Ajax Netwerk
donderdag 24 juli 2014 - 15:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 80 »

HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Droomaankoop: -
Reg.: 7 juni 2005

Hard to get spelen 15 miljoen eisen met Bankgaranties en direct betalen , dan Maher betalen voor 10 miljoen ..
HR
HR

andrerooimans
Ballenjongen

Uit: Terneuzen
Vak: 402
Reg.: 3 september 2003

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig bij AJAX? Is dit onderdeel van een ingenieus masterplan en wordt het elftal straks spectaculair versterkt of worden de supporters compleet te kakken gezet en gaan we de competitie,beker en CL in met een jeugdteam. Vrees het laatste.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 september 2006

Transferdagboek 09/08: Anita, Diarra en Reo-Coker

Allereerst een opvallend bericht uit Corriere dello Sport, dat meldt dat Vurnon Anita op weg is naar AC Milan. De middenvelder van Ajax werd deze zomer al in verband gebracht met een transfer naar Newcastle United, maar sinds Mino Raiola zijn zaakwaarnemer is neemt de interesse uit Italië toe. En dan vooral uit Milaan, waar hij eerder Mark van Bommel (inmiddels PSV) en Zlatan Ibrahimovic (Paris Saint-Germain) onderbracht.

Eens denken... Negen miljoen in drie jaarlijkse termijnen? Moet er bijna van lachen. Nou ja... :denk
HR
HR

nautilus
International

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 31 januari 2010

Einde oefening voor Ajax dit seizoen als dit waar is. Dit vang je met geen mogelijkheid op met een externe speler. Het kapitaal zou toch op het veld staan? Ik zou zelfs een bod van 15 miljoen niet accepteren. Is dat de prijs voor een verloren seizoen?
HR
HR

AFC19
Vedette

Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

quote:HR
andrerooimans schreef:

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig bij AJAX? Is dit onderdeel van een ingenieus masterplan en wordt het elftal straks spectaculair versterkt of worden de supporters compleet te kakken gezet en gaan we de competitie,beker en CL in met een jeugdteam. Vrees het laatste.
HR
Met beleid uit te voeren. Apart hè! Geloof niets van dit bericht. En als er iets van waarheid aan zit, dan is het dat Raiola hem aanbied bij AC Milaan. Dat betekend niet dat Ajax akkoord gaat met een vertrek. Die laten ze alleen voor de absolute hoofdprijs gaan, zodat ze er een topper voor terughalen kunnen.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Als dat waar is, zal dit wel een tussenjaar worden. Dat kan haast niet anders.
De verdediging is erg groen.
Anita zal gemist worden op het middenveld. Er blijft weinig tijd in de voorbereiding over om de vervanger in te passen.
En we weten nog niet wie de vaste aanvallers van het seizoen worden.
HR
HR

j0rdiii
Internationale topspeler

Reg.: 14 januari 2012

AC Milan legt voor geen enkele speler veel geld neer, ik kan mij niet voorstellen dat ze nu ineens 15 miljoen betalen voor Anita.
HR
HR

el butre
Ballenjongen

Uit: woerden
Reg.: 10 augustus 2012

dit gaat nooit gebeuren, tenminste als ajax serieus wil meedoen in de CL
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

j0rdiii schreef:

AC Milan legt voor geen enkele speler veel geld neer, ik kan mij niet voorstellen dat ze nu ineens 15 miljoen betalen voor Anita.
HR
Dat wordt dus 9 miljoen en wat uitgestelde premies.

Echt zo'n typische Ajaxconstructie.
HR
HR

el butre
Ballenjongen

Uit: woerden
Reg.: 10 augustus 2012

ik heb voetbalzone nog nooit kunne betrappen op een primeur, dus snap deze paniek niet. Of heeft er hier iemand bevestiging van een serieuze bron ;)
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Dat het in het transferdagboek van VI staat, betekent gewoon dat het alleen gebaseerd is op de connecties van Raiola in de Serie A en dat Anita nu bij hem is aangesloten. Maak me daar nog geen zorgen over. Wel dat Raiola weer lekker diep in Ajax zit zo.
HR
HR

nogzonidioot
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Massimo schreef:

Met zijn 2 jarige contract is Ajax als hij niet wilt verlengen bij een bod richting de 10 miljoen wel bijna verplicht om hem te verkopen. Echter is Ajax volgens mij veel te laat wakker geworden. Een paar jaar geleden was hij op de VM positie al weergaloos tegen Jong Spanje. Voetbalclubs willen nog wel eens uiterkeerde zuinigheid zo lang mogelijk wachten met het opwaarderen van een contract.
HR
Volgens mij heb ik die wedstrijd ook gezien, dat was in het Sparta-stadion, Anita was toen echt geweldig, maar Fer en Bruma waren de zogenoemde 'toppers' volgens de commentator. Die wedstrijd heeft me op meerdere manieren de ogen geopend, ik zag toen pas dat Fer eigenlijk maar een matige speler was die puur voetballend niet heel goed is, en dat Anita een kleine geweldenaar is die zuinig is op de bal. Van die commentator heb ik trouwens nog geleerd dat als iemand een bal de tribune in schiet, je dan kunt ziet dat diegene een topverdediger is.

