Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 15:03                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 80 »

HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003

quote:HR
Albinho schreef:

(...)

Ajax is al financieel gezond en met de gigantische verlaging van de salarislasten draait men nagenoeg break even (zonder CL en transferinkomsten). Ajax hoeft het EV niet op te voeren, want dat is nog steeds gigantisch.

Je snijdt je zelf hier alleen maar mee in de vingers, zonder vervanger van Anita, is het echt schier onmogelijk een succesvol seizoen te draaien. De rekensom is dan simpel te maken; volgend jaar geen CL. Is dat financieel gezond?
HR
Ze hoeven het misschien niet, maar het is wel waar ze voor gekozen hebben (althans, dat is wat ik vernomen heb / wat mij wijs is gemaakt). De reden hierachter is mij ook een raadsel. Ik kan me zo voorstellen dat ze voor zichzelf de mogelijkheid willen creëren dat, wanneer ze er voor gaan kiezen om van de beurs te gaan (en dat willen ze nu nog niet), ook meteen het geld beschikbaar hebben om het daadwerkelijk te doen. Maar dat is slechts mijn eigen vermoeden.

Maar goed, je hoeft mij niet te overtuigen van hoe belangrijk Anita is hoor. Ik hoe geen vervanger voor hem, ik wil Anita zelf. Geen vervanger zal in eerste instantie goed genoeg zijn. Maar zoals het er nu voor staat, moeten we het dit seizoen gaan doen met Blind/Boccara/Sporkselde op die positie. En dan maar hopen dat één van die drie het fantastisch op gaat pakken, want een vervanger komt er dus niet.

En het zou voor een heleboel mensen op dit forum goed zijn als ze Maher eens uit hun hoofd gaan zetten. Anders krijg je weer zo'n Ruiz-teleurstelling als vorig seizoen...
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 11 oktober 2004

Doe dit nou maar niet.....
HR
HR

Texas Rattlesnake
Vedette

Reg.: 27 april 2004

Als hij ook nog vertrekt blijft er wel heel weinig over. Ik probeer positief te blijven, maar dit gaat een rampseizoen worden.
HR
HR

Suavimani
Icoon

blackmoon_ams schreef:

(...)

ieder zijn eigen mening - maar ik laat nu de Mods of bijvoorbeeld een Suavimani wel het woord doen .. dit was namelijk al een paar dagen bekend bij hun, zo ook Theo J, en straks ook Greg - maar goed ieder zijn eigen mening....
HR
Spreek je vanavond, blackmoon. En op die zure reacties van sommigen op het forum moet je gewoon niet meer reageren. Je zegt het goed, ieder zijn mening. En als men het allemaal niet wil geloven, moeten ze dat ook vooral niet doen. Niemand verplicht het ze.
HR
HR

JeroenE
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 september 2007

blackmoon_ams schreef:

(...)

ieder zijn eigen mening - maar ik laat nu de Mods of bijvoorbeeld een Suavimani wel het woord doen .. dit was namelijk al een paar dagen bekend bij hun, zo ook Theo J, en straks ook Greg - maar goed ieder zijn eigen mening....
HR
Komt er ook geen vervanger van Janssen?
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Vak: 125
Reg.: 27 augustus 2001

JeroenE schreef:

(...)
HR
Nee
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

blackmoon_ams schreef:

(...)

Er komt niemand voor Anita .. da's zeker - wel een LCV .. .
HR
Er komt niemand voor Anita, omdat hij niet weggaat ?
HR
HR

Suavimani
Icoon

JeroenE schreef:

(...)
HR
Nee, of het moet misschien Chris David zijn met het oog op de toekomst. Maar in eerste instantie zal gewoon Fisher de 2e LM achter Eriksen worden, bij de komst van Assaidi.

Quattroporte schreef:

(...)

Er komt niemand voor Anita, omdat hij niet weggaat ?
HR
Zoals ik het begrepen heb, staat het 99% zeker vast dat Anita gaat vertrekken.

