Ajax Netwerk
donderdag 20 november 2014 - 23:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 80 »

HR

Jerry
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 13 november 2002

Laat iedereen maar gaan en geef de boer de tijd om het weer op te bouwen.
Je zult nooit een EL of CL kunnen winnen als elk seizoen iemand weg gaat, misschien is het gewoon beter als Ajax tegelijkertijd nieuwe talenten in past, die kans maken om het dubbele waard te zijn van de spelers nu.
HR
HR

famtazelaar
Veelbelovend talent

Uit: Goes
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 8 januari 2006

Misschien kunnen we morgen (op een nette manier) verbaal duidelijk maken dat Anita moet blijven
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

quote:HR
Jerry schreef:

Je zult nooit een EL of CL kunnen winnen als elk seizoen iemand weg gaat, misschien is het gewoon beter als Ajax tegelijkertijd nieuwe talenten in past, die kans maken om het dubbele waard te zijn van de spelers nu.
HR
Dacht je dat we EL of CL zouden kunnen winnen dan? Je doet net of dit niet het lot is van elke Nederlandse club?

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 11 augustus 2012 12:58:23).]
HR
HR

Antario
Bankzitter

Reg.: 28 augustus 2011

Malle-co schreef:

(...)

Hij heeft al aangegeven dat hij niet in de situatie wil verkeren waar Greg nu in zit. Als bijtekenen geen optie is, dan is Newcastle helemaal niet zo verkeerd hoor.HR
Ik snap de haast van Anita om te vertrekken niet zo. Hij staat nu aan het begin van een seizoen waarbij hij voor het eerst onbetwist op zijn favoriete positie in de picture kan spelen. Hij kan Newcastle leuk vinden maar ik kan me niet voorstellen dat een Ajax speler dat als een eenmalige droomtransfer ziet.

Greg is niet echt vergelijkbaar, die zit in een moeilijke positie omdat hij al bijna een jaar belabberd speelt én er een betere jongere vervanger is.
HR
HR

Amsterdam-Oost
Icoon

Reg.: 3 mei 2000

famtazelaar schreef:

Misschien kunnen we morgen (op een nette manier) verbaal duidelijk maken dat Anita moet blijven
HR
Dat zal Anita vast waarderen, maar het zal niet helpen. Anita heeft zijn zinnen gezet op een transfer, dus die gaat weg.
Al moet ik het misschien niet zo stellig zeggen, want ik ben geen insider ;)
HR
HR

DarkChild
Moderator

Antario schreef:

(...)

Ik snap de haast van Anita om te vertrekken niet zo. Hij staat nu aan het begin van een seizoen waarbij hij voor het eerst onbetwist op zijn favoriete positie in de picture kan spelen. Hij kan Newcastle leuk vinden maar ik kan me niet voorstellen dat een Ajax speler dat als een eenmalige droomtransfer ziet.

Greg is niet echt vergelijkbaar, die zit in een moeilijke positie omdat hij al bijna een jaar belabberd speelt én er een betere jongere vervanger is.
HR
Misschien schat hij Newcastle en de Premier League wel hoger in?

Misschien is hij bang voor een matig jaar en denkt hij dat er geen betere club komt als hij met Ajax pak em beet 4de of 5de is geworden?

Misschien voelt hij geen vertrouwen?
HR
HR

Robin_DB10
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 413
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 15 juli 2006

Voor acht miljoen verkopen en dan met Theo, Siem en Enoh op het middenveld, the horror. :I
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Jerry schreef:

HR
Kwestie van beleid. Zorgen voor opvolgers. Ajax verkoopt altijd haar beste spelers, maar de truc is daarop te anticiperen.

Vertonghen is vijf seizoenen lang onze linkercentrale verdediger geweest en heeft dat behoorlijk goed gedaan. Is aanvoerder geworden nadat Suarez vertrok en je kon er al een paar jaar vanuit gaan dat deze jongen naar het buitenland vertrok.

Ajax heeft nooit een opvolger in gedachten gehad en nu hij weg is zitten we met Denswil en Blind, waarvan de eerste nog geen minuut in het eerste gespeeld heeft en de laatste gewoonweg te slecht is.

Een opvolger dien je dus in huis te hebben, iemand die het spelletje kent (dmv trainingen en wat wedstrijdjes) en er dus gelijk kan staan.

Soms heb je geluk dat een jeugdspeler het redelijk snel redt (vooralsnog bijvoorbeeld Van Rhijn), maar je kan daar niet als standaard vanuit gaan.
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

Antario schreef:

(...)

HR
Ik kan het me wel voorstellen als je bekijkt hoe men met Anita is omgegaan. Het halen van Theo voor VM, terwijl Anita de sleutel tot het kampioenschap op VM was in 2010/2011. Daarnaast het niet aanbieden van een contract toen hij aangaf hiervoor open te staan afgelopen seizoen.

