Ajax Netwerk
maandag 1 september 2014 - 22:59                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

quote:HR
marx schreef:

(...)

Krijg je voor zo'n goal extra punten? Voetbal is een spelletje waarin het er om gaat om de bal in het net te krijgen. Hoe dat gebeurt, is een bijzaak. En wat die goal betreft, dat ging me in een tempo dat Lucky Ajax nog met twee vingers in de neus kan bijhouden.
HR
Amen
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Droomaankoop: -
Reg.: 15 mei 2002

Maxwell Cabelino Andrade schreef:

ach liever met vallen en opstaan en ploeterend proberen combinatievoetbal te spelen dan de lange peer van achteruit en hopen op Suarez. Wat hij niet erbij vertelt is dat Suarez dat jaar 35 goals had gemaakt, ondertussen Boilesen en een rits aan jeugd is gedeputeerd (door nood Anita daar nog staat) en Enoh voetballend wel erop vooruit gaat onder Frank.
HR
Jol moest niets van Daley Blind weten! Had hij toch goed gezien!
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 juli 2010

bolle2 schreef:

(...)

Jol moest niets van Daley Blind weten! Had hij toch goed gezien!
HR
Atouba had hij ook goed gezien net als Taino kom op bolle zelfs jij kan beters verzinnen
HR
HR

Quido
Vedette

Reg.: 10 juli 2003

jasperdgg schreef:

(...)

Balbezit is anders wel altijd heilig geweest in het Ajax-systeem. Als jij de bal hebt, kunnen zij niet scoren, dat idee. Onder Jol kregen we wedstrijden voorgeschoteld waar we in eigen huis 40% balbezit hadden. En dat niet tegen Real Madrid oid, nee, tegen clubs als NAC e.d. Het was gewoon een schande.
HR
Balbezit kan me gestolen worden. Volgens De Boer domineren we zowat elke wedstrijd omdat we meer dan 60% balbezit hebben, maar wat bereiken we ermee? Inderdaad: niks. Alleen maar oeverloze balletjes terug en breed. In ieder geval geen goed veldspel of een acceptabel aantal (uitgespeelde) doelkansen. Of ja, we bereiken er wel iets mee: uitstekende resultaten tegen NAC-thuis, Utrecht- en VVV-uit, om maar eens wat te noemen.

Het spijt me zeer, maar ik vond het voetbal onder Jol (in de 2e helft van zijn eerste seizoen) echt stukken beter verzorgd en met meer ideeën en intenties erachter dan nu. Kijk voor de gein eens naar het aantal counter- of omschakelingsdoelpunten dat we tegenwoordig maken ... dan heb ik toch liever doelpunten die voortkomen uit balbezit op de helft van de tegenstander of door het vroeg heroveren van de bal, zoals onder Jol. (en ik ontken hiermee niet dat ie het in zijn tweede seizoen ook allemaal niet meer wist, dat was net zo slecht , inspiratieloos en hopeloos als het Ajax van nu. De Boer begon daarna een goede maand aardig, maar is nu net zo dolende als Jol in zijn eindfase).

[Dit bericht is veranderd door Quido (op 4 januari 2012 20:32:27).]
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Ben blij dat ik niet de enige ben die het anders ziet dan de Boer volgers.
Had de Boer de Boer niet geweest hadden wij al aan trainer 12 begonnen
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 januari 2012 om 21:43:22.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
'De Boer volger'. Ik ben totaal geen De Boer-volger, vind hem nog lang niet klaar voor het hoofdtrainerschap. De visie die hij aanhangt, is mijn insziens wel de juiste en ook de enige manier waarop Ajax succes heeft gehad en zal hebben.

Dat mensen hier aansporen om van Ajax een ordinair counterclubje te maken, daar snap ik toch helemaal geen reet van.
HR
HR

Quido
Vedette

David89 schreef:

'De Boer volger'. Ik ben totaal geen De Boer-volger, vind hem nog lang niet klaar voor het hoofdtrainerschap. De visie die hij aanhangt, is mijn insziens wel de juiste en ook de enige manier waarop Ajax succes heeft gehad en zal hebben.

