Ajax Netwerk
vrijdag 25 juli 2014 - 07:16                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 52 »

HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2003

quote:HR
spelbos schreef:

Dit voetbal krijgen wij met de huidige spelers niet te zien, daarvoor komen ze gewoon kwaliteit te kort.
Ik neem ook genoegen met een doelpunt over 1 schijf. ;)
HR
Daarom zei ik ook dat 1 zo'n doelpunt mijn seizoen goed zou maken ;).
HR
HR

Ajaxdude
Jeugdspeler

Uit: haarlem
Vak: 105
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 13 juni 2003

spelbos schreef:

(...)

Alleen de 2e doelpunt ging over heel veel schijven, de rest heb ik Ajax de afgelopen 10 jaar wel zien maken hoor.

Trouwens wat een matennaaier die Messi, krijgt ie een elleboog en een fractie later komt het besef pas dat ie moet gaan liggen. ;)

Maar het waren leuke doelpunten...en we moeten niet denken dat de huidige spelers van Ajax dit niveau kan halen.
HR
Adrenaline misschien :D

[Dit bericht is veranderd door Ajaxdude (op 2 december 2010 12:05:25).]
HR
HR

Wheermolen FC
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 april 2007

Ik snap die Jol ook niet he: eerst met droge ogen beweren dat we geen vleugelspelers hebben en nou doodleuk beweren dat Özbiliz gesachikt is voor Ajax 1? En Zeegelaar er ook nog bij...hoezo geen vleugels?
HR
HR

VdV Rode kaart: waarschuwing
Lid 2de elftal

Vak: 120
Reg.: 25 oktober 2010

Ja, en als die (en Jozefzoon) niet voldoen en door het ijs zakken dan kan hij pas echt zeggen dat de opleiding geen vleugels produceert. En als ze wel voldoen dat is hij de man die talenten laat spelen. Is dus een win-win voor hem, slimme vos.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

VdV schreef:

Ja, en als die (en Jozefzoon) niet voldoen en door het ijs zakken dan kan hij pas echt zeggen dat de opleiding geen vleugels produceert. En als ze wel voldoen dat is hij de man die talenten laat spelen. Is dus een win-win voor hem, slimme vos.
HR
Het is zo genant doorzichtig bij deze vent. Het komt standaard neer op indekken en schuld afschuiven. Standaard. Maar het komt er gewoon op neer dat als hij zich niet met het Ajax beleid had bemoeid dat hij nu over Elia de beschikking had gehad. En dat hij met het geld voor Hamdaoui nu Lens op rechts had kunnen hebben. En klaar ben je. Wordt Suarez verkocht, koop je een spits.
HR
HR

VdV Rode kaart: waarschuwing
Lid 2de elftal

Vak: 120
Reg.: 25 oktober 2010

Schip ahoy schreef:

(...)
Het is zo genant doorzichtig bij deze vent. Het komt standaard neer op indekken en schuld afschuiven. Standaard. Maar het komt er gewoon op neer dat als hij zich niet met het Ajax beleid had bemoeid dat hij nu over Elia de beschikking had gehad. En dat hij met het geld voor Hamdaoui nu Lens op rechts had kunnen hebben. En klaar ben je. Wordt Suarez verkocht, koop je een spits.
HR
Lens zou ik echt geen aanwinst vinden hoor.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

VdV schreef:

(...)

Lens zou ik echt geen aanwinst vinden hoor.
HR
Dat zou hij wel zijn, maar daar gaat het niet om. Het punt is dat er met vleugels gespeeld had kunnen worden en nog steeds kan. Als hij dat nu als crux voor het slechte spel aanwijst, dan ligt dat aan hemzelf. Bovendien riep hij vorig jaar nog dat je helemaal geen vleugelspelers nodig hebt - zie Vitesse thuis.
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Vak: -
Reg.: 10 augustus 2007

Ben benieuwd hoe hij het vanavond tactisch gaat neerzetten, druk naar voren met bezetting aan de zijkanten.............toch?
HR
HR

GaBrie
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Jolly schreef:

