Ajax Netwerk
zondag 23 november 2014 - 03:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 52 »

HR

HaaTeeCee
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 maart 2003

quote:HR
“Het had veel te maken met Londen. Ik ben ambitieus, maar niet overambitieus. Het hangt er allemaal van af wat meer beloning betekent. Bij Ajax verwachten ze dat je binnen twee jaar de Champions League wint. Dat is niet wat ze hier nastreven. Als je naar Fulham kijkt, zie je een wat oudere ploeg. Ze deden het goed met hun stijl en dat kan ik niet in één nacht veranderen in totaalvoetbal, op de Nederlandse manier.”

Voetbalzone.HR
Weinig verrassende woorden van deze megalomane en maniakele manipulator. Nare man, wolf in schaapskleren, het type onkruid dat altijd woekert wegens een compleet gebrek aan integriteit.

[Dit bericht is veranderd door HaaTeeCee (op 26 juni 2011 02:55:46).]
HR
HR

spelbos
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 juli 2006

We hoeven niet steeds na te trappen, laten we blij zijn dat hij geen trainer meer is van Ajax.
Dat de druk en ambitie vele malen hoger is bij Ajax dan bij Fulham klopt als een bus.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 juni 2011 om 10:43:03.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: weugeniajax@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
'Het hangt er allemaal van af wat meer beloning betekent.'

Inderdaad, bij fulham verdien je nou eenmaal veel meer.
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 juni 2011 om 11:04:59.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Min of meer geeft hij nu aan dat hij niet onder druk kan presteren.

En de CL winnen hoeft nou ook weer niet maar enig blijk van positiespel zou opzich wel leuk zijn.
HR
HR

marnix92
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 430
Reg.: 18 juli 2010

David89 schreef:

Min of meer geeft hij nu aan dat hij niet onder druk kan presteren.

En de CL winnen hoeft nou ook weer niet maar enig blijk van positiespel zou opzich wel leuk zijn.
HR
Ik ben het eens dat het bij Ajax soms nergens op leek wau positiespel. Eigenlijk was het gewoon de bal naar voren schoppen en zo snel mogelijk bijsluiten, een beetje engelse stijl. Maar het feit is wel dat je daarmee tegen veel 'kleine' ploegen wel veel scoort omdat deze het niet gewend zijn. Het nadeel is alleen dat als je geen goede lange bal geeft je meteen weer moet verdedigen.

Eigenlijk had ik het vooraf ook niet verwacht van Jol. Ik weet nog dat hij bij HSV soms prachtig positiespel kon spelen, Met V/D Vaart op 10. En bij Tottenham zag het er ook niet slecht uit, al heb ik daar niet al te veel wedstrijden van gezien.
HR
HR

Oderint Dum Metuant
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002

marnix92 schreef:

Ik weet nog dat hij bij HSV soms prachtig positiespel kon spelen, Met V/D Vaart op 10.HR
In een niet-geupdate versie van Football Manager? Een maand nadat die bolle opportunist in Hamburg arriveerde, vertrok Van der Vaart immers naar Madrid.
HR
HR

David89
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 juni 2011 om 13:01:18.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Drie weken zelfs. :D
HR
HR

sinas
Talent

Uit: Liverpool
Reg.: 13 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 juni 2011 om 20:29:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rojizo@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wat Jol dan ook maar precies bedoelt mag hebben (interesseert me eigenlijk niet eens..), de Engelse pers maakt er meteen van dat hij beweert dat 'Fulham een grotere club is dan Ajax' (zie bv http://www.express.co.uk/posts/view/255098/Martin-Jol-Ajax-not-as-big-as-Fulham-). En dat praat men hier dan al de hele dag na op Talksport etc. Grrr.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

David89 schreef:

Drie weken zelfs. :D
HR
Drie weken Jol leverde vd Vaart een transfer op naar Real. Wat een wereldtrainer is die Jol toch ook.
HR
HR

marnix92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 18 juli 2010

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Drie weken Jol leverde vd Vaart een transfer op naar Real. Wat een wereldtrainer is die Jol toch ook.
HR
Ja precies:p, foutje mijnerzijds. Neemt niet weg dat ik hem niet slecht positiespel vond spelen bij HSV.
HR
HR

Basinho85
Basisspeler

Reg.: 25 november 2007

marnix92 schreef:

(...)

