Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 04:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 80 »

HR

geDaante
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 november 2005

quote:HR
DarkChild schreef:

(...)

Dat is vrij logisch, we zijn de grootste club van Nederland, twee keer op rij kampioen geworden en Anita speelde daar een voorname rol in.
Dat schept, op zijn minst, verwachtingen ;)

Met tussenperiode, bedoel je dan: tot er betere jeugd is en een betere scouting of zelfs nog een stap verder dat die betere jeugd ook langer blijft? En over wat voor tijdspanne spreken we dan?
HR
Ik als liefhebber van Anita zou het ook heel erg vinden, maar wat doe je er aan? Ajax doet hem vast een heel goed bod, misschien wel het maximale, maar als hij dan alsnog weg wil dan hebben we nogmaals een probleem. Dan kan je alles proberen om dat probleem op te lossen, en lukt dat niet, dan hebben we het maar te accepteren. Ik snap de emotie wel, nogmaals ik zou ook hard balen, maar laten we het gewoon afwachten. Verwachtingen brengen vaak teleurstelling met zich mee, ik verwacht dan over het algemeen ook niet zo veel ;).

Inderdaad, allereerst tot er een betere scouting is die serieus genomen wordt en afgestemd is op het type speler dat past bij de 'nieuwe' filosofie. Tijdens de overbruggingsperiode zullen ook oudere jeugdspelers aangetrokken worden om de kwaliteit versneld omhoog te krikken en deze spelers voor te bereiden op Ajax 1. Tegelijkertijd scout je dan op zeer jong, nederlands talent dat nog zo'n 6-8 opleiding voor de boeg heeft, en deze spelertjes moeten dan de eerste lichting vormen, die gevormd is aan de hand van de filosofie van Cruijff. Dus wat Cruijff echt voor ogen heeft, kan wel eens 8 jaar gaan duren. In de tussentijd maak je aan de hand van het nieuwe beleid wel flinke stappen richting dat doel, dus ik zeg niet dat je 8 jaar moet wachten op een beter Ajax. Ik denk dat het over 3-4 jaar al behoorlijk de goede richting op gaat. Dan zijn wat ouder gescoutte jeugdspelers waarschijnlijk doorgebroken en kloppen er al nieuwe aan de deur. Wat oudere oud-jeugdspelers die het niveau aankunnen en taakbewust spelen maar net niet goed genoeg zijn om te verkopen, kunnen dan voor de ervaring zorgen. Bij een betere scouting, kan je dan ook goedkope, goede directe versterkingen halen zoals dat rond '95 en later in de tijd van Koeman (Zlatan, Chivu. Maxwell. Trabelsi, etc.) ook gebeurde.

Sommigen zullen dit al erg lang vinden, maar doorselecteren doe je niet zomaar, dat heeft tijd nodig.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Als Anita nu vertrekt is dat toch voor een groot gedeelte de schuld van FdB. Hij heeft hem vorig jaar getergd door hem niet in de basis te zetten terwijl Anita toch echt belangrijk was als CM in het voorjaar van 2011.
Dat was een onvergeeflijke fout van De Boer. Onbegrijpelijk ook. Zoiets doet pijn hoor bij een voetballer.
Voetballers weten zelf donders goed of ze belangrijk zijn in een team. De Boer zette Anita er naast en verkocht De Zeeuw. En dat terwijl hij die twee had moeten laten staan en Janssen niet had moeten kopen. En De Jong als spits moeten laten concurreren met Sigthorsson. Het middenveld Anita, De Zeeuw, Eriksen zoals dat tegen FC Twente speelde was fantastisch. De Boer maakte dat kapot door De jong er neer te zetten en Janssen.
Dieptepunt was PSV uit toen Anita weer naar back moest en Enoh erin kwam. Eriksen ging naar rechtsbuiten. Frank stapelde fout op fout in die dagen.Vurnon is dit niet vergeten, voetballers vergeten zoiets niet. En terecht. We mogen hopen dat hij blijft.
HR
HR

yeshyeshyall
Bankzitter

Uit: amsterdam
Vak: -
Reg.: 14 maart 2005

Hoop ook dat hij blijft
Wel beetje makkelijk om de Boer de schuld te geven. Is een beginnende trainer die uiteindelijk Anita op de juiste plek heeft gezet. Het is niet zo dat Anita onomstreden CVM speelde onder andere trainers (remember Jol?). Is door zijn veelzijdigheid sowieso altijd een beetje misbruikt - denk dat hij daar wel beetje aan gewend is inmiddels. De Boer heeft hem belangrijk gemaakt en het team in staat gesteld prijzen te winnen - denk dat dat meer voor de carriere van Anita deed dan elke andere trainer heeft kunnen doen.

[Dit bericht is veranderd door yeshyeshyall (op 8 augustus 2012 10:07:30).]
HR
HR

ajax_wijchen
Basisspeler

Uit: Wijchen
Vak: 425
Reg.: 11 mei 2005

BREAKING: ANITA & VAN DER WIEL VERKASSEN PER DIRECT NAAR MINO RAIOLA.

