Ajax Netwerk
zondag 21 december 2014 - 17:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 82 »

HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2001

quote:HR
Suavimani schreef:

De voorgestelde 8 miljoen is natuurlijk peanuts, dat zal nog wel omhoog gaan naar 10-12 miljoen. Maar dat hij weg gaat lijkt een zekerheid, als ik mag geloven wat er donderdag in de AN Chat is gezegd.

Overigens werd in diezelfde chat gezegd dat er niemand voor terug wordt gehaald. Blind/Sporkslede/Boccara moeten die positie gaan invullen komend seizoen.

Anita weg = bye bye titel..
HR
Komt goed ouwe ;-)
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Reg.: 9 september 2002

Wel frappant dat al mijn favoriete spelers van de laatste twee jaar (Suarez, Vertonghen, Anita) allemaal naar de Premier League vertrekken.

Erger vind ik nog dat ze niet voor de echte top vertrekken, maar naar subtoppers als Liverpool en Tottenham en Anita zelfs voor een middenmoter (Newcastle).

[Dit bericht is veranderd door Mijn Mokums Paradijs (op 11 augustus 2012 09:53:09).]
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 24 november 2003

blackmoon_ams schreef:

(...)

Komt goed ouwe ;-)
HR
Ja, maar ik weet wat jij verstaat onder "het komt goed". En dat is niet mijn visie op dat het goed komt :\(
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Suavimani schreef:

(...)

Ja, maar ik weet wat jij verstaat onder "het komt goed". En dat is niet mijn visie op dat het goed komt :\(
HR
Spreek je vanavond wel weer.. met beter nieuws.. voorlopig komt alles nog uit
HR
HR

Suavimani
Icoon

tkriek schreef:

(...)

Dat vind ik zo'n onzin.

Als we een LCV (Viergever) halen en Assaidi dadelijk bij ons speelt en Anita gewoon vervangen wordt door een goede speler (Maher bijv.) dan is Ajax gewoon titelkandidaat hor. Die LCV gaat er komen en Assaidi ook, dat staat los van de verkoop van Anita.

Snap al die paniek niet. Anita is een goede voetballer, maar we moeten niet gaan doen alsof alleen Anita ons kampioen maakt.
HR
Er kom geen vervanger, dat zei ik net al. En al helemaal niet Maher. Die zal nooit bij Ajax spelen, is reeds een gepasseerd station.

Maar goed, ik zie dat je het belang van Anita nog al onderschat, en je bent niet de enige. Zal me ook niet verbazen als hij juist om dat gebrek aan waardering wil gaan vertrekken. Samen met Vertonghen is hij DE reden waarom Ajax kampioen werd. Steeds als Anita CVM ging spelen en Vertonghen daardoor kon inschuiven, ging het lopen bij Ajax en maakten we de achterstand nog goed.

Ga maar alvast wennen aan Blind op CVM, zo gauw die LCV is aangetrokken.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2005

Le Berry schreef:

Als zo'n jongen niet wil bijtekenen, Newcastle richting de 10 milj gaat en Anita perse weg wil, dan kun je niet anders.

Vind Anita een prima speler. Echt een goeie. Maar hij heeft daar niets te zoeken. Zoals gezegd rendeert hij alleen bij een club waar echt op positiespel wordt gespeelt. Geen ballen naar voren en er achteraan rennen. Domme carriere move

Anita is zo ongeveer heilig op dit forum maar mocht je iemand als Maher kunnen halen voor dat geld, dan ga je er naar mijn mening echt ruimschoots op vooruit.
HR
Daar heb je dan wel weer gelijk in dat je er met Maher voetballend op vooruit gaat. Maar ik zie Maher niet zo maar komen...
HR
HR

Suavimani
Icoon

blackmoon_ams schreef:

(...)

Spreek je vanavond wel weer.. met beter nieuws.. voorlopig komt alles nog uit
HR
Ik mag het hopen blackmoon, want voorlopig zie ik het even heel somber in. Maar hoop oprecht dat je vanavond goed nieuws hebt dan :)
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Vak: 428
Reg.: 27 augustus 2006

Suavimani schreef:

(...)

Er kom geen vervanger, dat zei ik net al. En al helemaal niet Maher. Die zal nooit bij Ajax spelen, is reeds een gepasseerd station.

Maar goed, ik zie dat je het belang van Anita nog al onderschat, en je bent niet de enige. Zal me ook niet verbazen als hij juist om dat gebrek aan waardering wil gaan vertrekken. Samen met Vertonghen is hij DE reden waarom Ajax kampioen werd. Steeds als Anita CVM ging spelen en Vertonghen daardoor kon inschuiven, ging het lopen bij Ajax en maakten we de achterstand nog goed.

