Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 51 »
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Dus Ruiz had nooit voor dat bedrag naar AJAX kunnen gaan
Shogun schreef:
(...)
Daar bedoelde hij duidelijk binnenlandse transfers mee.
jasperdgg
Vedette
Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005
marx
Icoon
Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004
quote:Om te weten dat Ajax goed speelde onder Jol, hoef ik niet de rancuneuze leugens van Alderweireld te lezen. Alderweireld schopt na, omdat Jol het waagde om een André Ooijer op te stellen.
jasperdgg schreef:
Wellicht leuk voor degenen die nog immer durven te beweren dat er onder Jol goed gespeeld werd.
Ride
International
Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011
quote:
marx schreef:
(...)
Om te weten dat Ajax goed speelde onder Jol, hoef ik niet de rancuneuze leugens van Alderweireld te lezen. Alderweireld schopt na, omdat Jol het waagde om een André Ooijer op te stellen.
RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011
jasperdgg
Vedette
quote:Viel te verwachten deze opmerking.
marx schreef:
(...)
Om te weten dat Ajax goed speelde onder Jol, hoef ik niet de rancuneuze leugens van Alderweireld te lezen. Alderweireld schopt na, omdat Jol het waagde om een André Ooijer op te stellen.
marx
Icoon
quote:De redenen waarom Ajax niet goed speelde in het tweede seizoen van Jol zijn duidelijk. Het WK en de voorrondes voor de CL. Er is roofbouw gepleegd op de basiself.
jasperdgg schreef:
(...)
Overigens, ik vond het eerste seizoen onder Jol ook niet zo verschrikkelijk slecht als sommigen hier durven te beweren. Na het vertrek van Pantelic leek de taktiek echter wel degelijk op wat Alderweireld hier omschrijft, of ben je van mening dat Ajax ook in Jol's tweede seizoen goed speelde?
Skywalker
Moderator
Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
quote:Nee, van Jol moeten we het hebben, die altijd nog een laatste keer terugblikt op zijn tijd bij Ajax, rancuneus. Een laatste keer per blad en krant, dat dan weer wel.
marx schreef:
(...)
jasperdgg
Vedette
quote:En waarom viel daar dan direct niets meer van te merken toen De Boer het overnam?
marx schreef:
(...)
De redenen waarom Ajax niet goed speelde in het tweede seizoen van Jol zijn duidelijk. Het WK en de voorrondes voor de CL. Er is roofbouw gepleegd op de basiself.
AFCA 428
Legende
Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005
marx
Icoon
quote:Ajax speelde vorig seizoen niet goed. Ook niet in de tweede competitiehelft. Ajax speelt dit seizoen pas beter. Dat komt door Sigthursson. Als Sigthursson vorig seizoen bij Ajax speelde, was Ajax met twee vingers in de neus kampioen geworden onder Jol.
jasperdgg schreef:
(...)
En waarom viel daar dan direct niets meer van te merken toen De Boer het overnam?
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Ik noem de kampioenswedstrijd tegen Twente als voorbeeld. Toen speelde Ajax aardig voetbal en dat kwam mede door de inbreng van Anita. Niet ondanks Anita, maar grotendeels vanwege Anita. Persoonlijk denk ik dat je de inbreng van Anita op het middenveld onderschat.
marx schreef:
(...)
Ajax speelde vorig seizoen niet goed. Ook niet in de tweede competitiehelft. Ajax speelt dit seizoen pas beter. Dat komt door Sigthursson. Als Sigthursson vorig seizoen bij Ajax speelde, was Ajax met twee vingers in de neus kampioen geworden onder Jol.
Gallery Play
Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel
Droomaankoop: Abe Lenstra
Reg.: 30 oktober 2008
Mokumpje
Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam
Vak: 425
Reg.: 23 augustus 2009
jasperdgg
Vedette
quote:Bron?
Gallery Play schreef:
Gaat Jol wel de kerst halen? Hij wordt echt gehaat op Craven Cottage, al na een paar wedstrijden.
Simon Wiesenthal
Idool
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
quote:Brrrrr ik weet precies hoe dat eruit ziet.
Ride schreef:
(...)
Om daar met een lachje aan toe te voegen: „Het was in het voordeel van ons. Anders had hij misschien niet getekend.”
Mijn Mokums Paradijs
Icoon
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002
Siem de goalmachien
Vedette
Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008
Simon Wiesenthal
Idool
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
quote:Daar gaat het mij iig niet om. Ik vind die opmerkingen een ver van mn bed show en bovendien niet grappig. Zoals iemand al zei, lekker dan als je dit hoort als Ruiz zijnde van je bloedeigen trainer.
Siem de goalmachien schreef:
Ruiz hoeft dat zelf niet te weten, maar zijn zaakwaarnemer natuurlijk wel. Die zal het ook wel verzwegen hebben omdat hij wilde cashen. Beetje flauw dus om Jol daarin als zondaar neer te zetten.
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Kan zomaar inderdaad
Mijn Mokums Paradijs schreef:
Zal niet lang duren. Fulham speelt beroerd en morgen krijgen ze Manchester City op bezoek. Zal me niets verbazen als het gewoon 1-4 of 1-5 wordt.
marx
Icoon
Y0rn.
International
Reg.: 15 oktober 2009
David89
Idool
Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Adam Maher
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008
Sytse
Jeugdspeler
Uit: Hooghalen
Reg.: 13 september 2002
marx
Icoon
quote:Mogool zul je bedoelen. De gegevens stonden in de VI van vorige week en de interpretatie is gegeven door een voetbalkenner.
Y0rn. schreef:
Welke mongool heeft dat stukje geschreven?
quote:Je herinnering aan het Ajax van Martin Jol is gekleurd door de maanden november en december 2010. Elke kenner weet dat het spel in die maanden beïnvloed is door de te korte zomervakantie van de sterkhouders.
Sytse schreef:
Marx heeft in ieder geval weinig gevoel voor voetbal.
Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 67,2% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.