Ajax Netwerk
vrijdag 29 augustus 2014 - 18:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 80 »

HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 23 juli 2002

quote:HR
RogerGarcia schreef:

Alderweireld wil niet verlengen, dat lijkt me logisch.
HR
En geef hem eens ongelijk.

Fank zet zijn vriendjes bovenaan in de pikorde terwijl andere spelers beter zijn. Dat gaat heel even goed en daarna worden de betere spelers gewoon ontevreden en willen weg. DIe vertrekken en dan blijf je zitten met Blind, Ebecillio en Siem.
HR
HR

j0rdiii
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 14 januari 2012

RogerGarcia schreef:

Alderweireld wil niet verlengen, dat lijkt me logisch.
HR
In maart zegt hij van wel:

Alderweireld liet zelf onlangs al weten open te staan voor een contractverlenging. "Ik heb hier nog genoeg te leren", zei hij in het Belgische Passie voor Voetbal. "Het zou dom zijn om nu al weg te gaan. Daar is het nog veel te vroeg voor en je moet de juiste leeftijd hebben. Ik ben pas 22. Ik heb wel eens gezegd, dat ik de route die Thomas Vermaelen heeft afgelegd ideaal vind. Thomas speelde zes seizoenen in Ajax 1 en vertrok pas in 2009 naar Arsenal."HR
WAAROM HEEFT AJAX DIT NIET GEDAAN WAAR ZIJN ZE MEE BEZIG?/???????????

Hou toch op man, zo simpel werkt dat niet.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Uit: Amsterdam
Reg.: 5 november 2006

DarkChild schreef:

(...)

Waarom lokt hij hem uit de tent? Het gaat om de toon waarop, in dit geval Q, dat soort dingen als een zekerheid brengt. Net als BM vorig jaar

Dan kan je reacties verwachten
HR
Q gedraagd zich niet als "insider" maar geloofde er gewoon heilig in dat Anita niet naar Newcastle zou gaan, ik sta ook met me bek vol tanden hier dat die echt naar zo'n nietszeggende kutclub gaat. Had dit nooit verwacht.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Q gedraagd zich niet als "insider" maar geloofde er gewoon heilig in dat Anita niet naar Newcastle zou gaan, ik sta ook met me bek vol tanden hier dat die echt naar zo'n nietszeggende kutclub gaat. Had dit nooit verwacht.
HR
Q gedraagt zich wél zo, want hij is er als de kippen bij om door te vragen als mensen iets beweren (bijvoorbeeld over De Jong)
Zijn goed recht, maar dan kan je er op wachten als je zelf iets beweert.
(ik ben bijvoorbeeld ook goed de l*l als Blind en Ebecilio goed gaan draaien ;))

Tja, en ook naar Newcastle en de Premier League zou ik wat realistischer kijken, dat is echt geen k*tclub en het niveau (snelheid én secuurheid van spelen) ligt gewoon hoger dan bij ons.
Naast de centjes, maar ik kan niet vaak genoeg zeggen dat het salaris daar geen miljoenen hoger ligt

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 12 augustus 2012 16:24:49).]
HR
HR

GIORGIO
Lid 2de elftal

Uit: urmond
Vak: 407
Reg.: 19 september 2005

Anita !! Ik zou het er gek van worden als hij vertrekt!!

Maar als Anita ook maar en beetje verstand zou hebben wat me echt tegen valt van hem had het nooit niet verwacht!

Dan ga je toch niet AJAX die Campine league speelt voor fucking Newcastle verruilen? Welke idioot haald dat in zijn hoofd???? Vlam nog 1 jaar en alle topclubs staan voor je in de rij ...? Nee liever naar een derderangs Newcastle voor een paar knaken meer volgend jaar had je bij de absolute top kunnen spelen als je dit jaar weer zo had gevlamd......echt ONBEGRIJPBAAR :I Bij Ajax spelen moet een eer zijn ik heb echt een enorme afknaping op Anita gekregen was mijn held bij dit Ajax helaas..........

GIORGIO schreef:

Anita !! Ik zou het er gek van worden als hij vertrekt!!