[Dit bericht is veranderd door Suavimani (op 11 augustus 2012 10:31:55).]
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Dus. Als het allemaal zou kloppen kunnen we er dus op rekenen dat Anita, Janssen en Greg exit zijn en dat er een LVC voor in de plaats komt. Op de een of andere manier klinkt dat niet helemaal in balans als ik het zo lees :I

Oh ja en ik zou Anita wel een enorme rukker vinden als hij uiteindelijk zijn carriere voor wil zetten bij New-fucking-Castle. Wat een kutclub zeg. Heeft die jongen geen ambities ofzo? Vooralsnog is Tiote toch ook nog niet verkocht? Dan wordt het dus van CL naar de bank in de PL. Lekkere ruil.

[Dit bericht is veranderd door robbertb (op 11 augustus 2012 10:36:08).]
HR
HR

sulejmania
Geselecteerd voor Oranje

Uit: leiden
Reg.: 8 mei 2008

:D Ojaaaa, Er komt geen middenvelder bij als Anita EN Janssen weggaan. Nemen jullie jezelf wel serieus in ieder geval, want voor de rest doet niemand dat :denk
HR
HR

fl1pperk4st
Talent

Uit: Santa Barbara
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 1 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 augustus 2012 om 10:34:44.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 101930232  MSN: Hej Estella  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Misschien toch handig om Sporksklede alvast bij de selectie te halen?
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Suavimani schreef:

(...)

Zoals ik het begrepen heb, staat het 99% zeker vast dat Anita gaat vertrekken.
HR
Jammer, dat betekent het einde van Q hier ;)

Voor Janssen hoeft er ook geen vervanger te worden, voor Anita is er momenteel niemand in de selectie die zijn plek kan overnemen.
HR
HR

Legende

Albinho schreef:

(...)

HR
Klopt.

Overigens, wat bedoel je met de opmerking hierboven dat Ajax het EV niet hoeft op te voeren ? Het EV staat, zoals het hoort en moet, gewoon op de balans.
HRHR
HR

weneedastriker
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 27 november 2003

Albinho schreef:

(...)

Voor Janssen hoeft er ook geen vervanger te worden, voor Anita is er momenteel niemand in de selectie die zijn plek kan overnemen.
HR
Duidelijk. Ik vrees daarom ook een verloren seizoen als Anita weggaat. Ik zou namelijk niet weten wie hem moet opvolgen. Boccara zal bij JA blijven lijkt me, en ik weet ook niet of hij goed genoeg is. Maher gaan we never nooit halen. Gaan we dan echt een seizoen met Enoh op die positie tegemoet? Ik hoop het toch in hemelsnaam niet zeg.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Ach als Ajax Anita verkoopt komt er toch niets voor terug of ze gaan pas aan een vervanger denken ergens inn september.
HR
HR

Suavimani
Icoon

sulejmania schreef:

:D Ojaaaa, Er komt geen middenvelder bij als Anita EN Janssen weggaan. Nemen jullie jezelf wel serieus in ieder geval, want voor de rest doet niemand dat :denk
HR
Heb nooit gezegd dat je mij serieus moet nemen. Ik ben ook totaal geen insider. Ik post slechts wat ik opvang, of dat nou in de AN Chat is of wat ik op andere fora lees. Alles wat ik vertel heb ik echter "van horen zeggen" en niet uit eerste hand.

Maar je bent natuurlijk volledig vrij om je eigen mening te hebben en er het jouwe van te denken.
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Het gaat toch niet rondkomen op 8 miljoen euro hea?
Dan kan Ajax zichzelf voor hun kop slaan ..
Haal er minimaal 10 miljoen uit , en liefst 12 miljoen.. dat vind ik hem zeer zeker waard.
HR
HR

JeroenE
Idool

Reg.: 17 september 2007

Ok dat is echt lachwekkend. En dan het volgende uitspreken:

Doelstellingen Ondanks de drastische veranderingen legt De Boer de lat ook voor dit seizoen weer hoog. Ajax wil opnieuw kampioen worden en overwinteren in de Champions League. 'We hebben zo veel talent. Als de nood het hoogst is, moeten er jongens opstaan. We gaan voor onze doelstellingen. Een uitdaging.'HR
Kampioen worden en overwinteren in de CL? Het is net cabaret. Met een slechte loting kan Ajax zo eindigen met 0 punten in de CL. PSG, Dortmund, Montpellier zitten gewoon in pot 4 :)

En kampioen worden? Ook dat is niet haalbaar op deze manier. Ik ben blij dat Janssen vertrekt, maar zonder vervanger ga je er op achteruit. Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro en mogelijk Van der Wiel vertrekken. Als Blind, Klaassen, Ligeon, Serero, Schone en nog een paar jeugdspelers het op moeten vangen ga je er zwaar op achteruit. Vorig jaar stonden we op een gegeven moment 6de in de Eredivisie. Dat zal dan geen uitzondering meer zijn.

