Ajax Netwerk
zondag 23 november 2014 - 08:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 80 »

HR

Sjoerdd
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

quote:HR
Quattroporte schreef:

(...)

Omdat ik mij aan mijn woord houd. En de azijnzeikers dus dan (deels) gelijk krijgen.
HR
Wat heb je gezegd dan Q?
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Omdat ik mij aan mijn woord houd. En de azijnzeikers dus dan (deels) gelijk krijgen.
HR
Waar staat de posting dan waar je in zegt dat je vertrekt bij een vertrek van Anita? Wil graag lezen in welke context dat gezegd is.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Maar hoezo vertrek je dan? Ik snap het niet.
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Droomaankoop: -
Reg.: 7 juni 2005

Suavimani schreef:

(...)

Ik hoor bedragen van 10 a 11 miljoen. Maar opnieuw, dat ik slechts wat ik gehoord heb.
HR
Oke bedankt man , dan ben ik gerustgestelt..
Niet dat ik blij ben met het vertrek van Anita , maar 10 a 11 miljoen voor een Balafpakker die positioneel ijzersterk is is een hoop centen..
Want meestal krijg je voor dat soort spelers geen 10 miljoen euro, dus vind ik het wel een Marktconforme prijs , zeker in deze tijd , daar ben ik dus content mee.
Weet je ook wie Ajax als vervanger gaat halen..
HR
HR

madurodamn
Internationale topspeler

Reg.: 14 oktober 2003

Roog14 schreef:

Maher zou meest logische vervanger zijn, al is hij geen echte VM.

Maher kan wat mij betreft alleen VM spelen als je een puur 'voetballend' elftal hebt, dus met bijvoorbeeld Eriksen/Serero of Eriksen/Fischer ervoor. Misschien verrast Schöne. Ideaalscenario is als de drie middenvelders om beurten op VM opduiken.

Maar in een niet helemaal gestroomlijnd elftal moet je als VM meer verdedigend werk opknappen of bikkelen als het tegenzit, zoals Vurnon dat zo heerlijk kan.

Ajax moet gewoon 12 mil eisen. Graag of niet. En dan met 8 miljoen naar Alkmaar voor Maher. Met meerjarig salaris heb je dan nog over + Maher verkoop je gegarandeerd door over 2/3 jaar.
HR
Helemaal gelijk en welkom op dit forum!
HR
HR

SouthSide
Basisspeler

Uit: -
Reg.: 19 juli 2011

@Suavimani
Gaat Ajax een vervanger halen voor Anita?
HR
HR

Suavimani
Icoon

Morfe0 schreef:

(...)

Oke bedankt man , dan ben ik gerustgestelt..
Niet dat ik blij ben met het vertrek van Anita , maar 10 a 11 miljoen voor een Balafpakker die positioneel ijzersterk is is een hoop centen..
Want meestal krijg je voor dat soort spelers geen 10 miljoen euro, dus vind ik het wel een Marktconforme prijs , zeker in deze tijd , daar ben ik dus content mee.
Weet je ook wie Ajax als vervanger gaat halen..
HR
Zoals gezegd, niemand. We moeten het op CVM met Blind/Boccara/Sporkslede doen. Ikzelf zou het liefste zien dat Ajax voor Gouweleeuw gaat als vervanger. Dan kan hij samen met Sporkslede uitvechten wie CVM komt te staan en wie Alderweireld op RCV zal gaan opvolgen als die vertrekt. Dan heb je tóch kwaliteit op CVM en heb je het vertrek van Toby alvast opgevangen.

Maar goed, dat is iets wat IKZELF graag zou zien, niet iets waar Ajax mee bezig is.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

blackmoon_ams schreef:

(...)

Spreek je vanavond wel weer.. met beter nieuws.. voorlopig komt alles nog uit
HR
Ook al is het niet eens waar ik hoop dat we snel wat goed nieuws te horen krijgen want er zijn nu 4 basisspelers (Vertonghen, Anita, Janssen, van der Wiel) vertrokken / aan het vertrekken en ik zie niemand ervoor terugkomen.

