Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 18:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 80 »

HR

AJAX-LEIDEN
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 25 juli 2011

@Morfe0
Misschien eerst een beetje lezen, voordat je vragen gaat stellen,
die al beantwoord zijn.
HR
HR

Le Berry
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 3 januari 2009

quote:HR
Zlajan schreef:

(...)

Dat heb ik ook gemist. Maar er zijn er natuurlijk een aantal die prima begrijpend kunnen lezen en dat combineren met logisch nadenken en zich dan vrij simpel een status van pseudo-insider kunnen aanmeten. Ik zal een poging doen:

- Janssen vertrekt voor een bedrag om en nabij de 1,3 miljoen;
- Anita vertrekt voor om en nabij de 9 miljoen;
- Van der Wiel vertrekt voor om en nabij de 3 miljoen (o ja en om interessant te doen kun je zeggen dat hij zelf al akkoord is met een club, maar dat het nu aan Ajax ligt);
- Assaidi komt
- Armenteros komt niet
- Er komt geen vervanger voor Anita (die kan ik ook vrij eenvoudig opschrijven aangezien het nieuwe beleid lijkt te zijn om geen hoge bedragen te betalen)
HR
Helemaal juist
HR
HR

Sterrenhemel
Regelmatige invaller

Vak: 403
Reg.: 11 juli 2011

Anita gaat liever prutsen bij Newcastle voor een zak geld dan CL spelen bij Ajax.
Hij wil gewoon weg, nou dan lekker laten gaan voor 10 miljoen niets minder.
Anders komen ze vanzelf wel terug in de winterstop.

Eén ding voorziet het plan JC niet in en dat is als de talenten Ajax al verlaten voordat we ermee kunnen oogsten.
Heb ik voorheen ook geroepen.
Dus ben je bijna wel verplicht om aan te gaan kopen omdat je al roofbouw hebt gepleegd op je jeugd.
En dan blijkt toch weer dat Ajax niet slagvaardig genoeg is.
Want het duurt nu natuurlijk veel te lang voor die vervanger van vertonghen er is.

Ik zeg dus Anita weg voor 10 miljoen (en graag gelijk in 1x aftikken), en Douglas en wellicht Maher halen.
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

@Blackmoon
LCV, toch geen Moisander hea , help me even uit de nachtmerrie aub ..
Want van Moisander word ik totaal niet vrolijk van , is niks meer of minder dan Daley Blind .. beide kunnen ze in verdedigend opzichtte geen hout van .. opbouwend is Moisander wel beter , maar ja het is een verdediger..
Als Viergever komt ja dan maak je men dag weer goed
HR
HR

moscas
International

Reg.: 30 juni 2000

Lijkt me toch dat hier sprake is van dat Newcastle met Anita en/of zijn makelaar contact heeft opgenomen. Anders zou hij niet weten hoeveel hij kan verdienen en dus niet zo zeker zijn van dat hij wegwil. Voor de naam Newcastle ga je niet zomaar bij Ajax weg.

Het kan ook dat die Raiola hier achter zit. Die biedt spelers bij andere clubs aan terwijl ze nog contracten hebben.

Maar Newcastel treft net zo goed blaam. Volgens mij is het verboden om contact te hebben met een speler (of zijn makelaar) met nog een 2-jarig contract bij een andere club. Ik denk dat het tijd wordt dat de UEFA hier paal en perk aan gaat stellen.

Platini. Doe eens wat! Je was een goede voetballer, maar je bent tot nu toe als president van de UEFA alleen nog maar een praatjesmaker.
HR
HR

FlorisStempel
Veelbelovend talent

Uit: Haarlem
Vak: 127
Reg.: 12 augustus 2008

Het gaat hier toch over Anita en niet over bepaalde forumleden? Start dan lekker een nieuw topic.

