Ajax Netwerk
dinsdag 30 september 2014 - 21:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 80 »

HR

Robin_DB10
Basisspeler

Vak: 413
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 15 juli 2006

quote:HR
reuser in oranje schreef:

Hoewel ik ook vrees dat Anita nog vertrekt, heeft zijn keuze voor een nieuwe zaakwaarnemer daar niet zo veel mee te maken. Na publicaties in VI is het nogal wiedes waarom een speler zou snel mogelijk weg wil bij het bureau waar hij zat.
HR
Wat stond er in de VI over Anita dan?
HR
HR

DarkChild
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Robin_DB10 schreef:

(...)

Wat stond er in de VI over Anita dan?
HR
Ging over de niet frisse praktijken van zijn vorige zaakwaarnemer, Lulofs
HR
HR

Huis
Idool

Uit: Dronten
Vak: 415
Droomaankoop: -
Reg.: 6 maart 2003

DarkChild schreef:

(...)

Ging over de niet frisse praktijken van zijn vorige zaakwaarnemer, Lulofs
HR
Tsja en dan ga je vervolgens maar naar Raiola :\(
HR
HR

Praxiteles
Idool

Uit: Amsterdam
Reg.: 4 februari 2006

Huis schreef:
HR
Tuurlijk, de beste zaakwaarnemer voor spelers met dollartekens in de ogen.

[Dit bericht is veranderd door Praxiteles (op 8 augustus 2012 14:14:22).]
HR
HR

jaaap
Lid 2de elftal

Reg.: 9 oktober 2004

Huis schreef:

(...)

HR
Wat is er mis met Raiola dan? Hij is een van de weinige zaakwaarnemers met toegevoegde waarde voor een speler.
HR
HR

Huis
Idool

jaaap schreef:

(...)

Wat is er mis met Raiola dan? Hij is een van de weinige zaakwaarnemers met toegevoegde waarde voor een speler.
HR
Wat is de toegevoegde waarde voor een speler als de speler naar een club wordt gebracht die niet het beste is voor de ontwikkeling van de speler maar wel voor de portomonee van Raiola.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

jaaap
Lid 2de elftal

Huis schreef:

(...)

Wat is de toegevoegde waarde voor een speler als de speler naar een club wordt gebracht die niet het beste is voor de ontwikkeling van de speler maar wel voor de portomonee van Raiola.
HR
Wat een gejank. Raiola is daar niet anders in dan de doorsnee zaakwaarnemer. Het enige verschil is dat hij een fatsoenlijk netwerk heeft.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

jaaap schreef:

(...)

Wat een gejank. Raiola is daar niet anders in dan de doorsnee zaakwaarnemer. Het enige verschil is dat hij een fatsoenlijk netwerk heeft.
HR
Ja en juist dat vergroot de kansen op een transfer en niet op verlengen van contract, Raiola onderhandelt met het mes op tafel wat de kansen op verlengen nog kleiner maakt.
HR
HR

Praxiteles
Idool

jaaap schreef:
HR
Dat is geen gejank, dat is terechte kritiek. Het is desastreus voor het gros van de spelers om te vroeg naar het buitenland te gaan, en tegelijkertijd gunstig voor de portemonnee voor de zaakwaarnemer. Iemand die vrijwel alleen op geldelijk gewin uit is (bijvoorbeeld Raiola) dirigeert zijn spelers richting het vliegtuig, en verwoest daarmee carrières.
HR
HR

riccardomontolivo
Lid 2de elftal

Vak: 412
Reg.: 21 oktober 2008

Huis schreef:

(...)

HR
Raiola heeft daadwerkelijk contacten, vooral met de grote Italiaanse clubs. Hij kan een speler zo wegbrengen naar een andere club. Raiola haalt bij onderhandelingen het onderste uit de kan voor zowel zichzelf als de speler. Hij is erg goed in zijn werk. Zoals bij elke baan heb je goede en slechte zaakwaarnemers.

Anita gaat niet meer verlengen. Ik denk dat Mino Anita en Van der Wiel weg gaat 'brengen', Voor zowel Anita en Van der Wiel een goed iets. Zlatan vertelt in zijn boek over het verschil in zaakwaarnemers. Eerst had hij een Zweed, die probeerde Zlatan in zijn Ajax-tijd te verkopen aan ik geloof Sunderland. Hij stapte over naar Raiola en de contacten met grote clubs waren gelijk gelegd.

Anita is toe aan de volgende stap, kan nog veel beter, en bij een grotere club gaan spelen. Raiola kan dat realiseren. Die komt niet aan zetten met de Newcastles en QPRs van deze wereld. Voor Van der Wiel is er geen andere uitweg.