Ik vrees trouwens dat ik me achter DarkChild moet scharen, stel dat Anita weg gaat, is het verre van zeker dat ze er een type Maher voor terug willen. AC Milan als bestemming geloof ik dan weer niet, die halen overal afdankertjes voor bijna niks, dat doen ze echt niet om 10 miljoen voor Anita over te houden.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Als nu ook nog Anita weggaat en we kopen niets terug dan wordt het definitief een overgangsjaar.
HRHR
HR

cosmos666
Lid 2de elftal

Reg.: 30 november 2009

Nou ja overgangsjaar, volgend jaar hebben we dezelfde discussies, want dan worden Eriksen, Alderweireld en De Jong weggehaald. Zijn we weer aan het klooien tot 1 voor 12.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

nogzonidioot schreef:

(...)

Volgens mij heb ik die wedstrijd ook gezien, dat was in het Sparta-stadion, Anita was toen echt geweldig, maar Fer en Bruma waren de zogenoemde 'toppers' volgens de commentator. Die wedstrijd heeft me op meerdere manieren de ogen geopend, ik zag toen pas dat Fer eigenlijk maar een matige speler was die puur voetballend niet heel goed is, en dat Anita een kleine geweldenaar is die zuinig is op de bal. Van die commentator heb ik trouwens nog geleerd dat als iemand een bal de tribune in schiet, je dan kunt ziet dat diegene een topverdediger is.

Ik vrees trouwens dat ik me achter DarkChild moet scharen, stel dat Anita weg gaat, is het verre van zeker dat ze er een type Maher voor terug willen. AC Milan als bestemming geloof ik dan weer niet, die halen overal afdankertjes voor bijna niks, dat doen ze echt niet om 10 miljoen voor Anita over te houden.
HR
Wie gaven het commentaar? Henk Spaan met Hugo Borst? ;)
HR
HR

sanderhag123
Vedette

Reg.: 20 januari 2011

Ik heb persoonlijk het idee dat Anita een beetje overschat word vanwege get gebrek aan kwaliteit van het alternatief. Anita heeft ontzettend veel waarde gehad voor Ajax maar wel in combinatie met de rest van het team, hij liet de rest beter spelen maar was zelf niet de man van de goals of de assists. Als Eriksen op staat, Assaidi het bij Ajax laat zien of Sana een schot in de roos blijkt denk ik dat je er voorin dermate op vooruit gaat dat je resultaten er niet minder op hoeven te worden.

Vooropgesteld zou ik het doodzonde vinden als Anita vertrekt, maar dan nog schrijf ik Ajax niet af voor de titel. Anita op VM bleek ook perfect te werken nadat hij er als back toch niet bijzonder veel van bakte, een andere speler die zijn positie overneemt kan wdb misschien ook verassen. Ik houd vertrouwen!
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

David89 schreef:

Dat het in het transferdagboek van VI staat, betekent gewoon dat het alleen gebaseerd is op de connecties van Raiola in de Serie A en dat Anita nu bij hem is aangesloten. Maak me daar nog geen zorgen over. Wel dat Raiola weer lekker diep in Ajax zit zo.
HR
Anita naar Raiola. Anita revelatie vorig seizoen. AC Milan verkoopt halve selectie. Raiola eet Pizza's. Pizza's komen uit Italie. Dus Anita naar AC Milan. Logisch toch.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

sanderhag123 schreef:

Ik heb persoonlijk het idee dat Anita een beetje overschat word vanwege get gebrek aan kwaliteit van het alternatief. Anita heeft ontzettend veel waarde gehad voor Ajax maar wel in combinatie met de rest van het team, hij liet de rest beter spelen maar was zelf niet de man van de goals of de assists. Als Eriksen op staat, Assaidi het bij Ajax laat zien of Sana een schot in de roos blijkt denk ik dat je er voorin dermate op vooruit gaat dat je resultaten er niet minder op hoeven te worden.

Vooropgesteld zou ik het doodzonde vinden als Anita vertrekt, maar dan nog schrijf ik Ajax niet af voor de titel. Anita op VM bleek ook perfect te werken nadat hij er als back toch niet bijzonder veel van bakte, een andere speler die zijn positie overneemt kan wdb misschien ook verassen. Ik houd vertrouwen!
HR
Goed om te zien dat er nog steeds mensen zijn die deze link leggen :D

Waar is "het komt allemaal wel goed" Q trouwens gebleven in deze topic?

