Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 75 »
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Eieren voor z'n geld?
AFCAPiet schreef:
(...)
Die komt echt niet meer, die had ook moeite met het nieuwe plafond, zat 3 ton tussen.
AFC_Orange
Icoon
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006
Maxwell Cabelino Andrade
Internationale topspeler
Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010
quote:je hebt gelijk Frank is hem liever kwijt dan rijk
AFC_Orange schreef:
Frank had em gewoon kunnen uitleggen van, of die echt niet voor nog 1 jaar kon pieken bij Ajax, dat het goed voor zijn ontwikkeling en status zou zijn. Gewoon overtuigen. Zou Anita daar nog echt moeilijk tegen doen? Denk niet dat Anita met zijn handen op tafel heeft geslagen van: nee ik wil gaan , klaar punt uit.
Quattroporte
Legende
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002
quote:Precies. Nieuwe kansen. Basisplaats. Ajax kan iets er bij doen, om zijn gezicht te redden en Ajax heeft er een hele goede VM bij en 10 mio op de rekening.
Burzlew schreef:
(...)
Eieren voor z'n geld?
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Precies. Als Anita vertrekt zou dit een énorme aderlating zijn. Als vervanger Aissati. Waar kan ik tekenen?
Quattroporte schreef:
Heeft Aissati al getekend ergens ? Die kan ook heel goed op VM. Kost niks.
raptor1979
Internationale topspeler
Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010
champy95
Legende
Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002
quote:Zou ik nog de beste optie op het moment vinden.
Quattroporte schreef:
(...)
Precies. Nieuwe kansen. Basisplaats. Ajax kan iets er bij doen, om zijn gezicht te redden en Ajax heeft er een hele goede VM bij en 10 mio op de rekening.
Cruijffiaan
Idool
Reg.: 26 februari 2004
Schip ahoy
Idool
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008
quote:In balbezit wel ja.
Quattroporte schreef:
Heeft Aissati al getekend ergens ? Die kan ook heel goed op VM. Kost niks.
RogerGarcia
International
Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009
Jorninho
Vedette
Uit: Spijkenisse
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 8 april 2003
quote:Ik snap ook niet dat ze op zo'n laag bedrag zijn uitgekomen. Stond dit in zijn contract?
raptor1979 schreef:
8 miljoen. wat een jodenfooi.
Albinho
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003
quote:Veel te laag inderdaad. 8,5 voor een basisspeler die nog 2jr onder contract staat, 10-12mio leek me wel het minimum.
RogerGarcia schreef:
Fucking 8.5 miljoenWat een lachertje. Slaat helemaal nergens op. Dan had je hem nog beter 2 seizoenen kunnen houden zonder contractverlenging. Idioten.
amsterdamoost
Vedette
Reg.: 18 maart 2003
Schip ahoy
Idool
Jodinho 31
Internationale topspeler
Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003
quote:Ik hoop dat ze goeie vervangers kunnen vinden, heb alleen niet zo'n hoge pet op van de scouting door de laatste jaren (John Steen Olsen uitgezonderd)
Mijn Mokums Paradijs schreef:
(...)
De vervanger mag Ajax halen, daar ben ik niet voor. Voor Narsingh werd ook Sana gehaald. Die had ik niet bedacht. Goed scouten Ajax...
Cruijffiaan
Idool
Reg.: 26 februari 2004
quote:Verwacht jij, maar ook anderen in dit onderwerp, serieus dat er een club is die meer dan 10 miljoen euro betaalt voor een verdedigende middenvelder die kleiner is dan 1,70 meter en op fysiek vrijwel altijd verliest op topniveau? Wij bekijken Anita natuurlijk als hoe hij in Ajax rendeert, maar welke club in Europa speelt nog meer op deze manier? Dan kom ik uit op teams als Barcelona en Bayern München, maar ik vrees dat die niet geïnteresseerd zijn in Anita...
Jorninho schreef:
(...)
Ik snap ook niet dat ze op zo'n laag bedrag zijn uitgekomen. Stond dit in zijn contract?
spelbos
Legende
Reg.: 1 juli 2006
quote:Maar hij wil zelf weg.
amsterdamoost schreef:
Dat en dan ook n og eens naar een club die nooit wat wint.. hoezo bonussen afspreken? Ik wordt gek als Anita vertrekt. Wie zet je in godsnaam dan op die plek. Hij is zo'n beetje de enige die met een beetje pit speelt
Antario
Lid 2de elftal
Reg.: 28 augustus 2011
quote:Als citaten op de voorpagina kloppen, had Anita niet perse de behoefte om weg te gaan, maar wilde gewoon meer salaris dan Ajax bereid was te betalen. Newcastle kan dat mogelijk wel bieden, maar ook dat is nog niet zeker omdat de persoonlijke voorwaarden nog niet rond zijn.
Schip ahoy schreef:
Zo gek vind ik dat bedrag niet. Wat ik niet begrijp is dat Anita naar een club als Newcastle wil.
Lederen Knikker
Legende
Reg.: 28 juni 2005
quote:Van der Vaart ging voor veel minder weg met een 1 jarig contract, en die had veel meer kwaliteit dan Anita.
Albinho schreef:
(...)
Veel te laag inderdaad. 8,5 voor een basisspeler die nog 2jr onder contract staat,
Schip ahoy
Idool
quote:Sorry, maar dan begrijp ik het nog minder. Als Anita nou in een of ander bull shit verhaal is getuind over sportieve ambities, het doorbouwen naar een CL team en het belangrijk maken van Anita daarin...
Antario schreef:
(...)
Als citaten op de voorpagina kloppen, had Anita niet perse de behoefte om weg te gaan, maar wilde gewoon meer salaris dan Ajax bereid was te betalen. Newcastle kan dat mogelijk wel bieden, maar ook dat is nog niet zeker omdat de persoonlijke voorwaarden nog niet rond zijn.
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/28813_Anita%3A%20%27clubs%20hebben%20akkoord%20bereikt%2C%20maar%20ikzelf%20nog%20niet%27.php
Loki
Vedette
Reg.: 14 februari 2009
quote:Het is sowieso gestoord en misselijkmakend want ze hebben Cabeye en Tiote al voor die positie. Dus Anita gaat geen flikker spelen. Zeer frustrerend dit. Dit was een gouden speler voor nos,d ie perfect in het systeem paste en ergens anders niet in het systeem past. Maja salaris he...
Cruijffiaan schreef:
(...)
Verwacht jij, maar ook anderen in dit onderwerp, serieus dat er een club is die meer dan 10 miljoen euro betaalt voor een verdedigende middenvelder die kleiner is dan 1,70 meter en op fysiek vrijwel altijd verliest op topniveau? Wij bekijken Anita natuurlijk als hoe hij in Ajax rendeert, maar welke club in Europa speelt nog meer op deze manier? Dan kom ik uit op teams als Barcelona en Bayern München, maar ik vrees dat die niet geïnteresseerd zijn in Anita...
Het verbaast mij dat een club als Newcastle United zo gestoord is om met hun speelwijze voor 8-10 miljoen euro iemand als Anita te halen. Laten we daarvan profiteren en het geld pakken. Met deze zaakwaarnemer gaat hij toch nooit bijtekenen en Ajax kan het zich niet veroorloven om de betere spelers transfervrij te laten vertrekken.
Maxwell Cabelino Andrade
Internationale topspeler
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010
voerboot
Ballenjongen
Reg.: 29 juli 2006
FlorisStempel
Veelbelovend talent
Vak: 127
Reg.: 12 augustus 2008
haassie
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 9 juni 2009
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 85,5% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.