Ajax Netwerk
maandag 21 april 2014 - 09:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 80 »

HR

anders
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 18 februari 2011

Anita heeft ons 2 punten gekost. Speelde erg slecht, duidelijk niet meer bij de les.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Uit: Amsterdam
Reg.: 5 november 2006

quote:HR
afca1900 schreef:

Als de trainer van Newcastle Anita deze week vertelt dat hij daar de dertiende man is, zegt Anita geen 'nee'.

Bron Ajaxlife

Echt Anita waar ben je nu in godsnaam mee bezig je gaat toch gvd niet op de bank zitten bij fucking Newcastle,terwijl je cl en in de basis kan spelen bij Ajax :\(
HR

AFCANieuwmarkt schreef:

Anita wil weg om 1 reden. GELD.

Al die discussies, hij wil GELD meer niet GELD GELD GELD.
HR
HR
HR

DarkChild
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Albinho schreef:

Net op Eredivisie Live:Anita: Ajax deed voorstel, wij deden tegenvoorstel dat werd niet geaccepteerd. Resulterend in zijn vertrek

Gelukkig hebben we zo lekker veel geld op de bank en geen kapitaal op het veld :)
HR
Te snel, te makkelijk

Ik snap dat het aanlokkelijk is om zo te oordelen, maar je verdient bij Ajax echt niet slechts drie knikkers en een appel

Misschien was het tegenvoorstel wel 1,5 miljoen netto?
HR
HR

fl1pperk4st
Talent

Uit: Santa Barbara
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 1 februari 2011

Heeft Aisatti al een club?
HR
HR

Van de film
Legende

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

anders schreef:

Anita heeft ons 2 punten gekost. Speelde erg slecht, duidelijk niet meer bij de les.
HR
Inderdaad, was er niet bij met z'n koppie vandaag. Helaas.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Ben blij als hij weg is.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Heeft het moeilijk zonder Jan achter zich. Misschien was Jan toch de centrale factor ?
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Ik volg Ajax in deze echt niet. Als contractverlenging er niet in zit is dat toch geen reden om hem nu te verkopen? VOlgend jaar kan dat ook nog en als hij een sterk seizoen draait, ORanje haalt zal hij niet veel minder opbrengen.

Typisch trouwens dat hij er nu ineens weinig van kan en het maar beter is dat ie oprot volgens sommigen. Vrij irritant.

[Dit bericht is veranderd door can-o (op 12 augustus 2012 19:28:23).]
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Ben blij als hij weg is.
HR
Enoh zal ons gelukkig maken inderdaad

Perez gaf ook aan dat Ajax beter wél in een vervanger kan investeren
HR
HR

Jodinho 31
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Ben blij als hij weg is.
HR
En wie wil jij graag op zijn plaats zien dan? Ik heb liever dat ze blind is vervangen want die stond diverse keren lucht te dekken, dan liever Dijks op linksback.
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Quattroporte schreef:

Heeft het moeilijk zonder Jan achter zich. Misschien was Jan toch de centrale factor ?
HR
Was het ook. Maar Anita is beter dan hij vandaag liet zien. Maar tevens weer niet het wonderkind waar vele posters hem voor uitmaken
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Enoh had deze transfer moeten maken, en niet onze kleine krijger:s
HR
HR

AFCAPiet Rode kaart: waarschuwing
Idool

Uit: Hilversum
Vak: 114
Reg.: 7 april 2007

Anita gaat puur voor het geld, niet voor ambitie bij de loony toonies.
HRHR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Jodinho 31 schreef:

(...)

En wie wil jij graag op zijn plaats zien dan? Ik heb liever dat ze blind is vervangen want die stond diverse keren lucht te dekken, dan liever Dijks op linksback.
HR
Waarom Shone niet?
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Le Berry schreef:

(...)

Was het ook. Maar Anita is beter dan hij vandaag liet zien. Maar tevens weer niet het wonderkind waar vele posters hem voor uitmaken
HR
Daar is die ook nooit voor uit gemaakt, maar wel een belangrijke spil die de positie uitstekend invult.

Vandaag weer minder dan zn gebruikelijke niveau, wellicht heeft het met de aankomende transfer te maken. Jammer...
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Albinho schreef:

(...)

Daar is die ook nooit voor uit gemaakt, maar wel een belangrijke spil die de positie uitstekend invult.

Vandaag weer minder dan zn gebruikelijke niveau, wellicht heeft het met de aankomende transfer te maken. Jammer...
HR
Jammer, maar ik kan maar niet begrijpen dat niemand vanuit Anita redeneert.

'Ajax moet hem maar houden, Ajax had moeten verlengen'

Ze komen er niet uit, die jongen wil zelf weg en Newcastle betaalt het bedrag dat Ajax in gedachten heeft.

Iedereen vergeet ineens hoe de voetballerij werkt als het om eigen spelers gaat.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Albinho schreef:

(...)

HR
Idd zo'n speler is erg belangrijk voor de ploeg.

Beschouw het maar zoals het Ajax van 1997, waar Davids was vertrokken.

Het automatisme in de omschakeling was weg!
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Jodinho 31 schreef:

(...)

