Ajax Netwerk
donderdag 21 augustus 2014 - 08:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 52 »

HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 april 2006

quote:HR
Kluivert_beste_9_ooit schreef:

Ik zat wat muziek te luisteren al een poos en toen ik naar Ajax Netwerk surfte, kwam eindelijk het verlossende bericht dat Jol weg is gegaan.
Met 100% zekerheid weet ik en nog vele anderen dat dit het beste is voor Ajax. B)
HR
Er moeten er meer weg. Jol alleen is niet voldoende. de Boer krijgt het veel te lastig als er verder niets gaat veranderen. Het bestuur moet de Boer een kans geven door op te stappen en maar te kijken wie het gaan overnemen. Desnoods treden ze af en stellen ze zich weer beschikbaar.
HR
HR

a-f-c-a
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 26 februari 2010

Martin NEEM HET BESTUUR MEE! Vooral slop!
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

Dat Ajax onder Jol sportief niet meer uit het dal zou geraken, was al langer duidelijk. Opluchting dat hij weg is, is dus wel op z'n plaats.

Maar met De Boer gaat het natuurlijk niet eens beter lopen. Het zou een succes zijn als we met niet meer dan 6 punten achterstand de winterstop ingaan. Ondertussen kan De Boer wel een paar wedstrijden en trainingen inventariseren wat goed is en wat niet en kan er tijdens de winterstop gericht gewerkt worden aan het positiespel. Door nu op te stappen, gunt Jol de trainer een paar weken winst.
HR
HR

Lebawski
Regelmatige invaller

Reg.: 23 augustus 2009

Hiep Hoi. Pak van m'n hart, nu de rest nog....
HR
HR

Red
Idool

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

Lebawski schreef:

Hiep Hoi. Pak van m'n hart, nu de rest nog....
HR
Neem van mij aan, de echte schuldigen gaan niet met Jol mee.
HR
HR

witchmaster
Icoon

Uit: het zuiden des lands
Reg.: 6 augustus 2000

Schip ahoy

Een beetje meer respect naar je mede ajacieden toe zal je niet misstaan
want in een pinda zit heel wat meer dan jij voor mogelijk houd!

Een Pinda is rijk aan plantaardige vetten en eiwitten, vitamines B1, B3 (niacine), linolzuur, inositol en resveratrol.
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Hij was 80 wedstrijden trainer van Ajax en verloor daarin 12 keer, waarvan 5 keer in Europa.

Doelsaldo: 220-69.

Er zijn trainers in de Ajax historie die het slechter deden!
HR
HR

AJAXRULEZ
Basisspeler

Uit: Harlingen
Vak: 411
Reg.: 3 maart 2003

En naar het archief met Jol.... :B
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

bolle2 schreef:

Hij was 80 wedstrijden trainer van Ajax en verloor daarin 12 keer, waarvan 5 keer in Europa.

HR
Hij is geen een keer kampioen geworden. Er zijn trainer is de Ajax historie die het beter deden!
HR
HR

Rui B Rode kaart: waarschuwing
Talent

Uit: Al Hoceima
Droomaankoop: Mounir El Hamdaoui
Reg.: 9 februari 2009

Als morgen nog niet bekend is naar welke club hij ( en z'n kliek ) gaan, bekruipt mij toch wel het nare gevoel dat hij misschien wel onder een onhoudbare druk is gezet door wat mensen van buitenaf.. :I

Anyway, fantastisch dat ie zonder afkoopsom weg is natuurlijk.

[Dit bericht is veranderd door Rui B (op 6 december 2010 22:46:52).]
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Er moeten er meer weg. Jol alleen is niet voldoende. de Boer krijgt het veel te lastig als er verder niets gaat veranderen. Het bestuur moet de Boer een kans geven door op te stappen en maar te kijken wie het gaan overnemen. Desnoods treden ze af en stellen ze zich weer beschikbaar.
HR
Dat weet ik, alleen wat betreft de combinatie Jol-Ajax is het voor beide partijen gewoon het beste. Nu nog de as van het kwaad eruit flikkeren en dan kan Cruijff alles netjes op zijn plek zetten. Heel simplistisch gezegd, maar daar komt het op neer.
HR
HR

GaBrie
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

bolle2 schreef:

HR
Gefeliciteerd!