[Dit bericht is veranderd door ajax_wijchen (op 8 augustus 2012 11:00:41).]
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 september 2006

ajax_wijchen schreef:

HR
Wat heb jij toch met vetgedrukte hoofdletters? Ik dacht even dat hij per direct naar Newcastle ging...

[Dit bericht is veranderd door Mijn club AFC Ajax (op 8 augustus 2012 11:03:39).]
HR
HR

tukas
International

Reg.: 20 januari 2010

Kan je niet gewoon kappen met dat dkikgedrukte?
Ben je bang dat je posts anders niet gelezen worden?
HR
HR

ajax_wijchen
Basisspeler

Uit: Wijchen
Vak: 425
Reg.: 11 mei 2005

L!tmanen! schreef:

(...)

Wat heb jij toch met vetgedrukte hoofdletters? Ik dacht even dat hij per direct naar Newcastle ging...
HR
Ik vind het dermate belangrijker (en eng) nieuws!
HR
HR

AvH
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Reg.: 30 oktober 2006

ajax_wijchen schreef:

HR
Prima toch? Als je dat verhaal in de VI leest is zijn huidige zaakwaarnemer ook geen zuivere koffie. Of verwacht je dat hij hierdoor dit jaar nog vertrekt?

[Dit bericht is veranderd door Mijn club AFC Ajax (op 8 augustus 2012 11:03:26).]
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

ajax_wijchen schreef:

(...)

HR
Ik niet. Van der Wiel naar Raiola juich ik alleen maar toe. Anita had al een redelijk onduidelijke zaakwaarnemer, dus die gaat er niet op voor- of achteruit. Rustig aan, het grote kleintje staat nog 2 jaar bij Ajax onder contract en men is druk bezig met verlengen.
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

ajax_wijchen schreef:

(...)

HR
Eng?! Houd toch op man, gaat nergens over dit, echt niet boeiend.
HR
HR

blackmoon_ams
Bankzitter

Vak: 125
Reg.: 27 augustus 2001

die link waar het verhaal de wereld is in geholpen (en lach mee)

http://tyneandwear.sky.com/newcastleunited/video/31686

Who the Fuck is Valentijn Briessen ;-)) (kijk eerst ff de link)

[Dit bericht is veranderd door blackmoon_ams (op 8 augustus 2012 11:13:08).]
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

'Raiola heeft cliëntèle uitgebreid met gewilde Ajacieden met vertrekwens'
Woensdag, 8 augustus 2012 om 11:10

De Nederlands-Italiaanse zaakwaarnemer Mino Raiola heeft volgens Voetbal International zijn klantenkring uitgebreid met Vurnon Anita. De defensieve middenvelder zou zijn overgestapt naar Raiola nadat zich grote problemen voordeden bij zijn vorige managementbureau. Dit zou zijn ontstaan naar aanleiding van een artikel in het weekblad.

Anita laat zich al jaren vertegenwoordigen door Harry Lulofs van Perfect Assist, terwijl ook vader Vurnon Anita senior zo nu en dan aan het woord kwam over zijn zoon. Het lijkt er echter op dat Raiola sinds kort Anita zakelijk vertegenwoordigt. Eerder wist hij Gregory van der Wiel al aan zich te binden; die verbrak om onbekende redenen de samenwerking met Hakim Slimani.
De kans is aanwezig dat beide Ajacieden besloten voor Raiola te kiezen om een vertrek bij Ajax te bespoedigen. Van der Wiel is zijn laatste contractjaar ingegaan, maar heeft nog geen transfer weten te bewerkstelligen. Voor Anita is interesse van Newcastle United, terwijl ook Tottenham Hotspur en Queen Park Rangers hem in de gaten houden. Raiola is al zaakwaarnemer van onder meer Martin Jol, Zlatan Ibrahimovic, Mark van Bommel, Robinho, Urby Emanuelson, Oussama Assaidi en Luciano Narsingh.

Nou die gaat dus nooit meer verlengen en is deze maand nog weg
HR
HR

ElemeNt
Idool

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 1 augustus 2005

Dat gaat nog gezellig worden tot het einde van transferwindow...

Ik zie nu al nieuwsberichten in de krant op aanmoediging van Riola. "Anita ontevreden en wil vertrekken" "Anita voelt zich niet gewaardeerd door contractvoorstel" etc.

[Dit bericht is veranderd door ElemeNt (op 8 augustus 2012 11:15:12).]
HRHR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010

Klote, die gaat dus echt niet meer bijtekenen...

Wanneer iemand Raiola als zaakwaarnemer neemt is de intentie van de speler wel duidelijk; die willen dat die pizzaboer met zijn contacten er ergens een vet contract gaat uitslepen. In het buitenland uiteraard.
HR
HR

lvdk
Vedette

Reg.: 8 januari 2011

Vurnon, waar bleef je niet gewoon bij Ohne Berater.. Prima vent man
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Reg.: 24 november 2003

AvH schreef:

(...)

