Ajax Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 19:53                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Danny Blind

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 80 »

HR

Klaas de Jager
Internationale topspeler

Vak: 126
Droomaankoop: -
Reg.: 11 februari 2008

Blind heeft niets te vertellen. Terecht, want met alle respect voor zijn voetbalverleden bij Ajax, ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die hem serieus neemt.

Zijn functie is ook totaal overbodig bij Ajax. MvB heeft alle zeggenschap en op zich is daar niets mis mee.

Wat wel opvalt, want per slot van rekening bestaat zijn functie en vult hij hem in, is dat Blind totaal onzichtbaar lijkt te zijn in deze woelige periode.
HR
HR

the_beatboxman
Regelmatige invaller

Uit: Straat
Vak: 127
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 7 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2009 om 09:58:19.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: the_beatboxman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Petje af voor Danny die er gister ook gewoon weer als eerste was voor de supporters. Hij zette zijn auto voor de oprit neer en ging het gesprek aan met enkele supporters. Nadat we met enkele spelers en mvb hadden gesproken (?)... ging Danny ook gewoon mee naar het supportershome om daar verder te praten/discusieren onder het genot van een biertje. Dit vind ik gewoon respect, tuurlijk is dit het minste wat je kan doen. Maar hij was er wel, van de technische staf of spelers was er niemand aanwezig.. Schande vind ik!

Wij blijven maar meer betalen, meer moeite doen, meer lijden... en zij... zij komen er weer vanaf met even de bus uitstappen (tegen eigenwil in). Ze durfden geen eens te kijken naar de supporters...
HR
HR

Zoon van God
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Edwin van der Sar
Reg.: 31 januari 2002

Danny zal wel zijn kans ruiken als opvolger van Marco, denk je niet? Danny Blind kan weinig doen aan die 4-0 dus natuurlijk durft hij het om een gesprek aan te gaan.

Laat hem maar eens met wat verrassingen komen deze zomer.
HR
HR

poepon
Talent

Uit: utrecht
Vak: 421
Reg.: 4 augustus 2006

Danny is een ajacied maar volledig ongeschikt als trainer en als technisch directeur. Laten we leren van het verleden!
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Vak: -
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

quote:HR
poepon schreef:

Danny is een ajacied maar volledig ongeschikt als trainer
HR
Met slecht materiaal wist ie zich te plaatsen voor de CL en te overwinteren in de CL. Met slecht materiaal wist ie tweede te worden in de competitie. Met slecht materiaal wist ie de beker te winnen. Bassie lukt dat niet.
HR
HR

poepon
Talent

Toch even je geheugen opfrissen. Blind werd geen tweede maar vijfde. CL werd enkel gehaald door de play offs te winnen. En een elftal met hunter, sneijder, de jong. Dus danny had veel beter materiaal dan bassie. En als TD kocht hij van halst, nieuwenburg, winter,verlaat etc.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 7 augustus 2004

poepon schreef:

Danny is een ajacied maar volledig ongeschikt als trainer en als technisch directeur. Laten we leren van het verleden!
HR
waarom is Blind volgens jou volledig ingeschikt als technisch manager/directeur?

Marco was in feite zijn baas omdat die over de transfers de eindverantwoordelijkheid had.

zou dat eventueel veranderen met een Rijkaard of Adriaanse als trainer?
hier komt het rapport Coronel weer om de hoek kijken... kan dat eindelijk ingevoerd worden. ook mbt assistenten die door AJAX aangesteld moeten worden. (en dat especteren van de contracten van Schip en Witschge is prima, maar dan gaan ze maar naar de jeugd).

als Blind de komst van Adriaanse eventueel tegenhoudt (hij heeft hem als speler meegemaakt...?) terwijl Adriaanse aantoonbaar de betere kandidaat dan Rijkaard blijkt voor dit Ajax, moeten we misschien toch Martin van Geel weer eens bellen..? die hadden een geweldige chemie samen. ben ej van dat gezeik af iig.
HR
HR

Jan Bert Lieve Verthongen
Regelmatige invaller

Vak: 411
Reg.: 27 mei 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 mei 2009 om 11:57:05.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: ja  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het lijkt me logisch nu dat Marco weg is, dat zijn loopjongen ook weer vertrekt?

Zou volkomen onlogisch zijn als Blind zou blijven zitten. Tenzij de nieuwe hoofdtrainer hem weer wil in zo'n soort rol, maar die kans is natuurlijk niet erg groot.
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

Jan Bert Lieve Verthongen schreef:

Het lijkt me logisch nu dat Marco weg is, dat zijn loopjongen ook weer vertrekt?