Maar je kan het ook zo zeggen: Jol had dit jaar 25(?) keer Ajax onder zn hoede. Daarin werd verloren van Auxerre, ADO, Utrecht, AZ en Real en gelijkgespeeld tegen PSV, NEC, PAOK, PAOK, Excelsior enz.
Niemand ging de laatste paar weken met plezier naar de ArenA en dat zou genoeg moeten zijn om iemand te ontslaan.
HR
HR

Ajaxiante
Vedette

Uit: Oosterland
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 juni 2002

Bedankt voor de periode 1 januari 2010 t/m juli 2010, ik heb genoten van ajax toen.

Bedankt voor de beker.

Bedankt dat je mickey weer fit hebt gemaakt.

Al met al heb ik gemengde gevoelens bij zijn vertrek, natrappen heeft ook geen zin, ik wens hem veel succes in zijn toekomstige carriere.
HRHR
HR

Rui B Rode kaart: waarschuwing
Talent

Uit: Al Hoceima
Droomaankoop: Mounir El Hamdaoui
Reg.: 9 februari 2009

Ajaxiante schreef:

Bedankt voor de periode 1 januari 2010 t/m juli 2010, ik heb genoten van ajax toen.

Bedankt voor de beker.

Al met al heb ik gemengde gevoelens bij zijn vertrek, natrappen heeft ook geen zin, ik wens hem veel succes in zijn toekomstige carriere.

Bedankt ook voor het salaris van: Ooijer, Tainio, Atouba, Mido,Verhoeven, Graafland, Kerlon, Ze eduardo etc......!
HR
[Dit bericht is veranderd door Rui B (op 6 december 2010 22:51:47).]
HR
HR

witchmaster
Icoon

Uit: het zuiden des lands
Reg.: 6 augustus 2000

fluwelen linker schreef:

Dat Ajax onder Jol sportief niet meer uit het dal zou geraken, was al langer duidelijk. Opluchting dat hij weg is, is dus wel op z'n plaats.

Maar met De Boer gaat het natuurlijk niet eens beter lopen. Het zou een succes zijn als we met niet meer dan 6 punten achterstand de winterstop ingaan. Ondertussen kan De Boer wel een paar wedstrijden en trainingen inventariseren wat goed is en wat niet en kan er tijdens de winterstop gericht gewerkt worden aan het positiespel. Door nu op te stappen, gunt Jol de trainer een paar weken winst.
HR
Maar Jol heeft toch al lang een aanbieding in engeland?? (geruchten)
Het is wel zo dat de chemie tussen hem en blind duidelijk over was , dat blind (de jongere variant :D ) naar groningen wenst te gaan heeft Jol ook geen goed gedaan .
Jol dacht met een 4.4.2 formatie te gaan spelen ,maar heeft buiten de waard gerekent (dus wij suporters) hadden dit nooit te nimmer geacepteerd mischien in een nood geval maar niet constant.
De laatste druppel is eigelijk mounir op stellen als een nr 10 ,die gehaalt is als spits en daar dan ook hoort te lopen wat mounir zelf wilt doet niet terzaken.
door dat mounir op 10 speelt haalt hij de plaats weg voor een echte nr 10 namelijk eriksen die hij nota bene steeds op links laat in vallen en dat nog maar voor 5 min.
Je verkloot zo je eigen talent die er dalijk niet meer in gelooft en gaat tweifelen , ook een de jong wordt door Jol belemert .
Nee Jol maakt de spelers niet beter zie de aankoop van die psver ,treurig is dit allemaal.
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

