag. Daarbij is het leuk voor Anita dat hij een wens in vervulling ziet gaan. Het is hem gegund.

[Dit bericht is veranderd door Tante Leen (op 12 augustus 2012 22:06:06).]
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Ontzettend jammer dit, en moeilijk te begrijpen van zowel Ajax als Anita's kant. Enorme aderlating voor Ajax dit. Beste speler van de selectie.
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Hij stond er negentig minuten lang niet bij stil, maar na afloop van AZ-thuis kwam bij Vurnon Anita het besef: dit kon best eens mijn laatste wedstrijd in Ajaxshirt zijn. Ajax is het al eens met Newcastle United en nu is het Anita zelf.

Tegenvoorstel
Van Ajax naar Newcastle United, van Amsterdam naar Newcastle, van de Champions League naar de Europa League, van belangrijke man binnen een selectie of ploeg tot nummer dertien of lager in de rangorde. En een nieuwe zaakwaarnemer, Mino Raiola.

"Newcastle is een grote club, de Premier League een mooie competitie," vertelt Anita deze zomer niet voor het eerst. Er worden wel meer open deuren ingetrapt. Hij voorspelde in Huizen al dat er nog een tweede golf zou volgen. Die golf komt nu voorbij en neemt Anita mee naar Engeland.

Een keuze voor het geld? Dat vroeg Ajax Life zich af. "Euhm... Nee," antwoordt Anita, die het met Ajax niet eens wordt over een nieuw verbeterd, contract en dat al wist toen hij dat voorstel bij de club indiende. "Ik deed Ajax een tegenvoorstel, maar dat lag boven het salarisplafond van de club. Ajax kijkt dan ook verder."

"Maar er is nog niks rond. We zullen zien," vervolgt de verdedigende middenvelder. Komende week spreekt hij waarschijnlijk met Newcastle. Over zijn salaris, over zijn rol bij de club, kennismaken met manager Alan Pardew.

Stel nu eens dat Pardew vertelt dat Anita in Newcastle moet knokken voor zijn plek. Bij Ajax hoeft dat nu niet. "Ook dan zeg ik geen 'nee'. Dan wil ik nog steeds naar Newcastle," reageert Anita. "Ik denk dat Newcastle en ik het wel eens worden, maar het is nu nog niet rond."

Ajax ontvangt - als de handtekeningen zijn gezet - minstens 8 miljoen van The Magpies voor Anita en dat bedrag kan nog wat oplopen door middel van bonussen. Zijn contract liep tot medio 2014.

Bron: ajaxlife.nl
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Bjorn121 schreef:

HR
Dit kun je toch niet menen..

Je komt toch voor Ajax. For better and for worse. En we hebben al zo veel goede spelers moeten laten gaan, en dat zal nooit anders worden. Ik mis Jan overigens meer dan ik Anita zal missen, vanwege zijn persoonlijkheid.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Reg.: 1 september 2006

bolle2 schreef:

Ajax ontvangt - als de handtekeningen zijn gezet - minstens 8 miljoen van The Magpies voor Anita en dat bedrag kan nog wat oplopen door middel van bonussen. Zijn contract liep tot medio 2014.

Bron: ajaxlife.nl
HR
Haha. Weer een fooi. Bonussen? Laat me niet lachen. Champions League voor Newcastle? Een FA-cup? Kampioen? Tachtig wedstrijden voor Anita? Vijftien goals? Twintig goals? Dit is weer lachwekkend. Schande, als dit waar is!!! :\( Acht miljoen voor onze beste speler. Ik gok in termijnen van 3 jaar, minus een percentage voor Raiola/Anita. Mogen we voor 2 miljoen een vervanger zoeken. Top!

[Dit bericht is veranderd door L!tmanen! (op 12 augustus 2012 22:28:29).]
HR
HR

Legende

L!tmanen! schreef:

(...)

Haha. Weer een fooi. Bonussen? Laat me niet lachen. Champions League voor Newcastle? Een FA-cup? Kampioen? Tachtig wedstrijden voor Anita? Dit is weer lachwekkend. Schande, als dit waar is!!! :\(
HR
Bonussen gaan vaak over het aantal gespeelde wedstrijden. Dus dat komt wel goed. Maar wat maakt het uit, 8 of 10. Hij had niet moeten gaan.
HR
HR

Tante Leen
Talent

Reg.: 29 december 2006

Quattroporte schreef:

(...)

