Ajax Netwerk
zaterdag 20 december 2014 - 19:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 82 »

HR

J.Mourinho
Lid 2de elftal

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 25 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 juli 2012 om 09:52:07.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: con_hoi@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Portugese clubs krijgen ook way more tv gelden. Als je in dat land bent en je kijkt om je heen is overal gewoon 24/7 voetbal op tv. In élk cafe/restaurant hangt een tv waar voetbal op te zien is.
HR
HR
Anita gaat denk ik zijn contract niet verlengen als ik de woorden van Frank de Boer mag geloven:

Ajax-middenvelder Vurnon Anita staat al geruime tijd in de belangstelling van Newcastle United. De verdedigende middenvelder heeft wel oren naar een overstap naar de Premier League, maar wil eerst met de Amsterdammers om tafel. Trainer Frank de Boer wil zijn belangrijke schakel absoluut niet laten gaan, maar zegt goed te snappen dat Anita aan het twijfelen is gebracht.

"Newcastle is echt een reus, hoor! Fantastische supporters, fantastisch stadion. Alleen het technisch beleid moet beter", vervolgt De Boer. "De Premier League is sowieso geweldig, het niveau, de sfeer. Het zou Vurnon geweldig veel ervaring opleveren en meer geld, maar wij spelen Champions League. Bij ons kan hij nog veel stappen maken."

"Voor zijn ontwikkeling is het ’t best als hij nog een jaar blijft. Dat zeg ik niet omdat ik een Ajax-pet op heb. Hij gaat nu een heel seizoen controleur spelen waarschijnlijk. Ik denk dat hij daarna pas verder moet kijken", aldus de Amsterdamse oefenmeester tegenover Nu Sport.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 juni 2005

quote:HR
bolle2 schreef:

Anita gaat denk ik zijn contract niet verlengen als ik de woorden van Frank de Boer mag geloven:

HR
Slecht nieuws. En onbegrijpelijk van de kant van Anita. Niet het financiele gedeelte, dat snapt iedereen, maar bij Newcastle wordt hij echt niet in de as opgesteld. Als hij en zijn zaakwaarnemer dat denken dan zijn ze echt niet goed bij hun hoofd. Engelsen willen grote kerels op de as zien, of ze kunnen voetballen of niet (meestal niet).
Anita zal daar een backje worden. Aangezien dat niet bepaald Anita's beste positie is zal hij daar snel op de bank verdwijnen. Met een goed gevulde rekening voor hem en zijn zaakwaarnemer, dat dan weer wel.

Nou ja dit seizoen speelt hij denk ik nog wel bij Ajax dat is in ieder geval alweer wat.
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Lederen Knikker schreef:

(...)
Slecht nieuws. En onbegrijpelijk van de kant van Anita. Niet het financiele gedeelte, dat snapt iedereen, maar bij Newcastle wordt hij echt niet in de as opgesteld. Als hij en zijn zaakwaarnemer dat denken dan zijn ze echt niet goed bij hun hoofd. Engelsen willen grote kerels op de as zien, of ze kunnen voetballen of niet (meestal niet).
Anita zal daar een backje worden. Aangezien dat niet bepaald Anita's beste positie is zal hij daar snel op de bank verdwijnen. Met een goed gevulde rekening voor hem en zijn zaakwaarnemer, dat dan weer wel.

Nou ja dit seizoen speelt hij denk ik nog wel bij Ajax dat is in ieder geval alweer wat.
HR
En daarom hebben ze daar Tioté met zijn 1m79 lopen...

Newcastle is jaren de slechts presterende club geweest tegenover de uitgaven die ze deden., maar na de degradatie zijn ze wel een iets beter beleid gaan uitvoeren. Ze zijn ook niet voor niets 5e geworden afgelopen seizoen.
HR
HR

TD-AFCA
Veelbelovend talent

Vak: 414
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 28 augustus 2011

Massimo schreef:

(...)

En daarom hebben ze daar Tioté met zijn 1m79 lopen...

Newcastle is jaren de slechts presterende club geweest tegenover de uitgaven die ze deden., maar na de degradatie zijn ze wel een iets beter beleid gaan uitvoeren. Ze zijn ook niet voor niets 5e geworden afgelopen seizoen.
HR
Ja echt he .. haha en Yohann Cabaye is ook een reus .. haha ..
HR
HR

Rafael vd Vaart
Idool

Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

bolle2 schreef:

HR
Dan wordt het volgend jaar héél maar dan ook echt héél zwaar, want ook Eriksen zal zijn contract niet verlengen en kijk wat we dan overhouden.

Spelers als Janssen en De Jong die wel kunnen voetballen, maar het Ajax-spelletje totaal niet beheersen. Zelfde geld voor Enoh die we al een hele tijd niet meer hebben gezien. Schöne is wat mij betreft de ideale twaalfde man, maar niet de speler die Ajax naar een hoger niveau kan en gaat tillen.

Zeg maar dag tegen het voetbal wanneer die twee vertrekken...
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Waarom ging ie er zo snel weer af? Toch geen blessure?
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

DarkChild schreef:

Waarom ging ie er zo snel weer af? Toch geen blessure?
HR
Voor de belasting. Eriksen kan geen 90 minuten dus wisselden De Jong en Anita die 45 minuten met z'n 2'en af.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Burzlew schreef:

(...)