Zou volkomen onlogisch zijn als Blind zou blijven zitten. Tenzij de nieuwe hoofdtrainer hem weer wil in zo'n soort rol, maar die kans is natuurlijk niet erg groot.
HR
Ik denk dat Blind gewoon TD blijft om op die manier rust in de organisatie te behouden.
HR
HR

Jan Bert Lieve Verthongen
Regelmatige invaller

Vak: 411
Reg.: 27 mei 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 mei 2009 om 13:40:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: ja  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Blind is helemaal niet gehaald als TD, hij was gewoon de loopjongen van v.Basten.
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

Jan Bert Lieve Verthongen schreef:

Blind is helemaal niet gehaald als TD, hij was gewoon de loopjongen van v.Basten.
HR
Ach hou toch op met deze onzinverhalen! Dat soort acties kan je mischien verwachten bij een 3e klasse amateurclub maar niet bij Ajax in de huidige vorm.
HR
HR

Poepon schreef:
Danny is een ajacied maar volledig ongeschikt als trainer en als technisch directeur. Laten we leren van het verledenHR
Als wij echt hadden geleerd van het verleden dan werd er minder aan de poten van de trainer gezaagd door de supporters/bestuur en evt spelers.
Blind had een slechte eerste competitiehelft, er werd wel veel strijd geleverd op het veld, maar de resultaten blewven uit, in de tweede helft ging het veel beter en zag het er af en toe zelfs aardig uit, de resultaten werden ook goed. Hij had van mij best nog wel mogen blijven zitten.

ElSalvador74 schreef: moeten we misschien toch Martin van Geel weer eens bellen..? die hadden een geweldige chemie samen. ben ej van dat gezeik af iig.HR
Mag hopen dat dit een grapje is?
Van Geel en Jaake zijn de mannen die verantwoordelijk zijn voor het wanbeleid van de afgelopen jaren.

[Dit bericht is veranderd door Ares (op 8 mei 2009 17:10:36).]
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Rob070 schreef:

(...)

Mag hopen dat dit een grapje is?
Van Geel en Jaake zijn de mannen die verantwoordelijk zijn voor het wanbeleid van de afgelopen jaren.
HR
ik denk gewoon even hardop.
ik hoor geluiden dat Blind en Co niet door een deur kunnen. Danny is gehaald om Van Basten te souffleren.
laten we in godesnaam wel gaan voor chemie tussen TD, trainer, directie en bestuur...
HRHR
HR

ElSalvador74 schreef:

(...)ik denk gewoon even hardop.
ik hoor geluiden dat Blind en Co niet door een deur kunnen. Danny is gehaald om Van Basten te souffleren.
laten we in godesnaam wel gaan voor chemie tussen TD, trainer, directie en bestuur...
HR
Met dat laatste heb je wel gelijk, ik denk dat Blind met dit bestuur geen probleem heeft, hij had de klik niet met Jaake en van Geel, heb nog steeds het idee dat hij daarom ook als coach weg moest ongeacht de resultaten.
Bij van Basten moest hij de druk van het onderhandelen etc wegnemen, dus de boel afhandelen met de spelers waarvan van Basten vond dat die wel mochten komen.
Ik zou niet waarom waarom dat bij de nieuwe coach ook niet in dezelfde constructie zou kunnen.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Ik hoop niet dat, zoals ik hier lees, Blind de komst van Adriaanse zal gaan dwarsbomen. Ik dacht dat de mensen die in eigen belang dachten al weg waren, dan moet niet nu blijken dat er nog zo'n persoon bovenin zit. Er moet zeker chemie zijn tussen de hoge pieten. vdBoog doet er verstandig aan een trainer te halen op diens capaciteiten en niet te kijken naar hoe de 'vriendschappelijke band' onderling is.
HR
HR

poepon
Talent

Ik ben de eerste periode van Blind als TD niet vergeten. En ben ook nog niet vergeten waat voor zooitje Blink er als trainer van maakte (kijk de staatjes er maar op na hij deed het net zo slecht als marco). En was ook verantwoordelijk voor het vertrek van VDV naar HSV voor een fooi. Overigens valt Blind onder Van de Boog en heeft hij dus slechts een uitvoerende taak. het is dus niet aan Blind om wie dan ook tegen te houden (in lijn ook met Coronel dat de trainer verantwoordelijk is voor het gehele technische plaatje). Alleen als Co en Blind niet door een deur kunnen dan kun je wachten op problemen. En moet Blind of vertrekken of erover heen stappen en constructief met Co aan de slag gaan.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

poepon schreef:

Ik ben de eerste periode van Blind als TD niet vergeten. En ben ook nog niet vergeten waat voor zooitje Blink er als trainer van maakte (kijk de staatjes er maar op na hij deed het net zo slecht als marco). En was ook verantwoordelijk voor het vertrek van VDV naar HSV voor een fooi. Overigens valt Blind onder Van de Boog en heeft hij dus slechts een uitvoerende taak. het is dus niet aan Blind om wie dan ook tegen te houden (in lijn ook met Coronel dat de trainer verantwoordelijk is voor het gehele technische plaatje). Alleen als Co en Blind niet door een deur kunnen dan kun je wachten op problemen. En moet Blind of vertrekken of erover heen stappen en constructief met Co aan de slag gaan.
HR
Blind is zowiezo niet die sterke TD. is door MvB (en bestuur) ook binnengehaald als technisch manager zónder eindverantwoordelijkheid op het gebied van transfers. de vraag is of de nieuwe trainer dat ook weer heeft. in het geval van Co, maar ook Rijkaard zal Danny gewoon technisch manager blijven. alleen zal ie dan wrs met Rijkaard beter klikken (nog samengespeeld, maar of dat alles zegt) dan met Co...