Dat mensen hier aansporen om van Ajax een ordinair counterclubje te maken, daar snap ik toch helemaal geen reet van.
HR
Wie spoort dat aan? Er wordt hier door een grote minderheid alleen gesteld dat er onder Jol wel gevoetbald werd, in tegenstelling tot onder De Boer. Maar ja, De Boer ademt zogenaamd het Ajax-'foebal'. Ik zie er alleen werkelijk niks van terug. We scoren nu juist erg veel uit de counter/omschakeling, zetten geen druk, zijn bijzonder statisch, creëren vrijwel niks, etc.

[Dit bericht is veranderd door Quido (op 4 januari 2012 22:02:37).]
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Wat wel grappig is dat de meeste mensen nu alleen maar beweren dat we nu de intentie hebben om Ajax-voetbal te spelen omdat FdB dat in woord aangeeft, buiten dat blijkt het 9 van de 10 namelijk nergens uit.

Wellicht had Jol ook maar elke week moeten roepen dat hij zoals Barcelona wilde spelen en de Ajax-filosofie wilde uitdragen, de blinde schaapjes hadden het dan nog wat langer geloofd.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Albinho schreef:

Wat wel grappig is dat de meeste mensen nu alleen maar beweren dat we nu de intentie hebben om Ajax-voetbal te spelen omdat FdB dat in woord aangeeft, buiten dat blijkt het 9 van de 10 namelijk nergens uit.

Wellicht had Jol ook maar elke week moeten roepen dat hij zoals Barcelona wilde spelen en de Ajax-filosofie wilde uitdragen, de blinde schaapjes hadden het dan nog wat langer geloofd.
HR
100% mee eens. De woorden van De Boer zijn groots, de daden zijn minimaal.
HR
HR

Pancake
Idool

Reg.: 3 juni 2001

Jol heeft fokking veel mazzel gehad met Suarez. Het was echt bizar slecht hoor dat voetbal. Zijn vriendjes-aankopen hebben ons vervolgens nog verder naar beneden laten zakken.

Snap niet dat deze topic nog niet is begraven eigenlijk. Enige discussie die nu speelt is of De Boer het voor elkaar heeft gekregen Ajax ander voetbal te laten spelen.

Offtopic: ik vind dat het de Boer gelukt is die intentie er in te brengen. Dat het ten uitvoer brengen en de intentie hebben twee verschillende dingen zijn, wordt helaas wel elke week duidelijk. Maar ik ben ontzettend blij dat we niet meer blind de lange roei richting spits hanteren.

Overigen heb ik de afgelopen maanden bij vlagen wel heel even Ajax voetbal gezien. Maar het is allemaal nog te veel zonder zelfvertrouwen. En ik ben bang dat het tekort aan zelfvertrouwen gegrond is. Teveel spelers hebben niet de vereiste handelingssnelheid en inzicht.
HR
HR

El?Magicooo
Talent

Uit: A'dam
Vak: 424
Reg.: 28 augustus 2011

Quido schreef:

(...) Kijk voor de gein eens naar het aantal counter- of omschakelingsdoelpunten dat we tegenwoordig maken ... dan heb ik toch liever doelpunten die voortkomen uit balbezit op de helft van de tegenstander of door het vroeg heroveren van de bal, zoals onder Jol. (en ik ontken hiermee niet dat ie het in zijn tweede seizoen ook allemaal niet meer wist, dat was net zo slecht , inspiratieloos en hopeloos als het Ajax van nu. De Boer begon daarna een goede maand aardig, maar is nu net zo dolende als Jol in zijn eindfase).
HR
Om maar even 2 wedstrijden op te noemen; Zagreb thuis, Twente thuis (zowel jc als comp.) ...
Buiten dat hebben we ons in europa ook prima staande weten te houden behalve real, maar dat komt puut door een eigen manier van voetballen. Die van Jol is nationaal prima, maar internationaal kom je tekort. Dat willen we niet en dat is ook het plan van Johan Cruijff. We willen terug naar de internationale top dus een eigen originele speelwijze. Je ziet dat je dan tegen veel clubs in europa de betere bent (lyon uit, Milan uit). Nationaal houden ploegen meer rekening met ons en stellen ze zich er op in door weinig ruimte te geven en andere tactieken. Daarom kan je wel eens op je bek gaan in nederlandse competitie maar op langse termijn zal je europees succesvoller zijn op deze manier vind ik
HR
HR

El?Magicooo
Talent

Uit: A'dam
Vak: 424
Reg.: 28 augustus 2011

marx schreef:

(...)