Prima toch? Als je dat verhaal in de VI leest is zijn huidige zaakwaarnemer ook geen zuivere koffie. Of verwacht je dat hij hierdoor dit jaar nog vertrekt?
HR
Je kunt er donder op zeggen dat hij nu niet bij gaat tekenen. Een move naar Raiola maak je niet voor niks, die maak je omdat je naar het buitenland wil. En we weten allemaal hoe Raiola over Ajax denkt.

Hij was het die Narsingh naar PSV lulde, omdat hij dan meer commissie zou vangen. Hij was het die Bouy naar Juventus lulde, zonder aan de ontwikkeling van de speler in kwestie te denken (reden: meer commissie). De enige speler die bij Raiola in de stal zit, die heeft bijgetekend, ik Fabian Sporkslede, en ook dat werd steeds maar weer getraineerd.

Dus bereid je er maar vast op voor dat we Anita gaan kwijtraken, zo niet nu dan wel volgende zomer. Want bijtekenen gaat hij nu niet meer doen, dat lult Raiola wel uit zijn hoofd. Elders is immers meer commissie te halen...

Wat een ongelooflijke enge ziekte voor de sport is deze pizzabakker toch....
HR
HR

Stam
Basisspeler

Vak: 112
Reg.: 8 juli 2003

Elke za(a)kwaarnemer denkt als Raiola, niets nieuws onder de zon.
HR
HR

liam
Legende

Reg.: 10 juli 2002

lvdk schreef:

Vurnon, waar bleef je niet gewoon bij Ohne Berater.. Prima vent man
HR
In ieder geval kun je beter met Ohne Berater van doen hebben dan met Mit Arschloch.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Stam schreef:

Elke za(a)kwaarnemer denkt als Raiola, niets nieuws onder de zon.
HR
Daarom.
Zaakwaarnemers zijn vrijwel allemaal hetzelfde.
Als Anita aangeeft dat hij wilt blijven regelt Raiola dat gewoon. Als Anita aangeeft dat hij weg wilt, wordt dit ook heel snel geregeld door Raiola.
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Ik denk dat we ons geen illusies meer moeten maken en dat Anita 'gewoon' vertrekt. Afgelopen zondag zag ik nog een interview met hem na de wedstrijd op AT5 en daarin zei de interviewer ook dat Anita maar gewoon bij moest tekenen. En toen zei Anita ook gewoon dat ze het in beraad hadden. En 2 dagen later verandert hij van zaakwaarnemer. Apart.

Zou het echt jammer vinden. Toch een kuitenbijtertje met kwaliteiten.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Als Anita naar een nietzeggende club in England wilt gaan moet die vooral gaan maar dan vertrekt die voor mijn gevoel door de achterdeur. Als grote club er nou had gestaan had ik er kunnen inkomen, maar nu is het echt puur voor de centen niks meer. Sportief gaat die er 0,000 op voorruit.
HR
HR

nautilus
International

Reg.: 31 januari 2010

Rampzalig nieuws: ten eerste omdat dit me een duidelijke indicatie lijkt dat Anita weg wil, ten tweede omdat die Raiola nu weer bij ons gaat rond spoken.

Hoe gaan we dit in godsnaam opvangen? Maher aantrekken lijkt me toch echt geen afdoende pleister op deze wonde, zeker niet op defensief niveau.

Doodzonde dit. Eens met bovenstaande posters die meldden dat dit waarschijnlijk het resultaat is van het kansloze gesol met Anita. Anderszijds lijkt het me voor zijn ontwikkeling veel beter nog een jaar te blijven (die PL club komt echt wel) - zie ook Vertonghen.

[Dit bericht is veranderd door nautilus (op 8 augustus 2012 13:09:34).]
HR
HR

reuser in oranje
Basisspeler

Uit: amsterdam
Vak: 118
Reg.: 11 mei 2000

Hoewel ik ook vrees dat Anita nog vertrekt, heeft zijn keuze voor een nieuwe zaakwaarnemer daar niet zo veel mee te maken. Na publicaties in VI is het nogal wiedes waarom een speler zou snel mogelijk weg wil bij het bureau waar hij zat.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

ElemeNt schreef:

Ik zie nu al nieuwsberichten in de krant op aanmoediging van Riola. "Anita ontevreden en wil vertrekken" "Anita voelt zich niet gewaardeerd door contractvoorstel" etc.
HR
Ik verwacht de komende weken dit soort berichten ja.

Ben eigenlijk bang dat met of zonder Raiola de bovenstaande berichten de wereld ingeslingerd zouden worden.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Lederen Knikker schreef:

(...)
Ik verwacht de komende weken dit soort berichten ja.

Ben eigenlijk bang dat met of zonder Raiola de bovenstaande berichten de wereld ingeslingerd zouden worden.
HR
Daarom. Met of zonder Raiola, dat maakt geen verschil.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,6% dat Jong PSV wint van Achilles 29. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!