stel dat het Co wordt en Danny trekt dat niet. wie moeten we dan aanstellen als technisch manager/directeur..?

is er nog iemand die wél enorm klikt met Adriaanse..?
HR
HR

Gran Via Rode kaart: waarschuwing
Idool

Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006

ElSalvador74 schreef:
is er nog iemand die wél enorm klikt met Adriaanse..?
HR
Louis v Gaal.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Gran Via schreef:

(...)
Louis v Gaal.
HR
maar die komt zowiezo niet, en nog eerder als trainer denk ik zo...

Martin van Geel...? :B
HR
HR

sevenjs
Lid 2de elftal

Uit: Assen
Reg.: 25 februari 2006

Als Ajax Martin van Geel terug neemt is dat de icing on the cake qua wanbeleid.
HR
HR

Generation Next IV
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Ik heb nog nooit enige blijk van visie bij Blind waargenomen, of ik heb een heleboel gemist, maar dat lijkt me stug.
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Generation Next IV schreef:

Ik heb nog nooit enige blijk van visie bij Blind waargenomen, of ik heb een heleboel gemist, maar dat lijkt me stug.
HR
wat doet die man dan bij Ajax op die positie?? :denk
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Blind, aardige man en een echte Ajacied (en Spartaan overigens), maar die likt zich natuurlijk overal naar binnen. Een brok in de keel hier, een traantje laten daar en meneer is binnen. Werd direct na zijn spelersloopbaan technisch directeur bij Ajax, trainer van de A1 geweest, volgt Koeman op als hoofdcoach, en werd de loopjongen van van Basten. Ik zie hem zo over een jaar of wat opnieuw coach worden :D
HR
HR

DAMSCO
Basisspeler

Vak: 428
Reg.: 7 oktober 2008

AFCA 428 schreef:

Blind, aardige man en een echte Ajacied (en Spartaan overigens), maar die likt zich natuurlijk overal naar binnen. Een brok in de keel hier, een traantje laten daar en meneer is binnen. Werd direct na zijn spelersloopbaan technisch directeur bij Ajax, trainer van de A1 geweest, volgt Koeman op als hoofdcoach, en werd de loopjongen van van Basten. Ik zie hem zo over een jaar of wat opnieuw coach worden :D
HR
Ja met zijn zoontje als aanvoerder zeker:P
HR
HR

robur
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Zeeland
Reg.: 5 augustus 2005

AFCA 428 schreef:

HR
Het is maar net hoe je er tegenaan wilt kijken.
Iedereen is hier nog ethousiast over Rijkaard en Cruyff. De eerste tekende in 1987 bij PSV, de tweede haalde een schaal binnen voor aardsvijand nr.1. Rijkaard kwam terug vanuit Milaan en speelde in het elftal van aanvoerder Blind dat ons onze laatste grote successen bracht. Ik vermoed dat het aandeel van Blind hierin groter was dan dat van Rijkaard, maar zal deze discussie niet opstarten.
Rijkaard bedankt nu voor het trainersschap bij Ajax en Cruyff heeft al menigmaal verzuimd om zich met Ajax bezig te houden ondanks zijn constante kritieken. Na lang wachten leek hij eindelijk van zijn berg af te komen, maar was hij na het eerste weerwoord alweer vertrokken.

Zowel Rijkaard als Cruyff zijn grote helden van me vanwege hun inbreng in onze rijke historie. Net als Blind.

Blind heeft ons ook successen gebracht als speler en wilde na het beeindigen van zijn spelersloopbaan bij Ajax aan de slag in een andere functie. Hij faalde als TD en als coach (al deden meer onervaren coaches hem dat na), maar heeft nooit een onvertogen woord richting Ajax laten horen. Hij vertrok naar zijn andere jeugdliefde Sparta om daar iets moois op te bouwen. Zodra Ajax wederom aanklopte zei hij direct ja, omdat hij Ajax nu eenmaal niet kon weigeren. Op dat moment was hij echt goed bezig bij Sparta als techisch verantwoordelijke, maar koos hij ervoor om op het tweede plan bij Ajax aan de slag te gaan.

De krediet en loyaliteit die spelers bij Ajax hebben opgebouwd is maar zeer klein. Zeker als je dat vergelijkt met de grote voetballanden om ons heen. Gek dat onze helden niet staan te springen om terug te komen.

[Dit bericht is veranderd door robur (op 13 mei 2009 18:01:11).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Danny Blind

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Bereikt Ajax de finale van de Europa League?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Juventus wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Olympique Lyonnais.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!