Ajax Netwerk
zondag 20 april 2014 - 18:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 80 »

HR

quote:HR
Y0rn. schreef:

(...)

Hij is wel de reden dat wij twee keer kampioen zijn he. En het NL elftal telt niet. Ook van Faal maakt verkeerde keuzes (Martins Indi, Dost).
HR
Is Anita dat of is dat het feit dat we tot twee keer toe een makkelijk programma hadden na de winterstop terwijl de rest punten liet liggen? Begrijp me niet verkeerd, ook ik heb Anita hoog zitten, maar het kan geen kwaad eens kritisch te kijken naar de afgelopen seizoenen. Welke topwedstrijden hebben we met hem op VM gewonnen?

[Dit bericht is veranderd door Zlajan (op 11 augustus 2012 12:23:26).]
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Godverdomme Vurnon. Denk je eindelijk 'm eens een heel seizoen op VM te zien krijg je dit gelul.
HR
HR

Kleine Jongen
Basisspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 17 maart 2001

Willen Le Berry en Suavimani svp stoppen met kibbelen? Het komt het niveau hier allemaal niet ten goede.

Suavimani, je hoeft het verdedigen van BM ook niet te overdrijven, je gebruikt iedere post om er iets over te zeggen, in verschillende topics.
Ik geloofde BM destijds en nog steeds, noem het naïef, vind er wat van. Voor mij niet belangrijk.
De voetbalwereld is raar. De supporters net zo.
Ik zie die groep nog door de straten marcheren met hun grote spandoek: tegen de commercie... Etc.
Inmiddels is er hier bijna geen fan of supporter die het niet over geld heeft, terwijl ze dit zelf volgens mij amper in de gaten hebben.

Over Anita.
Gevoelsmatig geen slimme keuze.
Ik vind Anita erg goed, maar ik vind ook dat dit erg overdreven wordt.
Een speler heeft het recht weg te willen gaan en als alle partijen daar uitkomen is dat prima.
Ik hoop voor hem dat hij het goed gaat doen, ik denk dat het eerste jaar belangrijk zal zijn.
Als het dan niet lukt, voorspel ik na newcastle een WBA etc.
Geen CL, geen NL elftal meer. Op zijn positie vind ik Clasie eigenlijk meer potentie hebben (is hier eerder gezegd).

Ik ben benieuwd.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Zlajan schreef:

(...)

Is Anita dat of is dat het feit dat we tot twee keer toe een makkelijk programma hadden na de winterstop terwijl de rest punten liet liggen? Begrijp me niet verkeerd, ook ik heb Anita hoog zitten, maar het kan geen kwaad eens kritisch te kijken naar de afgelopen seizoenen. Welke topwedstrijden hebben we met hem op VM gewonnen?
HR
De befaamde Twente-pot, PSV-thuis, Twente-uit dit jaar.
HR
HR

saikol
Talent

Uit: Rucphen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 april 2012

mijns insziens zit newcastle dicht bij een goed bod. Mits ze alles binnen twee dagen compleet overmaken daarna bij az een bod van 5 mln neerleggen voor Maher. er kan vast wat geregeld worden met az...
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

saikol schreef:

mijns insziens zit newcastle dicht bij een goed bod. Mits ze alles binnen twee dagen compleet overmaken daarna bij az een bod van 5 mln neerleggen voor Maher. er kan vast wat geregeld worden met az...
HR
AZ zal voor minder dan 9 miljoen niet onderhandelen verwacht ik , Maher is een Topcategorie face it. Dat gaat hem niet worden.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

saikol schreef:

HR
als Blackmoon gelijk heeft komt er geen vervanger vcor die positie (hoogstens een Moisander omdat men wat extra centjes heeft en de noodzaak voor een LCV inziet)
HR
HR

Albinho schreef:

(...)

De befaamde Twente-pot, PSV-thuis, Twente-uit dit jaar.
HR
Even resumeren. De befaamde Twente-pot waarbij we in een ongelooflijke flow zaten, mede dankzij een eenvoudig programma, en het team bovendien gesteund werd door een kolkende Arena. PSV-thuis wonnen we dankzij een zondagschot tegen een PSV dat er niet aan te pas kwam, dat klopt. Maar ook hier zaten we al met een kleine zegereeks die ons het nodige vertrouwen gaf. Twente-uit was een wedstrijd tegen een team dat duidelijk de weg kwijt was, iets dat uiteindelijk zelfs culmineerde in het afhankelijk zijn van een Europees ticket via de Fair Play.

