Ajax Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 18:16                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 52 »

HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2003

"Als spelersgroep hamerden we erop dat er duidelijkheid en vastigheid moest komen.'

Hij heeft het dus wel tegen jol gezegd.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 november 2004

Hij is op de trein naar zijn nieuwe klus gespot.

http://www.dumpert.nl/mediabase/1473191/efa36627/gs_party_van.html
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Hij zal het wel zien als zijn kampioenschap. ;)

Maar even serieus, hoe verzin je het om te roepen dat je 10 miljoen nodig had voor vleugelspelers nodig had terwijl ze onder je neus liepen? Alleen dat al maakt dit dat we kampioen zijn geworden ondanks Jol.
HR
HR

Blackman
Talent

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 2 juni 2007

Jol vond Ebecilio en Sulejmani niet goed genoeg, natuurlijk wist hij wel dat ze er waren..
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

quote:HR
Blackman schreef:

Jol vond Ebecilio en Sulejmani niet goed genoeg, natuurlijk wist hij wel dat ze er waren..
HR
Nah ik die laatste ook echt niet hoor, daar hoef je geen jol voor te heten haha
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Volgens mij krijgt meneer Jol een dikke bonus voor dit kampioenschap, niet?
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

robbertb schreef:

Volgens mij krijgt meneer Jol een dikke bonus voor dit kampioenschap, niet?
HR
Nee als het goed is heeft hij dat niet afgedwongen
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 mei 2011 om 10:48:12.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: shinvegetto@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het enige wat Jol aan dit kampioenschap heeft bijgedragen is dat hij net op tijd vertrokken is om nog een kans te kunnen hebben op de titel.
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

En toch moeten we Jol bedanken voor z'n werk. Ook hij heeft een aandeel gehad in deze titel. Het liep echter gewoon niet maar het is zeker geen beroerde trainer. Ik wens hem veel succes verder.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Winterswijk schreef:

En toch moeten we Jol bedanken voor z'n werk.
HR
:D
HR
HR

Reltiet
Basisspeler

Reg.: 19 februari 2008

Winterswijk schreef:

En toch moeten we Jol bedanken voor z'n werk. Ook hij heeft een aandeel gehad in deze titel. Het liep echter gewoon niet maar het is zeker geen beroerde trainer. Ik wens hem veel succes verder.
HR
Wat mij betreft zijn z'n goede grepen perfect in balans met zijn onbegrijpelijke aankopen en alle-ballen-op-Suarez tactiek.
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

Vacante positie bij Fulham na opstappen Mark Hughes. Zou me niet verbazen als Jol instapt (en hopelijk Mounir meeneemt).
HR
HR

Van de film
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 juni 2011 om 19:41:10.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: weugeniajax@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Laten we het uit de grond van onze harten hopen.
HRHR
HR

IamLegend
Regelmatige invaller

Uit: smilde
Reg.: 5 september 2010

Nog steeds ben ik het er over eens dat in het systeem van jol meer scorend vermogen was. Dit seizoen zal ik vergelijken met de ajax gedachten goed in me achterhoofd. Oftewel de jonge jongens uit eigen kweek hoe die het scorend vermogen opvangen.
Johan cruijf had dit ook al gezien dat het de slechte kant op ging. 1 of ander manier kan je het scorend vermogen niet uit eigen kweek garanderen. zie eriksen, en boilesen en blind en lorenzo. Wat hebben die gebracht aan scorend vermogen afgelopen jaar...
Zal mij benieuwen of frank ajax een geoliede aanvalsmacht aan de praat krijgt.En hopelijk overtreft hij Jol....
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

@ IamLegend:

Ajax hoeft ook niet veel te scoren, we zijn dit jaar ook kampioen geworden zonder een hoop doelpunten. Als je bijvoorbeeld speelt met: Vermeer; Vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; Eriksen, Anita, Janssen; Serero, De Jong, Sulejmani; dan heb je meerdere gevaarlijke spelers, die af en toe een goaltje mee kunnen pikken. Motto: eerste kwartier stormen en daarna de 1-0 consolideren door op het middenveld via o.a. Eriksen, Anita en Janssen de tegenstander kapot te tikken. Dan komt er aan het eind van de wedstrijd wel zo veel ruimte dat je de score nog uit zou kunnen breiden.
HR
HR

IamLegend
Regelmatige invaller

@rody

Iedereen zat te zeuren op de manier van hoe het ging, gaat het nu volgens de ajax filesofie, is het scorend vermogen te weinig. Al win je daar idd het kampioenschap mee. Vorig seizoen 09/10 was beduiden hoger niveau bij zowel ajax en psv. Het komend seizoen vind ik het waard om het te gaan vergelijken. Dit word dan het 1e seizoen waar frank vol aan de bak moet...
Is even zien of hij het beter kan dan Onze geplaagde hagenees.

Nogmaals het maakt niet uit hoe je een 3e ster te pakken hebt... :)
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

IamLegend schreef:

@rody

Iedereen zat te zeuren op de manier van hoe het ging, gaat het nu volgens de ajax filesofie, is het scorend vermogen te weinig. Al win je daar idd het kampioenschap mee. Vorig seizoen 09/10 was beduiden hoger niveau bij zowel ajax en psv. Het komend seizoen vind ik het waard om het te gaan vergelijken. Dit word dan het 1e seizoen waar frank vol aan de bak moet...
Is even zien of hij het beter kan dan Onze geplaagde hagenees.

