Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 08:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 80 »

HR

aquanovio
Talent

Uit:
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 28 oktober 2010

Las net op voetbalzone dat Riola bezig is om Anita bij Milan onder te brengen.
HR
HR

cosmos666
Lid 2de elftal

Vak: -
Reg.: 30 november 2009

quote:HR
aquanovio schreef:

Las net op voetbalzone dat Riola bezig is om Anita bij Milan onder te brengen.
HR
Dat staat nu ook op VI.nl ja, pff.. Laten we het toch niet hopen.
HR
HR

Saviola
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 29 december 2004

Zou kansloos zijn van Ajax. Deze man mag voorlopig niet weg.
Ajax is veels te traag geweest met die contractverlenging. Ook was het achterlijk dat hij vorig jaar weer als back werd misbruikt. Hoop dat Ajax niet achterlijk is en Anita hier houdt en hem de topverdiener van de selectie maakt.
HR
HR

Legendarisch
Basisspeler

Uit: Het hol van de leeuw
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 16 augustus 2007

Ze kunnen het nu echt niet maken om ook Anita nog te laten vertrekken.
HR
HR

AFCA 430
Talent

Uit: Amsterdam
Vak: 430
Reg.: 28 juli 2012

Sjesus, laat het niet waar zijn, zie het Raiola nog voor elkaar krijgen ook. Maar als Anita dan weg gaat gun ik hem eerder een club als Milan dan Newcastle...
HR
HR

lvdk
Vedette

Reg.: 8 januari 2011

Het is toch niet geloven die Raiola. Elke speler die in zijn stal komt, word aangeprezen bij gerenomeerde clubs waar hij connecties heeft. Anita heeft natuurlijk op dit moment niets te zoeken bij Milan maar dit is echt gekkenwerk.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Het is voetbalzone en de geruchten-rubriek van VI, dus vooralsnog maak ik me geen zorgen. Ik kan me ook niet voorstellen dat Ajax nog instemt na het vertrek van Janssen.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juli 2010

Deze zomer absoluut niet laten gaan. De zomer erop mag hij wat mij betreft naar Milan als hij zijn contract écht niet wil verlengen. Die hebben op het moment wel wat centjes dus mogen dan een leuk bedrag neerleggen.

En we kunnen weer zeiken op Raiola wat we willen, hij flikt het hem straks wel weer om een speler bij een topclub onder te brengen. Voor Ajax is het een klootzak, maar zijn taak om spelers bij hun droomclub onder te brengen en een dik salaris op te laten strijken voert hij altijd met verve uit.
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Godverdomme, hoe vaak moeten ze het bij Ajax nou nog leren om die contracten tijdig te verlengen van topspelers. Nee, we gaan eerst onderhandelen met de Vermeers, Sulejmani's en de rest van de jeugdspelers zoals Schenk en Busse.

Anita, Alderweireld en Eriksen... Pfff, dat komt later wel, als de transferperiode voorbij is. En dan willen ze niet meer. Anita vroeg er in Mei zelfs om en nog willen ze er niet aan. Wat een waardeloos beleid. Laat ze dan maar volgend jaar weer voor de helft van de prijs de deur uitgaan.

Ajax heeft het nieuwe beleid om spelers met 1-jarige contracten op de bank te zetten, maar zorg dan gewoon dat je topspelers niet met 1-jarige contracten komen te zitten. Het is 2-jarig contract verlengen of anders vertrekken. Dat moet het beleid zijn. Ongelooflijk. Wat een slapers. Mensen zagen het al vanaf vorig jaar april aankomen, maar alleen Ajax niet. Nu komen ze pas in actie. Waardeloos.
HR
HR

Rasmussen
Idool

Reg.: 25 augustus 2005

Rafael vd Vaart schreef:

Deze zomer absoluut niet laten gaan. De zomer erop mag hij wat mij betreft naar Milan als hij zijn contract écht niet wil verlengen. Die hebben op het moment wel wat centjes dus mogen dan een leuk bedrag neerleggen.

