Ajax Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 07:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 52 »

HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 april 2006

quote:HR
mzo schreef:

(...)

105 doelpunten voor waren het toch?
In ieder geval aanvallend
HR
Nee, 6-0 van de Graafschap winnen is niet zo moeilijk als de 1-0 erin ligt. Het gaat erom dat je de 1-0 maakt, en dat het ook logisch is dat die 1-0 gaat vallen.

Wat Jol deed was powervoetbal, en met een selectie als die van Ajax hoef je je dan geen zorgen meer te maken wanneer het 2-0 staat. Een beetje zoals Huntelaar topscorer kan worden, als die belangrijke goals maar gemaakt worden volgen de onbelangrijke als vanzelf.
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

Het was aanvallend hotseknotsvoetbal.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Nee, 6-0 van de Graafschap winnen is niet zo moeilijk als de 1-0 erin ligt. Het gaat erom dat je de 1-0 maakt, en dat het ook logisch is dat die 1-0 gaat vallen.

Wat Jol deed was powervoetbal, en met een selectie als die van Ajax hoef je je dan geen zorgen meer te maken wanneer het 2-0 staat. Een beetje zoals Huntelaar topscorer kan worden, als die belangrijke goals maar gemaakt worden volgen de onbelangrijke als vanzelf.
HR
Mijn opmerking was iets te kort door de bocht i know, maar persoonlijk vond ik het eerste seizoen van Jol niet slecht te noemen qua voetbal.

Wat ik hier al eens eerder posten ik ben een fan van de Boer maar ik heb wedstrijden gezien onder hem dat ik dacht wat een drama qua voetbal.
En een 6-0 uitslag is onder F.de Boer volgens mij nog niet of niet veel gevallen, zelfs in de oefenwedstrijden is dat lastig ;B
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Siem de goalmachien schreef:

Het was aanvallend hotseknotsvoetbal.
HR
Ik zou het eerder windmolenvoetbal noemen. Energiek pressievoetbal dus. Enne... hoe omschrijf je het voetbal zoals Ajax etaleerde tegen een Jahn Regensburg en een eerste FC Neurenberg? Flegmatiek achteruitvoetbal?
HR
HR

ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 7 augustus 2004

'Verhoek én Immers op verlanglijstje Jol'
Fulham hoopt spoedig Wesley Verhoek aan de selectie toe te kunnen voegen. Manager Martin Jol ziet in de buitenspeler de ideale versterking voor de voorhoede. Ook Lex Immers is in beeld.

Volgens Sky Sports zal Fulham op korte termijn een bod uitbrengen op Verhoek, die ook nauwlettend wordt gevolgd door Nottingham Forest en Glasgow Rangers.

Daarnaast hoopt de Engelse club ook Immers te kunnen verleiden tot een overstap naar de Premier League. Fulham denkt met een flinke huursom, met een optie tot koop, zaken te kunnen doen met ADO Den Haag.

Naast Fulham heeft ook Feyenoord interesse in Immers. Volgens ADO Den Haag-commissaris Mark van der Kallen staan er in het contract van Immers afspraken die een buitenlandse transfer mogelijk kunnen maken.

--> Jolletje... haal El Hamdawie nou!!
HR
HR

mzo
Legende

Net op omroep Max, oke er is geen naar fuck op tv dus ik zapte naar politie te paard.
Waren ze bij AJAX-kiev, na de wedstrijd werden toen buiten het stadion alle spelers toegezonden, apart om te zien dat iedereen uit ze dak ging toen Jol verscheen haha.

Ag dat is voetbal haha
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003

Jol laat zich in de diverse interviews deze week wel kennen zeg. Hij had het allemaal al eerder gezien en wilde spelers die De Boer nu heeft gehaald zelf ook al halen. Toch sneu, als je niet los kan laten...
HR
HR

Skywalker
Moderator

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Ieder interview waarin Jol het over Ajax heeft is 'de laatste terugblik' op Ajax. Krijgt hij er geld voor?
HR
HR

mzo
Legende

Suavimani schreef:

Jol laat zich in de diverse interviews deze week wel kennen zeg. Hij had het allemaal al eerder gezien en wilde spelers die De Boer nu heeft gehaald zelf ook al halen. Toch sneu, als je niet los kan laten...
HR
Welke spelers wilde hij hebben dan?
Ik heb Jol zoiets namelijk alleen nooit zien zeggen, alleen over Jansen las ik laatst iets. Zoiets van toen ik hem bij AJAX wilde hebben verklaarde ze mij voor gek
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

mzo schreef:

(...)

Welke spelers wilde hij hebben dan?
Ik heb Jol zoiets namelijk alleen nooit zien zeggen, alleen over Jansen las ik laatst iets. Zoiets van toen ik hem bij AJAX wilde hebben verklaarde ze mij voor gek
HR
De zak van 5 miljoen en de buitenspelers van Ado toch? :D
HR
HR

mzo
Legende

Cacciatore schreef:

(...)

HR
Maar welke spelers heeft F. de Boer gehaald die hij ook wilde hebben dat tik jij tenminste.

De zak was trouwens 10 miljoen ipv 5 miljoen
HR
HR

GaBrie
Vedette

Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009

Cacciatore schreef:

(...)

HR
"wij hebben niet buitenspelers als die van NEC. Geef me een zak met 10 miljoen en..."
HR
HR

mzo
Legende

Nah ja volgens mij mis ik iets maar het zal wel
HRHR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Reg.: 3 september 2010

mzo schreef:

(...)

