Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 75 »
Jerry
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Neymar
Reg.: 13 november 2002
famtazelaar
Talent
Uit: Goes
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 8 januari 2006
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Dacht je dat we EL of CL zouden kunnen winnen dan? Je doet net of dit niet het lot is van elke Nederlandse club?
Jerry schreef:
Laat iedereen maar gaan en geef de boer de tijd om het weer op te bouwen.
Je zult nooit een EL of CL kunnen winnen als elk seizoen iemand weg gaat, misschien is het gewoon beter als Ajax tegelijkertijd nieuwe talenten in past, die kans maken om het dubbele waard te zijn van de spelers nu.
Antario
Lid 2de elftal
Reg.: 28 augustus 2011
quote:Ik snap de haast van Anita om te vertrekken niet zo. Hij staat nu aan het begin van een seizoen waarbij hij voor het eerst onbetwist op zijn favoriete positie in de picture kan spelen. Hij kan Newcastle leuk vinden maar ik kan me niet voorstellen dat een Ajax speler dat als een eenmalige droomtransfer ziet.
Malle-co schreef:
(...)
Hij heeft al aangegeven dat hij niet in de situatie wil verkeren waar Greg nu in zit. Als bijtekenen geen optie is, dan is Newcastle helemaal niet zo verkeerd hoor.
Amsterdam-Oost
Idool
Reg.: 3 mei 2000
quote:Dat zal Anita vast waarderen, maar het zal niet helpen. Anita heeft zijn zinnen gezet op een transfer, dus die gaat weg.
famtazelaar schreef:
Misschien kunnen we morgen (op een nette manier) verbaal duidelijk maken dat Anita moet blijven
DarkChild
Moderator
quote:Misschien schat hij Newcastle en de Premier League wel hoger in?
Antario schreef:
(...)
Ik snap de haast van Anita om te vertrekken niet zo. Hij staat nu aan het begin van een seizoen waarbij hij voor het eerst onbetwist op zijn favoriete positie in de picture kan spelen. Hij kan Newcastle leuk vinden maar ik kan me niet voorstellen dat een Ajax speler dat als een eenmalige droomtransfer ziet.
Greg is niet echt vergelijkbaar, die zit in een moeilijke positie omdat hij al bijna een jaar belabberd speelt én er een betere jongere vervanger is.
Robin_DB10
Bankzitter
Uit: Emmeloord
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 15 juli 2006
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
quote:Kwestie van beleid. Zorgen voor opvolgers. Ajax verkoopt altijd haar beste spelers, maar de truc is daarop te anticiperen.
Jerry schreef:
Laat iedereen maar gaan en geef de boer de tijd om het weer op te bouwen.
Je zult nooit een EL of CL kunnen winnen als elk seizoen iemand weg gaat, misschien is het gewoon beter als Ajax tegelijkertijd nieuwe talenten in past, die kans maken om het dubbele waard te zijn van de spelers nu.
Suavimani
Idool
Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003
quote:Ik kan het me wel voorstellen als je bekijkt hoe men met Anita is omgegaan. Het halen van Theo voor VM, terwijl Anita de sleutel tot het kampioenschap op VM was in 2010/2011. Daarnaast het niet aanbieden van een contract toen hij aangaf hiervoor open te staan afgelopen seizoen.
Antario schreef:
(...)
Ik snap de haast van Anita om te vertrekken niet zo. Hij staat nu aan het begin van een seizoen waarbij hij voor het eerst onbetwist op zijn favoriete positie in de picture kan spelen. Hij kan Newcastle leuk vinden maar ik kan me niet voorstellen dat een Ajax speler dat als een eenmalige droomtransfer ziet.
Greg is niet echt vergelijkbaar, die zit in een moeilijke positie omdat hij al bijna een jaar belabberd speelt én er een betere jongere vervanger is.
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Veel erger kan ik me ook niet indenken.
Robin_DB10 schreef:
Voor acht miljoen verkopen en dan met Theo, Siem en Enoh op het middenveld, the horror.
raptor1979
Internationale topspeler
Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010
quote:Ik zie ze nog eerder Daisy terughalen.
Maxwell Cabelino Andrade schreef:
ingeving: Raiola haal Bouy terug en we kunnen weer verder
Hulk Hogan
Lid 2de elftal
Droomaankoop: Virgil van Dijk
Reg.: 19 april 2012
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
DarkChild
Moderator
quote:Dat weten we toch helemaal niet zeker (dat hij niet op het middenveld komt) of heeft Pardew daar uitspraken over gedaan?