On topic; ik zou het belachelijk vinden als het waar is dat Anita naar Newcastle wil vertrekken. Hij heeft nog maar net een half jaar een basisplaats maar is dan blijkbaar al toe aan een nieuwe uitdaging. Wat een onzin. Eerst presteren bij ajax op langere termijn en dan vertrekken. Kun je ook naar een mooie club toe. Niet een club waar de ballen hoog over het middenveld heen vliegen naar de 2 (goede) spitsen. Je wisselt een grotere club in een mooie stad die CL speelt in voor een kleurloze middenmoter uit Engeland waar ook Tiote al speelt. Ook nog eens gekozen voor de pizzabakker als zaakwaarnemer en het beeld ontstaat van een geldwolf. Hoop dat ik het mis heb en hij gewoon een jaartje blijft en dan naar een mooie topclub toe gaat.
HR
HR

l_opportunist
Bankzitter

Reg.: 25 december 2005

Oke maar dit is toch makkelijk te controleren?

blackmoon_ams schreef:
(...)
Spreek je vanavond wel weer.. met beter nieuws.. voorlopig komt alles nog uit
HR
Alleen moet hij dan wel nu (iig voor vanavond) specifieker worden:
- gaat dat nieuws over aankoop of verkoop?
- bij aankoop gaat het niet over assaidi of armenteros?
HR
HR

mas1977
Talent

Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 25 april 2012

KMRC schreef:

"de mensen" ?

Denk dat het duidelijk is dat spelers tegenwoordig de macht hebben.
Ik zou Anita niet nu verkopen, maar je weet wat er speelt. Als Newcastle in een keer het bedrag ophoest, dan zal hij weg zijn voor 9,5 miljoen ofzo.
En anders wel in de winterstop.

Die jongens weten tegenwoordig ook wel dat je alleen kan bijleren in het buitenland en daarnaast kan je daar zelfs bij een middenmoot in Engeland makkelijk het dubbele verdienen.

Maar wat kan er gebeuren als Anita echt wegwil en de Boer dat weigert? Werkt dat door in de selectie? Gaat dat ten koste van Vurnon's spel?
(...)
HR
Ik bedoelde de mensen op dit forum die denken dat Anita makkelijk te vervangen is en die vinden dat Ajax gewoon die miljoenen moet pakken.

Anita is een van de grootste redenen dat we de afgelopen 2 seizoenen kampioen zijn geworden. Hij is degene die het positiespel wat Ajax wil spelen het best beheerst. Zonder hem zie ik het zeer somber in.
HR
HR

rezpact
Talent

Uit: amersfoort
Reg.: 9 mei 2006

Voor de balans in het team een ramp als deze jongen ook nog vertrekt.

Totaal niet in het belang van de club om hieraan mee te werken.

Anita hier houden levert ook financieel meer op voor de club dan om hem te laten gaan.

Als hij toch vertrekt worden we sowieso geen kampioen. De verantwoordelijke mensen binnen de club dienen dan eind dit seizoen op te stappen, simple as that!

Hoezo we willen hem eigenlijk niet kwijt, maar... WELKE MAAR? :I
HR
HR

Amsterdam-Oost
Icoon

Reg.: 3 mei 2000

Anita weg. Slechter kan het eigenlijk niet. Ik zie zeker wel wat in Boccara, maar het zal voor hem eerst ook wennen worden op die plek.
Ik ben benieuwd wat zo'n jonge selectie er van bakt in de Champions League. Ook erg nieuwsgierig naar die LCV die volgens de 'insiders' gaat komen.
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003

Amsterdam-Oost schreef:

Anita weg. Slechter kan het eigenlijk niet. Ik zie zeker wel wat in Boccara, maar het zal voor hem eerst ook wennen worden op die plek.
Ik ben benieuwd wat zo'n jonge selectie er van bakt in de Champions League. Ook erg nieuwsgierig naar die LCV die volgens de 'insiders' gaat komen.
HR
Ik tel maar 1 insider hier hoor, en dat is BM..
HR
HR

Tijger
Icoon

Uit: -
Vak: 0-vak
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 4 juni 2002

Suavimani schreef:

(...)

Ik tel maar 1 insider hier hoor, en dat is BM..
HR
En wat doorgeefluikjes, me dunkt.

