Ajax Netwerk
vrijdag 23 juni 2017 - 16:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Urby Emanuelson [deel 6]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 83 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 83 »

HR

contract of the century
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 17 maart 2003

Urby Emanuelson

forumillustratie

quote:HR
Naam: Urby Vitorrio Diego Emanuelson
Geboortedatum: 16-06-1986
Geboorteplaats: Amsterdam, Nederland HR
De laatste posts uit de vorige topic:

drievierdrie schreef:

eindelijk liet hij weer eens zijn klasse zien, toch heb ik op zijn positie liever iemand anders. Al is het alleen maar omdat hij volgend jaar gratis weggaat en we er dan meer aan hebben om een speler meteen langer contract vertrouwen te geven. Sulimani en Lodeiro straks kunnen daar ook prima spelen (ook al vullen ze de positie anders in) of met jozefzoon op rechts en Louis op links.
HR

the_beatboxman schreef:

(...)

Durf te lezen.. Ik leg duidelijk de nadruk op de eerste helft. En daarin was hij dermate opvallend dat ik zeg Man of the Match. Toch blijf ik het geen stabiele speler vinden voor Ajax. Wanneer je 6 jaar in het eerste speelt moet je gewoon veel meer laten zien en zeker niet met zo'n slappen instelling spelen. Meest irritante moment was vorig jaar waarin hij 3 betere wedstrijden speelde en hij dit direct opvatte als zijn beste seizoen en ik ben belangrijk voor dit ajax... Maar met het team van de afgelopen jaren heeft hij de mazzel gehad dat er weinig creativiteit aanwezig was en men dus hoopte op zijn creativiteit... Urby de man met een bepaalde flair (is de uitspraak die ik het meest over hem hoor).
HR

Zlatanist schreef:

Banken de komende weken.

Was weergaloos in de eerste helft, we hoeven de komende weken dus niks te verwachten.
HR

A.INIESTA schreef:

Het is wel weer een topwedstrijd morgen, zeker opstellen.
HR
HRHR
HR

Chelsea Man
Icoon

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

Zodra ajax weer gaat voetballen zoals het hoort..druk vooruit..en combinaties in de korte ruimte dan gaat Urby weer vlammen..gaan we weer als 010 voetballen dan verzuip Urby
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Vak: 430
Reg.: 13 januari 2006

Speelde met flair, techniek en ging voorop in de strijd. Mag ook eens gezegd worden.
HR
HR
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Prima gespeeld en na het wegvallen van Anita, ook de linksback naar behoren ingevuld. Van het weekend weer voorin knallen, speelt de laatste tijd met prima techniek, passes en zoekt volop de aanval.
HR
HR

Dmitri Karamazov
Lid 2de elftal

Reg.: 31 augustus 2010

Ik vond Urby goed spelen, maar die kans van Boateng, waar was hij? Ik zag hem niet, maar misschien heb ik hem over het hoofd gezien?
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 december 2005

A.INIESTA schreef:

Geweldig gespeeld weer.
HR
Alleen jammer dat Anita geblesseerd uitviel, want juist hij zorgde er samen met Suarez en El Hamdoui in de eerste helft ervoor dat het klopte. Daarom had ik Blind ook op de bank gezet. Dan had hij in kunnen vallen en was het voorin niet overhoop gehaald.
HR
HR

nautilus
Vedette

Reg.: 31 januari 2010

Speelde echt goed, op beide posities. Knap om binnen zo'n wedstrijd om te schakelen van linkerspits naar de back positie. Prachtige technisch verdedigende acties met flair!
HR
HR

Dockum
Talent

Uit: Zwolle
Reg.: 15 februari 2010

Urby speelde lekker! Ik brand hem vaak af, maar ben niet te beroerd om te zeggen dat hij nu ook als linksback naar behoren gepresteerd heeft!
HR
HR

forevermeer
Lid 2de elftal

Uit: Waalwijk
Vak: 420
Droomaankoop: Ricky van Wolfswinkel
Reg.: 6 september 2003

Ik ben niet zijn grootste Fan maar de laatste tijd speelt hij ineens een serie goede wedstrijden. Mischien toch omdat zijn contract afloopt ;) . Deze jongen weet jammer genoeg alleen het beste uit zich te halen tegen goede tegenstanders. Ik hoop dat hij deze lijn kan doorzetten en constant kan blijven presteren.
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2004