Nu kan intern natuurlijk het e.e.a. opgevangen worden maar als Anita gaat verlies je wel erg veel.

Dit gaat niet de goeie kant op.

ps snap niet waar Anita mee bezig is, hij gaat er spijt van krijgen dat hij naar die grauwe spelerskerkhof in noord-Engeland gaat.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Blijf lekker. We hebben iemand nodig die tegen beter weten in het beleid van Ajax verdedigt. Als er enkel azijnzeikers, criticasters en voetbalblinden rondneuzen op dit forum wordt het een negatieve bende waar je bijkans depressief van wordt. Dus blijf tegenwicht bieden!

Zelf wacht ik nog even af tot 1 september voordat ik ga miepen over het korte termijnbeleid. Ik maak me alleen wel enigszins zorgen over de (voetbal)toekomst van Ajax. We hebben echter (bijna) allemaal gekozen voor de visie en de route van Cruijff en zijn kompanen, en dus moeten we geduld hebben en de huidige beleidsmannen steunen.

btw: Anita moet lekker blijven, met Tioté en Cabaye zal hij denk ik sowieso eerst achteraan moeten sluiten
HR
HR

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Ahh joh laat je niet zo gek maken. Je komt hier toch graag, ga dan ook gewoon door. Als Anita vertrekt dan wordt het interessant om te zien wat er gebeurt. Maher schijnt men bij Ajax een zeer interessante optie te vinden zei Verweij van de week, maar men heeft nu te veel middenvelders. Mochten Anita en Janssen vertrekken dan lijkt me dat toch reden genoeg om alsnog een poging te wagen voor Maher. Immers, je houdt anders dit karige rijtje over:

- Eriksen (allicht komend seizoen weg)
- De Jong (idem dito?)
- Enoh (geen Ajacied voetbaltechnisch gezien, volgend seizoen weg?)
- Schöne (geen zekerheidje, maakt wel aardige indruk)
- Serero (vorig seizoen blessuregevoelig, derhalve geen zekerheidje)
- Klaassen (verhuur lijkt me voor hem prima optie)
- Boccara (komt pas net kijken hier, geen idee of hij nu al dat niveau aankan)
- Sporkslede (niet uitverkozen om met A-selectie te trainen in de voorbereiding, heeft dus blijkbaar nog even nodig volgens Technisch Hart)

We zijn op het middenveld dan bezaaid met twijfels. Zaak is het dus een zekerheidje te halen, iemand die boven alle twijfels verheven staat. Met andere woorden, Maher! Die klasbak kost inderdaad wat centen, maar het is de enige speler in de Eredivisie waarvan ik denk dat hij wat centen waard is.

[Dit bericht is veranderd door Zlajan (op 11 augustus 2012 11:02:27).]
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Als jij gaat dan blijven er alleen maar zwartkijkers en paniekzaaiers hier achter. Zelfs film is die kant opgeslagen...all hope is lost. ;)
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Wacht even, sinds wanneer is Suavimani een 'insider'..?
HR
HR

blackmoon_ams schreef:

(...)

Er komt niemand voor Anita .. da's zeker - wel een LCV .. .
HR
Moisander?
HRHR
HR

sanderhag123
Vedette

Reg.: 20 januari 2011

Quattroporte schreef:

(...)

HR
Heb niet het idee dat er mensen zijn die je hier weg willen hebben, Q. Je bent toch een beetje de Ratelband van AN hé, positieve insteek! Maar dan zonder al dat overdreven debiele gedrag.

Enfin, ik blijf erbij dat Ajax niet afhankelijk is van 1 speler. Daarbij staat er toch bijna altijd een nieuwe speler op als een ander wegvalt.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Le Berry schreef:

HR
Deze persoon heeft volgens mij zelf ergens gezegd dat hij geen insider is.
HR
HR

Suavimani
Icoon

Le Berry schreef:

HR
Ik ben GEEN insider, dus ga me aub niet zo noemen. Ik pretendeer dat ook totaal niet te zijn. Ik post slechts wat ik hoor, ik heb geen bronnen en geen connecties.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Suavimani schreef:

(...)