100% mee eens. De woorden van De Boer zijn groots, de daden zijn minimaal.
HR
Dat Frank een prima uitstraling heeft en zich goed kan uiten zie ik alleen maar als een voordeel. Had je het al voor je gezien dat met al deze onrust fredje rutten voor de camera zou zien? Frank heeft zeer veel credits bij mij opgebouwt de laatste maanden + kampioenschap. Tuurlijk is dat niet puur Frank zn verdiensten maar hij wist er wel weer een team van te maken!

Zijn daden zijn minimaal? Slaat nergens op! Frank is een prima trainer die snapt dat als bij Ajax een speler wegvalt, er een jeugdspeler zijn plaats hoort te vervangen. Je ziet in de opbouw wel degelijk patronen al kan het allemaal nog beter.

Jol vind ik overigens een uitstekende manager. Hij wist van Ajax wel weer elftal te maken maar niet op de manier waarop we ook op internationaal niveau onszelf kunnen onderscheiden, zie eerdere post.
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2012 om 07:20:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: weugeniajax@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Aangezien de jolianen hier toch alleen maar wijzen op goals en andere statistieken; de boer is kampioen geworden en jol niet. Doeg.
HRHR
HR

marx
Icoon

El?Magicooo schreef:

(...)

Om maar even 2 wedstrijden op te noemen; Zagreb thuis, Twente thuis (zowel jc als comp.) ...HR
Zagreb thuis? FC Bal OP Het Dak 3 zou nog meer tegenstand hebben geboden. En Twente thuis is die ene wedstrijd die met Jolliaans pressievoetbal werd gewonnen, waaraan nog enige kraak en smaak zat.

El?Magicooo schreef:
Buiten dat hebben we ons in europa ook prima staande weten te houden behalve real,HR
Prima staande gehouden? Lyon uit had Ajax op de overwinning moeten spelen, maar deed dat niet en schoot daarmee in de eigen voet. Thuis tegen Real was natuurlijk helemaal een afgang voor Frank de Boer de trainer. Een trainer die niet waarschuwt dat minimaal een punt gehaald moet worden, is natuurlijk niet van het niveau van een Jol.

El?Magicooo schreef:
maar dat komt puut door een eigen manier van voetballen. Die van Jol is nationaal prima, maar internationaal kom je tekort. Dat willen we niet en dat is ook het plan van Johan Cruijff. We willen terug naar de internationale top dus een eigen originele speelwijze.HR
En dat is de makke voor iedere trainer die Ajax erbovenop moet helpen. Totaal irrationeel en krankzinnig verwachtingspatroon bij de vijfde colonne. De successen van de jaren zeventig, tachtig en negentig keren nooit meer terug en dat heeft niks met Jol of de jeugdopleiding te maken. Dat heeft met geld te maken.

El?Magicooo schreef:
Je ziet dat je dan tegen veel clubs in europa de betere bent (lyon uit, Milan uit).HR
Enne... wat te denken van de Russische middenmoter Spartak Moskou? Ajax wist daar nul komma nul punten van te pakken. Kom niet aan met Lyon uit en Milaan uit. Milaan had zich al geplaatst en bood net zoveel weerwerk als Ajax tegen Anderlecht in december 2009.

El?Magicooo schreef:
Nationaal houden ploegen meer rekening met ons en stellen ze zich er op in door weinig ruimte te geven en andere tactieken. Daarom kan je wel eens op je bek gaan in nederlandse competitie maar op langse termijn zal je europees succesvoller zijn op deze manier vind ik
HR
Dus dat buitenlandse ploegen fysiek sterker zijn, een hogere handelingssnelheid hebben vind je niet belangrijk? Jij hoopt op tikkie-takkie uitgevoerd door onervaren jochies rond het eigen strafschopgebied? Jol is een realist die gevoel heeft voor de roots van een club. Maar hij had net als Frank de Boer moeten verkondigen dat de visie van de heilige San Johan zijn leidraad is, dan had ie het kunnen uitzingen in het Amsterdamse wespennest. Dat Jol is opgestapt, bewijst dat het nooit meer goed komt met Ajax.
HR
HR

Quido
Vedette

Van de film schreef:

Aangezien de jolianen hier toch alleen maar wijzen op goals en andere statistieken; de boer is kampioen geworden en jol niet. Doeg.
HR
Wat een kul zeg, en een kinderachtige manier van discussieren bovendien. Daarbij zijn er al genoeg redenen aangehaald waarom het voetbal onder Jol meer verzorgd en met een visie was dan onder De Boer (en daarbij is steeds de nuance gemaakt van de tweede seizoenshelft van het eerste seizoen), maar daar wordt steevast niet op ingegaan. Ik ben geen Jol-adept, ook geen De Boer-adept. Ik wil gewoon goed voetbal zien of in ieder geval iets met potentie, en dat zie ik nu niet. Dat zag ik wel in dat halve jaar onder Jol. Jammer dat velen blijven steken in het door de media gecreëerde beeld van 'lange halen op de spits en hopen op Suarez'.

[Dit bericht is veranderd door Quido (op 5 januari 2012 10:33:04).]
HR
HR

David89
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2012 om 10:35:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Van de film schreef:

HR
En de sterkste: marx staat aan jullie kant wat een bewijsvermoeden is dat je er naast zit. ;)

Maar even serieus, Quido, jij haalt helemaal geen argumenten aan. Je roept gewoon dat het voetbal verzorgder was, pakt er wat statistieken bij en zegt: 'ga de wedstrijden maar nakijken'. Daarnaast roep je dat het huidige Ajax countervoetbal speelt en dat je liever hebt dat we zoals Jol scoren door snel de bal te veroveren. Juist.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Van de film schreef:

HR
Ik kan me nog herinneren dat je regelmatig tevreden was over het spel onder Jol, het was ook niet zo slecht, het was anders dan we gewend waren, de Boer heeft een ander speelstijl onder ogen dan Jol, dat heeft nog tijd en kwaliteit nodig om het te perfectioneren.
HR
HR

Quido
Vedette

David89 schreef:

(...)

En de sterkste: marx staat aan jullie kant wat een bewijsvermoeden is dat je er naast zit. ;)

Maar even serieus, Quido, jij haalt helemaal geen argumenten aan. Je roept gewoon dat het voetbal verzorgder was, pakt er wat statistieken bij en zegt: 'ga de wedstrijden maar nakijken'. Daarnaast roep je dat het huidige Ajax countervoetbal speelt en dat je liever hebt dat we zoals Jol scoren door snel de bal te veroveren. Juist.
HR
Ik heb nergens statistieken aangehaald. Zou ik dat wel doen, dan moet De Boer wel heilig zijn omdat we kampioen zijn geworden.

Ik vind het vroeg druk zetten, het doorbewegen met en zonder bal, het combinatievoetbal (al dan niet over de vleugels, gebeurt nu net zomin of net zoveel als onder Jol, hoor), het opereren als een team veel meer des-Ajax dan het dolende los zand dat er nu staat. Net zoals het onder - jawel - Jol een aflopende zaak was in zijn laatste paar maanden, dat leek ook nergens meer op.
HR
HR

David89
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2012 om 10:50:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als jij het verschil niet ziet tussen het huidige Ajax en het Ajax onder Jol tweede seizoen, dan houdt het op. De conclusie is wel hetzelfde: onder beiden ging het kut en leek het spel inspiratieloos. De redenen daarvoor verschillen echter wezenlijk.

Martin Jol: Drie lopers op het middenveld met weinig creativiteit, heroveren de bal en leveren die in bij Pantelic of Suarez. Suarez in de vorm van zijn leven, creëert 10 opgelegde kansen per wedstrijd (mist er dan ook 8 van, maar goed). Pantelic weg, Suarez uit vorm, team weet niet meer wat het moet. Geen opbouw van achteruit, verdedigers weten niet wat ze met de bal moeten.

Frank de Boer: Opbouw van achteruit te slap, te slordig en te inspiratieloos. Bal wordt veels te langzaam op het middenveld gebracht, waarbij dat middenveld vervolgens te weinig naar voren draait en teveel terug blijft spelen.