Ajax heeft gewacht en uiteindelijk dus te lang gewacht. Anita voelt de waardering niet en heeft voor zichzelf besloten om te vertrekken. Daar doet die nieuwe contract aanbieding niets meer aan af. De overstap naar Raiola, ná die nieuwe aanbieding van Ajax, was wat dat betreft alles zeggend.

Dat is althans mijn vermoeden...
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Robin_DB10 schreef:

Voor acht miljoen verkopen en dan met Theo, Siem en Enoh op het middenveld, the horror. :I
HR
Veel erger kan ik me ook niet indenken.
Begrijp Anita trouwens wel. Om nou een heel seizoen met Janssen en De Jong voor hem te spelen, tsja...
Verder is hij bij Ajax de afgelopen jaren behoorlijk misbruikt op andere posities.
Succes Vurnon bij Newcastle.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Maxwell Cabelino Andrade schreef:

ingeving: Raiola haal Bouy terug en we kunnen weer verder :B
HR
Ik zie ze nog eerder Daisy terughalen.
HR
HR

Hulk Hogan
Bankzitter

Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 19 april 2012

Flikker dan maar een end op met je vriendje Raiola Anita. Begrijp hier niks van, Ajax willen verruilen voor Newcastle United...
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Nu moet Ajax ballen tonen en gewoonweg weigeren te verkopen. Dat is van levensbelang voor dit team, en zo neem je ook Anita in bescherming tegen zichzelf en zijn zaakwaarnemer. Op linksback bij Newcastle fucking United, kom op man. Hoe haal je het in je hoofd, Vurnon?
HRHR
HR

DarkChild
Moderator

Hendrix schreef:

Nu moet Ajax ballen tonen en gewoonweg weigeren te verkopen. Dat is van levensbelang voor dit team, en zo neem je ook Anita in bescherming tegen zichzelf en zijn zaakwaarnemer. Op linksback bij Newcastle fucking United, kom op man. Hoe haal je het in je hoofd, Vurnon?
HR
Dat weten we toch helemaal niet zeker (dat hij niet op het middenveld komt) of heeft Pardew daar uitspraken over gedaan?

En niet zeggen dat een kleine speler in Engeland niet op het middenveld kan, want dat zijn 'Derksen-achtige stokpaardjes' die door de realiteit zijn ingehaald ;)
HR
HR

AFC19
Vedette

Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Veel erger kan ik me ook niet indenken.
Begrijp Anita trouwens wel. Om nou een heel seizoen met Janssen en De Jong voor hem te spelen, tsja...
Verder is hij bij Ajax de afgelopen jaren behoorlijk misbruikt op andere posities.
Succes Vurnon bij Newcastle.
HR
Haha, nog nooit een potje van NUFC gezien zeker? Ik vorig jaar nog. Top sfeer daar in NC, maar het voetbal is niet om aan te gluren. En dat gelul over een betere competitie. De transfer van Zlatan bewijst dat het alleen om het geld draait.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Daley Sinkgraven
Reg.: 26 oktober 2002

Ik hoop niet dat de boer strax weer gaat experimenteren met schone als controleur.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Maar als ik het goed begrijp is het scenario nu dat Anita vertrekt omdat hij te lang niet op zijn favoriete positie als VCM speelde maar noodgedwongen LB stond en nu Frank eindelijk het licht ziet en hem daar een heel seizoen wil zien spelen hij daarom nu naar Newcastle gaat om daar LB te gaan spelen voor slechts iets meer geld want Ajax wilde hem ook al opwaarderen.

Wat klopt er niet aan dit verhaal...
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

Veel onzin gewist topic gaat over Vurnon Anita A.U.B!!
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

AFC19 schreef:

(...)

Haha, nog nooit een potje van NUFC gezien zeker? Ik vorig jaar nog. Top sfeer daar in NC, maar het voetbal is niet om aan te gluren. En dat gelul over een betere competitie. De transfer van Zlatan bewijst dat het alleen om het geld draait.
HR
Tsja, als Anita denkt dat het tijd is om naar een sterkere competitie te gaan mag dat toch?
Of het alleen om geld draait, denk ik niet. Zeker niet bij Anita.
Trouwens, Anita is ( zoals ik al zei en jijzelf ook weet ) behoorlijk misbruikt bij Ajax de afgelopen jaren. En kan het ook niet zo zijn dat hij erkenning van zijn kwaliteiten mist door o.a. De Boer?
Ik heb niets gezegd over een betere competitie, ik persoonlijk kan Anita alleen wel begrijpen. Niets meer dan dat.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 11 augustus 2012 13:34:26).]
HR
HR

Antario
Bankzitter

Reg.: 28 augustus 2011

DarkChild schreef:

(...)

Misschien schat hij Newcastle en de Premier League wel hoger in?