Ben benieuwd hoe hij het vanavond tactisch gaat neerzetten, druk naar voren met bezetting aan de zijkanten.............toch?
HR
Ik denk dat hij niet anders durft, hoe graag hij ook 4-4-2 zou willen spelen. De druk is gewoonweg te groot.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

Verheug me nu al op de volgende vechtvoetbal show onder leiding van schollenkop Jol.
Ongetwijfeld het jongste team ooit wat op 4 december speelde, of een ander nietszeggend feitje wat uit z'n casio komt rollen...
HR
HR

cruijfje
Basisspeler

Reg.: 8 oktober 2007

Waarom gewoon niet gewoon een voetballend middenveld met Erik - Enoh - Urby of iets in die richting, ik vind dit maar weer een vage opstelling.
En Urby hoort gewoon niet links achter, 70% van zijn kwaliteiten zijn direct al verloren daar. Zet er dan gewoon maar een jonkie neer als je niets meer in Anita ziet (of ga eens met hem aan de slag en maak hem beter), aangezien het schijnbaar heiligschennis is om Daley op te stellen.

In mijn naïviteit had ik het nog als 4-3-3 gezien ook :)
Er is maar 1 ploeg die nog een beetje probeert te voetballen, en dat is niet Ajax...
Zonde voor de jonge rechtsbuiten ook dat hij geeneens kan spelen in zijn vertrouwde spel systeem uit de jeugd, je zag de eerste paar minuten dat hij het op de vleugel toch beter doet als vanaf het middenveld

[Dit bericht is veranderd door cruijfje (op 4 december 2010 19:08:53).]
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

Kun je een trainer ook tijdens een wedstrijd ontslaan? Wat is het weer slecht met een van de dramatische Ajax trainers ooit.
HR
HR

nightmare
Regelmatige invaller

Reg.: 1 maart 2009

neem de zeeuw dan ook maar gelijk mee exit jol is dichtbij
HRHR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Reg.: 3 september 2010

Wat is dit erg..
HR
HR

Swampman
International

Reg.: 29 augustus 2003

Je kunt het bijna niet voorstellen, maar het wordt met de week dus echt slechter.
HR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Reg.: 3 september 2010

3x een poging op doel nu en 3x was het een counter. Chapeau Jol, verdomme zeg.
HR
HR

Revol
Basisspeler

Reg.: 14 november 2010

Hebben de teams de verkeerde shirts aangetrokken vanavond? Of heb ik de afgelopen week gemist dat Jan Wouters weer als trainer is aangesteld?

Dit is echt schandalig. Supporters die vanavond er zijn moeten hun geld terug krijgen.

[Dit bericht is veranderd door Revol (op 4 december 2010 19:32:28).]
HR
HR
Wat denkt die papzak nou dan? Het loopt zo goed op het middenveld dus een middenvelder minder moet kunnen? Wat een fucking retard.
HR
HR

Klasbakken
Legende

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

Hoe laat begint Ajax?
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Ik verveel me.
HR
HR

nightmare
Regelmatige invaller

Reg.: 1 maart 2009

Ajax ?
HR
HR

Klasbakken
Legende

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

We missen Lindgren.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Geef hem dan ook 10 miljoen.
HR
HR

dibbes1
Veelbelovend talent

Reg.: 2 juni 2007

Hoe kan het in godsnaam gebeuren dat Ozbiliz de corners neemt? De enige conclusie die daaruit kan worden getrokken is dat Ajax niet langer dan 2 weken op de corner heeft getraind. Puur amateurisme dus en falend beleid van hier tot Tokyo. Zielig gewoon. Hoe kan dit? Het zegt wat mij betreft genoeg. De hockeydames van het Nederlands elftal trainden op corners tot ze er ziek van werden, maar je zag de exacte trainingen terug in de wedstrijd. Gevolg: doelpunten. Beter georganiseerd dan Ajax dus. Dat zegt genoeg. Jol, met het feit dat je maar wat aanmoddert met die corners, geeft mij aan dat het niet goed genoeg wordt opgepakt. Je zou dit inmiddels toch wel geregeld kunnen hebben.. Jammer. Rijkaard, kom er maar in...
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 18,4% dat FC Emmen wint van De Graafschap. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!