Was ik een speler met talent, dan ging ik voor de 'badguy' Raiola. Iemand waar de clubs bang voor zijn. Mooie onderhandelingspositie!
HR
HR

Praxiteles
Idool

riccardomontolivo schreef:
Anita is toe aan de volgende stap, kan nog veel beter, en bij een grotere club gaan spelen. Raiola kan dat realiseren. Die komt niet aan zetten met de Newcastles en QPRs van deze wereld.
HR
Hij staat net één seizoen op zijn geliefde positie. Liever in de basis bij Ajax dan op de bank bij een Italiaanse topclub.
HR
HR

jaaap
Lid 2de elftal

Praxiteles schreef:

(...)

Dat is geen gejank, dat is terechte kritiek. Het is desastreus voor het gros van de spelers om te vroeg naar het buitenland te gaan, en tegelijkertijd gunstig voor de portemonnee voor de zaakwaarnemer. Iemand die vrijwel alleen op geldelijk gewin uit is (bijvoorbeeld Raiola) dirigeert zijn spelers richting het vliegtuig, en verwoest daarmee carrières.
HR
Het is Anita die Raiola in de hand neemt. Het is Anita die weg wil.
HRHR
HR

Praxiteles
Idool

jaaap schreef:
Het is Anita die Raiola in de hand neemt. Het is Anita die weg wil.
HR
Dat eerste is empirisch. Dat tweede is niet empirisch.
HR
HR

jaaap
Lid 2de elftal

Praxiteles schreef:

(...)

Dat eerste is empirisch. Dat tweede is niet empirisch.
HR
Het tweede volgt uit het eerste.
HR
HR

Huis
Idool

riccardomontolivo schreef:

(...)

Raiola heeft daadwerkelijk contacten, vooral met de grote Italiaanse clubs. Hij kan een speler zo wegbrengen naar een andere club. Raiola haalt bij onderhandelingen het onderste uit de kan voor zowel zichzelf als de speler. Hij is erg goed in zijn werk. Zoals bij elke baan heb je goede en slechte zaakwaarnemers.

Anita gaat niet meer verlengen. Ik denk dat Mino Anita en Van der Wiel weg gaat 'brengen', Voor zowel Anita en Van der Wiel een goed iets. Zlatan vertelt in zijn boek over het verschil in zaakwaarnemers. Eerst had hij een Zweed, die probeerde Zlatan in zijn Ajax-tijd te verkopen aan ik geloof Sunderland. Hij stapte over naar Raiola en de contacten met grote clubs waren gelijk gelegd.

Anita is toe aan de volgende stap, kan nog veel beter, en bij een grotere club gaan spelen. Raiola kan dat realiseren. Die komt niet aan zetten met de Newcastles en QPRs van deze wereld. Voor Van der Wiel is er geen andere uitweg.

Was ik een speler met talent, dan ging ik voor de 'badguy' Raiola. Iemand waar de clubs bang voor zijn. Mooie onderhandelingspositie!
HR
Als Anita nog een jaar top speelt bij Ajax en zich laat zien in de CL, zit er sowieso iets beters in dan Newcastle. Laat hem eerst nog een jaar schiterren en vaste international worden, dan kom je iets beter en hoger binnen bij een grote club dan nu.

Wat je laatste zin betreft hoef ik alleen maar te wijzen naar Bouy. Was hij gebleven was hij nu wellicht de man die Janssen eruit gespeelt zou hebben. Ipv dat is hij overbodig bij Juventus waar hij never een kans zal krijgen. Hoe zou het komen dat Castaignos na een kansloos jaar toch weer terug komt omdat hij in nederland wel kan spelen.
HR
HR

Morfe0
Vedette

Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005

Gaat deze maand nog weg.. zucht.. (hoor ik van iemand die altijd dicht op het vuur zit bij Ajax)
HR
HR

afca 10
Lid 2de elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 april 2007

Nog een jaar bij Ajax is goed voor de ontwikkeling van Vurnon.
Hij is onbetwist basisspeler als CVM, bovendien speelt Ajax wederom CL voetbal.
Is van groot belang in dit elftal en 1 vd sterkhouders. Ik hoop dat hij in Amsterdam blijft.
HR
HR

riccardomontolivo
Lid 2de elftal

Vak: 412
Reg.: 21 oktober 2008

Huis schreef:

(...)

Als Anita nog een jaar top speelt bij Ajax en zich laat zien in de CL, zit er sowieso iets beters in dan Newcastle. Laat hem eerst nog een jaar schiterren en vaste international worden, dan kom je iets beter en hoger binnen bij een grote club dan nu.

Wat je laatste zin betreft hoef ik alleen maar te wijzen naar Bouy. Was hij gebleven was hij nu wellicht de man die Janssen eruit gespeelt zou hebben. Ipv dat is hij overbodig bij Juventus waar hij never een kans zal krijgen. Hoe zou het komen dat Castaignos na een kansloos jaar toch weer terug komt omdat hij in nederland wel kan spelen.
HR
Raiola heeft al mooiere clubs in petto. In ieder geval dat is mijn verwachting. Die spelers die jij opnoemde hebben zelf voor de stap gekozen. Narsingh bijvoorbeeld, heeft aangegeven een tussenstap te willen maken in Nederland. Alhoewel Raiola zijn cliënten liever onderbrengt bij topclubs in het buitenland, doet hij dan alsnog (goed) zijn werk.

