Ajax Netwerk
donderdag 2 oktober 2014 - 14:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 80 »

HR

Kenneth Vermeer
Jeugdspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 126
Droomaankoop: -
Reg.: 14 mei 2003

Die is weg. Ajax raakt de 2 belangrijkste spelers kwijt en houdt middelmaat als de Jong en Blind over. 2 spelers ook die kiezen voor middelmatige clubs, in plaats van het spelen van CL met een ingespeeld team. Slechte ontwikkeling.

Zijn vervanger? Geen idee. Verwacht niet dat AZ Maher voor 8 miljoen zal laten gaan. Henriksen van Rosenborg vind ik een interessante speler, maar meer voor de rechtshalfpositie.
HR
HR

KMRC
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 9 juli 2008

Als hij gaat zal Boccara er gelijk moeten staan.
HR
HR

mas1977
Talent

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 april 2012

Snap de mensen die Anita willen verkopen echt niet. In dit Ajax is hij onmisbaar.
HR
HR

KMRC
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 9 juli 2008

"de mensen" ?

Denk dat het duidelijk is dat spelers tegenwoordig de macht hebben.
Ik zou Anita niet nu verkopen, maar je weet wat er speelt. Als Newcastle in een keer het bedrag ophoest, dan zal hij weg zijn voor 9,5 miljoen ofzo.
En anders wel in de winterstop.

Die jongens weten tegenwoordig ook wel dat je alleen kan bijleren in het buitenland en daarnaast kan je daar zelfs bij een middenmoot in Engeland makkelijk het dubbele verdienen.

Maar wat kan er gebeuren als Anita echt wegwil en de Boer dat weigert? Werkt dat door in de selectie? Gaat dat ten koste van Vurnon's spel?

quote:HR
mas1977 schreef:

Snap de mensen die Anita willen verkopen echt niet. In dit Ajax is hij onmisbaar.
HR
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

KMRC schreef:

Denk dat het duidelijk is dat spelers tegenwoordig de macht hebben.

Maar wat kan er gebeuren als Anita echt wegwil en de Boer dat weigert? Werkt dat door in de selectie? Gaat dat ten koste van Vurnon's spel?
(...)
HR
Oh kom op zeg. Anita is niet het soort speler die bij de pakken neer zou zitten. Ajax faalt gewoon als ze zo'n belangrijke speler met een twee-jarig contract laten gaan. 20 miljoen en geen cent minder. Als je hem voor 10 miljoen laat gaan dan ben je niet goed schik. Ik geloof namelijk helemaal niet dat ze voor dat bedrag een betere speler kunnen aantrekken.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Anita naar newcastle. Wat een doodzonde. Als hij nog een paar jaar blijft kan hij naar een topclub. Valt me tegen van hem, ik dacht dat hij een slimme speler was.
HR
HR

J2L
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Bas Dost
Reg.: 22 oktober 2006

Ik ben tegen verkopen ... maar als ze besluiten te verkopen. Haal dan in ieder geval eerst een passende vervanger.

Weet overigens niet welke verdedigende middenvelder een geschikte opvolger zou zijn. En ik heb het idee dat het technisch hart ook geen flauw idee heeft.

(Zal Overmars Demy de Zeeuw terughalen??? schiet me nu te binnen)
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Dit valt me echt vies tegen van hem als het waar is. Had niet verwacht dat hij na 1 sterk seizoen ons al zou gaan verlaten, en dan ook nog voor een club als Newcastle...
HR
HR

synzo
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 21 juli 2011

Door verkoop trek je de angel uit het team....weg ben je! Financieel wordt het een topjaar! Gefeliciteerd! Sportief een drama zo...je moet nog hopen dat je straks EuropaLeague redt! Moet je nagaan wat dat kost. Geen tussenjaar???? Ik dacht het van wel!
HR
HR

AFC19
Vedette

Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

Ik snap Anita echt niet. Wilt hij voor zo'n vreselijke ploeg als NUFC spelen. Doen nooit mee om de prijzen en in die stad regent het meestal! Had niet gedacht dat Anita zo voor het geld zal gaan. Ajax moet alleen akkoord gaan met een bod van rond de 12 miljoen en geen cent minder. Op die manier kan je Maher ervoor in de plaats halen.
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

sanderhag123 schreef:

10 miljoen is alleen het overwegen waard omdat Anita tot 2014 vastligt, langer en we hadden deze discussie niet gehad. Enfin, voer voor kenners dit! De selectie van Van Gaan geeft toch wel een indicatie van welke kant hij uit wil. Jonge verdedigers waaronder Indi die opbouwend zeker minder is dan bijv. Gouweleeuw en Viergever, maar fysiek en verdedigend erg sterk is. Strootman wel, Anita en Clasie niet. Toch voor de grotere speler dus (lichamelijk dan) die grote afstanden kan overbruggen en een lange pass heeft itt een meester in het korte spel. Opmerkelijk als je naar de voorgaande jaren van Van Gaal kijkt
HR
Anita wil zelf ook naar Newcastle als ik de voorpagina van deze site en de Telegraaf mag geloven.
Hij zal daar ongetwijfeld meer kunnen gaan verdienen dan bij Ajax. Hij wil dus weg voor de poen.
Van welke bekende Ajacied is de uitspraak dat als je voor de poen wil spelen je niet bij Ajax moet zijn?
Juist! Johan Cruijff.