De laatste getuigt nog van een team, een fundament, waarbij de afgesproken taken te langzaam of slordig worden uitgevoerd. Bij de eerste waren van afspraken geen sprake zodat bij het wegvallen van een aantal cruciale spelers het team in paniek raakte.
HR
HR

Van de film
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2012 om 10:53:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: weugeniajax@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

spelbos schreef:

Ik kan me nog herinneren dat je regelmatig tevreden was over het spel onder Jol, het was ook niet zo slecht, het was anders dan we gewend waren, de Boer heeft een ander speelstijl onder ogen dan Jol, dat heeft nog tijd en kwaliteit nodig om het te perfectioneren.
HR
Dat was helemaal aan het begin en als een trainer begint wil ik nog wel eens iets te positief over iemand zijn, dat is mijn makke ;). Maar dat was toen al vrij snel omgeslagen hoor. Mijn liefde voor ajax is in het verleden wel vaker blind geweest maar de afgelopen jaren heb ik steeds meer geleerd om daar ietwat afstand van te doen.
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Van de film schreef:

(...)

Dat was helemaal aan het begin en als een trainer begint wil ik nog wel eens iets te positief over iemand zijn, dat is mijn makke ;). Maar dat was toen al vrij snel omgeslagen hoor. Mijn liefde voor ajax is in het verleden wel vaker blind geweest maar de afgelopen jaren heb ik steeds meer geleerd om daar ietwat afstand van te doen.
HR
Nee dat was niet alleen het begin maar ook aan het einde van zijn periode zei je dat hij het leert om het ajax spelletje te spelen.
Het is niet erg hoor om toe te geven dat het onder Jol ook zo nu en dan leuk was om te zien. ;)
HR
HR

Van de film
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 januari 2012 om 11:13:10.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: weugeniajax@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

spelbos schreef:

Nee dat was niet alleen het begin maar ook aan het einde van zijn periode zei je dat hij het leert om het ajax spelletje te spelen.
Het is niet erg hoor om toe te geven dat het onder Jol ook zo nu en dan leuk was om te zien. ;)
HR
Aan het eind? Dat mag je voor me opzoeken want daar geloof ik niets van.
HR
HR

Quido
Vedette

David89 schreef:

Als jij het verschil niet ziet tussen het huidige Ajax en het Ajax onder Jol tweede seizoen, dan houdt het op. De conclusie is wel hetzelfde: onder beiden ging het kut en leek het spel inspiratieloos. De redenen daarvoor verschillen echter wezenlijk. HR
Nogmaals: die nuance maak ik toch ook? Wat de oorzaken daarvan zijn vind ik verder niet zo relevant. Feit is - en daar ging de discussie over - dat het Ajax onder Jol in de tweede seizoenshelft van zijn eerste seizoen wel prima functioneerde. En dat was absoluut geen 'lange halen, hopelijk geeft Suarez thuis'-geheel. Als je, zoals in die periode, zo als collectief opereert, lijkt het me dat daar eerder sprake is van goed nagekomen afspraken dan nu, zoals jij stelt.

[Dit bericht is veranderd door Quido (op 5 januari 2012 12:01:38).]
HR
HR

Kampioentjeh
Basisspeler

Reg.: 12 december 2010

Quido schreef:

(...) Nogmaals: die nuance maak ik toch ook? Wat de oorzaken daarvan zijn vind ik verder niet zo relevant. Feit is - en daar ging de discussie over - dat het Ajax onder Jol in de tweede seizoenshelft van zijn eerste seizoen wel prima functioneerde. En dat was absoluut geen 'lange halen, hopelijk geeft Suarez thuis'-geheel. Als je, zoals in die periode, zo als collectief opereert, lijkt het me dat daar eerder sprake is van goed nagekomen afspraken dan nu, zoals jij stelt.
HR
Je bent verblind door de goede resultaten. Ook in de 2e seizoenshelft speelde Ajax heel matig. Kan je je de wedstrijden tegen Twente en PSV nog herinneren? Ajax werd in het begin van de wedstrijd compleet weggevaagd.
HR
HR

marx
Icoon

Kampioentjeh schreef:

(...)

Je bent verblind door de goede resultaten. Ook in de 2e seizoenshelft speelde Ajax heel matig. Kan je je de wedstrijden tegen Twente en PSV nog herinneren? Ajax werd in het begin van de wedstrijd compleet weggevaagd.
HR
En Ajax rolde in het begin Real Madrid op in het Bernabeu. Maar krijg je of verlies je punten als je de tegenstander wegvaagt in het begin? VOlgens mij telt de stand die op het scorebord staat op het moment dat de scheids afblaast.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 37,6% dat FC Dordrecht wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!