Ga maar alvast wennen aan Blind op CVM, zo gauw die LCV is aangetrokken.
HR
Jij kan wel zeggen dat er geen vervanger komt, maar daar geloof ik dus niet in.

Daarnaast zie ik wel degelijk dat Anita erg belangrijk is, maar als hij weg wilt na anderhalf goed seizoen mag van mij direct wegwezen. Anita is een goede voetballer maar niet groter dan Ajax, zoals geen een speler dat is.

Anita is heus wel te vervangen hor, maak je niet druk. Een Maher bijv. kan hem moeiteloos opvolgen dus vanwaar de stress.
HR
HR

JeroenE Gele kaart: waarschuwing
Idool

Reg.: 17 september 2007

Komt er ook geen middenvelder bij als Anita en Janssen samen vertrekken?? Dat zou echt een drama zijn zeg.

Ik vind het zeer vreemd allemaal. 2x kampioen, 3x CL en we moeten bezuinigen en iedereen loopt weg. We houden niks over. Het lijkt wel of we Feyenoord zijn van een aantal jaren terug. Ik ben heel benieuwd naar de jaarcijfers.
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Snap niet wat een Anita bij Newcastle te zoeken heeft. Maar ben er ook wel klaar mee. Hij is altijd enorm gesteund op dit forum, zeker ook toen hij bankte. Iedereen eist een basisplaat voor hem, hij krijgt een goed aanbod om bij te tekenen - zij het aan de late kant - en dan kiest hij voor een Engelse subtopper/middenmoter, wat zelden tot nooit goed uitpakt voor aankomende/neo internationals.

Haal Maher maar.
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

tkriek schreef:

(...)

Jij kan wel zeggen dat er geen vervanger komt, maar daar geloof ik dus niet in.

Daarnaast zie ik wel degelijk dat Anita erg belangrijk is, maar als hij weg wilt na anderhalf goed seizoen mag van mij direct wegwezen. Anita is een goede voetballer maar niet groter dan Ajax, zoals geen een speler dat is.

Anita is heus wel te vervangen hor, maak je niet druk. Een Maher bijv. kan hem moeiteloos opvolgen dus vanwaar de stress.
HR
Er komt niemand voor Anita .. da's zeker - wel een LCV .. .
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Vak: 428
Reg.: 27 augustus 2006

blackmoon_ams schreef:

(...)

HR
We zullen zien, jij zal ongetwijfeld je info hebben, maar ik weiger dat te geloven.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

blackmoon_ams schreef:

(...)

HR
Dan is het seizoen volslagen verloren
HRHR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

blackmoon_ams schreef:

(...)

HR
Toch niet Rajkovic, he?
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

spelbos schreef:

(...)

Toch niet Rajkovic, he?
HR
Nee
HR
HR

Suavimani
Icoon

blackmoon_ams schreef:

(...)

HR
Ja dat probeer ik ze hier aan het verstand te brengen, maar iedereen blijft maar zaniken over Maher, terwijl die NOOIT gaat komen. Zowel financieel niet haalbaar (transfersom Vertonghen en Anita krijgen we in termijnen) als niet passend in het beleid (er worden geen miljoenen - lees meer dan 5 - meer betaald voor externe spelers.

Ajax probeert gezond te worden. Dat betekend dat men het EV wil opvoeren en dat men probeert te jaarlijkse afschrijfpost op transfers drastisch te verkleinen. De komst van Schone, Boccara en Sana past in dat plaatje. Ook de LCV zal geen grote transfersom kosten, want na de komst van Assaidi is het transferbudget voor dit seizoen aardig op.

Ajax wil break even draaien, ook zonder CL inkomsten. En dan zijn dit gewoon de consequenties van het nieuwe beleid.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Man man man, meneer gaat weer het insidertje spelen. Je zit weer helemaal in je rol he. Walgelijk die vooringenomenheid. Nu weer lekker 'vaag' doen. Ga toch lekker andere mensen voor de gek houden
HR
HR

spelbos
Legende

blackmoon_ams schreef:

(...)

Nee
HR
Mooi, maar als er geen vervanger komt voor Anita, gaat hij dan wel weg?
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Suavimani schreef:

(...)

Ja dat probeer ik ze hier aan het verstand te brengen, maar iedereen blijft maar zaniken over Maher, terwijl die NOOIT gaat komen. Zowel financieel niet haalbaar (transfersom Vertonghen en Anita krijgen we in termijnen) als niet passend in het beleid (er worden geen miljoenen - lees meer dan 5 - meer betaald voor externe spelers.