Dus Anita: Bedankt en tot ziens.
HR
HR

jayengio
Talent

Vak: 129
Reg.: 16 december 2011

doen alsof je vasthoud aan 15 mil en dan akkooord gaan met 12 mil.
Ik vind anita heel belangerijk maar soms moet je spelers gewoon laten gaan op hun top.kijk naar v/d wiel.je hebt geen glazenbol die je de toekomst voorspelt anders hadden we Greg wel voor 12 a 18 mil verkocht aan Bayern.En de herhaling daarvan zit er nu ook weer in.als t minder gaat met Ajax duz ook met Anita`s spel krijg je nooit meer een goed bod.proberen 12 eruit te halen
Ik wil het liever ook niet maar we moeten onze verwachtingen een beetje bijstellen.en dan hoeft t nog niet tegen te vallen. betaal ik niet voor.ik wil Ik heb zelf ook een seizoenskaart .hoor de mensen al denken.maar je moet realistisch blijven .kijk naar Feyenoord afgelopen jaar.die hadden op papier ook geen gote namen maar door teamspirit zijn ze toch heel ver gekomen.
Ik zit op 2 gedachten ALS Anita weggaat dan kun je beter een grote schoonmaak houden.Janssen,greg,Eriksen,Micky,Lorenzo n misschien nog wel paar verkopen en een nieuw team smede.
Aan de andere kant kan dat niet als je kijkt naar de CL.Je moet eigenlijk wel een team met anita en Eriksen hebben.ookal lukt t dan nog niet.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Strik erom heen en wegdoen, de man wil perse weg, weet niet of je dit geld ooit weer voor hem zal krijgen.
Hij heeft het prima gedaan en daarom wil Newcastle hem, maar ook hij laat zich door het geld leiden.
Zijn spel is minder geworden sinds hij in de belangstelling staat van Newcaslte.
HRHR
HR

Saviola
Basisspeler

Vak: -
Reg.: 29 december 2004

Wat heeft Anita nou te zoeken op dat voetbalkerkhof? Okay, het is de premier league, maar deze jongen moet zich zeker nog 1 rondje CL als CVM in de basis spelen en dan staan er betere opties voor de deur.
Ajax moet hem onder geen beding laten gaan.
HR
HR

AFC19
Vedette

Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

Het grote verschil met vd Wiel is dat we geen directe vervanger hebben voor Anita. Tevens heeft hij nog een 2 jaar contract. Laten wij maar niet meewerken. Hij kan volgend jaar alsnog worden verkocht. Voor een bedrag onder de 10 miljoen zou ik teleurgesteld zijn. Vanaf 10 miljoen en de directe aankoop van Maher ben ik neutraal gestemd!
HR
HR

England Loyals
Vedette

Vak: 125
Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

Anita had mijn inziens al lang tot de best betaalde spelers van de selectie moeten behoren...nu lijken we te laat te zijn..

Valt me hooguit wel tegen van deze klasbak dat hij z'n talenten gaat vergooien in Noord Engeland. Fantastische aanhang maar zal altijd een club blijven waar de ambitie oneindig veel groter is de werkelijkheid. Jammer..nog 1 jaar uitblinken bij Ajax en de echte top had aan zn voeten gelegen... Mocht Vurnon inderdaad echt weg willen gelijk handelen,verkopen en de opvolger binnen 2 dagen presenteren..

Doodzonde voor Ajax...doodzonde voor Anita zelf!
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Newcastle is geen goede keuze voor een voetballer als Anita. Italië zou dat ook zijn geweest. Valt me dus een beetje tegen van hem.

In ieder geval een serieuze aderlating voor Ajax. Zonder Vertonghen en Anita valt de opbouw van achteruit volledig weg en dat is toch de basis van het voetbal dat Ajax wilt spelen. Heel slecht nieuws dus.
Ajax zal eerst maar eens moeten hengelen naar Maher vooraleer Anita te laten gaan. Die kan van achteruit opbouwen en De Jong zie ik ook nog wel vanuit die positie spelen. Maar Anita was op die positie absoluut top.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Als het klopt dat Anita zelf zo graag weg wilt mag hij van mij direct oprotten. 1 goed seizoen en gelijk weg willen terwijl je nog 2 jaar vastligt en een flinke verhoging kan krijgen bij Ajax.