Maar welke spelers heeft F. de Boer gehaald die hij ook wilde hebben dat tik jij tenminste.

De zak was trouwens 10 miljoen ipv 5 miljoen
HR
“Ik wilde Janssen ook al naar Ajax halen, maar men vond hem toen te oud”, geeft de trainer aan. “Hij paste niet in de Ajax-cultuur van zelf opleiden. Net als André Ooijer, Joris Mathijsen en Derk Boerrigter.”

Boerrigter ook dus, mogen we hieruit afleiden.
HR
HR

mzo
Legende

J0erry schreef:

(...)

“Ik wilde Janssen ook al naar Ajax halen, maar men vond hem toen te oud”, geeft de trainer aan. “Hij paste niet in de Ajax-cultuur van zelf opleiden. Net als André Ooijer, Joris Mathijsen en Derk Boerrigter.”

HR
Whoah volgens mij heeft hij dat nooit gezegt hoor, ooijer is toch een aankoop van jol?
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

De vraag is niet wie wilde Jol halen maar meer wie wilde Jol niet halen daarbij vergeet hij te vermelden dat er geen zak geld had om ze te halen en noodgedwongen moest zoeken in "buitenkansjes" als Taino en Mido

journalistiek van tegenwoordig klakkeloos op schrijven wat iemand lult zonder krtische vragen te stellen et voila... geschiedvervalsing
HR
HR

lrg
Talent

Reg.: 4 maart 2005

Er wordt hier erg negatief over Jol gepraat. Beetje jammer. Ik vind persoonlijk dat Jol het prima gedaan heeft hier. Het Ajax voor Jol was een drama, daarna gingen we meedoen om de titel. De buitenspelers die volgens Jol niet voldeden uit de eigen jeugd blijken ook nu nog te kort te komen.

Jol heeft gewoon pech dat na hem FdB het onmogelijke doet, de titel halen en het voetbal is weer prima om naar te kijken waar Jol Ajax als een vechtmachine op een internationale manier liet spelen. eigenlijk moet Ajax gewoon nooit meer een trainer van buitenaf aanstellen.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

J0erry schreef:

(...)

HR
Boerrigter was idd destijds genoemd.

Joris Mathijsen werd ook genoemd, in de eerste weken toen ie pas coach was.

Maar Janssen, daar heb ik niks vernomen.

Ooijer heeft die zelf gehaald.
HR
HR

Cruijfje
Basisspeler

Reg.: 8 oktober 2007

Suavimani schreef:

HR
Dat is ook niet zo raar aangezien Jol het liefst elke speler van de wereld wil hebben. En als hij dat toch per ongeluk tegen een amateur team verliest ligt het er uiteraard aan dat dat team bepaalde spelers heeft die hij niet heeft, had die nou maar nog meer geld dan kwam alles goed...
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

lrg schreef:

Er wordt hier erg negatief over Jol gepraat. Beetje jammer. Ik vind persoonlijk dat Jol het prima gedaan heeft hier. Het Ajax voor Jol was een drama, daarna gingen we meedoen om de titel. De buitenspelers die volgens Jol niet voldeden uit de eigen jeugd blijken ook nu nog te kort te komen.

Jol heeft gewoon pech dat na hem FdB het onmogelijke doet, de titel halen en het voetbal is weer prima om naar te kijken waar Jol Ajax als een vechtmachine op een internationale manier liet spelen. eigenlijk moet Ajax gewoon nooit meer een trainer van buitenaf aanstellen.
HR
Inderdaad. Zeker 1 van de betere trainers die we gehad hebben de afgelopen jaren. Mocht het waar zijn betreft Boerighter en Jansen dan begrijp ik z'n vraagtekens. Maar goed... daar hoeven we het niet meer over te hebben.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Winterswijk schreef:

(...)

Inderdaad. Zeker 1 van de betere trainers die we gehad hebben de afgelopen jaren. Mocht het waar zijn betreft Boerighter en Jansen dan begrijp ik z'n vraagtekens. Maar goed... daar hoeven we het niet meer over te hebben.
HR
Een van de betere trainers die we hebben gehad? Die gozer die met Enoh-De Jong-De Zeeuw op het middenveld speelde?
HR
HR

Ride
Internationale topspeler

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011

Martin, als je meeleest hier..

u naam zij geheiligd, uw geld komen.
Wees genadig in de naam van ons aller ajax en verlos ons van El Hammie :D
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Geupgrade uitspraak van Jol:

Geef mij een zak van 100 miljoen en ik haal nieuwe vleugelspelers.

Kom die nou met Assaidi en Chadli.
Haal toch Mounir, eikel!
HR
HR

mzo
Legende

Ooit zei Martin Jol in zijn AJAX tijd geen 1 speler in de Nederlandse competitie is meer dan 6 miljoen waard, Ruiz gaat voor het dubbele naar Fulham
HR
HR

Shogun
Idool

Reg.: 7 juli 2009

mzo schreef:

Ooit zei Martin Jol in zijn AJAX tijd geen 1 speler in de Nederlandse competitie is meer dan 6 miljoen waard, Ruiz gaat voor het dubbele naar Fulham
HR
Daar bedoelde hij duidelijk binnenlandse transfers mee.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,6% dat Go Ahead Eagles wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!