Ajax Netwerk
vrijdag 1 augustus 2014 - 11:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 80 »

HR

jellie
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 13 september 2002

Was tock wel duidelijk nadat hij een nieuwe zaakwaarnemer had dat hij wilde vertrekken? Prima, erg jammer, maar als hij weg wilt, moet hij lekker gaan.
HR
HR
Ik zou die 8 miljoen accepteren en Enoh (of iemand anders) sturen. Newcastle United koopt zoveel spelers dat die dat nooit doorhebben.
HR
HR

Starring
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: -
Reg.: 11 november 2001

Het is simpel. Als Anita voor 8 miljoen vertrekt blijft er helemaal niets meer over van het beleid en geloofwaardigheid van het TH, in mijn ogen. Niet alleen verlies je een zeer bepalende én constante speler wat een must is voor deze jonge ploeg in ontwikkeling en het bouwproces en funest is voor de huidige staat v/d ploeg, maar toon je aan voor slechts een schamele bedrag je toppers te verkopen...

P.S.
Maher is geen VM maar een centrale middenvelder en zeer waarschijnlijk te duur voor dit Ajax, tel uit je winst.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

quote:HR
Gallery Play schreef:

Ik zou die 8 miljoen accepteren en Enoh (of iemand anders) sturen. Newcastle United koopt zoveel spelers dat die dat nooit doorhebben.
HR
Hahaha, stel je voor.

Ik heet Vurnon, maar mn vrienden noemen me Eyong :)
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

champy95 schreef:

(...)

Hahaha, stel je voor.

Ik heet Vurnon, maar mn vrienden noemen me Eyong :)
HR
Jerry de Jong probeerde dat toch ook een keer ;)

Ben echt zeer benieuwd of het TH een schaduwlijstje voor Anita heeft op alles gaat gooien op Enoh, Sporkslede of Boccara
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Zlajan schreef:

(...)

Even resumeren. De befaamde Twente-pot waarbij we in een ongelooflijke flow zaten, mede dankzij een eenvoudig programma, en het team bovendien gesteund werd door een kolkende Arena. PSV-thuis wonnen we dankzij een zondagschot tegen een PSV dat er niet aan te pas kwam, dat klopt. Maar ook hier zaten we al met een kleine zegereeks die ons het nodige vertrouwen gaf. Twente-uit was een wedstrijd tegen een team dat duidelijk de weg kwijt was, iets dat uiteindelijk zelfs culmineerde in het afhankelijk zijn van een Europees ticket via de Fair Play.

Ik wil hiermee overigens niets afdoen aan de prestatie van Anita. Feit is echter wel dat we ook weer niet zo heel veel topwedstrijden hebben gespeeld met hem in de basis. Het zou dus nog altijd zo kunnen zijn dat we zijn kwaliteiten iets overschatten.
HR
Volgens mij hebben we ook maar 1 topwedstrijd verloren met hem in de basis het vorige seizoen tegen Feyenoord. En dan nu in de JC Schaal tegen PSV. Maar dat kan ik ook wel gaan resumeren. Met een Blind achter je en een Sigthorsson voor je.
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

Gallery Play schreef:

HR
Volgens mij is Enoh ook geknipt voor Engels voetbal in een ploeg als Newcastle.

Dat Anita heeft gevraagd mee te werken hoeft niet veel te betekenen, je kan dan gewoon nee zeggen, of dat er pas valt te praten bij bedragen van een 20 miljoen. Dan moet je natuurlijk ook een salaris bieden wat weergeeft dat hij een belangrijke speler is.

Ik hou echter mn hart vast, ik vrees namelijk dat Frank Anita helemaal niet zo belangrijk vind en van mening is met Enoh een prima alternatief te hebben. OF hij zet Janssen of Blind daar neer. Voor Frank is Siem de belangrijkste speler. ALs Newcastle 8 miljoen voor Siem zou bieden denk ik dat hij niet hard genoeg nee kan roepen.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Sjakie Meulemans schreef:

In de Engelse pers wordt Vurnon Anita gezien als een linksback, die eventueel ook op het middenveld kan spelen. Martin Jol noemde hem een paar jaar geleden de nieuwe Philipp Lahm. Ik gun Vurnon Anita een mooie transfer voor 10 miljoen euro. Mijn verwachting is dat Lasse Schöne hem prima kan vervangen.
HR
Schøne op CVM wanneer Anita naar Newcastle gaat? Geen slecht idee, al denk ik wel dat een Schøne meer kan betekenen op één van de twee aanvallende posities op het middenveld.
Maar Schøne op CVM is wat mij betreft ook wel een optie.
Ik hoop nog altijd, waarschijnlijk tegen beter weten in, dat Anita toch nog blijft.
Anders gaan we er flink op achteruit. De motor van het elftal.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

skimovic schreef:

(...)