Je komt toch voor Ajax. For better and for worse. En we hebben al zo veel goede spelers moeten laten gaan, en dat zal nooit anders worden. Ik mis Jan overigens meer dan ik Anita zal missen, vanwege zijn persoonlijkheid.
HR
Ik ook, mede omdat het zowat mijn buurman was hier. Overigens hing er de laatste keer dat ik keek nog steeds geen Te Koop bordje op zijn huis.

Maar dat terzijde. Eerlijk is eerlijk, op de persoon Anita valt ook zeer weinig aan te merken.
HR
HR

Bjorn121
Idool

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 augustus 2012 om 22:32:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 96414033  MSN: bjorn121@pandora.be  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Jari_Litmanen schreef:

(...)
Lever hem in zou ik zeggen..

Jezus christus wat een paniekvoetbal.. Maken we Anita niet een belangrijker dan dat hij is?
HR
Nee je hebt gelijk, Anita heeft zowat een beslissende rol gehad in beide kampioenschappen. Gelukkig dat we die koekenbakker kwijt zijn, als ik kon, ik bracht hem op de fiets naar Newcastle :denk.

Of Ajax kampioen wordt of niet, maakt mij weinig uit. Als je beste verdedigende middenvelder vertrekt en de verdediging met haken en ogen aan elkaar hangt, vraag ik mij echt af wat voor seizoen Ajax gaat draaien. Ik snap niet dat je hem dan verkoopt met nog een contract voor 2 jaar voor een peulenschil. Ook al wil hij zelf weg, hij heeft toch nog een contract? Wat denk je dat hij gaat doen, bewust ballen in eigen doel schieten om een vertrek te forceren? Je moet altijd een zo sterk mogelijk elftal opstellen, maar als je alle sterkhouders van de hand doet, kan ik evengoed naar de Toekomst rijden om wat wedstrijdjes mee te pikken.

Ik wil deftig voetbal zien. Als je alle goeie spelers wegdoet en geen waardige vervangers haalt, kan je moeilijk verwachten dat je nog Ajax-waardig voetbal kan spelen. En daar koop ik een seizoenskaart voor.

[Dit bericht is veranderd door Bjorn121 (op 12 augustus 2012 22:34:50).]
HRHR
HR

robinajax
Idool

Reg.: 15 september 2006

Lijkt we dus op dat we ook onze 2e sterkhouder gaan verliezen.. Heel erg jammer, ben erg groot fan van Anita. Maargoed hij wilt zelf dus is het gewoon niet te stoppen, helemaal als je er 8+ miljoen voor krijgt. Houden en wellicht een omgemotiveerde speler krijgen of verkopen voor 8 miljoen? Wat zouden jullie doen?
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Tante Leen schreef:

(...)

Ik ook, mede omdat het zowat mijn buurman was hier. Overigens hing er de laatste keer dat ik keek nog steeds geen Te Koop bordje op zijn huis.

Maar dat terzijde. Eerlijk is eerlijk, op de persoon Anita valt ook zeer weinig aan te merken.
HR
Speelde Jan niet z'n beste seizoenshelft omdat Anita voor hem stond en die chemie perfect klopte? Zo zie ik het, in elk geval. Ik mis Jan en zal Vurnon ook missen. Maar ik mis vooral kwaliteit...
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Tante Leen schreef:

(...)

Ik snap die gedachtengang wel. Maar al met al vind ik deze ontwikkeling rondom Anita wel acceptabel.
Anita heeft nog een contract voor 2 jaar en is blijkbaar zelf wel toe aan een nieuwe uitdaging, of in ieder geval aan een salaris dat het niveau eredivisie ontstijgt. Ajax heeft besloten niet op de oude voet door te gaan en kan en wil dat niet meer betalen.
Voor mij is Anita daarbij een goede speler en ik zie hem graag voor Ajax spelen, maar ik dicht hem niet de superieure kwaliteiten toe die anderen hem wel toedichten. Voor mij: een goede speler en ook eentje die thuis hoort in de basis van het huidige Ajax, niet meer, niet minder.
Ajax is een club in wederopbouw met een nieuw beleid, waarbij het mogelijk missen van een kampioenschap momenteel minder belangrijk is dan een gezonde organisatorische en financiële basis. Dat betaalt zich in de toekomst zonder twijfel uit.
In dat licht bezien lijkt 8 miljoen me een mooi bedrag. Daarbij is het leuk voor Anita dat hij een wens in vervulling ziet gaan. Het is hem gegund.
HR
Ik zie Anita als een van de spelers die perfect in het systeem past wat Ajax wil spelen. Een van de weinig spelers die écht snappen hoe het spelletje gespeeld moet worden. Zo'n type speler is verdomde moeilijk te vinden en gezien de krenterigheid op dit moment zal een speler die hem kan doen vergeten (Maher) toch weer te duur gevonden worden en gaan we in Barcelona weer smeken om een spelertje...

