Ajax Netwerk
woensdag 23 juli 2014 - 01:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 80 »

HR
Ook deze jongen is gekgemaakt door de pizabekker. Zijn oude zaakwaarnemer wou dat Anita blijft bij Ajax voor nog een jaar maar sinds de bolle mag zijn zaken regelen kwam gelijk het bericht van Vurnon dat ie wil vertrekken.
Zal slim zijn van Ajax niet Assaidi te halen die ook door de pizzabakker wordt behandelt.
Walgelijke persoon is die bolle en zijn instructies voor de spelers.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

quote:HR
Bugsy schreef:

Ook deze jongen is gekgemaakt door de pizabekker. Zijn oude zaakwaarnemer wou dat Anita blijft bij Ajax voor nog een jaar maar sinds de bolle mag zijn zaken regelen kwam gelijk het bericht van Vurnon dat ie wil vertrekken.
Zal slim zijn van Ajax niet Assaidi te halen die ook door de pizzabakker wordt behandelt.
Walgelijke persoon is die bolle en zijn instructies voor de spelers.
HR
Met het aantrekken van Riola als zaakwaarnemer gaf Anita al het sein te willen vertrekken.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Hij is van zaakwaarnemer gewisseld omdat zijn oude zaakwaarnemer in een kwaad daglicht kwam en volgens mij komt de interesse uit de UK voordat hij Raiola had, lees de eerste geruchten maar terug.
HR
HR

Saviola
Basisspeler

Droomaankoop: -
Reg.: 29 december 2004

Snap niet dat we deze man laten gaan voor 8 miljoen. Onmisbaar op het middenveld. Tenzij ze Maher of Honda halen, gaan we er hard op achteruit.
Lekker Siem naar Newcastle sturen voor hotseknotsekutvoetbal.
Vergooien de titel hiermee. 20 miljoen en geen euro minder.
HR
HR

Albinho schreef:

Hij is van zaakwaarnemer gewisseld omdat zijn oude zaakwaarnemer in een kwaad daglicht kwam en volgens mij komt de interesse uit de UK voordat hij Raiola had, lees de eerste geruchten maar terug.
HR
Ik hoef niet te lezen, ik ken zijn oude zaakwaarnemer. Keurige man, verstandig en loyaal. Hij was tegen dat Vurnon naar de grafclub vertrekt waar meeste spelers worden kapotgemaakt, Luque ook als je niet herrinert.
Jamer dat Vurnon heeft zijn oude zaakwaarnemer in de rug gestoken na vele loyale jaren.
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Hij heeft een tegenvoorstel gedaan bij Ajax, maar die is niet geaccepteerd. 'Dan moet je verder kijken.'

Godverdomme, die centenneukerij wordt nu echt veel en veel te ver doorgedreven. Kan me niet voorstellen dat Anita 2 miljoen heeft gevraagd, maar 1.5 miljoen op jaarbasis mag deze speler gewoon verdienen. Een schande.

Eriksen en Anita moeten de topverdieners zijn bij dit Ajax. Geef ze maar een half miljoen extra op jaarbasis zodat ze verlengen. Dat levert je 2 jaren extra Anita en Eriksen op + 5 miljoen extra op de volgende transfersom. Ik vind dit onverantwoord beleid wat ze momenteel aan het uitvoeren zijn. Contracteer de middelmaat en laat de top maar afvloeien, want topspelers zijn duur. Kots!

[Dit bericht is veranderd door RogerGarcia (op 12 augustus 2012 21:03:53).]
HR
HR

lvdk
Vedette

Reg.: 8 januari 2011

Waar is het topic van Enoh? Verheug me nu al op het middenveld Eriksen - De Jong - Enoh. Smullennnnnnn :I
HR
HR

LorenzoInOranje
Basisspeler

Vak: 424
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 15 juli 2010

RogerGarcia schreef:

Hij heeft een tegenvoorstel gedaan bij Ajax, maar die is niet geaccepteerd. 'Dan moet je verder kijken.'