Maar als Anita ook maar en beetje verstand zou hebben wat me echt tegen valt van hem dat had ik nooit niet verwacht!

Dan ga je toch niet AJAX die Cchampions league speelt voor fucking Newcastle verruilen? Welke idioot haald dat in zijn hoofd???? Vlam nog 1 jaar en alle topclubs staan voor je in de rij ...? Nee liever naar een derderangs Newcastle voor een paar knaken meer volgend jaar had je bij de absolute top kunnen spelen als je dit jaar weer zo had gevlamd......echt ONBEGRIJPBAAR :I Bij Ajax spelen moet een eer zijn ik heb echt een enorme afknaping op Anita gekregen was mijn held bij dit Ajax helaas..........
HR
[Dit bericht is veranderd door GIORGIO (op 12 augustus 2012 16:26:53).]
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Schip ahoy schreef:

(...)

Omdat Ajax met Anita de sleutel tot goed en dominant veldspel heeft en zonder niet. Althans, zo zijn afgelopen twee seizoenen geweest. Anita was het scharnier waardoor je zowel zelf met pressie kon spelen en ook onder pressie van de tegenstander uit kon spelen.

Bovendien, wat moet Ajax nou met een paar miljoen per half jaar of i.d.? Ze weten toch niet hoe ze het zinnig moeten besteden. Aan het contract vasthouden en hopen dat hij gedurende het jaar toch zwicht voor een verbeterde aanbieding.
HR
Ja, dat zeg ik toch ook? Anita is perfect voor dit Ajax. Heb al vaker gezegd waarom (zo ongeveer wat jij nu zegt). Aderlating.

Maar Ajax laat hem makkelijk gaan en ik snap dat Anita graag weg wil (maar niet naar Newcastle). Blijkbaar is het dan geen slecht nieuws dat hij daadwerkelijk vertrekt. Ajax wil wat knaken verdienen (zie Van der Wiel-situatie) en Anita wil miljoenen vedienen.

Ajax is te laks geweest als ze hem écht wilden behouden. Je had zijn contract allang verbeterd en verlengd moeten hebben. Niet nu er interesse is, ineens gaan aankomen met een mooi contract. Te laat. Leermomentje.
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

Uit: Thuis
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004

DarkChild schreef:
Tja, en ook naar Newcastle en de Premier League zou ik wat realistischer kijken, dat is echt geen k*tclub en het niveau (snelheid én secuurheid van spelen) ligt gewoon hoger dan bij ons.
HR
Yeah right. Geloof je het zelf? Alleen City, United, Arsenal en Chelsea spelen aardig veldspel. Swansea en Spurs kunnen af en toe ook nog het balletje rond laten gaan, maar voor de rest gaat het helemaal nergens over. Clubs als Stoke, Wigan en Sunderland kunnen geen 4 passes achter mekaar goed aan laten komen, laat staan dat dit in enig tempo gebeurt. Niet voor niets lieten we afgelopen seizoen dat ons positiespel beter is dan dat van Manchester United.

Het gras is echt niet groener bij de buren. Alleen het geld.
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

Wat een trieste gang van zaken weer. Als Ajax Anita niet wilt verkopen, dan vertrekt hij niet. Zo simpel is het. Verkoop hem dan gewoon voor 5 miljoen volgende zomer. Beide sterkhouders verkopen is echt van den zotte! Voet bij stuk houden zoals Portugese clubs dat doen kent men kennelijk niet.
HR
HR

DarkChild
Moderator

BeeDeeVee schreef:

(...)
Yeah right. Geloof je het zelf? Alleen City, United, Arsenal en Chelsea spelen aardig veldspel. Swansea en Spurs kunnen af en toe ook nog het balletje rond laten gaan, maar voor de rest gaat het helemaal nergens over. Clubs als Stoke, Wigan en Sunderland kunnen geen 4 passes achter mekaar goed aan laten komen, laat staan dat dit in enig tempo gebeurt. Niet voor niets lieten we afgelopen seizoen dat ons positiespel beter is dan dat van Manchester United.

