Ajax Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 12:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 80 »

HR

AFC_Orange
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

quote:HR
DarkChild schreef:

(...)

Zijn we niet een beetje aan het zoeken/doorslaan met zijn allen?

Het is anita he, niet Bergkamp :B
HR
Nou, in het eerste kampioensjaar (niet vorig seizoen) kwam die vaak op en bleef die erg koeltjes in situaties waarin hij net een moeilijke pass of schot geweldig afrondde. Toen hij nog als back stond. (Niet dat ik opteer dat die weer als back moet spelen.) Hij had niet hoeven lobben. Hij is met zijn hoofd al in Engeland joh.
HR
HR

Stilte voor de Storm
Icoon

Uit: Oostenrijk
Droomaankoop: -
Reg.: 20 oktober 2005

DarkChild schreef:

(...)

Ligt aan je definitie van een 'topclub' denk ik, want een Ajacied (en eentje die niet eens international is) komt echt niet zomaar als een meneer ergens binnen
HR
Niet zomaar, nee. Wel als hij op z'n positie een seizoenlang (of meer) overduidelijk de beste speler van de Nederlandse velden is.

Vurnon neemt sportief gezien een hoop risico, maar heeft wel de schaapjes definitief op het droge. Mocht hij gaan, wens ik hem natuurlijk het allerbeste. Aangezien hij een jeugdproduct is, levert hij Ajax nog een mooie bonus op als hij over een jaar of twee-drie voor een flinke prijs alsnog naar een topclub getransfereerd wordt.
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

DarkChild schreef:

(...)

Zijn we niet een beetje aan het zoeken/doorslaan met zijn allen?

Het is anita he, niet Bergkamp :B
HR
Ga dat even zeggen op al die Newcastle fora. Dan kunnen wij nog wat langer gebrui maken van zijn diensten.

Overigens. Als het de Nederlandse media al zoveel moeite kost zijn waarde te ontdekken, zie ik het hem niet maken in de PL.
HR
HR
Net weer 4 pagina`s stomme, domme, zinloze en bekrompen reacties gelezen.
Als Anita weg wil kun je hem natuurlijk tegenhouden en wijzen op zijn contract, maar moet je dat willen?
Een speler die zelf weg wil aan zijn contract houden? Daar gaat hij niet beter van spelen, evenmin is het goed voor de motivatie. Dus kun je hem maar beter laten gaan en als je geen rechtzaak oid wilt dan zul je dus zoveel mogelijk zien te incasseren en hopen dat je een vervanger in huis hebt of kunt aantrekken.
Het is jammer maar helaas....
Het valt mij wel tegen van Anita.....
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

Als een speler weg zou willen is er geen houden meer aan. Nee, iemand aan zijn 2-jarig contract houden terwijl hij zelf weg wilt, dat is verstandig beleid.
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

Rob070 schreef:

Net weer 4 pagina`s stomme, domme, zinloze en bekrompen reacties gelezen.
Als Anita weg wil kun je hem natuurlijk tegenhouden en wijzen op zijn contract, maar moet je dat willen?
Een speler die zelf weg wil aan zijn contract houden? Daar gaat hij niet beter van spelen, evenmin is het goed voor de motivatie. Dus kun je hem maar beter laten gaan en als je geen rechtzaak oid wilt dan zul je dus zoveel mogelijk zien te incasseren en hopen dat je een vervanger in huis hebt of kunt aantrekken.
Het is jammer maar helaas....
Het valt mij wel tegen van Anita.....
HR
Over bekrompenheid gesproken. Als Ajax Anita aan zijn contract houdt, dan gaat hij gewoon goed spelen, hij wil immers volgende zomer alsnog een transfer maken.

Helaas is dit hypothetisch want Anita is weg. Het blijft echter zeer belachelijk!
HR
HR

Overvloed en Onbehagen
Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Reg.: 27 juli 2010

Wat is het aanstaande vertrek een domper zeg. Newcastle United. Het gaat er bij mij niet in dat een voetballer recht in de spiegel kan kijken en zichzelf vertelt dat zoiets een sportieve verbetering is. Op 23-jarige leeftijd jezelf belangrijk maken voor Ajax, vechten voor een plaats in Oranje, Champions League spelen - het is kennelijk niet aantrekkelijk genoeg. Dan had Maduro, die ik minder hoog heb zitten dan Anita, indertijd met een transfer naar Valencia nog een betere deal te pakken.

En dat zo'n transfer dan ook nog wordt aangemoedigd door vriendjes als Urby Emanuelson. Triest.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Waar ben je Anita bij de 1-2?
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Burzlew schreef:

HR
...met zijn hoofd in Newcastle?
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001

Is met zijn hoofd allang in Engeland. Speelt een matige wedstrijd, lijkt totaal niet geconcentreerd.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 9 december 2005

Middenweg 401 schreef:

(...)

Ik ken jouw punten van technisch beleid niet. Maar het is inderdaad volledig ridicuul om Ajax nu de schuld te geven. HR
Bijvoorbeeld altijd met sterkhouders gaan praten als ze nog meer dan 2 jaar te gaan hebben. Zoals bij Jan bijvoorbeeld in de winter 10/11 toen ie in een dip zat omdat je daarmee ook nog goodwill kweekt en, niet onbelangrijk natuurlijk, dat je hiermee de grootste kans maakt op contractverlenging omdat de clubs op dat moment ook niet de rij zullen staan. Ik weet nog dat ik hier destijds alleen maar zat te schreeuwen dat Ajax dan maar meteen op Schiphol na terugkomst uit de USA (waar ze naar toe gingen na afloop van dat seizoen) actie zou moeten ondernemen, hoewel het eigenlijk al te laat was imo. Uiteindelijk is de actie er vanuit Ajax gekomen maar Jan had er geen oren meer naar.