Voor de belasting. Eriksen kan geen 90 minuten dus wisselden De Jong en Anita die 45 minuten met z'n 2'en af.
HR
Precies. Was duidelijk vooraf afgesproken.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Burzlew schreef:

(...)

HR
Ok, mooi. Ik zat even niet op te letten (foei, ik weet het) en zag Anita er af gaan.
Geluid had ik uit want Ron de Rijk en ik liggen elkaar niet zo ;)
HR
HR

Fregge
Jeugdspeler

Uit: Veghel
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 19 juli 2010

Hoe deed Anita het? AjaxFanzone kwam namelijk met het gerucht dat Newcastle 9 miljoen euro bood. Aangezien het AjaxFanzone is heb ik even gegoogled en ik kwam op dit:

The Chronicle understands that Anita is hungry to sign for United but as yet Newcastle are yet to bid the £7million fee that will get the wheels in motion on the deal.

However, that fresh bid could be forthcoming if Anita impresses the Magpies tonight.HR
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news//tm_headline=d-day-looms-for-newcastle-target-vurnon-anita%26method=full%26objectid=31512126%26siteid=72703-name_page.html
HR
HR

DarkChild
Moderator

Fregge schreef:

Hoe deed Anita het? AjaxFanzone kwam namelijk met het gerucht dat Newcastle 9 miljoen euro bood. Aangezien het AjaxFanzone is heb ik even gegoogled en ik kwam op dit:

(...)

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news//tm_headline=d-day-looms-for-newcastle-target-vurnon-anita%26method=full%26objectid=31512126%26siteid=72703-name_page.html
HR
Hij speelde 25 minuten in een oefenwedstrijd, ik denk niet dat Newcastle het daar van af zal laten hangen

Tenzij Anita zo hungry is als deze ongetwijfeld kwaliteitskrant wil doen voorkomen ;)
HR
HR

ajax_wijchen
Basisspeler

Uit: Wijchen
Vak: 425
Reg.: 11 mei 2005

Vurnon blijf je bij Ajax? "Voorlopig ben ik er nog, zal me 100% inzetten"

:\(

[Dit bericht is veranderd door ajax_wijchen (op 1 augustus 2012 16:25:32).]
HRHR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Vurnon klonk net weinig overtuigend op de vraag of hij bij Ajax blijft. Anita: "Voorlopig ben ik er nog dus ik focus me op Ajax."

Ik hou mijn hart vast.
HR
HR

Lew Ashby
Vedette

Vak: 428
Reg.: 5 maart 2006

Ik heb er ook niet echt zo'n goed gevoel over
HR
HR

jayengio
Talent

Vak: 129
Reg.: 16 december 2011

Hij was net niet echt overtuigend :\( :\(
Ik hoop toch echt dat ie blijft
HR
HR

DarkChild
Moderator

liam schreef:

Vurnon klonk net weinig overtuigend op de vraag of hij bij Ajax blijft. Anita: "Voorlopig ben ik er nog dus ik focus me op Ajax."

Ik hou mijn hart vast.
HR
Klinkt zeker niet veelbelovend, dergelijke teksten hebben we heel vaak gehoord vlak voor een transfer.
Mocht hij daadwerkelijk naar Newcastle vertrekken zijn er hier wel een paar die op hun woorden moeten terugkomen dat 'Newcastle niets voorstelt en dat een basisspeler van Ajax daar nóóit naar toe zal gaan'
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

DarkChild schreef:

(...)

Klinkt zeker niet veelbelovend, dergelijke teksten hebben we heel vaak gehoord vlak voor een transfer.
Mocht hij daadwerkelijk naar Newcastle vertrekken zijn er hier wel een paar die op hun woorden moeten terugkomen dat 'Newcastle niets voorstelt en dat een basisspeler van Ajax daar nóóit naar toe zal gaan'
HR
Newcastle stelt niets voor en een basisspeler van Ajax zou daar niet heen moeten gaan.
HR
HR

BuZa
Idool

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

anders schreef:

(...)

Newcastle stelt niets voor en een basisspeler van Ajax zou daar niet heen moeten gaan.
HR
En anders? ;)
HR
HR

robinajax
Idool

Vak: 428
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 15 september 2006

Laten we hopen dat die jongen gewoon moe is van het trainingskamp en dat het er daarom niet echt enthousiast uit kwam! :P
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: de Klassieke Oudheid
Droomaankoop: Daley Sinkgraven
Reg.: 26 oktober 2002

Liever dat hij het zo zegt, en blijft.

In het voetbal is niets zeker. Wanneer Overmars een interessant aanbod ontvangt, mag Anita gaan praten, zo simpel zit de voetbalwereld in elkaar.
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Ja leuk en aardig, Ajax moet hem gewoon niet laten gaan. Newcastle is op geen enkele manier een sportieve verbetering. Blijft over: financiele aspect. Hup contract dus verlengen en flink opwaarderen. Anita is de belangrijkste speler in de selectie. Betaal hem daar dan ook naar.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Ook Anita kiest keihard voor het geld, waarom wil je anders naar Newcastle?
HR
HR

sanderhag123
Vedette

Reg.: 20 januari 2011

spelbos schreef:

Ook Anita kiest keihard voor het geld, waarom wil je anders naar Newcastle?
HR
Newcastle is echt een club met ontzettend veel potentie, trekken vaak dure jongens aan maar het komt er nooit uit. Beetje de slapende reus van Engeland, Premiere League trekt sowieso heel sterk, en dat salaris zal toch wel lekker zijn
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,7% dat PSV wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!