Het gras is echt niet groener bij de buren. Alleen het geld.
HR
Dan zou ik toch maar wat vaker kijken, ze zetten geen hoog druk en spelen niet met vaste buitenspelers, maar de inspeelpass is qua snelheid en bijbehorende accuratesse vaak beter verzorgd dan bij de gemiddelde Eredivisie wedstrijd.
Wigan bijvoorbeeld speelde de tweede helft van vorig seizoen gewoon goed combinatiespel, weliswaar op de counter in een 3-5-2

Ook vergeleken met het trage, obligate rondschuiven waar Ajax zich vaak van bediend.
Wij spelen liefjes, weinig daadkrachtig.

Maar kennelijk is het fijner de sterkste competitie van de wereld weg te zetten naar het beeld zoals het in de jaren 80 en eerder van de vorige eeuw was

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 12 augustus 2012 16:36:29).]
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

Reg.: 28 augustus 2011

Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Ajax is te laks geweest als ze hem écht wilden behouden. Je had zijn contract allang verbeterd en verlengd moeten hebben. Niet nu er interesse is, ineens gaan aankomen met een mooi contract. Te laat. Leermomentje.
HR
Dat blijft gissen, met een contractverlening/verbetering had hij misschien iets meer opgebracht, maar had dat hem hier gehouden nu Newcastle aanklopt? Zover er hier gespeculeerd wordt kan Newcastle een iets hoger salaris bieden maar is dat alles beslissend?

Mischien had Anita zijn hart verpand aan de EPL. Ik zou niet weten waarom maar er zijn spelers die daar na toe willen.

Het is wel heel opvallend dat veel spelers die in de Oranje voorselectie zaten van het EK in een keer aan het verhuizen zijn.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Succes Anita, bedankt voor de afgelopen 2 kampioenschappen en ik ben er zeker van dat je het in Engeland volhoudt.

Ben benieuwd welke meuk Ajax mee aankomt.
HR
HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 november 2001

Als Ajax Anita daadwerkelijk voor slechts 8 miljoen euro (in termijnen) verkoopt heeft het geen ambitie meer en kan je het nauwelijks beleid noemen! Het bestaat niet dat je in korte tijd na Vertonghen je tweede zéér bepalende en constante speler voor deze speelwijze en jonge groene selectie laat vertrekken. Helemaal niet tegen die schamele prijs waardoor je weer dat kurtargument krijgt dat je niets waardig voor terug kan kopen!
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

Ajax is nu officieel een moneymaker en heeft geen ambities hogerop te komen.
HRHR
HR

Stilte voor de Storm
Icoon

Uit: Oostenrijk
Reg.: 20 oktober 2005

Als Vurnon echt zo dom is dat hij naar een prutclub als Newcastle gaat, in plaats van nog een jaar te vlammen en als een meneer bij een topclub binnen te komen, dan kan hij misschien maar beter gaan.

Wat verschrikkelijk zonde als dit waar is.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Stilte voor de Storm schreef:

Als Vurnon echt zo dom is dat hij naar een prutclub als Newcastle gaat, in plaats van nog een jaar te vlammen en als een meneer bij een topclub binnen te komen, dan kan hij misschien maar beter gaan.

Wat verschrikkelijk zonde als dit waar is.
HR
Ligt aan je definitie van een 'topclub' denk ik, want een Ajacied (en eentje die niet eens international is) komt echt niet zomaar als een meneer ergens binnen
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

DarkChild schreef:

(...)

Ligt aan je definitie van een 'topclub' denk ik, want een Ajacied (en eentje die niet eens international is) komt echt niet zomaar als een meneer ergens binnen
HR
Nou als ik naar de Newcastle forums kijk, praten ze over de nieuwe Seedorf :D
HR
HR

El Bassie
Ballenjongen

Uit: Amstelveen
Reg.: 11 augustus 2012

Newcastle? Daar veeg je je reet mee af. Wat dom van Ajax, Anita en Raiola. Anita zal wel 5 miljoen gaan verdienen, anders is de keus dramatisch. Had hem slimmer ingeschat.

Bedankt voor afgelopen jaren en kampioenschappen. Succes daar, maar dit had ik niet van de speler Anita verwacht.
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

Wat is verdomme het motief van Ajax om hem te verkopen? Ik maak me echt pissig hier om. Dat Vertonghen zou vertrekken, okay, maar Anita? Ajax kan hem gewoon aan zijn twee-jarige contract houden.