Jammer dat Anita geblesseerd raakte, dan zou de 1-1 nooit zijn gevallen, en hadden wij kunnen genieten op Urby op linksvoor.
Urby wil volgens mij liever voor spelen, (zie een aantal rushes) en dan moet je em niet dit weekend back zetten.
Naar behoren gespeeld. Maar ik denk dat er meer in had gezeten.
HR
HR

Diego78
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 2 december 2008

Volgens Jol zit ie in een flow. Prima gespeeld vandaag. Laat het maar een flowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww blijven zou ik zeggen.
HR
HR

ElemeNt
Idool

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 1 augustus 2005

Diego78 schreef:

Volgens Jol zit ie in een flow. Prima gespeeld vandaag. Laat het maar een flowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww blijven zou ik zeggen.
HR
Jammer dat die 'flow' bij Urby altijd maar max. 3 wedstrijden is. Meneer heeft elk seizoen een aantal wedstrijden waarin hij goed speelt en dan is iedereen weer enthousiast over hem. Jammer dat hij binnenkort weer als een natte krant gaat spelen.
HR
HR

Mokummacht
Bankzitter

Vak: 407
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 11 maart 2010

ElemeNt schreef:

(...)

Jammer dat die 'flow' bij Urby altijd maar max. 3 wedstrijden is. Meneer heeft elk seizoen een aantal wedstrijden waarin hij goed speelt en dan is iedereen weer enthousiast over hem. Jammer dat hij binnenkort weer als een natte krant gaat spelen.
HR
En dat begrijp ik nou niet. Wat zit er nou in die jongen en in dat hele team dat dit nou zo is. Die jongen kan gewoon geweldig voetballen en is erg snel. Waarom moet je dan na een paar wedstrijden weer zo bagger en futloos spelen.. Ze moeten daar echt is over gaan nadenken bij Ajax, want het kost ons soms de punten..
HR
HR

Abu2
International

Uit: Utrecht
Vak: 428
Droomaankoop: Mehdi Carcela
Reg.: 3 november 2008

Het misschien wel weer een hoop gejojo met Urby, maar man wat zou ik graag eens een linkerkant met Blind, Emanuelson en Sulejmani willen zien.
HR
HR

Dennisnr1
Regelmatige invaller

Uit: Amersfoort
Vak: 418
Reg.: 20 mei 2000

ElemeNt schreef:

(...)

HR
Hij was echt goed vandaag. Bij hem zie je ook dat lichtvoetige en die versnelling die we ook bij het gros van de Real spelers twee weken geleden zagen ik denk ook dat ie zo kan meekomen als die zoals vandaag speelt daar. Maar dit duurt inderdaad gewoon weer een paar wedstrijden. Ik zie het al allemaal alweer voor me. Vroege wedstrijd lunchwedstrijd tegen Excelsior een gure wind raast op de parkeerplek van de Arena. Ik zie Urby een beetje beteuterd kijken met een hoofd van eigenlijk blijf ik liever thuis. Tot zijn grote schrik hoort hij ook nog dat hij linksback moet spelen op het te kleine veldje van Woudensteijn. Urby speelt de 75 minuten puur op zijn talent en inzicht maar in de 80e minuut gaat het toch fout en heeft hij weer zijn befaamde slaapmomentje waardoor we gelijkspelen tegen de beste club van rotterdam. Bewijs mijn ongelijk maar Urby en laat zien dat het eigenlijk van de zotte is dat intrinsiek gezien de beste voetballer van Ajax als enige moet trainen met een veredeld jong Ajax tijdens een interlandweekend....
HR
HR

ThePostman
Internationale topspeler

Uit: Zaandijk
Reg.: 3 april 2006

Verreweg de beste speler aan Ajax kant, wordt hoogtijd dat Ajax het ook gaat inzien en zijn contract verlengt.
HR
HR

Jol was de missing link
Winnaar Gouden Bal

Reg.: 14 augustus 2009

ThePostman schreef:

Verreweg de beste speler aan Ajax kant, wordt hoogtijd dat Ajax het ook gaat inzien en zijn contract verlengt.
HR
Tja.. Een nieuwe poging kan geen kwaad natuurlijk. Jaartje extra voor hetzelfde wat hij nu verdient is te overwegen.
Ik vond Urby de eerste helft echt uitstekend. Het punt is natuurlijk dat hij in topwedstrijden als linksbuiten kan inzakken, de bal vraagt en doorvoetbalt, en dat dat dan al heel wat is. Wanneer we echter tegen de Graafschap thuis spelen kun je beter Sulejmani als linksbuiten hebben, aangezien Urby praktisch nooit zijn man voorbij gaat en je dus niet zo heel veel aan hem hebt tegen een team waartegen 'door het middenveld heen voetballen' niet het probleem is.
HR
HR

benimo
Veelbelovend talent

Reg.: 13 april 2010

Wat ik raar vond is dat Urby niet juichte toen de goal gemaakt werd.
Je moet de herhaling eens terug zien. Zijn hoofd gaat omlaag hij wil terug naar achteren, maar besluit dan toch maar naar Mounir en Suarez te lopen om te vieren.

[Dit bericht is veranderd door benimo (op 29 september 2010 13:14:29).]
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

Je ziet Urby met de week groeien en als hij zijn acties beter weet af te ronden dan word hij 1 van de bepalende spelers bij Ajax. Ik hoop dat Ajax alsnog met hem rond te tafel gaan zitten want het betuigd van wanbeleid als deze speler gratis de deur uitgaat.
HR
HR

zlatan!
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Terwijl iedereen er doorheen zat, zat ik alleen maar te hopen dat Urby de bal zou krijgen. Hij is niet alleen in vorm maar ook dus topfit. Nu eens kijken of hij constant kan blijven spelen en wat meer beslissend kan worden. Aangezien zijn contract afloopt en hij op leeftijd is denk ik dat we nog veel plezier aan hem kunnen beleven dit seizoen, en dat zou tijd worden ook.
HR
HR

ThePostman
Internationale topspeler

Uit: Zaandijk
Reg.: 3 april 2006

zlatan! schreef:

Terwijl iedereen er doorheen zat, zat ik alleen maar te hopen dat Urby de bal zou krijgen. Hij is niet alleen in vorm maar ook dus topfit. Nu eens kijken of hij constant kan blijven spelen en wat meer beslissend kan worden. Aangezien zijn contract afloopt en hij op leeftijd is denk ik dat we nog veel plezier aan hem kunnen beleven dit seizoen, en dat zou tijd worden ook.
HR
Vergeet niet dat Urby op de gehele linkerkant kan voetballen, en eindelijk tot het zover kan aanzien dat zijn talent er nu uitkomt.
Urby is het meest getalendeerde technicus in de selectie.
Het is te hopen dat Jol en co dit inzien en hem belonen voor zijn goede spel, want als hij er niet is zul je hem echt gaan missen.
Een multifunctionele speler en die zijn er niet zoveel.
Gisteren blijkt maar weer als de situatie er om vraagt hij net zo makkelijk weer als linksback wordt gebruikt, en geloof me er is niks moeilijker om je om te schakelen van ineens van linksbuiten/linkermiddenvelder naar linksback te transformeren.

[Dit bericht is veranderd door ThePostman (op 29 september 2010 18:42:47).]
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Nummer 14

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Ik vind het met de dag idioter dat Ajax niet alsnog met hem verlengt. Daar krijgen we nog zulke gigantische spijt van.
HR
HR

Koekebakker Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 21 september 2010

Quattroporte schreef:

Ik vind het met de dag idioter dat Ajax niet alsnog met hem verlengt. Daar krijgen we nog zulke gigantische spijt van.
HR
Zodra Ajax aangeeft weer te wıllen verlengen zal meneer toch veel hogere eısen gaan stellen. Hıj kan per slot van rekenıng anders volgende zomer gaan cashen. En bıj een Sevılla of Valencıa kan hıj zo aan de bak.
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

ElemeNt schreef:

(...)

HR
Excelsior uit zit eraan te komen, als het weerbericht weinig goed voorspeld zou ik Urby lekker warm in z'n bed laten die middag.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 83 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Urby Emanuelson [deel 6]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet de nieuwe aanvoerder worden na het vertrek van Klaassen?

Schöne
Ziyech
Viergever
Huntelaar
Veltman
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,1% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.