Ik ben GEEN insider, dus ga me aub niet zo noemen. Ik pretendeer dat ook totaal niet te zijn. Ik post slechts wat ik hoor, ik heb geen bronnen en geen connecties.
HR
En waar 'hoor' je dit als je geen bronnen en connecties hebt?
HR
HR

Le Berry schreef:

HR
Dat heb ik ook gemist. Maar er zijn er natuurlijk een aantal die prima begrijpend kunnen lezen en dat combineren met logisch nadenken en zich dan vrij simpel een status van pseudo-insider kunnen aanmeten. Ik zal een poging doen:

- Janssen vertrekt voor een bedrag om en nabij de 1,3 miljoen;
- Anita vertrekt voor om en nabij de 9 miljoen;
- Van der Wiel vertrekt voor om en nabij de 3 miljoen (o ja en om interessant te doen kun je zeggen dat hij zelf al akkoord is met een club, maar dat het nu aan Ajax ligt);
- Assaidi komt
- Armenteros komt niet
- Er komt geen vervanger voor Anita (die kan ik ook vrij eenvoudig opschrijven aangezien het nieuwe beleid lijkt te zijn om geen hoge bedragen te betalen)
HR
HR

sanderhag123
Vedette

Le Berry schreef:

(...)

HR
AN Chat, is volgens mij al een paar keer langsgekomen
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Blackmoon waar gaat het dan over dat goede nieuws, vervanger voor Anita of een hoger transfersom voor Anita?
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

sanderhag123 schreef:

(...)

Heb niet het idee dat er mensen zijn die je hier weg willen hebben, Q. Je bent toch een beetje de Ratelband van AN hé, positieve insteek!

HR
Nu ga ik zeker weg.
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Vak: 125
Reg.: 27 augustus 2001

Zlajan schreef:

(...)

Dat heb ik ook gemist. Maar er zijn er natuurlijk een aantal die prima begrijpend kunnen lezen en dat combineren met logisch nadenken en zich dan vrij simpel een status van pseudo-insider kunnen aanmeten. Ik zal een poging doen:

- Van der Wiel vertrekt voor om en nabij de 3 miljoen (o ja en om interessant te doen kun je zeggen dat hij zelf al akkoord is met een club, maar dat het nu aan Ajax ligt);
- Assaidi komt
- Armenteros komt niet
- Er komt geen vervanger voor Anita (die kan ik ook vrij eenvoudig opschrijven aangezien het nieuwe beleid lijkt te zijn om geen hoge bedragen te betalen)
HR
Greg gaat voor 6M .. maar goed dat gok ik ook maar hoor..
HR
HR

Le Berry schreef:

(...)

HR
Op de AN-chat, dat is tegenwoordig "the place to be".

Quattroporte schreef:

(...)

Nu ga ik zeker weg.
HR
Zou ik ook doen als ze je nu al met Ratelband gaan vergelijken. ;)

[Dit bericht is veranderd door bolle2 (op 11 augustus 2012 11:18:32).]
HR
HR

sanderhag123
Vedette

Quattroporte schreef:

(...)

Nu ga ik zeker weg.
HR
Ok niet de beste vergelijking! Het zou alleen jammer zijn om jouw toevoeging aan dit Netwerk niet meer te hebben.
HR
HR

Suavimani
Icoon

Zlajan schreef:

(...)

- Assaidi komt
- Armenteros komt niet
HR
Op dat dikgedrukte ben ik dus helemaal niet uit. Waar ik dingen hoor? Ik stroop vele fora en voetbalsites af en hoor wel eens wat in de AN Chat. Ik weet niets meer dan jullie zouden kunnen weten als jullie hetzelfde zouden doen.

Ik ben in ieder geval niet degene die mij een (pseudo) insider noemt. Dat WIL ik ook niet eens, want dat zou geen recht doen aan diegenen die wél insider zijn zoals BM en CM.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 23,6% dat FC Groningen wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Paris Saint-Germain FC-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!