Ontopic; Mooi bedrag, maar érg lastig op te vangen.
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

Tja heb het vaker geroepen dat onvervangbare is klinkklare onzin Zie vetrek Suarez en Anita is zo uniek dat Clasie hem waarschijnlijk voorbij streeft

Niemand is onvervangbaar zeker geen kabouter die zich te goed voelt en uit is op Newcastle normaal gesproken de nummer 6t/m 9 van Engeland :denk
HRHR
HR

Ninja
International

Vak: 422
Droomaankoop: Me Zelf
Reg.: 20 september 2005

Anita gewoon NIET verkopen. Lekker aan zijn contract houden dit jaar is veel te belangrijk. Daarbij lijkt Anita me niet iemand met een Janssen-mentaliteit, dwz dat ie het daalijk niet meer op kan brengen om voor Ajax te spelen ofzo. Lijkt me een hele redelijke jongen met veel spelplezier alleen nu met een verkeerde zaakwaarnemer.
HR
HR

l_opportunist
Bankzitter

Oke blackmoon of suavimani, wat wordt hiermee bedoeld?

blackmoon_ams schreef:
(...)
Spreek je vanavond wel weer.. met beter nieuws.. voorlopig komt alles nog uit
HR
specifieker:
- gaat dat over LCV?
- dus niet over verkoop van spelers?
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

l_opportunist schreef:

(...)

specifieker:
- gaat dat over LCV?
HR
Wat blackmoon in de chat al vertelde over Greg, Janssen en Anita, heeft hij inmiddels ook in de betreffende topics al gedeeld. Vanavond zal hij waarschijnlijk met nieuws komen over een LCV waar Ajax mee bezig is / interesse in heeft.

weneedastriker schreef:

(...)

Persoonlijk vind ik dat dat gezeik op moet houden op mensen die nieuwtjes willen delen. Als het klopt wat er gezegd wordt is dat leuk, klopt het niet, pech gehad. Niet zo moeilijk doen.
HR
Dacht iedereen er maar zo over. Mensen doen echt net alsof ze het grootste onrecht is aangedaan als hetgeen een insider heeft gedeeld een keer niet uitkomt of anders loopt.

[Dit bericht is veranderd door Suavimani (op 11 augustus 2012 12:07:23).]
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Vak: 125
Reg.: 27 augustus 2001

Heren, gewoon weer terug on topic - ik kan het nooit goed doen -

het beste voorbeeld was wellicht vorig jaar met de spits (mijn fout geef ik toe) maar ook Stekelenburg (en zoek de posts er maar op na) - nog voordat 1 media het had bekend gemaakt vertelde ik al dat ie naar Roma zou gaan, toen er niks gebeurde was ik de lul, toen het uiteindelijk in de media kwam - de 'insider', toen uiteindelijk Blind melde dat ik ie niks van Roma had vernomen en ik bleef volhouden - de lul - toen het het rond kwam - de 'insider' maar toen ik de bonussen fout had weer - de lul.

Snappen jullie hetzelf nog?
HR
HR

l_opportunist schreef:

(...)

specifieker:
- gaat dat over LCV?
HR
Laat maar, weneedastriker heeft wel een punt. Ik ben ook sceptisch ten opzichte van BM, maar laten we dit mooie forum inderdaad maar niet verzanden tot een discussie over de geloofwaardigheid van iemand. Misschien dat er ooit een systeem bedacht kan worden waarin iemand een bepaalde status kan afdwingen als toevoeging op zijn naam met bepaalde nieuwtjes die niemand nog weet. Tot die tijd staat het een ieder vrij 'nieuws' te delen en mag iedereen voor zichzelf bepalen wat hij of zij daarvan vindt.

