Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 75 »
Sjoerdd
Internationale topspeler
Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006
quote:Wat heb je gezegd dan Q?
Quattroporte schreef:
(...)
Omdat ik mij aan mijn woord houd. En de azijnzeikers dus dan (deels) gelijk krijgen.
Suavimani
Idool
Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003
quote:Waar staat de posting dan waar je in zegt dat je vertrekt bij een vertrek van Anita? Wil graag lezen in welke context dat gezegd is.
Quattroporte schreef:
(...)
Omdat ik mij aan mijn woord houd. En de azijnzeikers dus dan (deels) gelijk krijgen.
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
quote:Maar hoezo vertrek je dan? Ik snap het niet.
Quattroporte schreef:
(...)
Morfe0
International
Vak: 101
Droomaankoop: -
Reg.: 7 juni 2005
quote:Oke bedankt man , dan ben ik gerustgestelt..
Suavimani schreef:
(...)
Ik hoor bedragen van 10 a 11 miljoen. Maar opnieuw, dat ik slechts wat ik gehoord heb.
madurodamn
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 14 oktober 2003
quote:Helemaal gelijk en welkom op dit forum!
Roog14 schreef:
Maher zou meest logische vervanger zijn, al is hij geen echte VM.
Maher kan wat mij betreft alleen VM spelen als je een puur 'voetballend' elftal hebt, dus met bijvoorbeeld Eriksen/Serero of Eriksen/Fischer ervoor. Misschien verrast Schöne. Ideaalscenario is als de drie middenvelders om beurten op VM opduiken.
Maar in een niet helemaal gestroomlijnd elftal moet je als VM meer verdedigend werk opknappen of bikkelen als het tegenzit, zoals Vurnon dat zo heerlijk kan.
Ajax moet gewoon 12 mil eisen. Graag of niet. En dan met 8 miljoen naar Alkmaar voor Maher. Met meerjarig salaris heb je dan nog over + Maher verkoop je gegarandeerd door over 2/3 jaar.
SouthSide
Basisspeler
Uit: -
Reg.: 19 juli 2011
Suavimani
Idool
quote:Zoals gezegd, niemand. We moeten het op CVM met Blind/Boccara/Sporkslede doen. Ikzelf zou het liefste zien dat Ajax voor Gouweleeuw gaat als vervanger. Dan kan hij samen met Sporkslede uitvechten wie CVM komt te staan en wie Alderweireld op RCV zal gaan opvolgen als die vertrekt. Dan heb je tóch kwaliteit op CVM en heb je het vertrek van Toby alvast opgevangen.
Morfe0 schreef:
(...)
Oke bedankt man , dan ben ik gerustgestelt..
Niet dat ik blij ben met het vertrek van Anita , maar 10 a 11 miljoen voor een Balafpakker die positioneel ijzersterk is is een hoop centen..
Want meestal krijg je voor dat soort spelers geen 10 miljoen euro, dus vind ik het wel een Marktconforme prijs , zeker in deze tijd , daar ben ik dus content mee.
Weet je ook wie Ajax als vervanger gaat halen..
Lederen Knikker
Legende
Reg.: 28 juni 2005
quote:Ook al is het niet eens waar ik hoop dat we snel wat goed nieuws te horen krijgen want er zijn nu 4 basisspelers (Vertonghen, Anita, Janssen, van der Wiel) vertrokken / aan het vertrekken en ik zie niemand ervoor terugkomen.
blackmoon_ams schreef:
(...)
Spreek je vanavond wel weer.. met beter nieuws.. voorlopig komt alles nog uit
RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011
quote:Blijf lekker. We hebben iemand nodig die tegen beter weten in het beleid van Ajax verdedigt. Als er enkel azijnzeikers, criticasters en voetbalblinden rondneuzen op dit forum wordt het een negatieve bende waar je bijkans depressief van wordt. Dus blijf tegenwicht bieden!
Quattroporte schreef:
(...)
Zlajan
Icoon
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Reg.: 8 mei 2001
quote:Ahh joh laat je niet zo gek maken. Je komt hier toch graag, ga dan ook gewoon door. Als Anita vertrekt dan wordt het interessant om te zien wat er gebeurt. Maher schijnt men bij Ajax een zeer interessante optie te vinden zei Verweij van de week, maar men heeft nu te veel middenvelders. Mochten Anita en Janssen vertrekken dan lijkt me dat toch reden genoeg om alsnog een poging te wagen voor Maher. Immers, je houdt anders dit karige rijtje over:
Quattroporte schreef:
(...)
Lederen Knikker
Legende
quote:Als jij gaat dan blijven er alleen maar zwartkijkers en paniekzaaiers hier achter. Zelfs film is die kant opgeslagen...all hope is lost.
Quattroporte schreef:
(...)
Le Berry
Idool
Reg.: 3 januari 2009
bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002
quote:Moisander?
blackmoon_ams schreef:
(...)
