Ajax Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 14:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 80 »

HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

quote:HR
AFCAPiet schreef:

(...)

Die komt echt niet meer, die had ook moeite met het nieuwe plafond, zat 3 ton tussen.
HR
Eieren voor z'n geld?
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

Frank had em gewoon kunnen uitleggen van, of die echt niet voor nog 1 jaar kon pieken bij Ajax, dat het goed voor zijn ontwikkeling en status zou zijn. Gewoon overtuigen. Zou Anita daar nog echt moeilijk tegen doen? Denk niet dat Anita met zijn handen op tafel heeft geslagen van: nee ik wil gaan , klaar punt uit.
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

AFC_Orange schreef:

Frank had em gewoon kunnen uitleggen van, of die echt niet voor nog 1 jaar kon pieken bij Ajax, dat het goed voor zijn ontwikkeling en status zou zijn. Gewoon overtuigen. Zou Anita daar nog echt moeilijk tegen doen? Denk niet dat Anita met zijn handen op tafel heeft geslagen van: nee ik wil gaan , klaar punt uit.
HR
je hebt gelijk Frank is hem liever kwijt dan rijk :denk
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

Burzlew schreef:

(...)

Eieren voor z'n geld?
HR
Precies. Nieuwe kansen. Basisplaats. Ajax kan iets er bij doen, om zijn gezicht te redden en Ajax heeft er een hele goede VM bij en 10 mio op de rekening.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Quattroporte schreef:

Heeft Aissati al getekend ergens ? Die kan ook heel goed op VM. Kost niks.
HR
Precies. Als Anita vertrekt zou dit een énorme aderlating zijn. Als vervanger Aissati. Waar kan ik tekenen? :)
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

8 miljoen. wat een jodenfooi.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Quattroporte schreef:

(...)

Precies. Nieuwe kansen. Basisplaats. Ajax kan iets er bij doen, om zijn gezicht te redden en Ajax heeft er een hele goede VM bij en 10 mio op de rekening.
HR
Zou ik nog de beste optie op het moment vinden.
Enkel mis ik iemand met felheid op het middenveld. Eriksen - Aissati en De Jong

Anderen zullen wel lullen over positioneel goedstaan, en duels vermijden.

Op het middenveld komen altijd wel duels. Dat zijn dingen die je gewoon niet kan uitsluiten.
HR
HR

Cruijffiaan
Idool

Reg.: 26 februari 2004

Een bedrag van 8 tot 10 miljoen euro voor Vurnon Anita onder de huidige contractomstandigheden kun je gewoon niet weigeren. Hij is een belangrijke speler voor de ploeg, maar heeft te kennen gegeven een buitenlandambitie te hebben en is ook zojuist gewisseld van zaakwaarnemer. Dat betekent dat hij een duidelijke transferwens heeft en je hem niet meer een nieuw contract kan laten tekenen. Enorm zonde, want ik heb niet het idee dat Anita tot zijn recht komt bij clubs die niet dominant zijn in het merendeel van hun wedstrijden, zoals Ajax dat is. Voor de clubs die dat ook wel zijn (Barcelona, Arsenal, Bayern München enzovoort), komt hij (nog) zwaar tekort.

Meer dan dit bedrag ga je nooit krijgen voor een verdedigende middenvelder van 1,67 meter en 65 kilogram als hij zich qua voetbalcapaciteiten niet nog spectaculair ontwikkelt. Hij is over het algemeen gewoon te klein voor de top op zijn positie en hij compenseert dat niet met buitensporige capaciteiten die de meeste clubs willen. Bij Ajax worden op de positie van controlerende middenvelder heel andere dingen gevraagd dan bij de meeste andere clubs en zeker bij iets als Newcastle United. Anita past gewoon perfect bij het spel van Ajax en het zou mooi zijn als hij dat beseft, maar goed: andere belangen spelen mee bij hem (en zijn zaakwaarnemer)...