Godverdomme, die centenneukerij wordt nu echt veel en veel te ver doorgedreven. Kan me niet voorstellen dat Anita 2 miljoen heeft gevraagd, maar 1.5 miljoen op jaarbasis mag deze speler gewoon verdienen. Een schande.

Eriksen en Anita moeten de topverdieners zijn bij dit Ajax. Geef ze maar een half miljoen extra op jaarbasis zodat ze verlengen. Dat levert je 2 jaren extra Anita en Eriksen op + 5 miljoen extra op de volgende transfersom. Ik vind dit onverantwoord beleid wat ze momenteel aan het uitvoeren zijn. Contracteer de middelmaat en laat de top maar afvloeien, want topspelers zijn duur. Kots!
HR
Helemaal mee eens!
HR
HR

Notlupus
Idool

Reg.: 26 februari 2010

LorenzoInOranje schreef:

(...)

Helemaal mee eens!
HR
Niet mee eens, heb meer vertrouwen in Cruijff dan in Roger Garcia en Lorenzo. Een cultuur verhap je niet zomaar, dan moet je ergens een grens stellen en daar aan vasthouden, anders ben je hypocriet en niet standvastig en dat is vele malen erger dan een seizoen 5e worden.
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Notlupus schreef:

(...)

Niet mee eens, heb meer vertrouwen in Cruijff dan in Roger Garcia en Lorenzo. Een cultuur verhap je niet zomaar, dan moet je ergens een grens stellen en daar aan vasthouden, anders ben je hypocriet en niet standvastig en dat is vele malen erger dan een seizoen 5e worden. HR

Een salarisplafond is zo'n fucking onzin. Je moet dat niet hebben, want dan kun je nooit topspelers binden. Je moet kijken naar de kwaliteiten van een speler en het salaris dat zo'n speler mag verdienen. In het geval van Vurnon Anita is hij van levensbelang voor Ajax en daar mag hij dan ook naar betaald krijgen. Overbodige spelers met topsalarissen zoals Sulejmani en Janssen, die moet je lozen. Die zijn bij elkaar al 3 miljoen per jaar aan salaris kwijt. De ruimte die daarmee vrij komt zou je moeten reserveren om Alderweireld, Eriksen en Anita contractverlenging te bieden.
HR
HR

nautilus
International

Reg.: 31 januari 2010

Ajax, Anita, Ambitieloos.

Ik ben hier pisnijdig over en kan er echt niets beters van maken. Snap wel dat er her en der excuses zijn maar om op dit moment 1 van je laatste sterkhouders voor een schijntje (want dat is 8 miljoen) te laten lopen vind ik gewoon een klap in het gezicht van supporters. Op zo'n manier kun je toch nooit een team bouwen? Fucking Newcastle United zeg...
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Bugsy schreef:

(...)

Ik hoef niet te lezen, ik ken zijn oude zaakwaarnemer. Keurige man, verstandig en loyaal. Hij was tegen dat Vurnon naar de grafclub vertrekt waar meeste spelers worden kapotgemaakt, Luque ook als je niet herrinert.
Jamer dat Vurnon heeft zijn oude zaakwaarnemer in de rug gestoken na vele loyale jaren.
HR
Lulofs is geen keurige man Bugsy, maa at terzijde.

RogerGarcia schreef:

(...)