Dat Anita heeft gevraagd mee te werken hoeft niet veel te betekenen, je kan dan gewoon nee zeggen, of dat er pas valt te praten bij bedragen van een 20 miljoen. Dan moet je natuurlijk ook een salaris bieden wat weergeeft dat hij een belangrijke speler is.

Ik hou echter mn hart vast, ik vrees namelijk dat Frank Anita helemaal niet zo belangrijk vind en van mening is met Enoh een prima alternatief te hebben. OF hij zet Janssen of Blind daar neer. Voor Frank is Siem de belangrijkste speler. ALs Newcastle 8 miljoen voor Siem zou bieden denk ik dat hij niet hard genoeg nee kan roepen.
HR
En waarom is Siem eigenlijk de belangrijkste speler voor Frank? Ik zou eigenlijk die onderbouwing wel willen horen. Haha, hij kan namelijk niets echt goed.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

skimovic schreef:

(...)

HR
Ja, daar zeg je wat. Wanneer gaat een of andere Engelse middenmotor eens een keer een bod uitbrengen op Siem?
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

Y0rn. schreef:

(...)

En waarom is Siem eigenlijk de belangrijkste speler voor Frank? Ik zou eigenlijk die onderbouwing wel willen horen. Haha, hij kan namelijk niets echt goed.
HR
Inderdaad, ik heb ook al vaak gezegd dat in de ideale situatie Siem op de bank zit. Het is een degelijke speler die goed is als 12e man in de breedte.

Onder Frank is hij echter de eerste naam op het wedstrijdformulier en onbesproken, nu zelfs aanvoerder. Het is Onder Frank een ongeschreven wet dat Siem altijd 90 minuten moet spelen en zelfs niet gewisseld mag worden.

Ik vind Siem vrij beperkt,maar voor Frank is hij helaas heilig..
HR
HR

Stefan Pettersson
International

Uit: Paramaribo
Vak: 129
Reg.: 14 mei 2003

Het bevalt me maar niks dat de huidige voetbalgeneratie als troetelbeertjes behandeld moeten worden, zo ook gebeurt op dit forum. Ja, Vurnon Anita had eigenlijk vanaf het begin van vorig seizoen al op het middenveld moeten spelen, maar wordt hij direct ondergewaardeerd, omdat dit niet gebeurd is? Hou toch op! Hij heeft veel wedstrijden gespeeld en krijgt een prima salaris met bonussen. Wat wil onze kleine vriend nog meer?

Een relatie werkt nooit als de liefde van één kant moet komen en met de huidige opstelling van Anita laat hij duidelijk zien dat hij ook geen enkele liefde heeft voor de club Ajax. Dan zit er dus niks anders op dan dat hij moet vertrekken, hopelijk voor een mooie prijs!
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Suavimani schreef:

Gewoon inzetten op 15 miljoen. Als een club DAT wil betalen, dan is hij inderdaad onhoudbaar.
HR
Prima, maar dan moet er hier ook niet worden geklaagd als clubs als Heerenveen, AZ en Heracles hetzelfde bij interesse van Ajax in een speler van hun doen.
HRHR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

bolle2 schreef:

(...)

Prima, maar dan moet er hier ook niet worden geklaagd als clubs als Heerenveen, AZ en Heracles hetzelfde bij interesse van Ajax in een speler van hun doen.
HR
Als ze nog 2 jaar contract hebben niet nee. Maar bij nog 1 jaar contract vragen ze nog steeds de hoofdprijs. En dat doen wij niet, getuige de 9 miljoen voor Vertonghen en de 6 miljoen voor Greg.
HR
HR

transfer
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 30 mei 2005

Wat is de kans dat blind de rol van Anita op zich gaat nemen? Merendeel ziet in hem toch een middenvelder?!
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

transfer schreef:

Wat is de kans dat blind de rol van Anita op zich gaat nemen? Merendeel ziet in hem toch een middenvelder?!
HR
De reden waarom Anita zo goed was op die plek, is dat hij niet paniekeert wanneer er een tegenstander druk op hem zet, en bovendien heeft hij het corrigerend vermogen wanneer hij toch balverlies lijdt.

Blind heeft beide eigenschappen niet.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

transfer schreef:

HR
Stel voor dat Ajax in de aanval is en de LCV doorschuift zoals Vertonghen vorig seizoen geregeld deed. Er moet iemand achter blijven voor het geval Ajax de bal verliest zodat diegene onmiddelijk de aanvaller van de tegenstander die men in de counter zal willen aanspelen kan worden geneutraliseerd. Die persoon dient dus te kunnen doorzien wie die aanvaller zal worden, zich zo positioneren dat hij er snel bij kan zijn en hij moet diegene bij de kloten kunnen grijpen als voetballend de aanval niet kan worden afgeslagen.

die speler moet zichzelf dus defensief sterk positioneren, snel zijn en er fel bovenop zitten.