[Dit bericht is veranderd door Cruijffiaan (op 12 augustus 2012 20:10:27).]
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Quattroporte schreef:

Heeft Aissati al getekend ergens ? Die kan ook heel goed op VM. Kost niks.
HR
In balbezit wel ja.
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Fucking 8.5 miljoen :D Wat een lachertje. Slaat helemaal nergens op. Dan had je hem nog beter 2 seizoenen kunnen houden zonder contractverlenging. Idioten.
HR
HR

raptor1979 schreef:

8 miljoen. wat een jodenfooi.
HR
Ik snap ook niet dat ze op zo'n laag bedrag zijn uitgekomen. Stond dit in zijn contract?
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

RogerGarcia schreef:

Fucking 8.5 miljoen :D Wat een lachertje. Slaat helemaal nergens op. Dan had je hem nog beter 2 seizoenen kunnen houden zonder contractverlenging. Idioten.
HR
Veel te laag inderdaad. 8,5 voor een basisspeler die nog 2jr onder contract staat, 10-12mio leek me wel het minimum.
HR
HR

amsterdamoost
Vedette

Reg.: 18 maart 2003

Dat en dan ook n og eens naar een club die nooit wat wint.. hoezo bonussen afspreken? Ik wordt gek als Anita vertrekt. Wie zet je in godsnaam dan op die plek. Hij is zo'n beetje de enige die met een beetje pit speelt
HRHR
HR

Schip ahoy
Icoon

Zo gek vind ik dat bedrag niet. Wat ik niet begrijp is dat Anita naar een club als Newcastle wil.
HR
HR

Jodinho 31
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

De vervanger mag Ajax halen, daar ben ik niet voor. Voor Narsingh werd ook Sana gehaald. Die had ik niet bedacht. Goed scouten Ajax...
HR
Ik hoop dat ze goeie vervangers kunnen vinden, heb alleen niet zo'n hoge pet op van de scouting door de laatste jaren (John Steen Olsen uitgezonderd)
HR
HR

Cruijffiaan
Idool

Reg.: 26 februari 2004

Jorninho schreef:

(...)

Ik snap ook niet dat ze op zo'n laag bedrag zijn uitgekomen. Stond dit in zijn contract?
HR
Verwacht jij, maar ook anderen in dit onderwerp, serieus dat er een club is die meer dan 10 miljoen euro betaalt voor een verdedigende middenvelder die kleiner is dan 1,70 meter en op fysiek vrijwel altijd verliest op topniveau? Wij bekijken Anita natuurlijk als hoe hij in Ajax rendeert, maar welke club in Europa speelt nog meer op deze manier? Dan kom ik uit op teams als Barcelona en Bayern München, maar ik vrees dat die niet geïnteresseerd zijn in Anita...

Het verbaast mij dat een club als Newcastle United zo gestoord is om met hun speelwijze voor 8-10 miljoen euro iemand als Anita te halen. Laten we daarvan profiteren en het geld pakken. Met deze zaakwaarnemer gaat hij toch nooit bijtekenen en Ajax kan het zich niet veroorloven om de betere spelers transfervrij te laten vertrekken.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

amsterdamoost schreef:

Dat en dan ook n og eens naar een club die nooit wat wint.. hoezo bonussen afspreken? Ik wordt gek als Anita vertrekt. Wie zet je in godsnaam dan op die plek. Hij is zo'n beetje de enige die met een beetje pit speelt
HR
Maar hij wil zelf weg.
Je kan hem wel houden als club, maar dan heb je sowieso niets meer aan hem.
Hij speelt nu al minder dan hij kan, laat staan als Ajax niet meewerkt aan een transfer.
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

Reg.: 28 augustus 2011

Schip ahoy schreef:

Zo gek vind ik dat bedrag niet. Wat ik niet begrijp is dat Anita naar een club als Newcastle wil.
HR
Als citaten op de voorpagina kloppen, had Anita niet perse de behoefte om weg te gaan, maar wilde gewoon meer salaris dan Ajax bereid was te betalen. Newcastle kan dat mogelijk wel bieden, maar ook dat is nog niet zeker omdat de persoonlijke voorwaarden nog niet rond zijn.

http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/28813_Anita%3A%20%27clubs%20hebben%20akkoord%20bereikt%2C%20maar%20ikzelf%20nog%20niet%27.php

[Dit bericht is veranderd door Antario (op 12 augustus 2012 20:23:32).]
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Albinho schreef:

(...)

Veel te laag inderdaad. 8,5 voor een basisspeler die nog 2jr onder contract staat, HR
Van der Vaart ging voor veel minder weg met een 1 jarig contract, en die had veel meer kwaliteit dan Anita.

Zoals hij vandaag speelde is 8.5 miljoen top. Toch blijf ik het allemaal maar jammer vinden, en dom van Anita (nou ja, financieel begrijp ik het wel, sportief niet) om naar het spelerskerkhof van Engeland te vertrekken.

Nogmaals, er is daar niks te beleven, hopelijk komt z'n moeder vaak voor 'em koken.
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Antario schreef:

(...)

