Ajax Netwerk
donderdag 18 december 2014 - 09:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 82 »

HR

Luis S.
Icoon

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

quote:HR
TheLegend schreef:

Daar gaat 2/3 van je kampioensas...Anita gun ik het zeker wel. Altijd op en top prof geweest en heeft zich altijd voorbeeldig gedragen. Maar goed het is en blijft EL en in hoeverre zijn die betrouwbaar...
HR
Frank de Boer meld het net zelf hoor.

8 miljoen + 2 miljoen aan bonussen. Newcastle heeft geld zat, dus zal het wel in 1x betalen. Ajax betaald transfers overigens ook gewoon in termijnen hoor.

Verder als Anita weg wil naar Newcastle moet hij lekker gaan, het is graag bij Ajax of niet.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 november 2004

Anita nu verkopen is nog erger dan Sulejmani voor 16 miljoen binnenhalen. Hoe dom kan je zijn?
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Daag en tot nooit meer ziens.
HR
HR

Dirk86
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2011

Notlupus schreef:

Aan Maher heb je geen klote, we hebben aanvallende middenvelders zat en bovendien kost die jongen een godsfortuin en dat gaan we toch niet uitgeven, dus je kan kappen met het gezeuer om die Maher steeds.

Dat Anita vertrekt naar Newscastle is niet alleen verassend maar ook schandalig, we gaan de CL weer in en hij was hier onbetwiste basisspeler, blijkt dat ook Vurnon een vieze geldwolf is. Jammer, echt jammer.
HR
Beetje opportunistisch om Anita nu helemaal af te branden. Hij heeft toch heel veel betekend voor Ajax, werkt altijd hard en heeft een top mentaliteit. Als je in de eerste plaats sportman bent dan wil je op een gegeven moment naar een sterkere competitie, zeker met het oog op oranje. Ben je vooral werknemer dan wil je ook weg maar dan voor het geld. Ik denk dat Anita vooral sportman is en dat meer geld mooi meegenomen is.
HR
HR

haassie
Icoon

Reg.: 9 juni 2009

Als dit niet betrouwbaar is,hou dan maar op.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Luis S. schreef:

(...)

8 miljoen + 2 miljoen aan bonussen. Newcastle heeft geld zat, dus zal het wel in 1x betalen. Ajax betaald transfers overigens ook gewoon in termijnen hoor.

Verder als Anita weg wil naar Newcastle moet hij lekker gaan, het is graag bij Ajax of niet.
HR
Newcastle heeft geen 'geld zat' hoor, ze zijn daar met een financiele herbezinning bezig en werken met een salarisplafond
(Waar doet met dat aan denken ;))
HR
HR

afcavooraltijd
Vedette

Reg.: 19 juli 2011

Luis S. schreef:

(...)

HR
Niemand betaalt transfersommen in 1 keer, dat kan je dus dit keer ook wel vergeten. Heeeeel misschien de Russische clubs, maar verder niemand.
Waar haal je die bedragen vandaan?

Slechte zaak dit man, gewoon nog ff 1 dag voor een belangrijke wedstrijd je beste man verkopen :denk Vurnon zal met zijn hoofd al heel ergens anders zitten, het is een bijtertje, maar zal niet vol een duel inklappen denk ik.
HR
HR

Amsterdam-Oost
Icoon

Reg.: 3 mei 2000

Dirk86 schreef:

(...)

Beetje opportunistisch om Anita nu helemaal af te branden.
HR
Welkom op AN, waar de zuurgraad altijd hoog is.
Ben het verder helemaal met je eens.
HR
HR

Luis S.
Icoon

Droomaankoop: Moussa Dembele
Reg.: 12 juli 2003

DarkChild schreef:

(...)

Newcastle heeft geen 'geld zat' hoor, ze zijn daar met een financiele herbezinning bezig en werken met een salarisplafond
(Waar doet met dat aan denken ;))
HR
Ik dacht dat ze nog wel een potje hadden na de 45 miljoen die ze kregen voor die dramatische spits Carroll. En ze krijgen natuurlijk ook een miljoen of 60 aan TV gelden.

afcavooraltijd schreef:

(...)

Niemand betaalt transfersommen in 1 keer, dat kan je dus dit keer ook wel vergeten. Heeeeel misschien de Russische clubs, maar verder niemand.
Waar haal je die bedragen vandaan?