Neemt niet weg dat ik hem niet slecht positiespel vond spelen bij HSV.
HR
Stond Jol daar op het veld dan? ;B
HR
HR

Passiebassie
Jeugdspeler

Vak: 421
Reg.: 10 augustus 2010

sinas schreef:

Wat Jol dan ook maar precies bedoelt mag hebben (interesseert me eigenlijk niet eens..), de Engelse pers maakt er meteen van dat hij beweert dat 'Fulham een grotere club is dan Ajax' (zie bv http://www.express.co.uk/posts/view/255098/Martin-Jol-Ajax-not-as-big-as-Fulham-). En dat praat men hier dan al de hele dag na op Talksport etc. Grrr.
HR
Laat hem maar kletsen...wat een mislukkeling is dat zeg
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Passiebassie schreef:

(...)

Laat hem maar kletsen...wat een mislukkeling is dat zeg
HR
O ja? Jol zegt dat Fulham over meer geld beschikt dan Ajax. Klopt dat niet? Is het budget van Fulham niet hoger dan dat van Ajax?
HRHR
HR

David89
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juni 2011 om 20:30:36.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Davies looft Jol: ‘Hij is een voetbaldier en heeft veel verstand van het spel’

Dinsdag, 28 juni 2011 om 19:58
Martin Jol staat nog niet zo lang aan het roer van Fulham, maar kan nu al rekenen op lovende kritieken van zijn pupillen. Bijvoorbeeld van Simon Davies, middenvelder van the Cottagers. De 31-jarige Davies komt werkelijk woorden tekort om de invloed van Jol te beschrijven.

“Hij is een manager die aanvallend voetbal promoot”, laat de Welshman optekenen op het digitale thuis van de club uit Londen. “Hij houdt er van als teams het veld breed houden en over de flanken proberen aan te vallen. We gaan naar voren, vallen aan en creëren zodoende veel kansen. Dat is belangrijk voor mij.”HR
Het artikel ging nog verder maar dit was me al teveel van het goede. :D :D :D
HR
HR

sinas
Talent

Uit: Liverpool
Reg.: 13 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juni 2011 om 22:52:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rojizo@msn.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

marx schreef:

(...)

O ja? Jol zegt dat Fulham over meer geld beschikt dan Ajax. Klopt dat niet? Is het budget van Fulham niet hoger dan dat van Ajax?
HR
Wat ik bedoelde is dat de Engelse pers zijn uitspraken (zoals gewoonlijk) uit de context haalt en overal kopt: Fulham is groter dan Ajax. Zonder context. Dat is irritant. Maaja.

En 'meer budget' betekent natuurlijk niet automatisch: 'grotere club'. Zoiets hangt niet alleen van een huidig budget af, maar veel meer van hoeveel (prestigieuze) prijzen er gewonnen zijn, hoe groot de (internationale) naamsbekendheid is, hoeveel fans een club heeft, etc etc. Kortom, tuurlijk is Ajax groter dan Fulham.

[Dit bericht is veranderd door sinas (op 28 juni 2011 23:07:51).]
HR
HR

Passiebassie
Jeugdspeler

Vak: 421
Reg.: 10 augustus 2010

Snel El Hamdaoui komen ophalen, die jongen kost op dit moment alleen maar geld... (weer een maand voorbij, dus weer een maand extra salaris...)
HR
HR

drievierdrie
International

Reg.: 24 mei 2006

Hoewel ik blij was toen hij kwam ben ik er nu absoluut niet rouwig om dat hij weg is. Als hij ons nou ook nog even voor een mooi bedrag van Mounhir verlost kunnen we dit hoofdstuk definitief sluiten.
HR
HR

AFCA0297
Jeugdspeler

Uit: Amstelveen
Reg.: 5 maart 2008

Jol: "Ik was het gezeik zat bij Ajax"

Martin Jol vertrok in december bij Ajax. Na achttien maanden hield de trainer het voor gezien bij de Amsterdammers. Jol, momenteel werkzaam bij Fulham, blikt in gesprek met NRC Handelsblad nog één keer terug.