Binnen Ajax zijn er geen spelers die zijn positie kunnen overnemen; Enoh is allang van bekend dat hij het niet kan en Boccara komt er net bij. Anita moet dus echt blijven dit jaar en het liefst nog vele jaren!
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

ALS Eriksen opstaat, ALS Assaidi het laat zien, ALS Sana een schot in de roos blijkt te zijn. Te veel verbrande turf.

Van Anita weet je wat je in huis hebt. Een slimme, tactische, fitte voetballer die prima uit de voeten kan op het middenveld en altijd naar voren voetbalt. Door zijn voetbalintelligentie en goede loopacties hoeft hij ook niet als een idioot overtredingen te maken (Enoh). Hij heeft vorig seizoen in 33 wedstrijden twee keer geel gepakt. Dat is opmerkelijk weinig voor iemand op zijn positie.

Op zijn positie hoeft hij ook geen assists of goals te maken, hij moet zorgen voor de balans en de opbouw. De goals en assists mogen komen van de aanvallers en aanvallende middenvelders.

Hij wordt dus niet overschat, eerder onderschat. Hij past perfect op dit middenveld en in dit systeem.
HR
HR

Jan410
International

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

Als ze Anita verkopen gooi ik mijn seizoenskaart uit het raam. Daarna ren ik naar buiten en pak ik hem weer op, maar toch. Ik begin met alle transferontwikkelingen steeds minder zin in het komende seizoen te krijgen.
HR
HR

Santos
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 februari 2012

Hij is pas een half seizoen (!) aan het uitblinken op deze positie en had een groot aandeel in het kampioenschap. Er is geen enkele aanleiding om hem te verkopen en ze willen hem niet kwijt. Mocht Ajax hem laten vertrekken zou dit echt een schande zijn en een negatief signaal richting de supporters.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Jan410 schreef:

Als ze Anita verkopen gooi ik mijn seizoenskaart uit het raam. Daarna ren ik naar buiten en pak ik hem weer op, maar toch. Ik begin met alle transferontwikkelingen steeds minder zin in het komende seizoen te krijgen.
HR
Ik geloof je niet. Als dat gebeurt wil ik vanaf de stoep een foto maken als bewijs voor het forum. ;B
HR
HR

Amsterdam-Oost
Icoon

Reg.: 3 mei 2000

Suavimani schreef:

Schijnt al zo goed als zeker te zijn :\(
HR
Zou je hier nog even op kunnen reageren? Je kan wel wat roepen, maar laat dan ook even weten waar je het vandaan hebt. Ik geloof er namelijk weinig van.
HR
HR

piero
Lid 2de elftal

Uit: Goes
Reg.: 26 augustus 2009

Geen paniek!!

Ajax is pas een maand bezig om de visie van Johan Cruijff echt uit te gaan voeren. Een maand!!! Ik ben ook voor snelheid, maar ik heb liever dat ze wat langer wachten, dan dat ze paniekaankopen gaan doen waar niemand wat aan heeft. We moeten er rekening mee houden dat er het begin van de competitie punten verloren kunnen worden. Maar dat is vorig jaar en twee jaar geleden ook gebeurd. Er zit niks anders op om Overmars, het TH en de RvC de tijd te geven om het beleid op een goede manier uit te kunnen voeren. En dat beleid is gericht op de lange termijn. Het is doodzonde dat hier jaren te laat mee is begonnen. Maar aan de andere kant, het is nog geen 31 augustus. Verre van zelfs, en ook Europees moet de markt nog los komen.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

piero schreef:

Geen paniek!!

Ajax is pas een maand bezig om de visie van Johan Cruijff echt uit te gaan voeren. Een maand!!! Ik ben ook voor snelheid, maar ik heb liever dat ze wat langer wachten, dan dat ze paniekaankopen gaan doen waar niemand wat aan heeft. We moeten er rekening mee houden dat er het begin van de competitie punten verloren kunnen worden. Maar dat is vorig jaar en twee jaar geleden ook gebeurd. Er zit niks anders op om Overmars, het TH en de RvC de tijd te geven om het beleid op een goede manier uit te kunnen voeren. En dat beleid is gericht op de lange termijn. Het is doodzonde dat hier jaren te laat mee is begonnen. Maar aan de andere kant, het is nog geen 31 augustus. Verre van zelfs, en ook Europees moet de markt nog los komen.
HR
Waar haal je dit vandaan? Denk je dat er voor het aanstellen van de RvC en Overmars niets was? Het technisch hart zit er al sinds vorige zomer, niet met volle bewegingsvrijheid, maar om te stellen dat ze pas een maand bezig zijn met de visie Cruijff is echt onzin.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 14,1% dat FC Oss wint van FC Volendam. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!