Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 51 »
wat zeg je nu?
Legende
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 april 2006
quote:Er moeten er meer weg. Jol alleen is niet voldoende. de Boer krijgt het veel te lastig als er verder niets gaat veranderen. Het bestuur moet de Boer een kans geven door op te stappen en maar te kijken wie het gaan overnemen. Desnoods treden ze af en stellen ze zich weer beschikbaar.
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
Ik zat wat muziek te luisteren al een poos en toen ik naar Ajax Netwerk surfte, kwam eindelijk het verlossende bericht dat Jol weg is gegaan.
Met 100% zekerheid weet ik en nog vele anderen dat dit het beste is voor Ajax.
a-f-c-a
Veelbelovend talent
Vak: 424
Reg.: 26 februari 2010
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
Lebawski
Regelmatige invaller
Reg.: 23 augustus 2009
Red
Idool
Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002
quote:Neem van mij aan, de echte schuldigen gaan niet met Jol mee.
Lebawski schreef:
Hiep Hoi. Pak van m'n hart, nu de rest nog....
witchmaster
Icoon
Uit: dyslexie dus houd er rekening mee
Reg.: 6 augustus 2000
bolle2
Idool
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002
AJAXRULEZ
Basisspeler
Uit: Harlingen
Vak: 411
Reg.: 3 maart 2003
Drie Kruizen
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
quote:Hij is geen een keer kampioen geworden. Er zijn trainer is de Ajax historie die het beter deden!
bolle2 schreef:
Hij was 80 wedstrijden trainer van Ajax en verloor daarin 12 keer, waarvan 5 keer in Europa.
Doelsaldo: 220-69.
Er zijn trainers in de Ajax historie die het slechter deden!
Rui B ![]()
Talent
Uit: Al Hoceima
Droomaankoop: Mounir El Hamdaoui
Reg.: 9 februari 2009
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Dat weet ik, alleen wat betreft de combinatie Jol-Ajax is het voor beide partijen gewoon het beste. Nu nog de as van het kwaad eruit flikkeren en dan kan Cruijff alles netjes op zijn plek zetten. Heel simplistisch gezegd, maar daar komt het op neer.
wat zeg je nu? schreef:
(...)
Er moeten er meer weg. Jol alleen is niet voldoende. de Boer krijgt het veel te lastig als er verder niets gaat veranderen. Het bestuur moet de Boer een kans geven door op te stappen en maar te kijken wie het gaan overnemen. Desnoods treden ze af en stellen ze zich weer beschikbaar.
GaBrie
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009
quote:Gefeliciteerd!
bolle2 schreef:
Hij was 80 wedstrijden trainer van Ajax en verloor daarin 12 keer, waarvan 5 keer in Europa.
Doelsaldo: 220-69.
Er zijn trainers in de Ajax historie die het slechter deden!
Ajaxiante
Vedette
Uit: Oosterland
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 16 juni 2002
Rui B ![]()
Talent
Uit: Al Hoceima
Droomaankoop: Mounir El Hamdaoui
Reg.: 9 februari 2009
quote:
Ajaxiante schreef:
Bedankt voor de periode 1 januari 2010 t/m juli 2010, ik heb genoten van ajax toen.
Bedankt voor de beker.
Bedankt dat je mickey weer fit hebt gemaakt.
Al met al heb ik gemengde gevoelens bij zijn vertrek, natrappen heeft ook geen zin, ik wens hem veel succes in zijn toekomstige carriere.
witchmaster
Icoon
Uit: dyslexie dus houd er rekening mee
Reg.: 6 augustus 2000
quote:Maar Jol heeft toch al lang een aanbieding in engeland?? (geruchten)
fluwelen linker schreef:
Dat Ajax onder Jol sportief niet meer uit het dal zou geraken, was al langer duidelijk. Opluchting dat hij weg is, is dus wel op z'n plaats.
Maar met De Boer gaat het natuurlijk niet eens beter lopen. Het zou een succes zijn als we met niet meer dan 6 punten achterstand de winterstop ingaan. Ondertussen kan De Boer wel een paar wedstrijden en trainingen inventariseren wat goed is en wat niet en kan er tijdens de winterstop gericht gewerkt worden aan het positiespel. Door nu op te stappen, gunt Jol de trainer een paar weken winst.
bolle2
Idool
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002
wat zeg je nu?
Legende
Reg.: 19 april 2006
quote:Maar die as moet echt weg, en dit geeft ze echt een mogelijkheid om te blijven zitten. Nu kunnen ze een beetje toegeven aan Cruijff (we hebben Jol niet aan zijn contract gehouden) en een Ajacied naar voren schuiven. Die Ajacied moet het dan wel weer alleen doen want het bestuur wil alleen maar blijven zitten (Coronel voorop). Die slachtofferen de volgende trainer net zo makkelijk.
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
(...)
Dat weet ik, alleen wat betreft de combinatie Jol-Ajax is het voor beide partijen gewoon het beste. Nu nog de as van het kwaad eruit flikkeren en dan kan Cruijff alles netjes op zijn plek zetten. Heel simplistisch gezegd, maar daar komt het op neer.
yeshyeshyall
Veelbelovend talent
Uit: amsterdam
Reg.: 14 maart 2005
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Dat is waar, alleen de druk op Jol werd ( gevoelsmatig voor hemzelf ) te groot en dan kan je verwachten dat Jol het een keer gaat begeven. Ik sta er eigenlijk niet zo versteld van dat Jol zelf weggaat bij Ajax, eigenlijk meer dat Coronel en Van den Boog ook niet direct vertrokken zijn. Al is dat laatste opzich nog wel te begrijpen.
wat zeg je nu? schreef:
(...)
Maar die as moet echt weg, en dit geeft ze echt een mogelijkheid om te blijven zitten. Nu kunnen ze een beetje toegeven aan Cruijff (we hebben Jol niet aan zijn contract gehouden) en een Ajacied naar voren schuiven. Die Ajacied moet het dan wel weer alleen doen want het bestuur wil alleen maar blijven zitten (Coronel voorop). Die slachtofferen de volgende trainer net zo makkelijk.
dubbel2010
Bankzitter
Vak: 124
Reg.: 15 april 2010
Reltiet
Regelmatige invaller
Reg.: 19 februari 2008
Gran Via ![]()
Idool
Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
Meerkoet
Idool
Uit: Moraalridderend Holland
Vak: 402
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 december 2001
Dennisnr1
Regelmatige invaller
Uit: Amersfoort
Vak: 418
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 20 mei 2000
quote:Ben het helemaal met je eens
Ajaxiante schreef:
Bedankt voor de periode 1 januari 2010 t/m juli 2010, ik heb genoten van ajax toen.
Bedankt voor de beker.
Bedankt dat je mickey weer fit hebt gemaakt.
Al met al heb ik gemengde gevoelens bij zijn vertrek, natrappen heeft ook geen zin, ik wens hem veel succes in zijn toekomstige carriere.
Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,4% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.