Slechte zaak dit man, gewoon nog ff 1 dag voor een belangrijke wedstrijd je beste man verkopen :denk Vurnon zal met zijn hoofd al heel ergens anders zitten, het is een bijtertje, maar zal niet vol een duel inklappen denk ik.
HR
Stond van de week op de voorpagina hier.

[Dit bericht is veranderd door Luis S. (op 12 augustus 2012 16:02:21).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Luis S. schreef:

(...)

Ik dacht dat ze nog wel een potje hadden na de 45 miljoen die ze kregen voor die dramatische spits Carroll. En ze krijgen natuurlijk ook een miljoen of 60 aan TV gelden.
HR
Ze hebben er vroeger ook een potje van gemaakt met allerlei kansloze aankopen en torenhoge salarissen. Er was een aardige schuld om weggewerkt te worden

Ze proberen nu wat verstandiger beleid te voeren. Hun topsalaris (wat anita niet zal krijgen denk ik) is overigens 2 miljoen euro bruto per jaar.

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 12 augustus 2012 16:03:19).]
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Ongelooflijk :I

Artikel van 29 april dit jaar:

Sta open voor contractverlenging

Vurnon Anita, die nog tot medio 2014 onder contract staat bij Ajax, staat niet onwelwillend tegenover een contractverlenging in Amsterdam. De 23-jarige Anita is in dit seizoen uitgegroeid tot een vaste waarde bij de Amsterdamse ploeg en ligt nog een aantal jaren vast.

Toch is contractverlenging een optie voor Anita. De op de Nederlandse Antillen geboren voetballer zag dat Ajax de onderhandelingen met Toby Alderwiereld, die net als Anita nog tot medio 2014 onder contract, al heeft gestart. Anita trekt zich hier niet al te veel aan.

”Nee, dat verbaast of irriteert mij niet”, reageert Anita in de Telegraaf. “Ik kijk alleen maar naar mezelf, sta open voor contractverlenging en luister graag naar wat Ajax me te bieden heeft. Het initiatief moet van de club komen, want ik wacht rustig af.”HR
Welke lakse idioot heeft dit aan zich voorbij laten gaan?
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

RogerGarcia schreef:

(...)

HR
Als Newcastle niet had gekomen had die nu nog steeds open gestaan voor een contract verlenging.. Lekker makkelijk scoren Roger!
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

Als dit waar is is het te triest voor woorden en een brevet van onvermogen.

Anita is samen met Alderweireld de belangrijkste speler, voor het positiespel en het heel team is Anita zelfs de belangrijkste speler.

Als er dan een niet te weigeren bod komt tot daar aan toe, nu word hij gewoon bij het eerste aannemelijke bod van 8 miljoen gedumpt.

Frank vind dit vast prima, zo hoeft hij Blind niet te slachtofferen en heeft hij een plekje om zijn kameraad zijn zoontje toch op te kunnen stellen.
HRHR
HR

RogerGarcia
Vedette

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Als Newcastle niet had gekomen had die nu nog steeds open gestaan voor een contract verlenging.. Lekker makkelijk scoren Roger!
HR
Hoezo lekker makkelijk scoren????? Als Anita dit in april zegt dan moet je een aanbieding doen in april. En niet in fuckig augustus al de transferperiode keihard aan de gang is. Makkelijk scoren, idioot :denk
HR
HR

Notlupus
Idool

Reg.: 26 februari 2010

Heel vies hoor, maar als hij vanmidden flink door z'n enkel gaat en er een week of zes uitligt dan gaat hij niet weg. Tsja.
HR
HR

DarkChild
Moderator

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

HR
Sowieso, dan gaan we wéér de discussie krijgen: Ja maar Ajax was te laat, ja maar Ajax was niet te laat, ja maar hij had net zijn contract verlengd.

Face it: club komt, speler wil weg, club betaalt, speler gaat weg

Zal niet de laatste keer zijn denk ik zo
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

DarkChild schreef:

(...)

Face it: club komt, speler wil weg, club betaalt, speler gaat weg

Zal niet de laatste keer zijn denk ik zo
HR
Exact.. Ajax gaat gewoon weer verder, met of zonder Anita.. Fuck yeah seizoen begint zo weer.. Ik heb er zin in!!
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

RogerGarcia schreef:

(...)

