Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
David89
Idool
Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Adam Maher
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008
Suavimani
Idool
Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003
spelbos
Legende
Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 juli 2006
quote:Heeft ie weer een reden om nog wat spelers te halen.
Suavimani schreef:
Fulham gaat wel heel zuur uit de Europa League hoor. 90+3.
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
lars91
International
Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007
quote:Ik weet nog wel een spits voor hem.
spelbos schreef:
(...)
Heeft ie weer een reden om nog wat spelers te halen.
AFCA 428
Legende
Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005
BassieAdam
Moderator
Reg.: 8 juli 2003
quote:Waarom eigenlijk? Hij paste niet bij Ajax inderdaad, maar hij heeft nooit een onvertogen woord over de club gezegd
Van de film schreef:
Misschien niet heel aardig, maar ik gun het hem wel.
AFCA 428
Legende
Uit: Amstelveen
Vak: 127
Reg.: 6 september 2005
BassieAdam
Moderator
quote:Ik heb het echt gemist, wat heeft ie gezegd dan wat negatief was?
AFCA 428 schreef:
Er was een afspraak gemaakt dat hij lang zou worden doorbetaald na zijn ontslag, maar dan mocht niets negatiefs zegggen over de club. De dag dat zijn salaris werd stopgezet zocht hij de media op. Kwallebal is het!
Van de film
Legende
quote:Nou, hij werd ook al 'gek' van cruijff en gaf toen ineens een interview waarin hij laatdunkend over ajax deed op het moment dat het bij ajax niet zo goed draaide. Ik had al een hekel aan hem als trainer, op dat moment is hij als mens ook diep gevallen.
BassieAdam schreef:
Waarom eigenlijk? Hij paste niet bij Ajax inderdaad, maar hij heeft nooit een onvertogen woord over de club gezegd
BassieAdam
Moderator
quote:Ik heb dat serieus gemist. 'Gek van Cruijff' kan ik me als trainer zonder Ajax-verleden overigens best voorstellen, daar win je niet van
Van de film schreef:
(...)
Nou, hij werd ook al 'gek' van cruijff en gaf toen ineens een interview waarin hij laatdunkend over ajax deed op het moment dat het bij ajax niet zo goed draaide. Ik had al een hekel aan hem als trainer, op dat moment is hij als mens ook diep gevallen.
Van de film
Legende
quote:Het probleem is dat iedereen denkt dat je van cruijff moet winnen. Of iedereen wil misschien winnen van cruijff omdat je het dan beter schijnt te moeten kunnen weten dan de beste voetbal(ler)(kenner) die ons land kent. Je kunt ook gewoon zijn visie omarmen en je eigen maken. En dan is ajax bij uitstek de club waar je dat kunt doen en waar je de tijd en ruimte zult krijgen dat uit te voeren (want dan heb je de steun van cruijff). Maar nee, iedereen wil graag het voetbal zelf uitvinden, kunnen niet tegen terechte kritiek en gaan dan zeiken dat johan alles beter weet. Sjah, mijne heren, dat is ook zo.
BassieAdam schreef:
Ik heb dat serieus gemist. 'Gek van Cruijff' kan ik me als trainer zonder Ajax-verleden overigens best voorstellen, daar win je niet van
jasperdgg
Vedette
Vak: -
Reg.: 25 november 2005
FoppeDeHaan
Ballenjongen
Reg.: 21 mei 2009
quote:laatdunkend?
Van de film schreef:
(...)
Nou, hij werd ook al 'gek' van cruijff en gaf toen ineens een interview waarin hij laatdunkend over ajax deed op het moment dat het bij ajax niet zo goed draaide. Ik had al een hekel aan hem als trainer, op dat moment is hij als mens ook diep gevallen.
Van de film
Legende
Wesley10__
Lid 2de elftal
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 19 augustus 2007
Middenweg 401
Internationale topspeler
Reg.: 14 april 2005
quote:Een kerstman-pak zeker?
Wesley10__ schreef:
Hij had gisteren een pak aan.
Mattor
Bankzitter
Vak: 107
Reg.: 21 december 2008
quote:Vandaag weer... Lijkt me dat een club als Fulham daar juist minder waarde aan hecht dan wij.
Wesley10__ schreef:
Hij had gisteren een pak aan.
AFCA-4-Life
International
Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005
Quido
International
Reg.: 10 juli 2003
Van de film
Legende
Middenweg 401
Internationale topspeler
Reg.: 14 april 2005
quote:Nergens voor nodig. Iedereen met twee ogen in zijn hoofd kan wat mij betreft de juiste conclusies trekken. Behalve Martin Jol, dan.
Van de film schreef:
Prachtig toch, dat iemand niet kan zien wat het verschil in voetbal is? Jol wijst op de statistieken en daarmee heeft hij gelijk. Zoveel gescoord is dus goed gevoetbald, punt uit. Daar ga je geen discussie van winnen.
Dat quido dan weer moet zeggen dat het een gestroomlijnde machine was, die zonder suarez al piepend en knersend weer net zo hard terug van de berg afrolde, doet er dan niet zoveel toe. Het is jammer dat ik toen nog niet begonnen was met analyseren op het net, anders hadden we deze geschiedvervalsing wat beter kunnen aanpakken.
David89
Idool
Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008
quote:Mooiste vind ik nog: 'We speelden met Suarez voorin, die kan niet koppen, dus speelden we geen lange halen-voetbal.' Ik ben toch zeker niet blind. Hoe ik me niet kapot heb geërgerd aan die uittrappen van Steek die linea recta bij de tegenstander terecht kwamen.
Van de film schreef:
Prachtig toch, dat iemand niet kan zien wat het verschil in voetbal is? Jol wijst op de statistieken en daarmee heeft hij gelijk. Zoveel gescoord is dus goed gevoetbald, punt uit. Daar ga je geen discussie van winnen.
Dat quido dan weer moet zeggen dat het een gestroomlijnde machine was, die zonder suarez al piepend en knersend weer net zo hard terug van de berg afrolde, doet er dan niet zoveel toe. Het is jammer dat ik toen nog niet begonnen was met analyseren op het net, anders hadden we deze geschiedvervalsing wat beter kunnen aanpakken.
Albinho
Legende
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003
marx
Icoon
Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004
quote:Opmerkelijk dat je Ooijer en Pantelic niet noemt. Pantelic bleek een gouden greep en Ooijer wordt nu nog steeds opgesteld door Frank de Boer. En als je simpelweg het voetbal van Ajax van nu bekijkt, dan moet je stellen dat het vertrek van Jol Ajax lichtjaren teruggeworpen heeft.
Albinho schreef:
Nogmaals, verder was ik ook niet van hem gecharmeerd, hij heeft vooral zn eigen glazen ingegooid met de transfers van MeH, Mido, Tainio, Atouba en cs. De objectiviteit is soms ver te zoeken hier alleen.
Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 54,4% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.