Ik wil hiermee overigens niets afdoen aan de prestatie van Anita. Feit is echter wel dat we ook weer niet zo heel veel topwedstrijden hebben gespeeld met hem in de basis. Het zou dus nog altijd zo kunnen zijn dat we zijn kwaliteiten iets overschatten.
HR
HR

lvdk
Internationale topspeler

Reg.: 8 januari 2011

saikol schreef:

HR
Daar gaat AZ minimaal 7,5-8 voor vragen gezien de korte tijd tot 31 aug. Hun moeten simpelweg ook een vervanger zien te vinden.
HR
HR

Cruijfje
Basisspeler

Reg.: 8 oktober 2007

Anita.... het is fucking Newcastle. Je speelt Cl hier, je word kampioen hier, tuurlijk het is veel ste laat maar je kan eindelijk een vol jaar op de vm spelen... waarom dat fucking Newcastle? Dit is echt even hard te verteren mocht het doorgaan.
HR
HR

yeshyeshyall
Lid 2de elftal

Uit: amsterdam
Reg.: 14 maart 2005

Als er geen vervanging kont wordt het dus een middenveld met dJong en Blind, weet niet wat ik daar van vind. Ben benieuwd, Anita is mijn favoriete Ajax speler zo ongeveer dus baal er wel van als het doorgaat
HR
HR

lvdk
Internationale topspeler

Reg.: 8 januari 2011

Het is toch geen gekke gedachten om Schone op die plek te laten spelen? Bewees tegen Southampton prima als CVM te kunnen spelen.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

blackmoon_ams schreef:

(...)

Greg gaat voor 6M .. maar goed dat gok ik ook maar hoor..
HR
in een combideal voor 14 miljoen met Anita naar Newcastle en dat dan voor 8 miljoen Maher wordt gehaald, nog 5 voor een LCV en met de rest van het geld een Bachanaal voor de leden van AN.
HRHR
HR

FooFighters
Regelmatige invaller

Uit: Westland,
Reg.: 10 oktober 2007

Cruijfje schreef:

Anita.... het is fucking Newcastle. Je speelt Cl hier, je word kampioen hier, tuurlijk het is veel ste laat maar je kan eindelijk een vol jaar op de vm spelen... waarom dat fucking Newcastle? Dit is echt even hard te verteren mocht het doorgaan.
HR
Dit dus!

Zou er wel de pest in hebben mocht Vurnon daadwerkelijk vertrekken. De aanval is al niet best, de verdediging is ook niet wat het moet zijn en dan nu ook nog het middenveld...
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

Reg.: 28 augustus 2011

Zlajan schreef:

(...)

HR
De ommekeer begon vorig jaar bij Man United uit. Toen De Boer uit pure ellende koos voor een voetballende VM in de vorm van Aissati. Aissati deed het die wedstrijd gewoon goed.

Een goede invulling van de VM positie is voor het Ajax-spel essentieel, rest de vraag hoe vervangbaar Anita door een andere positioneel goede voetballer is? Mischien dichten we hem teveel kwaliteiten toe op basis van het belang van de positie voor Ajax.

Hoe ondenkbaar, of beter gezegd, hoe groot zou de tegenstand zijn als we het herenakkoord overboord zetten, en een bod van een miljoen of 3 a 4 op Clasie doen?
HR
HR

DarkChild
Moderator

Antario schreef:

(...)
De ommekeer begon vorig jaar bij Man United uit. Toen De Boer uit pure ellende koos voor een voetballende VM in de vorm van Aissati. Aissati deed het die wedstrijd gewoon goed.

Een goede invulling van de VM positie is voor het Ajax-spel essentieel, rest de vraag hoe vervangbaar Anita door een andere positioneel goede voetballer is? Mischien dichten we hem teveel kwaliteiten toe op basis van het belang van de positie voor Ajax.

Hoe ondenkbaar, of beter gezegd, hoe groot zou de tegenstand zijn als we het herenakkoord overboord zetten, en een bod van een miljoen of 3 a 4 op Clasie doen?
HR
Maakt niets uit, Clasie gaat nooit naar Ajax
HR
HR

AFCA-4-Life
Vedette

Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005

Dat Anita nu de wens heeft om te vertrekken ligt vooral aan de zomer van 2011, toen om onbegrijpelijke redenen hij in de voorbereiding al zn basisplaats verloor voor Janssen die er totaal niets van bakte op die positie, wat op dit forum al in de voorbereiding gezien werd. Toen was het moment rijp om de waarde van Anita in te schatten dmv een contract verlenging en een basisplaats als verdedigende middenvelder. Helaas lagen de prioriteiten bij de contracten van Blind, Ebecilio en consorten.
Ajax moet wat dat betreft veel pro actiever worden met het constateren van de spelers die echt belangrijk zijn voor het team en die snel op juiste waarde te schatten en ze eerder langer vast kan leggen. Volgende zomer krijgen we namelijk weer dit gezeur met Eriksen en Alderweireld.
HR
HR

Amsterdam-Oost
Icoon

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 mei 2000

Antario schreef:

HR
Zeer ondenkbaar, omdat Clasie nooit bij Ajax zou willen voetballen, zoals pakweg Vertonghen nooit naar Feyenoord zou willen.
Graag reële opties!
HR
HR

Malle-co
Veelbelovend talent

Vak: 411
Droomaankoop: Fernando "Jesus" Suso
Reg.: 12 december 2008

Cruijfje schreef:

HR
Hij heeft al aangegeven dat hij niet in de situatie wil verkeren waar Greg nu in zit. Als bijtekenen geen optie is, dan is Newcastle helemaal niet zo verkeerd hoor. Newcastle heeft vorig seizoen echt leuk voetbal gespeeld. Met Papis Cisé, held! :B Pardew een goede coach ook. Ik vind in ieder geval Newcastle een mooiere club als Tottenham waar Jan nu speelt.. Maar ieder z'n mening.
HR
HR