Anita geeft blijk te willen blijven door een tegenvoorstel in te dienen. Ik geloof nooit dat dit twee miljoen is geweest. Eerder een miljoen of anderhalf, dat is een bepalende speler toch zeker waard? Vorig jaar en dat jaar daarvoor dé katalysator van het team die er een kampioensploeg van maakte. Ik vind het de meest onderschatte speler van Nederland.

Als Barcelona, Manchester of Real op de stoep staat snap ik dat een speler wil vertrekken, maar Newcastle is een club van niets. Nog nooit iets gewonnen en zal dit ook nooit gaan doen. Gewoon aan zijn contract houden. En mocht hij dan toch vertrekken dan voor minstens 15 miljoen. Ze hebben na de verkoop van Carrol geld genoeg daar, en ze geven daar altijd enorm veel uit. Maak daar misbruik van.

Als je na een jaar nog geen vervanger voor Vertonghen kunt vinden dan heb ik er een hard hoofd in dat ze dit in een paar weken wel kunnen voor Anita...
HR
HR

Legende

Tante Leen schreef:

(...)

HR
Dat bedoel ik ook niet. Mar Anita is geen Jan Leeuwenhart, de leider die ook eens een tegenstander opvreet. Die hebben we echt niet meer sinds Jan weg is, en ik zie hem er ook niet aankomen. Dijks misschien over een tijdje.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Het is natuurlijk wel zo dat het nieuwe geweldige beleid pas is ingezet nadat iedereen braaf zijn kaartje had betaald. Daarna was het nieuwe beleid ineens heel belangrijk en mag er geen centje meer teveel worden uitgegeven. Zo werd er vorig jaar nog vier miljoen neergeteld voor een reservekeeper en meer dan drie miljoen voor een Zuid-Afrikaantje dat zelden speelt.

Inmiddels is de competitie begonnen en zitten we naar een veredeld Jong Ajax te kijken...
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Het is natuurlijk wel zo dat het nieuwe geweldige beleid pas is ingezet nadat iedereen braaf zijn kaartje had betaald. Daarna was het nieuwe beleid ineens heel belangrijk en mag er geen centje meer teveel worden uitgegeven. HR
Met alle respect de grootste flauwekul die ik hier gelezen heb en ik volg laatste tijd alles hier.

Heeft u ooit van ene heerschap Johan C. uit B. te A. gehoord?

Naar zijn visie handelt momenteel iedereen naar. Of bent u familie van Steve ten H. of Uri C.?

[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 12 augustus 2012 22:42:56).]
HR
HR

kurk_droog
Vedette

Vak: 424
Reg.: 10 mei 2005

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

Het is natuurlijk wel zo dat het nieuwe geweldige beleid pas is ingezet nadat iedereen braaf zijn kaartje had betaald. Daarna was het nieuwe beleid ineens heel belangrijk en mag er geen centje meer teveel worden uitgegeven. Zo werd er vorig jaar nog vier miljoen neergeteld voor een reservekeeper en meer dan drie miljoen voor een Zuid-Afrikaantje dat zelden speelt.

Inmiddels is de competitie begonnen en zitten we naar een veredeld Jong Ajax te kijken...
HR
Dus? Je bent voor Ajax, de club, de filosofie van het brengen van eigen jeugd...Ik ben die supporters liever kwijt dan rijk die alleen voor het winnen komen.
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Ik kan nog steeds niet vatten waarom Ajax Anita nu zou moeten verkopen. Je hebt geen adequate vervanger, hij heeft nog twee jaar contract en 8 miljoen is geen astronomisch bedrag. Wat is dan de overweging hem te verkopen, vanwaar die onvermijdelijkheid in de woorden van De Boer (je houdt het toch niet tegen).
Ik snap het niet.

En Anita zelf, hoewel hij al 8 jaar bij het eerste zit, vind ik nog niet zover dat hij echt aan deze stap toe is. Hij is nog geen grote meneer, mist nog persoonlijkheid en had imo juist komend seizoen daarin moeten groeien: zijn eerste jaar dat ie echt vanaf dag 1 het vertrouwen heeft op zijn ideale positie, zijn eerste jaar dat ie niet als een prostituee moet doen wat de coach hem opdraagt.
Hij komt nu weer als nobody bij Newcastle binnen, die al gevorderd zijn in hun voorbereiding op het nieuwe seizoen, en dan ligt een rol als hoer van het elftal weer voor de hand, zeker met zijn bescheiden inborst.