Overigens speelt Anita veel minder dan toen er geen interesse was en Vertonghen ook nog bij Ajax speelde.

Als Anita zo graag weg wilt, voor 10 miljoen ADIOS en halen we Maher ofzo op.

Want het enige waar ik bang voor ben is dat de Boer Janssen dan weer VM zet en dan kom ik even niet meer langs.
HR
HR

Bassie23
Ballenjongen

Reg.: 7 februari 2010

Hmm als het echt waar is dat Anita weg wil, laten gaan die gast en dan hoop ik oprecht dat hij keihard faalt daar en nooit meer wat wordt, net als al die jonge Ajax spelers die denken te maken na 1-2 jaartjes goed spelen.

Als Anita blijft en heeft nog een geweldig seizoen zullen clubs als AC Milan voor hem in de rij staan, maar nee Geld is oh zo belangrijk he!

:\(

Laat dit Aub een telegraaf troll bericht zijn! :P
HR
HR

Mark10
Basisspeler

Vak: 115
Reg.: 22 juli 2008

10miljoen + bonussen = strik omheen en weg.
Alleen niet zo achterlijk als bij Jan, in een keer volledige bedrag overmaken, anders geen deal!
HR
HR

BoudStyle
Idool

Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003

Newcastle :D :I :\(

Om te janken gewoon dat je als Ajax speler naar die verrotte club wil.
Is net zo'n rot club als Feyenoord of Den Haag maar dan de Engelse variant.
Je hebt daar als type Anita werkelijk waar niks te zoeken.

[Dit bericht is veranderd door BoudStyle (op 11 augustus 2012 09:30:04).]
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

De voorgestelde 8 miljoen is natuurlijk peanuts, dat zal nog wel omhoog gaan naar 10-12 miljoen. Maar dat hij weg gaat lijkt een zekerheid, als ik mag geloven wat er donderdag in de AN Chat is gezegd.

Overigens werd in diezelfde chat gezegd dat er niemand voor terug wordt gehaald. Blind/Sporkslede/Boccara moeten die positie gaan invullen komend seizoen.

Anita weg = bye bye titel..

[Dit bericht is veranderd door Suavimani (op 11 augustus 2012 09:36:57).]
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Suavimani schreef:

De voorgestelde 8 miljoen is natuurlijk peanuts, dat zal nog wel omhoog gaan naar 10-12 miljoen. Maar dat hij weg gaat lijkt een zekerheid, als ik mag geloven wat er donderdag in de AN Chat is gezegd.

Overigens werd in diezelfde chat gezegd dat er niemand voor terug wordt gehaald. Blind/Sporkslede/Boccara moeten die positie gaan invullen komend seizoen.

HR
Dat vind ik zo'n onzin.

Als we een LCV (Viergever) halen en Assaidi dadelijk bij ons speelt en Anita gewoon vervangen wordt door een goede speler (Maher bijv.) dan is Ajax gewoon titelkandidaat hor. Die LCV gaat er komen en Assaidi ook, dat staat los van de verkoop van Anita.

Snap al die paniek niet. Anita is een goede voetballer, maar we moeten niet gaan doen alsof alleen Anita ons kampioen maakt.
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Suavimani schreef:

HR
Anita wil zelf weg!

En het credo van Cruijff en het Technisch Hart is: "Je moet graag bij Ajax willen spelen, en anders maar niet."

Dus: Verkopen nu het nog kan.

Immers, Gregory van der Wiel kon 2 jaar gelende voor (maximaal) 18 miljoen naar Bayern München en afgelopen winterstop nog voor ongeveer 9 miljoen naar Valencia.
Nu raak je hem aan de straatstenen nog niet kwijt.

--------------------Vermeer-----------------------------
Van Rhijn-----Alderweireld-----Denswil------Dijks-------
-------De Jong--------Boccara---------Eriksen-----------
----Sana--------Sightorsson-----------Assaidi/Boerrigter

En we zijn weer titelkandidaat nr. 1.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Vak: -
Reg.: 3 januari 2009

Als zo'n jongen niet wil bijtekenen, Newcastle richting de 10 milj gaat en Anita perse weg wil, dan kun je niet anders.

Vind Anita een prima speler. Echt een goeie. Maar hij heeft daar niets te zoeken. Zoals gezegd rendeert hij alleen bij een club waar echt op positiespel wordt gespeelt. Geen ballen naar voren en er achteraan rennen. Domme carriere move

Anita is zo ongeveer heilig op dit forum maar mocht je iemand als Maher kunnen halen voor dat geld, dan ga je er naar mijn mening echt ruimschoots op vooruit.

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 11 augustus 2012 09:50:20).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 54,5% dat Heracles Almelo wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!