HR
Er mogen van mij wel meer spelers weg. Maar meneertje Anita wil zo graag naar Engeland om daar op de bank te zitten: nou veel plezier. Ajax heeft hem een goede aanbieding gedaan (wel te laat, maar ja) en meneertje kwam met een tegenbod.

Met zijn kwaliteiten, zeker voor dit Ajax, mag hij van mij topverdiener zijn. Maar als er een salarisplafond is, gaat het niet op Anita's manier. Zelfde geldt voor Assaidi.

Daarbij voegt Anita bijster weinig toe als hij inhoudt of niet met zijn hoofd bij Ajax zit (zie vandaag en vorige week). Hij wil weg, laat hem gaan.

De vervanger mag Ajax halen, daar ben ik niet voor. Voor Narsingh werd ook Sana gehaald. Die had ik niet bedacht. Goed scouten Ajax...
HR
HR

AjaxBaggio
Veelbelovend talent

Reg.: 29 juli 2006

Anita wordt hier een beetje overschat

Was vorig seizoen erg belangrijk. Maar daarvoor ?

Hij doet het goed als verdedigende middenvelder, maar voetballend gezien is hij echt niet zo bijzonder hoor.

In de jeugd was hij wel een erg groot talent. Hoorde bij de beste talenten van Europa....Maar heeft het bij Ajax 1 nooit echt waar kunnen maken....

Mede door blessures van Atouba en Urby is hij destijds ook getransformeerd tot verdediger (ik kan me ook nog een aantal wedstrijden herinneren dat hij centraal in de verdediging speelde :I ). Nu speelt hij een anderhalve seizoen goed als verdedigende middenvelder en is het ineens een topper !!!

Ik zou het jammer vinden als hij vertrekt, maar als er een goede vervanger komt dan kan ik er wel mee leven.

Ik denk trouwens dat hij het moeilijk zal krijgen bij Newcastle... maar goed, dat is zijn probleem natuurlijk.

[Dit bericht is veranderd door AjaxBaggio (op 12 augustus 2012 19:50:25).]
HR
HR

Le Berry
Idool

Reg.: 3 januari 2009

Albinho schreef:

(...)

HR
Wellicht niet in die bewoordingen, maar jemig wat is hij hier opgehemeld. Prima speler, maar geen bijzondere voetballer. Geef mij Maher maar.

Anita is een uitstekende afjager en positioneel erg sterk. Maar puur voetballend en creatief gezien niet heel bijzonder. Maar let wel, hij is ontzettend belangrijk geweest voor Ajax en heeft geweldig goeie wedstrijden gespeeld. Want hij doet dingen (zonder bal) die anderen niet kunnen. En daardoor stond Ajax veel beter. Maar Vertonghen was de grote man bij Ajax. Anita speelde in balbezit slechts 'in dienst van'. Maar dat maakt zijn verlies niet minder groot. Want naast Anita zit er in deze selectie niemand die die positie zo goed kan invullen. Schone kan dat voetballend wel maar verdedigend niet. Dit terwijl Enoh het verdedigend wel kan maar voetballend weer niet. Zie hier het probleem. Dit terwijl het wel een essentiele ( maar tevens ondergewaardeerde ) positie is binnen dit systeem

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 12 augustus 2012 19:53:00).]
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Heeft Aissati al getekend ergens ? Die kan ook heel goed op VM. Kost niks.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Quattroporte schreef:

Heeft Aissati al getekend ergens ? Die kan ook heel goed op VM. Kost niks.
HR
Die noemde ik ook al. Vind ik een prima optie.
HR
HR

Zlatanist
Idool

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Ik snap niet dat dit niet goed is gekomen. Anita wil in principe volgens mij wel blijven, maar wil meer verdienen (terecht). Anita lijkt me verder een redelijk nuchtere jongen die echt geen belachelijke bedragen zou eisen, dan snap ik niet dat ze er niet uit komen. Ajax ziet de waarde van Anita toch ook wel?

Tegelijkertijd snap ik van Anita echt niet dat hij naar Newcastle wil gaan. Het Engels voetbal is helemaal niks voor hem met zijn 1m60. Dat schiet totaal niet op. Het is daar alleen maar beuken op het middenveld en dan kan hij wel een gifkikkertje zijn maar dat gaat hij echt niet redden daar. Hij moet in een voetballend team terecht komen, Spanje zou hem veel beter passen. Italië is ook minder fysiek. In Engeland heeft hij echt niks te zoeken. Bizar slechte stap in zijn carriere. Daarnaast met Cabaye en Tiote heeft hij gewoon geduchte concurrenten op het middenveld die gaat hij er echt niet uitspelen (Tiote is een mindere voetballer dan Anita, maar hij kan wel mee in het fysieke geweld daar).

Vandaag was Anita trouwens slecht, leek echt met zijn hoofd bij een transfer.
HR
HR

AFCAPiet Rode kaart: waarschuwing
Idool

Uit: Hilversum
Vak: 114
Reg.: 7 april 2007

Burzlew schreef:

(...)

Die noemde ik ook al. Vind ik een prima optie.
HR
Die komt echt niet meer, die had ook moeite met het nieuwe plafond, zat 3 ton tussen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 33,0% dat ADO Den Haag wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!