[Dit bericht is veranderd door can-o (op 12 augustus 2012 22:51:44).]
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

can-o schreef:
Je hebt geen adequate vervanger, HR
Zelfs Aissati speelde op die plek een goeie pot en mensen hier hebben nog een mooie herinnering aan nota bene tikkie breed Galasek.

M.a.w. zo moeilijk is die plek niet op te vullen. Zet Schone in het begin daar neer en later Sporkslede en die Franse jongen.

Je moet er alleen iemand hebben die durft te voetballen en positioneel goed is. Enoh kan dat bv allemaal niet.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

kurk_droog schreef:

(...) Dus? Je bent voor Ajax, de club, de filosofie van het brengen van eigen jeugd...Ik ben die supporters liever kwijt dan rijk die alleen voor het winnen komen.
HR
En diegenen die voor mooi voetbal komen en nu wel héél veel eenheidsworsten uit de opleiding krijgen voorgeschoteld? Kom op zeg, een beetje realisme mag wel. Vroeger leidde men buitenproportioneel getalenteerde spelers op. Nu is dat veel minder. Aanvallend zelfs niets, al vanaf Kluivert. Dat een speler van 350.000 euro (Sana) al meer durf toont dan Lukoki, Özbiliz en Ebecilio bij elkaar, zegt toch iets?

Is niets aankopen een garantie voor een betere jeugdopleiding? Want als dat zo is, zeg ik ook: niets kopen. Helaas lukt het men al een jaar of twintig niet om aanvallers van de buitencategorie te produceren, middenvelders zijn er sinds Sneijder ook niet meer geweest en alleen verdedigend gezien is er momenteel wat 'hoop'. Het gaat niet alleen om winnen. Ajax-voetbal is zéér schaars. Zelfs met twee titels op rij. Eigen jeugd is heel mooi, maar écht Ajax-voetbal is wat mij betreft belangrijker. Als dat met eigen jeugd kan: GRAAG!

Kan dat niet? Graag wat aankopen waarvan we in elk geval weer kunnen genieten.

[Dit bericht is veranderd door L!tmanen! (op 12 augustus 2012 22:58:55).]
HR
HR

Newcastle Fan
Ballenjongen

Reg.: 12 augustus 2012

Hey,

Newcastle fan here.

I've translated a lot of the replies on this page!

It seems Ajax fans have a bad image of Newcastle :) We are clearly not the biggest team in England but over the past year we've made big progress.

We were relegated 3 seasons ago and last season we were 1 game away from achieving 4th place which is usually Champions League, however Chelsea's victory in the Champions League meant only the top three.

Our owner is different to one we had 5-10 years ago and he is quite careful with money.

We made some magnificent signings last season because we have a great scout 'Graham Carr' who identified Cheick Tiote (3.5m), Yohan Cabaye (4.4m), Papiss Cisse (8m.

We also have players like Krul, Coloccini, Ben Arfa and Demba Ba.

I have to be honest and say I haven't seen anything of Anita until today. I only became aware of him once we were linked with the transfer.

It seems you rate him very highly?

I imagine he could come to play with Tiote and Cabaye in a 4-3-3, however his place wouldn't be guaranteed because we also play 4-4-2 often and so he would have to replace Tiote or Cabaye.

Maybe he could do better! I'm not sure how good he is, but 6.5m English pounds seems nothing considering Liverpool spent 15m English pounds on Joe Allen!

Thanks!
HR
HR

Legende

Rafael vd Vaart schreef:

(...)

HR
De Zuid Afrikaan stond vandaag in de basis. En de reservekeeper was te duur, maar wel hard nodig. Jong Ajax ?? Hoezo eigenlijk. Eriksen, Sulejmani en Boerrigter komen er aan. Dus het is met gewoon een volwaardig Ajax. Kampioenskandidaat.

Ik ben al meer dan 20 jaar seizoenkaarthouder. Ik heb er een paar. Inclusief CL en beker heb ik meer dan 75K naar Ajax gebracht. For better and for worse, Het nieuwe beleid is prima en gaat ons op lange termijn geweldig vooruit helpen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 47,1% dat AS Monaco wint van Benfica SL. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor FC Barcelona-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!