Beide voorbeelden konden zelf de keus maken om hun contract te verlengen en in Nederland te blijven. Bouy weet ik nog geeneens of hij zo'n slechte keuze gemaakt heeft. Bij Ajax was de concurrentie groot. Pas nadat het moeilijk ging met het verlengen van zijn contract, mocht hij meetrainen met het eerste. Stel hij wordt verhuurd aan een serie A promovendus, dan ontwikkelt hij zich prima door. Castaignos was nog geeneens goed genoeg voor het niveau eredivisie, dus dat was inderdaad een belachelijke stap. Alhoewel hij financieel gebeiteld zit. Ik verwacht dan ook een rampjaar bij Twente. Ik zie het namelijk niet zo zitten in die jongen.

Morfe0 schreef:

Gaat deze maand nog weg.. zucht.. (hoor ik van iemand die altijd dicht op het vuur zit bij Ajax)
HR
Ook geluiden gehoord van naar welke club? Engeland, Spanje of Italië?

afca 10 schreef:

Nog een jaar bij Ajax is goed voor de ontwikkeling van Vurnon.
Hij is onbetwist basisspeler als CVM, bovendien speelt Ajax wederom CL voetbal.
Is van groot belang in dit elftal en 1 vd sterkhouders. Ik hoop dat hij in Amsterdam blijft.
HR
Onzin post. Vurnon heeft ons al twee jaar achter elkaar aan de titel geholpen. Het seizoen 2010/2011 zelfs als belangrijkste spil. Als iemand het trucje twee keer achter elkaar doet, dan heeft hij genoeg basisniveau.

Begrijp mij niet verkeerd. Vurnon is waanzinnig goed. Met afstand mijn favoriete ajaxspeler. Alleen vind ik wel dat hij aan de volgende stap toe is. Die jongen is al zo ongelooflijk goed.

[Dit bericht is veranderd door riccardomontolivo (op 8 augustus 2012 15:52:10).]
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Morfe0 schreef:

HR
Als hij echt zo graag weg wilt mag hij van mij weg. We hebben niks aan ongemotiveerde spelers, hoe goed ze ook kunnen spelen.

Als Anita zo graag weg wilt bij Ajax, Adios daar is de deur.
Las dat Newcastle rond de 9 miljoen wilde betalen toch, mooit kunnen we daar Viergever en een vervanger van Anita voor halen.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 september 2006

tkriek schreef:

(...)

Als hij echt zo graag weg wilt mag hij van mij weg. We hebben niks aan ongemotiveerde spelers, hoe goed ze ook kunnen spelen.

Als Anita zo graag weg wilt bij Ajax, Adios daar is de deur.
Las dat Newcastle rond de 9 miljoen wilde betalen toch, mooit kunnen we daar Viergever en een vervanger van Anita voor halen.
HR
Als ze er dan eens voor zorgen dat die zogenaamde 'grotere clubs' ook gelijk betalen... En dus geen moeilijke termijnenregeling...
HR
HR

afca 10
Lid 2de elftal

Reg.: 22 april 2007

@riccardomontolivo

Niks onzin post.
Vurnon is jarenlang door het elftal geslingerd en heeft zelden op zijn favoriete positie kunnen spelen een tijd achter elkaar.
Hij is erg goed maar kan nog wel een aantal dingen leren. Het niveau in de PL ligt een stuk hoger en nog een jaartje Ajax met CL voetbal doet geen slecht aan je ontwikkeling.

Hij is nog jong en kan altijd nog een mooie stap gaan maken.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Anderhalf seizoen goed gespeeld op de VM positie en dan maar verkassen naar een simpele club als Newcastle.. Nou Anita.. De mazzel, de achterdeur is daar. Verdient ook geen afscheid.
HR
HR

TheLegend
Vedette

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Moet je nagaan hoe gezellig het gaat worden wanneer Anita vertrekt en Ajax geen nieuwe LCV haalt of Blind/Denswil meer gaan laten zien (vooral eerstgenoemde). Dan ben je dus 2/3 van je as kwijt. Los dat maar eens op met Enoh, Janssen of misschien wel Schöne. Die andere is uiteraard Jan Vertonghen.

Jammer maar helaas, als Anita zo graag weg wil dan is dat zijn goed recht maar gezien de snelheid waarmee Ajax handelt bij het invullen van de nieuwe selectie (met het nieuwe prijsbeleid is niks mis overigens) gaat het nog heel fijn worden straks...

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 8 augustus 2012 16:12:18).]
HR
HR

de das
Basisspeler

Uit: leiden
Vak: 410
Reg.: 20 september 2003

Is hier op geanticipeerd met de transfer van Bocara? "Gehaald voor de jeugd", maar wel een seler die direct doorgeschoven kan worden zodra Anita vertrekt...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 71,0% dat PSV wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PEC Zwolle.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!