Volgende zomer vertrekken Alderweireld en Eriksen misschien ook wel. Wordt een leuk (Champions League) seizoen.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Antario schreef:

(...)

Nou als ik naar de Newcastle forums kijk, praten ze over de nieuwe Seedorf :D
HR
Hij is natuurlijk ook een goede middenvelder ;)

Maar een extra jaar Ajax, vol sportieve onzekerheid, opent niet per definitie de deuren naar de Europese top.

Ik vind ook dat men te weinig vanuit Anita redeneert, hij kan toch gewoon klaar zijn met de competitie in Nederland voor zijn gevoel?
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Nog een motief om te blijven was de ontwikkeling en reputatie van Anita zelf. Hij kon nog even verder snel ingroeien als een erg groot talent waardoor die volgend jaar pas echt 'ready' zou zijn om op een vaste basisplaats te rekenen bij misschien zelfs een grotere club.

Ook in oranje zou hij meer naam hebben gemaakt. Nu kan het een geval De Zeeuw worden ofzo.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

DarkChild schreef:

Ik vind ook dat men te weinig vanuit Anita redeneertHR
Dit dus.

Anita is misbruikt op de backposities (voornamelijk links). In 10/11 kwam hij (eindelijk) op het middenveld terecht, waar hij gewoonweg heel goed was. Hij had een groot aandeel in de titel.

Een paar weken later koopt Ajax Theo Janssen voor diezelfde positie en wordt Anita WEDEROM naar de linksbackpositie gesmeten. Uiteindelijk weer op het middenveld gekomen.

Ik kan me voorstellen dat het hem heeft geraakt, samen met het feit dat eigen jeugdspelers een stuk minder verdienen dan aankopen. Heb nooit het idee gehad dat Ajax Anita echt gewaardeerd heeft. Zowel sportief als financieel. Kun je nagaan hoe Anita zich waarschijnlijk voelt/voelde.

Nu was het gewoon te laat voor een contractverlenging/verbetering. Als er geen interesse was geweest was het aanbod van Ajax waarschijnlijk niet gekomen. En ondertussen wordt het contract van nota bene Delay Blind wél verlengd (!).

EDIT: WEG MET DIE GOZER! WAT EEN KANS MIST HIJ! ;)

[Dit bericht is veranderd door Mijn Mokums Paradijs (op 12 augustus 2012 17:11:34).]
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Hij had die normaal gesproken gemaakt. Is al met zijn hoofd in Engeland.
HR
HR

DarkChild
Moderator

AFC_Orange schreef:

Hij had die normaal gesproken gemaakt. Is al met zijn hoofd in Engeland.
HR
Zijn we niet een beetje aan het zoeken/doorslaan met zijn allen?

Het is anita he, niet Bergkamp :B
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

DarkChild schreef:

(...)

Ik vind ook dat men te weinig vanuit Anita redeneert, hij kan toch gewoon klaar zijn met de competitie in Nederland voor zijn gevoel?
HR
Dat zou heel goed kunnen. Misschien kriebelt het ook om een buitenland-ervaring op te doen. Kan best zijn dat Newcastle een van de weinige clubs is die tot nu toe interesse heeft getoond. Ook in Nederland wordt Anita buiten de Ajax-forums niet of nauwelijks op waarde geschat.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Antario schreef:

(...)

Dat zou heel goed kunnen. Misschien kriebelt het ook om een buitenland-ervaring op te doen. Kan best zijn dat Newcastle een van de weinige clubs is die tot nu toe interesse heeft getoond. Ook in Nederland wordt Anita buiten de Ajax-forums niet of nauwelijks op waarde geschat.
HR
Dat laatste is zeker waar, hij is geen international en wordt ook in media nog vaak weggezet als 'leuk, ijverig werkertje'

Tegen vrienden van me (die niet voor Ajax zijn, dat kan ook ;)) moet ik hem ook altijd verdedigen als steunpilaar voor Ajax
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 94,1% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!