Van 20 miljoen aan CL-inkomsten naar 1 miljoen aan EL-inkomsten. Dat gat gaan ze zeker weer vullen met de verkoop van Eriksen en Alderweireld? Ja het schiet lekker op zo. Volgens mij willen ze volgend jaar kampioen worden in een andere competitie. Iets met de naam Jupiler.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Quattroporte schreef:

(...)

Klopt.

Overigens, wat bedoel je met de opmerking hierboven dat Ajax het EV niet hoeft op te voeren ? Het EV staat, zoals het hoort en moet, gewoon op de balans.
HR
Ga je hier dan echt weg? Why?

Ja weet ik, volgens mij is het nu meer dan afdoende, tenzij er andere plannen zijn. Maar dan moeten ze dat communiceren. Geen vervanger voor Anita staat gelijk aan zelfmoord.
HR
HR

Suavimani
Icoon

Morfe0 schreef:

Het gaat toch niet rondkomen op 8 miljoen euro hea?
Dan kan Ajax zichzelf voor hun kop slaan ..
Haal er minimaal 10 miljoen uit , en liefst 12 miljoen.. dat vind ik hem zeer zeker waard.
HR
Ik hoor bedragen van 10 a 11 miljoen. Maar opnieuw, dat ik slechts wat ik gehoord heb.
HR
HR

Bergkamp fan
Basisspeler

Uit: Hilversum
Vak: 428
Reg.: 9 januari 2002

blackmoon_ams schreef:

(...)

Nee
HR
Houden we überhaupt een selectie over of stoppen we er gewoon mee... Je kan toch niet zoveel kwaliteit inleveren en er gewoon niks voor terughalen, beleid.... Beleid is dat als er iemand in december aangeeft weg te gaan je al iemand op de korrel hebt en het op tijd regelt. Het hele forum zei dat niet Janssen maar Anita vm moest staan en de jong in de spits, dat zag je nl. met de 30e titel al, maar frank presteert t om een half jaar lang anderen op te stellen uiteindelijk door blessures weer Anita vm de jong spits en hoppa kampioen . Zelfde verhaal herhaalt zich weer met de jong op rechtshalf, Anita heeft ie nu gelukkig wel in de gaten. Om over juffrouw blind nog maar op te houden.. Nee frank is mij iets te halsstarrig met sommige dingen
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Quattroporte schreef:

(...)

Klopt.HR
Huh, vertel? Als Anita vertrekt, vertrek jij van dit forum?
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

GOD-VER-DOMME. Als hij vertrekt, kunnen we dit seizoen wel weggooien. Doei. Stelletje leipo's.
HR
HR

reuser in oranje
Basisspeler

Uit: amsterdam
Vak: 118
Reg.: 11 mei 2000

Aan een eigen-jeugd-beleid heb je natuurlijk geen zak als je niet bereid bent de spelers vast te houden op het moment dat dat ze je investering eindelijk terug gaan betalen. Die investering moet je op het veld terug zien en niet op de bankrekening.

Bovendien: als Ajax een vervanger haalt dan had je Anita net zo goed niet kunnen verkopen, van het geld blijft dan immers weinig over.
HR
HR

Legende

Albinho schreef:

(...)

Ga je hier dan echt weg? Why?

Ja weet ik, volgens mij is het nu meer dan afdoende, tenzij er andere plannen zijn. Maar dan moeten ze dat communiceren. Geen vervanger voor Anita staat gelijk aan zelfmoord.
HR
Omdat ik mij aan mijn woord houd. En de azijnzeikers dus dan (deels) gelijk krijgen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 6,1% dat Standard Luik wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!