Aan zijn verblijf in Amsterdam houdt Jol een nare smaak over. In de krant doet hij een boekje open over hoe het er in de Arena aan toe ging. "Ik heb het als buitenstaander nog lang volgehouden. Er was altijd verzet binnen de club. Ik was het gezeik zat. Ik wilde met mijn vertrek de spirit en de rust laten terugkeren. En ik denk dat het een goede oplossing is geweest", zegt Jol.

Volgens Jol was het voor hem onmogelijk om te slagen bij Ajax. "Na mijn vertrek hebben ze allerlei dingen recht proberen te breien. Neem het aantrekken van André Ooijer. Iedereen vond het belachelijk. Die was niet alleen onder mij belangrijk, maar ook onder zijn volgende trainer, Frank de Boer."

"En Mido heeft ze met zijn paar doelpunten de punten bezorgd die aan het einde belangrijk waren. Hij heeft geen cent gekost. Aan het slot zag ik Ooijer, Rasmus Lindgren en Oleguer gewoon op de bank zitten. Lekkere verjonging. En nu hebben ze Theo Janssen gehaald. Als ik dat zou hebben voorgesteld, zouden ze zeggen: 'Die Jol is niet goed'."

De manier waarop Ajax nu omgaat met Mounir El Hamdaoui, een aankoop van Jol, is volgens de trainer 'typisch Nederlands'. "Het is heel vervelend als iemand je vanaf het begin niet accepteert. Dat was lastig. Bij mij deed hij het juist goed. De Boer vond andere opties beter. Goed, dat is zijn keuze. Ook El Hamdaoui had een andere toekomst voor ogen bij Ajax."HR
Bron: Voetbalprimeur.nl

Jol is nog even lekker bezig z'n naam te zuiveren.

[Dit bericht is veranderd door AFCA0297 (op 1 juli 2011 14:10:34).]
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Wat een natrappende draak, bah.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

DamzkoO schreef:

Wat een natrappende draak, bah.
HR
Die heeft waarschijnlijk net zijn laatste deel van de oprotbonus gekregen. Nu kan hij los op Ajax.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Achja, hij heeft wel CL gehaald en 85 punten vorig seizoen.

Natuurlijk heeft hij flinke minpunten (vooral qua cultuurverschil met onze club), maar was geen drama coach.

Dit natrappen had ik wel verwacht, nu die zijn geld binnen heeft over het seizoen, want dat wilde die maar wat graag opstrijken. Van mij mag ie die 2 miljoen terugstorten met disrespectvolle praat.
HR
HR

Notlupus
Vedette

Reg.: 26 februari 2010

Het betoog van een man die geen zelfkritiek heeft. Achteraf ben ik toch wel blij dat we vorig jaar het kampioenschap hebben misgelopen. 1000 keer liever Frank als de coach die de 30ste heeft binnengehaald, dan Martin en Cock.

Verder geen woorden aan vuil maken joh, dit is het gebruikelijke straatje schoonvegen van een vertrokken trainer, hoort er net zo goed bij als het eerste interview "Prachtige club, mooie historie, ben blij hier te zijn, hoop dat we veel prijzen pakken".
HR
HR

David89
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 juli 2011 om 15:59:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hij vindt het nog goed van zichzelf dat hij het zo lang heeft volgehouden. :D Veeg me op. Dat een volwassen man zo zielig kan denken.
HR
HR

ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 7 augustus 2004

AFCA0297 schreef:

(...)
Bron: Voetbalprimeur.nl

Jol is nog even lekker bezig z'n naam te zuiveren.
HR
noem 1 ding uit het artikel waar hij geen gelijk in heeft....
HR
HR

Sindelar
Vedette

Reg.: 26 januari 2008

Heerlijk iedere keer dat Jol ter sprake komt doet mij beseffen dat prutser, met zijn praatjes hier niet meer is. Ah, heerlijk.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 11,9% dat Estoril Praia wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Paris Saint-Germain FC-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!