En het scholletje glipt weer overal tussendoor.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Dat weet ik, alleen wat betreft de combinatie Jol-Ajax is het voor beide partijen gewoon het beste. Nu nog de as van het kwaad eruit flikkeren en dan kan Cruijff alles netjes op zijn plek zetten. Heel simplistisch gezegd, maar daar komt het op neer.
HR
Maar die as moet echt weg, en dit geeft ze echt een mogelijkheid om te blijven zitten. Nu kunnen ze een beetje toegeven aan Cruijff (we hebben Jol niet aan zijn contract gehouden) en een Ajacied naar voren schuiven. Die Ajacied moet het dan wel weer alleen doen want het bestuur wil alleen maar blijven zitten (Coronel voorop). Die slachtofferen de volgende trainer net zo makkelijk.
HR
HR

yeshyeshyall
Lid 2de elftal

Uit: amsterdam
Reg.: 14 maart 2005

Hij heeft het naar omstandigheden goed gedaan. Van de zomer was de koek op en dat kun je hem misschien wel aanrekenen. Fulham vond ik echt wel schrijnend en toen Ooijer kwam begon ik toch wel aan zn motivatie en kunde te twijfelen. Gek hoe hert niet meer loopt opeens en hoe slecht het team er voor staat. Voelt alsof er ook iets tussen de spelers is; laten we hopen van niet. Zuur idd als Jol morgen ergens anders zit maar zit er wel dik in.

Hopen dat deBoer er wat van bakt, zal mij benieuwen; wederom een onervaren trainer voor een blijkbaar moeilijk te trainen groep. We gaan het zien. Als elke trainer opgeeft is omdat hij er geen heil meer in ziet dan is dat toch wel erg zorgwekkend.
:denk
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Maar die as moet echt weg, en dit geeft ze echt een mogelijkheid om te blijven zitten. Nu kunnen ze een beetje toegeven aan Cruijff (we hebben Jol niet aan zijn contract gehouden) en een Ajacied naar voren schuiven. Die Ajacied moet het dan wel weer alleen doen want het bestuur wil alleen maar blijven zitten (Coronel voorop). Die slachtofferen de volgende trainer net zo makkelijk.
HR
Dat is waar, alleen de druk op Jol werd ( gevoelsmatig voor hemzelf ) te groot en dan kan je verwachten dat Jol het een keer gaat begeven. Ik sta er eigenlijk niet zo versteld van dat Jol zelf weggaat bij Ajax, eigenlijk meer dat Coronel en Van den Boog ook niet direct vertrokken zijn. Al is dat laatste opzich nog wel te begrijpen.
HR
HR

dubbel2010
Regelmatige invaller

Vak: 124
Reg.: 15 april 2010

Een zegen dat hij weg is. Ben benieuwd wat het falende bestuur hem meegeeft. Nu Slop, vd Boog Coronel en vd Aat nog. De stichters van het kwaad.
HR
HR

Reltiet
Basisspeler

Reg.: 19 februari 2008

Als alleen Jol vertrekt schieten we er niks mee op. Er moet flink gehusseld worden in de directie.
HR
HR

Gran Via Rode kaart: waarschuwing
Idool

Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006

Onze "historie" is weer een "kroonjuweel" rijker.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Je bent geschiedenis ouwe, opzouten bolle vetklep en neem je zooi mee :B
HR
HR

Meerkoet
Idool

Uit: Moraalridderend Holland
Vak: 402
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 december 2001

Ja helaas, vorig seizoen leek het er op dat we de goede kant op gingen.
Maar dit seizoen leek het echt nergens op.
Sorry, ben blij dat je zelf de stap hebt genomen.
Desondanks, Martin het gaat je goed .........
HR
HR

Dennisnr1
Regelmatige invaller

Uit: Amersfoort
Vak: 418
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 20 mei 2000

Ajaxiante schreef:

Bedankt voor de beker.

HR
Ben het helemaal met je eens :) . Mixed feelings idd alhoewel het dit seizoen echt nergens op leek meer....
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,9% dat Go Ahead Eagles wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!