Nogmaals het maakt niet uit hoe je een 3e ster te pakken hebt... :)
HR
Nee, vorig jaar zag het er echt niet uit. Het was zoeken naar het piek moment om daarna volledig in te storten.
HR
HR

IamLegend
Regelmatige invaller

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Nee, vorig jaar zag het er echt niet uit. Het was zoeken naar het piek moment om daarna volledig in te storten.
HR
Toen viel het dubbeltje op de verkeerde kant op, het kon net zo goed de juiste kant op rollen :) En dan was martin jol heilig voor het bestuur van ajax...
HR
HR

Van de film
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 juni 2011 om 08:32:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: weugeniajax@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

IamLegend schreef:

Iedereen zat te zeuren op de manier van hoe het ging, gaat het nu volgens de ajax filesofie, is het scorend vermogen te weinig.
HR
Hoezo is het scorend vermogen te weinig wanneer je kampioen wordt? En als je moet hopen op dubbeltje die goed gaan rollen is het einde zoek natuurlijk.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

wat zeg je nu? schreef:

(...)

HR
Noem me dan eens die wedstrijden op waar het wankel en slecht uitzag. En graag een andere wedstrijd dan Ajax-Anderlecht, want dat was een wedstrijd om des keizers baard. Ajax heeft dit seizoen een flink aantal stappen teruggezet qua niveau. Het spel ziet er niet uit, de verdediging is wankel en de aanval loopt voor geen meter. Daar was vorig seizoenn absoluut geen sprake van.
HR
HR

ElSalvador74 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 7 augustus 2004

marx schreef:

(...)

Noem me dan eens die wedstrijden op waar het wankel en slecht uitzag. En graag een andere wedstrijd dan Ajax-Anderlecht, want dat was een wedstrijd om des keizers baard. Ajax heeft dit seizoen een flink aantal stappen teruggezet qua niveau. Het spel ziet er niet uit, de verdediging is wankel en de aanval loopt voor geen meter. Daar was vorig seizoenn absoluut geen sprake van.
HR
het middenveld daarentegen functioneert een stuk beter.
HR
HR

marx
Icoon

ElSalvador74 schreef:

(...)

het middenveld daarentegen functioneert een stuk beter.
HR
Dat hebben we gezien, uit bij Utrecht. Het beviel me niks. Het middenveld is van een vlieggewicht zonder enige stootkracht. Ajax is kampioen geworden doordat PSV en Twente 1 ronde langer in de Europa-league zaten.
HR
HR

GaBrie
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

marx schreef:

(...)

Dat hebben we gezien, uit bij Utrecht. Het beviel me niks. Het middenveld is van een vlieggewicht zonder enige stootkracht. Ajax is kampioen geworden doordat PSV en Twente 1 ronde langer in de Europa-league zaten.
HR
En Ajax vier voorronde CL-wedstrijden moest spelen. Wat maak je jezelf weer belachelijk. Kijk ook eens naar het middenvled tegen Twente en in de bekerfinale en naar het midden led tegen pakweg NEC thuis... Als je de progressie op het middenveld en de kwaliteit van ons huidige middenveld niet ziet, dan weet ik het ook niet meer. Beste middenveld van de Eredivisie, zeker met Janssen en beter dan het middenveld van menig Europees subtopper.

En er zit rek in joh, ongelooflijk.

[Dit bericht is veranderd door GaBrie (op 3 juni 2011 13:33:38).]
HR
HR

marx
Icoon

GaBrie schreef:

(...)

En Ajax vier voorronde CL-wedstrijden moest spelen. Wat maak je jezelf weer belachelijk. Kijk ook eens naar het middenvled tegen Twente en in de bekerfinale en naar het midden led tegen pakweg NEC thuis... Als je de progressie op het middenveld en de kwaliteit van ons huidige middenveld niet ziet, dan weet ik het ook niet meer. Beste middenveld van de Eredivisie, zeker met Janssen en beter dan het middenveld van menig Europees subtopper.

En er zit rek in joh, ongelooflijk.
HR
Ja, volgend seizoen heeft Ajax met Theo een versterking op het middenveld. Maar vergelijk het Ajax-middenveld van Ajax-NEc en NEC-Ajax. Welnu, het middenveld van Ajax was in beide potjes hondsberoerd. Onder Martin Jol en Frank de Boer was dit seizoen het middenveld zwakker dan vorig seizoen. Op zeker.
HR
HR

sanderhag123
Internationale topspeler

Reg.: 20 januari 2011

marx schreef:

(...)

HR
Er was maar 1 reden dat het vorig seizoen zoveel beter leek: Pantelic. Het middenveld was toch al slecht, maar omdat er iemand voorin liep die de bal vast kon houden om deze vervolgens aan Suarez te geven die er 35 inschoot, leek het allemaal nog wat. Enoh, De Zeeuw en De Jong, zeg nou zelf, dat is toch eigenlijk hondsberoerd?

Als een wedstrijd binnen 60 minuten gespeeld is omdat Suarez en Pantelic er beide 1 maken, heb je het op het middenveld een stuk makkelijker. Dit seizoen was het 90 minuten gaan omdat de bal voorin niet juist werd genut. En dat terwijl het middenveld wel degelijk verbeterd is onder Frank de Boer. Hij moest alleen even zoeken naar de juiste samenstelling. Met wat kwaliteits injecties voorin word het een heel stuk beter, daar ben ik heilig van overtuigd.

Als je de bekerwedstrijden van vorig seizoen er bij haalt, waar Suarez niet meespeelde, was het echt huilen met de pet op. Met name de wedstrijd tegen NEC was werkelijk genant. Daar stelde het middenveld niks voor. De uitwedstrijd tegen PSV werd Ajax compleet overlopen, uit tegen Twente was ook geen succes, om over Utrecht uit maar niet te beginnen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,9% dat Estoril Praia wint van Panathinaikos. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PEC Zwolle:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!