Hendrix schreef:
Nu moet Ajax ballen tonen en gewoonweg weigeren te verkopen. Dat is van levensbelang voor dit team, en zo neem je ook Anita in bescherming tegen zichzelf en zijn zaakwaarnemer. Op linksback bij Newcastle fucking United, kom op man. Hoe haal je het in je hoofd, Vurnon?
AFC19
Geselecteerd voor Oranje
Vak: 407
Reg.: 29 april 2011
quote:Haha, nog nooit een potje van NUFC gezien zeker? Ik vorig jaar nog. Top sfeer daar in NC, maar het voetbal is niet om aan te gluren. En dat gelul over een betere competitie. De transfer van Zlatan bewijst dat het alleen om het geld draait.
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
(...)
Veel erger kan ik me ook niet indenken.
Begrijp Anita trouwens wel. Om nou een heel seizoen met Janssen en De Jong voor hem te spelen, tsja...
Verder is hij bij Ajax de afgelopen jaren behoorlijk misbruikt op andere posities.
Succes Vurnon bij Newcastle.
champy95
Legende
Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002
raptor1979
Internationale topspeler
MaGiCa
Moderator
Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Tsja, als Anita denkt dat het tijd is om naar een sterkere competitie te gaan mag dat toch?
AFC19 schreef:
(...)
Haha, nog nooit een potje van NUFC gezien zeker? Ik vorig jaar nog. Top sfeer daar in NC, maar het voetbal is niet om aan te gluren. En dat gelul over een betere competitie. De transfer van Zlatan bewijst dat het alleen om het geld draait.
Antario
Lid 2de elftal
Reg.: 28 augustus 2011
quote:Qua inschatting is het mogelijk, verkeerde inschatting uiteraard, maar het is mogelijk. Dan nog is het geen logische carrière stap. Een basisplaats in een mindere competitie bij een kampioenkandidaat opofferen om als breedte aankoop bij een Engelse middenmotor te gaan spelen is niet bepaald een stap omhoog. Zorg dan dat je vrijwel zeker van een basisplaats bent.
DarkChild schreef:
(...)
Misschien schat hij Newcastle en de Premier League wel hoger in?
Misschien is hij bang voor een matig jaar en denkt hij dat er geen betere club komt als hij met Ajax pak em beet 4de of 5de is geworden?
Misschien voelt hij geen vertrouwen?
Klasbakken
Legende
Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002
raptor1979
Internationale topspeler
DarkChild
Moderator
quote:Waarom weet iedereen zo zeker dat hij daar breedteaankoop of linksback gaat spelen? Waren jullie bij de gesprekken of is het om de pijn van zijn vertrek te verzachten?
Antario schreef:
(...)
Qua inschatting is het mogelijk, verkeerde inschatting uiteraard, maar het is mogelijk. Dan nog is het geen logische carrière stap. Een basisplaats in een mindere competitie bij een kampioenkandidaat opofferen om als breedte aankoop bij een Engelse middenmotor te gaan spelen is niet bepaald een stap omhoog. Zorg dan dat je vrijwel zeker van een basisplaats bent.
Er moeten wel hele rare dingen gebeuren om ervoor te zorgen dat Ajax buiten de top 3 valt komend seizoen. Het kan zijn, dat Anita zich overschat voelt en nu wil cashen op basis van de hype, maar goed zoveel meer valt er qua salaris niet te halen in Newcastle.
Vertrouwenskwestie zou kunnen, maar vreemd dat als je dat vertrouwen nu met veel moeite hebt gewonnen, besluit om te vertrekken. Misschien meer een soort wraakactie, maar niet al te slim.
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
quote:Tioté speelt daar verdedigende middenvelder en was een van de beste spelers van de PL vorig seizoen. Die gaat Pardew echt niet laten banken ten koste van een jonge nieuwkomer uit een kleinere competitie.
DarkChild schreef:
(...)
Dat weten we toch helemaal niet zeker (dat hij niet op het middenveld komt) of heeft Pardew daar uitspraken over gedaan?
En niet zeggen dat een kleine speler in Engeland niet op het middenveld kan, want dat zijn 'Derksen-achtige stokpaardjes' die door de realiteit zijn ingehaald
Maxwell Cabelino Andrade
Internationale topspeler
Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 53,6% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.