Een salarisplafond is zo'n fucking onzin. Je moet dat niet hebben, want dan kun je nooit topspelers binden. Je moet kijken naar de kwaliteiten van een speler en het salaris dat zo'n speler mag verdienen. In het geval van Vurnon Anita is hij van levensbelang voor Ajax en daar mag hij dan ook naar betaald krijgen. Overbodige spelers met topsalarissen zoals Sulejmani en Janssen, die moet je lozen. Die zijn bij elkaar al 3 miljoen per jaar aan salaris kwijt. De ruimte die daarmee vrij komt zou je moeten reserveren om Alderweireld, Eriksen en Anita contractverlenging te bieden.
HR
Een salarisplafond en een vaststaand salarisgebouw is echt bittere noodzaak, helaas.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 12 augustus 2012 21:26:09).]
HR
HR

Tante Leen
Talent

Reg.: 29 december 2006

Even los van de discussie of Anita nou echt heel veel meerwaarde heeft voor Ajax of niet: 8-10 miljoen is in deze tijden echt geen schijntje, een beetje realiteitszin wat dat betreft zou niet misstaan.

[Dit bericht is veranderd door Tante Leen (op 12 augustus 2012 21:28:20).]
HRHR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

En dan komt er ook nog geen vervanger voor Anita.

Volgende week in Nijmegen dan maar met Boccara op die positie starten.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Quattroporte schreef:

(...)

Een salarisplafond en een vaststaand salarisgebouw is echt bittere noodzaak, helaas.
HR
De man steekt geld van zijn cliënten in eigen zak, vervalst handtekeningen en komt afspraken niet na, maar verder is het een goeie zaakwaarnemer. Anita komt trouwens in een gespreid bedje terecht bij NUFC. En Newcastle is een wereldstad.
HR
HR

Legende

marx schreef:

(...)

De man steekt geld van zijn cliënten in eigen zak, vervalst handtekeningen en komt afspraken niet na, maar verder is het een goeie zaakwaarnemer. Anita komt trouwens in een gespreid bedje terecht bij NUFC. En Newcastle is een wereldstad.
HR
Heb je het nu over Lulofs of Raiola ?
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

8 tot 10 miljoen, vind ik niet super veel maar wij moeten hem ook niet belangrijker gaan maken dan dat hij is.

Begin vorige seizoen had je blij mogen zijn met de helft
HR
HR

Tante Leen
Talent

Volgens mij is de begroting van Newcastle ongeveer hetzelfde als die van Ajax.

Sportief wegen het spelen in de Premier League voor Anita blijkbaar bijna op tegen het vaker verliezen en het niet spelen in de Champions league. En de centen doen de rest.
HR
HR

Grat
Bankzitter

Vak: 410
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 22 november 2005

Het gaat eeuwig zonde zijn dat Vurnon gaat vertrekken, juist nu hij gewaardeerd wordt. Maar mijn god zeg, wat heeft er een lange tijd gezeten tussen zijn debuut (2005!) en het moment dat hij voor vol werd aangezien (zowel door club als de meeste supporters).

Het ziet er naar uit dat ik mijn favoriete speler uit kan gaan zwaaien. :\(

Dan zijn keuze voor Newcastle United. Niet een keuze voor de prijzen, maar puur voor het geld en wellicht vanaf daar een overstap naar een Engelse topclub. Dat kan ik hem niet eens kwalijk nemen ook. Iedereen die in de situatie komt om zo achterlijk veel geld te verdienen zal die keuze waarschijnlijk maken. Helemaal wanneer je bedenkt dat de topclubs niet in de rij voor hem zullen staan. Dan heb je in Newcastle United een grote club met een trouwe aanhang en ook nog een prima contract. Wanneer hij eenmaal gewend is aan het tempo en het spel van Engeland, dan ben ik ervan overtuigd dat hij nog veel meer in zijn mars heeft.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Quattroporte schreef:

(...)

Heb je het nu over Lulofs of Raiola ?
HR
Lulofs uiteraard. Zie de perikelen die o.m. Poepon gehad heeft.
HR
HR

Legende

marx schreef:

(...)

Lulofs uiteraard. Zie de perikelen die o.m. Poepon gehad heeft.
HR
Precies, dan zijn we het daarover eens.

Tante Leen schreef:

Volgens mij is de begroting van Newcastle ongeveer hetzelfde als die van Ajax.