Als citaten op de voorpagina kloppen, had Anita niet perse de behoefte om weg te gaan, maar wilde gewoon meer salaris dan Ajax bereid was te betalen. Newcastle kan dat mogelijk wel bieden, maar ook dat is nog niet zeker omdat de persoonlijke voorwaarden nog niet rond zijn.

http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/28813_Anita%3A%20%27clubs%20hebben%20akkoord%20bereikt%2C%20maar%20ikzelf%20nog%20niet%27.php
HR
Sorry, maar dan begrijp ik het nog minder. Als Anita nou in een of ander bull shit verhaal is getuind over sportieve ambities, het doorbouwen naar een CL team en het belangrijk maken van Anita daarin...

Ik vind het gewoon niet stroken met de nuchtere, down to earth, loyale Anita die naar voren komt in interviews en hoe hij zich de laatste jaren heeft gedragen. Lijkt me ook een vergissing van hem, maar goed.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Cruijffiaan schreef:

(...)

Verwacht jij, maar ook anderen in dit onderwerp, serieus dat er een club is die meer dan 10 miljoen euro betaalt voor een verdedigende middenvelder die kleiner is dan 1,70 meter en op fysiek vrijwel altijd verliest op topniveau? Wij bekijken Anita natuurlijk als hoe hij in Ajax rendeert, maar welke club in Europa speelt nog meer op deze manier? Dan kom ik uit op teams als Barcelona en Bayern München, maar ik vrees dat die niet geïnteresseerd zijn in Anita...

Het verbaast mij dat een club als Newcastle United zo gestoord is om met hun speelwijze voor 8-10 miljoen euro iemand als Anita te halen. Laten we daarvan profiteren en het geld pakken. Met deze zaakwaarnemer gaat hij toch nooit bijtekenen en Ajax kan het zich niet veroorloven om de betere spelers transfervrij te laten vertrekken.
HR
Het is sowieso gestoord en misselijkmakend want ze hebben Cabeye en Tiote al voor die positie. Dus Anita gaat geen flikker spelen. Zeer frustrerend dit. Dit was een gouden speler voor nos,d ie perfect in het systeem paste en ergens anders niet in het systeem past. Maja salaris he...
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

Anita succes een oudere Bouytje voor Raiola vergelijk voor de grap Tiote die hij moet vervangen met Anita :D
HR
HR

voerboot
Jeugdspeler

Reg.: 29 juli 2006

Anita op dit moment nog laten gaan? voor 8 miljoen?
dat men zuinig is binnen het (nieuwe) aankoopbeleid dat snap ik en ik sta er volledig achter.
Maar ben dan ook zuinig op je ECHT belangrijke spelers!

Als Vurnon geen nieuw contract wil tekenen waarbij hij de grootverdiener bij Ajax wordt, kan men daar weinig aan doen. Maar als een club als Newcastle zich meldt, vraag dan ook gewoon 20 miljoen. Dat ga je nooit krijgen, maar laat hem dan meer lekker nog minimaal een jaar bij ons voetballen. Dan gaat hij over een jaar misschien voor 5 miljoen weg. Voor de drie die je nu extra krijgt ga je echt niemand van vergelijkbare klasse halen.

Want wat is nu het gevolg voor ons Ajax? Salarishuis omlaag, +8 miljoen op de bankrekening, en Enoh op het middenveld?

i rest my case..
HR
HR

FlorisStempel
Veelbelovend talent

Vak: 127
Reg.: 12 augustus 2008

Wat hebben we nou harder nodig; 8 miljoen of Anita? Rot toch op met dat geld. En Anita zou niet moeten piepen, heeft gewoon een contract en na dit seizoen is er over verkoop te praten indien hij niet wilt verlengen. Na de 2-2 is er ook nog eens slecht transfernieuws bij thuiskomst. Balen.
HR
HR

haassie
Idool

Reg.: 9 juni 2009

Hij wil zelf weg,stop toch eens met je clubbie de schuld tegeven,dat doet mij zeer ,ben al veertig jaar supporter,heb meegemaakt dat ze op degedratie stonden.En het is nu wel tehopen dat ze dit geld wel voor versterking gebruiken.Want anders vind ik het echt schandalig naar de seizoenkaarthouders toe en de mensen die elke uit wedstrijd meegaan.En vind dat f.de.boer is de waarheid spreekt of hij weet zelf de waarheid niet.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 86,4% dat Ajax wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!