Omschrijf nu de sterke en zwakke punten van Blind eens. ;)
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Stefan Pettersson schreef:

Het bevalt me maar niks dat de huidige voetbalgeneratie als troetelbeertjes behandeld moeten worden, zo ook gebeurt op dit forum. Ja, Vurnon Anita had eigenlijk vanaf het begin van vorig seizoen al op het middenveld moeten spelen, maar wordt hij direct ondergewaardeerd, omdat dit niet gebeurd is? Hou toch op! Hij heeft veel wedstrijden gespeeld en krijgt een prima salaris met bonussen. Wat wil onze kleine vriend nog meer?

Een relatie werkt nooit als de liefde van één kant moet komen en met de huidige opstelling van Anita laat hij duidelijk zien dat hij ook geen enkele liefde heeft voor de club Ajax. Dan zit er dus niks anders op dan dat hij moet vertrekken, hopelijk voor een mooie prijs!
HR
Hou toch op man. Anita heeft 6 jaar lang zonder te mopperen alles gegeven voor Ajax. Ook op linksback. Ook wanneer de trainer elke keer weer niet inzag hoe belangrijk zijn rol op het middenveld was. Zelfs het grootste deel van de supporters ziet het nu pas.
HR
HR

Fernando Redondo
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002

JC-14 schreef: Hou toch op man. Anita heeft 6 jaar lang zonder te mopperen alles gegeven voor Ajax. Ook op linksback. Ook wanneer de trainer elke keer weer niet inzag hoe belangrijk zijn rol op het middenveld was. Zelfs het grootste deel van de supporters ziet het nu pas.HR
Kom op zeg. Hier wordt hij ook rijkelijk voor beloond.

De eerste jaren had hij ook weinig te zoeken op het middenveld. Hij mocht blij zijn als hij speelde. Nu heeft hij een half jaar goed gepresteerd en heeft hij dan direct gelijk?

Mag ik erop wijzen dat bv Vertonghen ook een tijdje linksback heeft gestaan. Idem dito met de huidige trainer De Boer. Een echt supertalent breekt door op zijn natuurlijke positie. Anita heeft het met een omweg gedaan. Simpelweg omdat hij jaren terug nog niet klaar was om centrale verdediger te spelen.

Je kunt het toch ook omdraaien. Hij moet nu eindelijk een jaar doortrekken en dan mag hij wat meer "smoel" hebben.
HR
HR

Roodwitte Olifant
Lid 2de elftal

Reg.: 17 december 2010

Fernando Redondo schreef:

(...)

De eerste jaren had hij ook weinig te zoeken op het middenveld. Hij mocht blij zijn als hij speelde. Nu heeft hij een half jaar goed gepresteerd en heeft hij dan direct gelijk?

HR
Je vergeet het seizoen 2010/11.
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

En een periode van 2008/2009, waarin hij met Aissati en Enoh Marseille volledig wegspeelde.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Hele discussies om niks. Hij wil gewoon meer centen verdienen dan bij Ajax. Net alsof Ajax wel altijd vertrouwen in hem had gehad dat Anita dan niet weg had gewild als er een zak met 2+ miljoen per seizoen klaar stond.

Open jullie ogen is. Clubliefde bestaat niet meer.
HR
HR

Fernando Redondo
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002

Roodwitte Olifant schreef: Je vergeet het seizoen 2010/11.
HR
Nee, dat vergeet ik niet simpelweg omdat hij toen niet bepalend was voor het elftal. Dit was hij het laatste half jaar.

Maar goed, laat maar vertrekken naar Newcastle. Ben er niet zo rouwig om.
Ook voor hem, komt er een opvolger.
HR
HR

Ambon 2
Internationale topspeler

Reg.: 19 november 2006

JC-14 schreef:

(...)

Hou toch op man. Anita heeft 6 jaar lang zonder te mopperen alles gegeven voor Ajax. Ook op linksback. Ook wanneer de trainer elke keer weer niet inzag hoe belangrijk zijn rol op het middenveld was. Zelfs het grootste deel van de supporters ziet het nu pas.
HR
Mee eens,maar het zou fijn zijn als hij nog bleef bij Ajax.
HR
HR

Roodwitte Olifant
Lid 2de elftal

Reg.: 17 december 2010

Fernando Redondo schreef:

(...)

Nee, dat vergeet ik niet simpelweg omdat hij toen niet bepalend was voor het elftal. Dit was hij het laatste half jaar.

Maar goed, laat maar vertrekken naar Newcastle. Ben er niet zo rouwig om.
Ook voor hem, komt er een opvolger.
HR
Daar zijn velen op dit forum het niet met je eens.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat SC Heerenveen wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!