Sportief wegen het spelen in de Premier League voor Anita blijkbaar bijna op tegen het vaker verliezen en het niet spelen in de Champions league. En de centen doen de rest.
HR
Ze krijgen aan TV gelden al meer dan de hele begroting van Ajax.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 12 augustus 2012 21:38:02).]
HR
HR

Tante Leen
Talent

Grat schreef:

Wanneer hij eenmaal gewend is aan het tempo en het spel van Engeland, dan ben ik ervan overtuigd dat hij nog veel meer in zijn mars heeft.
HR
Anita is ook een van mijn favorieten: geeft zich altijd volledig en gedraagt zich keurig en kan ook nog heel aardig voetballen. Maar eerlijk is eerlijk, 8 miljoen is een hoop geld voor een jongen van zijn niveau die nog maar 2 jaar onder contract staat en stiekem ook al vooruit kijkt.

Wat zijn succes in Engeland betreft gaan we het zien, het kan wat dat betreft ook een Pienaartje worden: bij Ajax veelbelovend, en echt een leuke voetballer met een goede instelling, maar in de Premier League nooit het niveau middenmoot+ ontstijgen.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juli 2010

RogerGarcia schreef:

HR
Inderdaad, Ajax is totaal doorgeslagen.

Momenteel lijkt het meer op een bank die geld aan het (be)sparen is dan een voetbalclub. Hoe kun je nu een van je sterkhouders laten vertrekken terwijl de competitie al is begonnen?

Schandalig, lijkt echt helemaal nergens op. Het nieuwe beleid slaat om in krenterigheid!
HR
HR

Grat
Bankzitter

Vak: 410
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 22 november 2005

Tante Leen schreef:

(...)

Anita is ook een van mijn favorieten: geeft zich altijd volledig en gedraagt zich keurig en kan ook nog heel aardig voetballen. Maar eerlijk is eerlijk, 8 miljoen is een hoop geld voor een jongen van zijn niveau die nog maar 2 jaar onder contract staat en stiekem ook al vooruit kijkt.

Wat zijn succes in Engeland betreft gaan we het zien, het kan wat dat betreft ook een Pienaartje worden: bij Ajax veelbelovend, en echt een leuke voetballer met een goede instelling, maar in de Premier League nooit het niveau middenmoot+ ontstijgen.
HR
Het verschil tussen Pienaar en Anita is dat Anita op zijn positie veel completer is dan Pienaar op de zijne. Pienaar mist in zijn rol als aanvallende middenvelder simpelweg en goed schot. Op techniek alleen kun je het nergens redden wanneer je geen rendement hebt.

Anita is daarentegen op zijn positie een complete voetballer; hij is tactisch ijzersterk, heeft (ondanks zijn lengte) veel duelkracht, zeer goede passing en ook een goede functionele techniek. Je moet hem alleen niet in een rol gebruiken waar hij van 16 tot 16 moet gaan rennen. Hij moet gewoon de verdedigende zone gaan oppakken. Wanneer hij deze taken gaat krijgen, dan gaat hij zeker nog een mooie transfer omhoog maken.
HR
HR

Tante Leen
Talent

Quattroporte schreef:

(...)

Ze krijgen aan TV gelden al meer dan de hele begroting van Ajax.
HR
Als ik naar dit verhaal kijk dan lagen de inkomsten van beide clubs in 2011 rond de 100 miljoen (en Real Madrid tegen de 500 miljoen), ik weet alleen niet welke inkomsten precies zijn meegenomen, maar op basis van die 500 miljoen van Madrid neem ik aan dat dit de landelijke en europese competitie bij elkaar is. En anders zijn hun inkomsten nog veel hoger dan ik al dacht. Ik zie een component "matchday", "broadcasting" en "commercial", maar daarmee is het me nog niet helemaal duidelijk of dit een compleet verhaal is.

[Dit bericht is veranderd door Tante Leen (op 12 augustus 2012 21:52:26).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,4% dat PSV wint van Botev Plovdiv / SKN St Pölten. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!