Laten we dan nu weer on-topic gaan. Er zijn namelijk genoeg interessante vragen. Ten eerste is er de vraag of er een opvolger moet komen. Ten tweede, en dat is niet onbelangrijk, is er de vraag of Anita wel genoegen moet nemen met een club als Newcastle United. In dat licht vind ik de column van steerpike wel mooi.
HR
HR

AFCAPiet Rode kaart: waarschuwing
Idool

Uit: Hilversum
Vak: 114
Reg.: 7 april 2007

blackmoon_ams schreef:

Heren, gewoon weer terug on topic - ik kan het nooit goed doen -

het beste voorbeeld was wellicht vorig jaar met de spits (mijn fout geef ik toe) maar ook Stekelenburg (en zoek de posts er maar op na) - nog voordat 1 media het had bekend gemaakt vertelde ik al dat ie naar Roma zou gaan, toen er niks gebeurde was ik de lul, toen het uiteindelijk in de media kwam - de 'insider', toen uiteindelijk Blind melde dat ik ie niks van Roma had vernomen en ik bleef volhouden - de lul - toen het het rond kwam - de 'insider' maar toen ik de bonussen fout had weer - de lul.

Snappen jullie hetzelf nog?
HR
Niets van aantrekken, lekker blijven posten en anders pm je mij maar :B
HR
HR

l_opportunist
Bankzitter

Suavimani dank oke helder.. en deze:

blackmoon_ams schreef:
(...)
Komt goed ouwe ;-)
HR
- slaat dat op het feit dat er niemand voor terug wordt gehaald en dat Blind/Sporkslede/Boccara de positie van Anita moeten gaan invullen komend seizoen?

of

- slaat dat op de nieuwe LCV?

[Dit bericht is veranderd door l_opportunist (op 11 augustus 2012 12:18:16).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Ik vind het opvallend dat het halve forum zijn spreekwoordelijke hoed op zou eten als hij naar Newcastle zou gaan ("dat zou nooit gebeuren, hij moet hogerop" ) en dat hij niet bij het Nederlands Elftal zit.

Zouden we onze eigen spelers dan toch niet een tikkeltje overschatten?

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 11 augustus 2012 12:16:32).]
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

DarkChild schreef:

Ik vind het opvallend dat het halve forum zijn spreekwoordelijke hoed op zou eten als hij naar Newcastle zou gaan ("dat zou nooit gebeuren, hij moet hogerop" ) en dat hij niet bij het Nederlands Elftal zit.

Zouden we onze eigen spelers dan toch niet een tikkeltje overschatten?
HR
Hij is wel de reden dat wij twee keer kampioen zijn he. En het NL elftal telt niet. Ook van Faal maakt verkeerde keuzes (Martins Indi, Dost).
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Nou als hij voor 8 miljoen zonder iets of wat gaat dan eet ik ook mijn hoed op , als hij voor 10-11 miljoen gaat zonder bonussen of wat dan ook , maar gewoon 10 of 11 miljoen vast , dan vind ik het prima
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Iedere supporter van welke club dan ook overschat zijn eigen spelers. Maar in het geval van Anita vind ik wel dat heel veel mensen hem juist onderschatten.

Voetballend en voor DIT Ajax is hij enorm belangrijk. Maar kan me voorstellen dat andere clubs/trainers/supporters hem onderschatten vanwege bijvoorbeeld zijn lengte.

Dat juist een Engelse club als Newcastle interesse toont en bereid is 11 miljoen (?) te betalen verbaast mij daarom ook wel. Ook omdat ze Tiote (nog) hebben.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Y0rn. schreef:

(...)

Hij is wel de reden dat wij twee keer kampioen zijn he. En het NL elftal telt niet. Ook van Faal maakt verkeerde keuzes (Martins Indi, Dost).
HR
Hey, ik vind hem fantastisch, maar kennelijk ziet Van Gaal (die je veel kun verwijten, maar is wel een goede trainer) het nu ook al niet in hem.

En tegelijkertijd is Newcastle dus wel degelijk een reele optie, terwijl iedereen hier over elkaar viel dat het bijkans een degradatie voor die jongen was.

Vandaar, en dat is logisch op een Ajax-forum, dat we onze eigen positie en de status van onze competitie anno 2012 wellicht een beetje overschatten
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,7% dat SC Heerenveen wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!