Des Keizers Schaar
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 413
Reg.: 15 mei 2001

Als we het nou gewoon is even lekker over Anita hebben inplaats van het gezeik over wie er wel of niet een insider is,en wie er wel of niet z'n elleboog in hun kanaal steekt,dan krikt het de kwaliteit van dit topic misschien iets omhoog.Een steunpilaar van het elftal vertrekt misschien en hier gaat het over zogenaamde insiders...Doe is ff normaal!
HR
HR

DarkChild
Moderator

Des Keizers Schaar schreef:

Als we het nou gewoon is even lekker over Anita hebben inplaats van het gezeik over wie er wel of niet een insider is,en wie er wel of niet z'n elleboog in hun kanaal steekt,dan krikt het de kwaliteit van dit topic misschien iets omhoog.Een steunpilaar van het elftal vertrekt misschien en hier gaat het over zogenaamde insiders...Doe is ff normaal!
HR
Tja, het zou zeker spijtig zijn als Anita weg zou gaan. Daar word ik behoorlijk somber van.

Zeker als men geen vervanger haalt (of liever: weet)
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Het is werkelijk ongelofelijk wat ik de laatste pagina's en in andere topics aan het lezen ben.

Ajax wil een bod van 8 miljoen op Anita accepteren en Anita wil per se weg naar Newcastle. Van Ajax' kant werkelijk schandalig dat je blijkbaar 8 miljoen wil accepteren omdat je anders nooit meer zoveel voor hem kan krijgen. Dat is toch verdomme mooi dat men hem blijkbaar onderschat en niet meer dan 8 miljoen voor hem wil betalen. Hou hem lekker bij Ajax, alleen in Amsterdam kennen we zijn echte waarde. Althans, dat dacht ik. Blijkbaar geloven ze het bij Ajax allemaal wel. Ja Anita mag wel weg, maakt het uit. We hebben toch Enoh. :denk En vervolgens moeilijk gaan doen over Theo want die hebben we zondag blijkbaar wel echt nodig. :denk Dat wordt dus weer lekker met Theo & Siem als half spelen en de komende weken ook nog eens zonder Anita en met Enoh of whatever. Wordt echt helemaal niets als men zo denkt bij Ajax. Wat een klotemiddenveld. Ik heb er geen zin meer in zo, vooral morgen, en verwacht een gelijkspel of misschien erger. Ik vraag me echt af waar Ajax mee bezig is.

Daarnaast is het vanuit Anita onbegrijpelijk: een club waar hij sowieso op linksback komt. Zo'n kleine speler durven ze daar toch niet op het middenveld te zetten. Hij gaf laatst zelf nog aan dat hij alleen onder Frank op zijn echte positie speelt. Maar vervolgens wel meteen naar de eerste de beste club vertrekken? Want laten we wel wezen. Newcastle is geen Barcelona. Ook geen Manchester United. Zelfs geen Tottenham Hotspur.
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Malle-co schreef:

(...)

Hij heeft al aangegeven dat hij niet in de situatie wil verkeren waar Greg nu in zit. Als bijtekenen geen optie is, dan is Newcastle helemaal niet zo verkeerd hoor. Newcastle heeft vorig seizoen echt leuk voetbal gespeeld. Met Papis Cisé, held! :B Pardew een goede coach ook. Ik vind in ieder geval Newcastle een mooiere club als Tottenham waar Jan nu speelt.. Maar ieder z'n mening.
HR
Newcastle heeft voor het eerst in jaren wat behoorlijks op poten gezet en geeft niet alles meer lukraak uit zoals vroeger. Die stonden voor hun degradatie denk ik jaren met stip op de 1e plaats als het om de verhouding geld uitgeven / prestaties kwam. Tegenwoordig is het daar beter en zijn ze niet voor niets 5e geworden.
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

ingeving: Raiola haal Bouy terug en we kunnen weer verder :B
HR
HR

AFCA Krommenie
Jeugdspeler

Uit: krommenie
Vak: 113
Reg.: 10 oktober 2008

Morfe0 schreef:

Het gaat toch niet rondkomen op 8 miljoen euro hea?
Dan kan Ajax zichzelf voor hun kop slaan ..
Haal er minimaal 10 miljoen uit , en liefst 12 miljoen.. dat vind ik hem zeer zeker waard.
HR
Het hoeft toch niet zo moeilijk te zijn om deze kwestie snel en simpel op te lossen ?

De competitie begint en een club komt ff een belangrijke speler ophalen, dan zijn er twee simpele opties :

-Anita wordt gewoon aan zijn contract gehouden.
-Als Newcastle United hem echt graag wil hebben is dat voor een belachelijke (vraag)prijs.

Als iemand iets graag wil dan moet iemand de hoofdprijs betalen.
Bij Ajax lijkt dat altijd wel andersom,iets van ; we werken wel mee anders hebben we een ontevreden speler.

25 miljoen in een keer en anders rap terug nar Newcastle..
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 0,9% dat Heracles Almelo wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!