HR
Ze hebben laatst toch een poging gewaagd? Of was dat alleen een aankondiging waarna de daad niet bij het woord is gevoegd?

Dit is gewoon zo ruk, je raakt de 2 sterhouders van de 2de seizoenshelft kwijt en het is nog maar afwachten wat je daarvoor terug krijgt. Assaidi is er nog niet uit met Ajax, Maher zie ik gewoon niet gebeuren, een goede LCV zit er ook niet in voorlopig.

Nee dan kunnen we het straks weer doen met Eyong "ik kom overal te laat dus maar ik maar een lompe onnodige overtreding" Enoh. Maar goed het beleid zal zich pas over enkele jaren openbaren dus tot die tijd zullen we het soms moeten doen met een minder seizoen. Hoe spijtig dat ook is maar dat is wel het toekomstbeeld voorlopig.
HR
HR

j0rdiii
Internationale topspeler

Reg.: 14 januari 2012

RogerGarcia schreef:

(...)

Hoezo lekker makkelijk scoren????? Als Anita dit in april zegt dan moet je een aanbieding doen in april. En niet in fuckig augustus al de transferperiode keihard aan de gang is. Makkelijk scoren, idioot :denk
HR
Ik heb dat een aantal pagina's geleden ook al gezegd.

Denk jij nou werkelijk dat Anita 2 maanden voor de transfer periode een nieuw contract tekent?

En dan dit:

De op de Nederlandse Antillen geboren voetballer zag dat Ajax de onderhandelingen met Toby Alderwiereld, die net als Anita nog tot medio 2014 onder contract, al heeft gestart.HR
Duurt wel lang met Alderweireld he? Die zijn dus al 3 maanden aan het praten.
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Alderweireld wil niet verlengen, dat lijkt me logisch.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat Newcastle hem binnenhaalt, terwijl ze helemaal niet in hem geinteresseerd zijn, toch Quattro? ;)
HR
HR

DarkChild
Moderator

Drie Kruizen schreef:

Ik vind het overigens wel opmerkelijk dat Newcastle hem binnenhaalt, terwijl ze helemaal niet in hem geinteresseerd zijn, toch Quattro? ;)
HR
Dat zijn ze ook niet, want het is om zijn salaris hier op te drijven.

Een basisspeler van Ajax gaat immers niet naar Newcastle ;)

RogerGarcia schreef:

Alderweireld wil niet verlengen, dat lijkt me logisch.
HR
Dat klopt, die wil volgend jaar weg ja.
En dan kunnen we de reacties hier weer copy/pasten ;)
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Drie Kruizen schreef:

HR
Q was er van overtuigd dat het een spelletje van zijn zaakwaarnemer was, zo dacht ik er eerlijk gezegd ook over. Ik ben ook wel ns ergens van overtuigd en dan blijkt het anders te zitten. Beetje jammer dat je Q nu uit de tent probeert te lokken, maar ach ben wel wat gewend nu op dit forum.
HR
HR

sanderhag123
Vedette

Reg.: 20 januari 2011

Tsjah.. Wat is, dat is. Hier lijkt dus niks meer aan te doen. Ben erg benieuwd wat er met al dat geld gaat gebeuren, inkomsten blijven groeien terwijl uitgaven blijven dalen. Extra vet op de botten of grote plannen?
HR
HR

DarkChild
Moderator

AFCANieuwmarkt schreef:

(...)

Q was er van overtuigd dat het een spelletje van zijn zaakwaarnemer was, zo dacht ik er eerlijk gezegd ook over. Ik ben ook wel ns ergens van overtuigd en dan blijkt het anders te zitten. Beetje jammer dat je Q nu uit de tent probeert te lokken, maar ach ben wel wat gewend nu op dit forum.
HR
Waarom lokt hij hem uit de tent? Het gaat om de toon waarop, in dit geval Q zelf altijd de man van 'niet speculeren, je moet zeker weten', dat soort dingen als een zekerheid brengt. Net als BM vorig jaar

Dan kan je reacties verwachten

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 12 augustus 2012 16:17:15).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 31,2% dat SC Cambuur Leeuwarden wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Vitesse.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!