Ik las hier ergens dat Eriksen nog 2 jaar te gaan heeft. Zo ja praten op het moment dat hij gedesillusioneerd terug keerde van het EK en niemand interesse in hem had. Dus niet als volgend jaar de clubs in de rij staan als ie een sterk seizoen speelt om dan te reageren met een aanbieding. Anticiperen is sowieso key, maar al helemaal als je als Ajax zijnde altijd te maken hebt met allerlei aasgieren die het op je spelers gemunt hebben.

Eind april geeft hij aan open te staan voor verlenging, de eerste geruchten van de interesse zijn al van half mei. Twee weken dus, waarin blijkbaar de wereld veranderde. En de tijd dat Vurnon ook wel wat anders aan zijn hoofd had, aangezien Van Marwijk toen begon met zijn voorselectie.
HR
Twee weken moet al voldoende zijn. Idd moet je meteen actie ondernemen toen hij dat aangaf maar liever dus voordat ie dat aangaf want nu hebben we het stiekem alweer over reageren.
HR
HR

Sjakie Meulemans
Regelmatige invaller

Reg.: 3 september 2005

Vorige week tegen PSV speelde Vurnon Anita ook al zeer matig. In deze vorm hoeft Ajax er niet rouwig om te zijn wanneer Vurnon Anita vertrekt. Je hebt er zo weinig meer aan.

[Dit bericht is veranderd door Sjakie Meulemans (op 12 augustus 2012 18:09:55).]
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Sjakie Meulemans schreef:

Speelde vorige week tegen PSV speelde Vurnon Anita ook al zeer matig. In deze vorm ben ik er niet rouwig om als Vurnon Anita vertrekt.
HR
Ik ook niet.. easy money
HRHR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Speelt heel-erg-matig
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

De 2-1 ma hij zich aanrekenen.
HR
HR

Ajaxiante
Vedette

Uit: Oosterland
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 juni 2002

Ajax moet de mening hebben dat Anita vorig seizoen op de toppen van zijn kunnen heeft gespeeld, en hier dus niet oranje mee heeft gehaald, ik zou het Ajax wel kwalijk nemen als er nu niet voor Anita een goedkopere vervanger klaarstaat, ons beleid moet toch zijn dat als wij een speler voor 8 miljoen verkopen, dat we een vervanger voor 3-4 miljoen klaar hebben staan?

Anders is het wanbeleid en moet je hem gewoon niet laten gaan.
HR
HR

lvdk
Vedette

Reg.: 8 januari 2011

Is met zijn kop in Engeland. Speelde dramatisch
HR
HR

Sjakie Meulemans
Regelmatige invaller

Ilan Boccara en Lasse Schöne
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

Vorige week tegen PSV speelde Vurnon Anita ook al zeer matig. In deze vorm hoeft Ajax er niet rouwig om te zijn wanneer Vurnon Anita vertrekt. Je hebt er zo weinig meer aan.
HR
Oh, laten we hem beoordelen op twee wedstrijden. Goed excuus om zijn verkoop recht te praten.
HR
HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001

Anita mag zich de tweede treffer inderdaad aanrekenen zat met de rest van het middenveld vliegen te vangen en lucht te dekken bij de tweede treffer waar overigens Toby zich voor de 2e keer heel simpel te kijk liet zetten door Altidore...

Ik blijf erbij dat het blunder van vanjewelste van het TH om de tweede bepalende speler binnen korte tijd binnen deze jonge en groene selectie voor slechts 8 miljoen euro te laten vertrekken terwijl je tot op heden reeds onsuccesvol bent gebleken om het vertrek van eerste bepalende speler adequaat op te vangen. Dit heet pure ad-hoc werk en is in de verste verte niet te rijmen met beleid...

Ilan Boccara en Lasse Schöne
HR
Enige juiste reactie: :D
HR
HR

Sjakie Meulemans
Regelmatige invaller

Laat Vurnon Anita dan maar bijtekenen tot 2016 en weer goed gaan voetballen.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Laat Vurnon Anita dan maar bijtekenen tot 2016 en weer goed gaan voetballen.
HR
Vurnon zat vandaag met zijn hoofd in Engeland die heeft niet zijn normale niveau gehaald. We gaan nooit goed voetballen zo zolang meneer weg wil.
HR
HR

Siem de goalmachien
Idool

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Burzlew schreef:

HR
Vorige week ook al compleet zoek gespeeld door Toivonen. Blijkt de grote verlosser dan toch een hele eenvoudige speler te zijn?
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Net op Eredivisie Live:Anita: Ajax deed voorstel, wij deden tegenvoorstel dat werd niet geaccepteerd. Resulterend in zijn vertrek

Gelukkig hebben we zo lekker veel geld op de bank en geen kapitaal op het veld :)
HR
HR
Als de trainer van Newcastle Anita deze week vertelt dat hij daar de dertiende man is, zegt Anita geen 'nee'.

Bron Ajaxlife

Echt Anita waar ben je nu in godsnaam mee bezig je gaat toch gvd niet op de bank zitten bij fucking Newcastle,terwijl je cl en in de basis kan spelen bij Ajax :\(
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 93,0% dat Vitesse wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!