Ajax probeert gezond te worden. Dat betekend dat men het EV wil opvoeren en dat men probeert te jaarlijkse afschrijfpost op transfers drastisch te verkleinen. De komst van Schone, Boccara en Sana past in dat plaatje. Ook de LCV zal geen grote transfersom kosten, want na de komst van Assaidi is het transferbudget voor dit seizoen aardig op.

Ajax wil break even draaien, ook zonder CL inkomsten. En dan zijn dit gewoon de consequenties van het nieuwe beleid.
HR
Ajax is al financieel gezond en met de gigantische verlaging van de salarislasten draait men nagenoeg break even (zonder CL en transferinkomsten). Ajax hoeft het EV niet op te voeren, want dat is nog steeds gigantisch.

Je snijdt je zelf hier alleen maar mee in de vingers, zonder vervanger van Anita, is het echt schier onmogelijk een succesvol seizoen te draaien. De rekensom is dan simpel te maken; volgend jaar geen CL. Is dat financieel gezond?
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Morgen beginnen met een middenveld van Schöne, De Jong en Serero dan maar. Als Anita zo nodig weg wil vind ik dat we nu meteen zonder hem moeten beginnen.

Ik ben er een beetje klaar mee dat spelers maar weg willen ondanks dat ze een meerjarig contract hebben. Flikker op zeg. Mijn respect voor Anita is ineens helemaal weg.
HR
HR

reuser in oranje
Basisspeler

Uit: amsterdam
Vak: 118
Reg.: 11 mei 2000

Nog niet zo lang geleden werd clubs en spelers gewoon te verstaan gegeven dat bij aanvang van de competitie spelers niet meer te koop waren, of voor een krankzinnig bedrag. Ajax moet Anita gewoon aan zijn contract houden, anders is het een verloren voorbereiding geweest en zal het een heel moeilijk seizoen worden.
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Volslagen idiote reacties hier. Ik kan me voorstellen dat Anita weg wil. Hem eerst 2 seizoenen lang misbruiken op diverse posities. Doet hij het goed op zijn eigen positie, wordt Theo Janssen daarvoor gehaald. Vervolgens geeft hi in Mei aan open te staan voor contractverlenging. Wat doet Ajax vervolgens? Helemaal niks. Ze blijven wachten en wachten, totdat Anita met een gebrek aan waardering blijft zitten. Immers: De onderhandelingen met heel veel andere spelers waren al gestart en Anita moest maar wachten.

Logisch, als er zo met je om wordt gegaan zou ik ook denken: Laat maar zitten jongens, ik teken dan wel in het buitenland voor het dubbele salaris.
HR
HR

spelbos
Legende

RogerGarcia schreef:

Volslagen idiote reacties hier. Ik kan me voorstellen dat Anita weg wil. Hem eerst 2 seizoenen lang misbruiken op diverse posities. Doet hij het goed op zijn eigen positie, wordt Theo Janssen daarvoor gehaald. Vervolgens geeft hi in Mei aan open te staan voor contractverlenging. Wat doet Ajax vervolgens? Helemaal niks. Ze blijven wachten en wachten, totdat Anita met een gebrek aan waardering blijft zitten. Immers: De onderhandelingen met heel veel andere spelers waren al gestart en Anita moest maar wachten.

Logisch, als er zo met je om wordt gegaan zou ik ook denken: Laat maar zitten jongens, ik teken dan wel in het buitenland voor het dubbele salaris.HR
Waarom riep hij dan dat hij ook open stond voor contractverlenging?

[Dit bericht is veranderd door spelbos (op 11 augustus 2012 10:23:32).]
HR
HR

Vaart erin
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

Als je bijna geen spelers koopt en je wil kwalitatief vooruit, dan kan je toch ook geen belangrijke schakels verkopen? Voor mijn part houden ze Anita nog twee jaar aan zijn contract, levert je veel meer op dan 15 miljoen.
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Le Berry schreef:

Man man man, meneer gaat weer het insidertje spelen. Je zit weer helemaal in je rol he. Walgelijk die vooringenomenheid. Nu weer lekker 'vaag' doen. Ga toch lekker andere mensen voor de gek houden
HR
ieder zijn eigen mening - maar ik laat nu de Mods of bijvoorbeeld een Suavimani wel het woord doen .. dit was namelijk al een paar dagen bekend bij hun, zo ook Theo J, en straks ook Greg - maar goed ieder zijn eigen mening....
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 93,3% dat Ajax wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.