En we kunnen weer zeiken op Raiola wat we willen, hij flikt het hem straks wel weer om een speler bij een topclub onder te brengen. Voor Ajax is het een klootzak, maar zijn taak om spelers bij hun droomclub onder te brengen en een dik salaris op te laten strijken voert hij altijd met verve uit.
HR
Als AC Milan een bod plaatst van ongeveer 12-15 mio, dan is Anita weg. Ajax zal wel eieren voor zijn geld kiezen en Anita laten gaan, want met een 1-jaarcontract denken ze niet zoveel te krijgen. Het beleid is niet meer op kwaliteit, maar op kwantiteit (het spekken van de bankrekening) gericht.
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

Schijnt al zo goed als zeker te zijn :\(
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Dat zou me verbazen. Op de één of andere manier vind ik Anita en AC Milan totaal niet matchen. De Italiaanse competitie is ook helemaal niks voor Anita. Zou erg jammer zijn voor zijn ontwikkeling.
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

WANBELEID TEN TOP!
HRHR
HR

robinajax
Idool

Vak: 428
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 15 september 2006

Suavimani schreef:

HR
Bron?
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

fluwelen linker schreef:

Dat zou me verbazen. Op de één of andere manier vind ik Anita en AC Milan totaal niet matchen. De Italiaanse competitie is ook helemaal niks voor Anita. Zou erg jammer zijn voor zijn ontwikkeling.
HR
Wen er maar alvast aan. Er schijn wel wat voor terug te komen. Zal wel weer iets van het niveau Tainio zijn...

robinajax schreef:

(...)

Bron?
HR
Kom maar buurten in de chat, dan kun je het zelf vragen.

[Dit bericht is veranderd door Suavimani (op 9 augustus 2012 23:04:41).]
HR
HR

Fernando Redondo
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002

Anita wordt wel een beetje overschat door vele. Goede voetballer, die het Ajaxspelletje kent maar nu net doen alsof Ajax niet zonder hem kan, gaat mij te ver.

Vorig jaar heeft Anita een half jaar centraal gestaan en dit deed hij bijzonder goed. Dit veelal in samenwerking met Vertonghen. Deze 2 waren complementair aan elkaar en namen Ajax op sleeptouw.

Vertonghen is weg en Anita is tot nu toe een stuk minder. Waar het precies aan ligt weet ik niet. Kan zijn dat de wisselwerking met Blind/Alderweireld een stuk minder is, kan zijn, dat Anita bezig is met een transfer. Tot nu vind ik hem lang niet zo goed als vorig jaar. De vraag is ook of Anita in dit Ajax ook weer zijn stempel kan drukken.

Voor Ajax is en kan hij nog meer uitgroeien tot een bepalende speler. Echter internationaal moet ik nog zien of hij zich staande kan houden. Zeker zijn postuur is van negatieve invloed.

Het licht er natuurlijk ook aan wie Ajax terugkoopt mocht Anita vertrekken maar indien Maher gehaald wordt, gaat Ajax er op vooruit. Ik vind Maher voetballend beter dan Anita maar dat ligt er ook aan hoe je het middenveld zonder Anita opsteld. Maher is een type middenvelder die bijna alles in huis heeft.

Ik denk, dat als Anita voor een mooi bedrag verkocht wordt, het nog niet eens zo slecht kan uitpakken. Zeker als Maher er voor terugkomt.
HR
HR

robinajax
Idool

Vak: 428
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 15 september 2006

Suavimani schreef:

(...)

Kom maar buurten in de chat, dan kun je het zelf vragen.
HR
Kan helaas niet op Ipad zie ik.. Jammer, PM misschien dan? Thx!
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Suavimani schreef:

HR
Ik kan ook niet via de chat , zou je mij ook een PM willen sturen , ben namelijk zeer benieuwd , en voor hoeveel miljoen dan?
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Fernando Redondo schreef:

Anita wordt wel een beetje overschat door vele. Goede voetballer, die het Ajaxspelletje kent maar nu net doen alsof Ajax niet zonder hem kan, gaat mij te ver.