Er komt niemand voor Anita .. da's zeker - wel een LCV .. .
sanderhag123
International
Reg.: 20 januari 2011
quote:Heb niet het idee dat er mensen zijn die je hier weg willen hebben, Q. Je bent toch een beetje de Ratelband van AN hé, positieve insteek! Maar dan zonder al dat overdreven debiele gedrag.
Quattroporte schreef:
(...)
Lederen Knikker
Legende
quote:Deze persoon heeft volgens mij zelf ergens gezegd dat hij geen insider is.
Le Berry schreef:
Wacht even, sinds wanneer is Suavimani een 'insider'..?
Suavimani
Idool
quote:Ik ben GEEN insider, dus ga me aub niet zo noemen. Ik pretendeer dat ook totaal niet te zijn. Ik post slechts wat ik hoor, ik heb geen bronnen en geen connecties.
Le Berry schreef:
Le Berry
Idool
Reg.: 3 januari 2009
quote:En waar 'hoor' je dit als je geen bronnen en connecties hebt?
Suavimani schreef:
(...)
Ik ben GEEN insider, dus ga me aub niet zo noemen. Ik pretendeer dat ook totaal niet te zijn. Ik post slechts wat ik hoor, ik heb geen bronnen en geen connecties.
Zlajan
Icoon
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Reg.: 8 mei 2001
quote:Dat heb ik ook gemist. Maar er zijn er natuurlijk een aantal die prima begrijpend kunnen lezen en dat combineren met logisch nadenken en zich dan vrij simpel een status van pseudo-insider kunnen aanmeten. Ik zal een poging doen:
Le Berry schreef:
sanderhag123
International
quote:AN Chat, is volgens mij al een paar keer langsgekomen
Le Berry schreef:
(...)
En waar 'hoor' je dit als je geen bronnen en connecties hebt?
Morfe0
International
Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Nu ga ik zeker weg.
sanderhag123 schreef:
(...)
Heb niet het idee dat er mensen zijn die je hier weg willen hebben, Q. Je bent toch een beetje de Ratelband van AN hé, positieve insteek!
blackmoon_ams
Bankzitter
Vak: 125
Reg.: 27 augustus 2001
quote:Greg gaat voor 6M .. maar goed dat gok ik ook maar hoor..
Zlajan schreef:
(...)
Dat heb ik ook gemist. Maar er zijn er natuurlijk een aantal die prima begrijpend kunnen lezen en dat combineren met logisch nadenken en zich dan vrij simpel een status van pseudo-insider kunnen aanmeten. Ik zal een poging doen:
- Janssen vertrekt voor een bedrag om en nabij de 1,3 miljoen;
- Anita vertrekt voor om en nabij de 9 miljoen;
- Van der Wiel vertrekt voor om en nabij de 3 miljoen (o ja en om interessant te doen kun je zeggen dat hij zelf al akkoord is met een club, maar dat het nu aan Ajax ligt);
- Assaidi komt
- Armenteros komt niet
- Er komt geen vervanger voor Anita (die kan ik ook vrij eenvoudig opschrijven aangezien het nieuwe beleid lijkt te zijn om geen hoge bedragen te betalen)
bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002
quote:Op de AN-chat, dat is tegenwoordig "the place to be".
Le Berry schreef:
(...)
En waar 'hoor' je dit als je geen bronnen en connecties hebt?
quote:Zou ik ook doen als ze je nu al met Ratelband gaan vergelijken. ;)
Quattroporte schreef:
(...)
Nu ga ik zeker weg.
sanderhag123
International
quote:Ok niet de beste vergelijking! Het zou alleen jammer zijn om jouw toevoeging aan dit Netwerk niet meer te hebben.
Quattroporte schreef:
(...)
Nu ga ik zeker weg.
Suavimani
Idool
quote:Op dat dikgedrukte ben ik dus helemaal niet uit. Waar ik dingen hoor? Ik stroop vele fora en voetbalsites af en hoor wel eens wat in de AN Chat. Ik weet niets meer dan jullie zouden kunnen weten als jullie hetzelfde zouden doen.
Zlajan schreef:
(...)
Dat heb ik ook gemist. Maar er zijn er natuurlijk een aantal die prima begrijpend kunnen lezen en dat combineren met logisch nadenken en zich dan vrij simpel een status van pseudo-insider kunnen aanmeten. Ik zal een poging doen:
- Janssen vertrekt voor een bedrag om en nabij de 1,3 miljoen;
- Anita vertrekt voor om en nabij de 9 miljoen;
- Van der Wiel vertrekt voor om en nabij de 3 miljoen (o ja en om interessant te doen kun je zeggen dat hij zelf al akkoord is met een club, maar dat het nu aan Ajax ligt);
- Assaidi komt
- Armenteros komt niet
- Er komt geen vervanger voor Anita (die kan ik ook vrij eenvoudig opschrijven aangezien het nieuwe beleid lijkt te zijn om geen hoge bedragen te betalen)
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 66,7% dat Go Ahead Eagles wint van FC Volendam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.