Misschien is hij bang voor een matig jaar en denkt hij dat er geen betere club komt als hij met Ajax pak em beet 4de of 5de is geworden?

Misschien voelt hij geen vertrouwen?
HR
Qua inschatting is het mogelijk, verkeerde inschatting uiteraard, maar het is mogelijk. Dan nog is het geen logische carrière stap. Een basisplaats in een mindere competitie bij een kampioenkandidaat opofferen om als breedte aankoop bij een Engelse middenmotor te gaan spelen is niet bepaald een stap omhoog. Zorg dan dat je vrijwel zeker van een basisplaats bent.

Er moeten wel hele rare dingen gebeuren om ervoor te zorgen dat Ajax buiten de top 3 valt komend seizoen. Het kan zijn, dat Anita zich overschat voelt en nu wil cashen op basis van de hype, maar goed zoveel meer valt er qua salaris niet te halen in Newcastle.

Vertrouwenskwestie zou kunnen, maar vreemd dat als je dat vertrouwen nu met veel moeite hebt gewonnen, besluit om te vertrekken. Misschien meer een soort wraakactie, maar niet al te slim.
HR
HR

Klasbakken
Legende

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

Ajax heleft natuurlijk gi-gan-tisch liggen snurken. Ze hadden Vurnon na zijn topseizoen 2010/2011 al moeten belonen met een sterk verbeterd contract. Er gebeurde helemaal niets. En dan zelfs na zijn (opnieuw) zeer sterke afgelopen seizoen zijn er ook geen kleine belletjes afgegaan bij de beleidsbepalers... Wat een schande toch dat je deze absolute klasbak wellicht gaat verliezen aan Newcastle. Ajax slaat hier echt weer een dik pleefiguur. Niet voor het eerst trouwens. Hoop dat er met de komst van Overmars wat eerder actie wordt ondernomen bij het langer vastleggen van je key-players.

[Dit bericht is veranderd door Klasbakken (op 11 augustus 2012 13:35:55).]
HR
HR

raptor1979
Vedette

Vergis je er ook niet in dat er voor een anita weinig eer te behalen valt als Vertonghen vertrekt en ajax geen waardige opvolger in huis haalt. Niemand wil na twee opvolgende kampioenschappen tot het team behoren dat het jaar daarna aanzienlijk slechter presteert en daar begint het op deze manier toch wel op te lijken.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Antario schreef:

(...)

Qua inschatting is het mogelijk, verkeerde inschatting uiteraard, maar het is mogelijk. Dan nog is het geen logische carrière stap. Een basisplaats in een mindere competitie bij een kampioenkandidaat opofferen om als breedte aankoop bij een Engelse middenmotor te gaan spelen is niet bepaald een stap omhoog. Zorg dan dat je vrijwel zeker van een basisplaats bent.

Er moeten wel hele rare dingen gebeuren om ervoor te zorgen dat Ajax buiten de top 3 valt komend seizoen. Het kan zijn, dat Anita zich overschat voelt en nu wil cashen op basis van de hype, maar goed zoveel meer valt er qua salaris niet te halen in Newcastle.

Vertrouwenskwestie zou kunnen, maar vreemd dat als je dat vertrouwen nu met veel moeite hebt gewonnen, besluit om te vertrekken. Misschien meer een soort wraakactie, maar niet al te slim.
HR
Waarom weet iedereen zo zeker dat hij daar breedteaankoop of linksback gaat spelen? Waren jullie bij de gesprekken of is het om de pijn van zijn vertrek te verzachten?

Daarnaast vind ik het, naar de huidige staat van het elftal kijken, niet ondenkbeeldig dat Psv, Twente en AZ je achter zich kunnen laten.
Het is allemaal zo kwetsbaar (en dat roep ik al vanaf de voorbereiding, dus niet op basis van PSV)
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

DarkChild schreef:

(...)

Dat weten we toch helemaal niet zeker (dat hij niet op het middenveld komt) of heeft Pardew daar uitspraken over gedaan?

En niet zeggen dat een kleine speler in Engeland niet op het middenveld kan, want dat zijn 'Derksen-achtige stokpaardjes' die door de realiteit zijn ingehaald ;)
HR
Tioté speelt daar verdedigende middenvelder en was een van de beste spelers van de PL vorig seizoen. Die gaat Pardew echt niet laten banken ten koste van een jonge nieuwkomer uit een kleinere competitie.

De LB positie is daar echter zwak bezet en Pardew heeft al aangegeven dat Anita aantrekkelijk is vanwege zijn "multifunctionaliteit". Één en één is twee dus, lijkt me.
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Idool

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

raptor1979 schreef:

(...)

Ik zie ze nog eerder Daisy terughalen.
HR
beide mag ook ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 54,7% dat Paris Saint-Germain FC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-SC Heerenveen:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!