Vorig jaar heeft Anita een half jaar centraal gestaan en dit deed hij bijzonder goed. Dit veelal in samenwerking met Vertonghen. Deze 2 waren complementair aan elkaar en namen Ajax op sleeptouw.

Vertonghen is weg en Anita is tot nu toe een stuk minder. Waar het precies aan ligt weet ik niet. Kan zijn dat de wisselwerking met Blind/Alderweireld een stuk minder is, kan zijn, dat Anita bezig is met een transfer. Tot nu vind ik hem lang niet zo goed als vorig jaar. De vraag is ook of Anita in dit Ajax ook weer zijn stempel kan drukken.

Voor Ajax is en kan hij nog meer uitgroeien tot een bepalende speler. Echter internationaal moet ik nog zien of hij zich staande kan houden. Zeker zijn postuur is van negatieve invloed.

Het licht er natuurlijk ook aan wie Ajax terugkoopt mocht Anita vertrekken maar indien Maher gehaald wordt, gaat Ajax er op vooruit. Ik vind Maher voetballend beter dan Anita maar dat ligt er ook aan hoe je het middenveld zonder Anita opsteld. Maher is een type middenvelder die bijna alles in huis heeft.

Ik denk, dat als Anita voor een mooi bedrag verkocht wordt, het nog niet eens zo slecht kan uitpakken. Zeker als Maher er voor terugkomt.
HR
Je vergeet echter wel een belangrijk aspect. Vorig seizoen had hij Eriksen als rechter middenvelder voor zich spelen waar hij goed mee kon combineren en altijd een goede afspeelmogelijkheid in had op het middenveld. Tevens zorgde Eriksen ervoor dat Anita ook meer ruimte had en andersom. Aan de linkerkant heeft een tijdje Aissati gestaan die ervoor zorgde dat er aan de linkerkant ook een afspeelmogelijkheid was door zich veelvuldig te laten inzakken en naar de binnenkant toe te komen.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

robinajax schreef:

(...)

Kan helaas niet op Ipad zie ik.. Jammer, PM misschien dan? Thx!
HR
Waarom dat geheimzinnige gedoe met PM'etjes. Gooi het gewoon hier op het forum...
HR
HR

GIORGIO
Lid 2de elftal

Uit: urmond
Vak: 407
Reg.: 19 september 2005

Nou zeg dat wel.....kom gewoon met meer info of anders stuur me ook een pm :P zit ook op de iPad
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

Wat is dat toch met die voetballers die snel hogerop willen, nog voordat ze helemaal uitgeleerd zijn. Gewoon aan z'n contract houden, tenzij AC Milan een niet te weigeren bod doet.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Suavimani schreef:

HR
Als dit waar is, en jou geloof ik zeker, is dit volslagen ridicuul.

De beste speler en de speler waardoor er daadwerkelijk gevoetbald kan worden.
De man die de ruggegraat van Ajax-1 is en nu dus was? Ik kan het bijna niet geloven.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 9 augustus 2012 23:41:56).]
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Daley Sinkgraven
Reg.: 26 oktober 2002

Zo'n belangrijke speler voor je tactiek vervangen in deze fase van de voorbereiding is onbegonnen werk.

Zeker na het vertrek van vertonghen.

Nu hopen dat Janssen ook vertrekt. Anders zet De Boer Janssen weer op die plek (:s), met Eriksen op de linkshalf.
HR
HR

Cavinsky
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Hoorn
Vak: 410
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 oktober 2003

Dit zou een ramp zijn, na het vertrek van vertonghen. Ik zou niet weten hoe Ajax dat op zou moeten vangen? Maher? Met boccara en sporkslede erachter? Enoh een gepasseerd station hopelijk.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,3% dat Manchester City wint van CSKA Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!