Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 51 »
dibbes1
Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 2 juni 2007
quote:Je weet nog niet eens hoe je de naam Cruijff schrijft. En wie ben jij in hemelsnaam om het in je hoofd te halen om te zeggen dat de grote nr. 14 zijn bekkie moet houden? Ga toch wieberen man.
Westerveld schreef:
Erg jammer dat Jol de dupe word van het gezeik wat bij Kruif begon! Jol maakte ons vorig jaar trots! We gingen met een onoverwinnelijk gevoel naar de ArenA toe. We versloegen iedereen thuis! En uit werd er ook eindelijk weer gewonnen van de provincie-clubs!
Als die k*t Kruif gewoon zn bekkie had dicht gehouden speelde ajax nog net zo goed voetbal als vorig seizoen! En was Jol nooit weggegaan! Kunnen we weer aan een nieuwe team beginnen. Hoeveelste trainer is dit in 10 jaar tijd!?
Straks weer heel veel geblesserde spelers! Lindeman vertrekt namelijk ook...
Winterswijk
Icoon
Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006
quote:Als jij als trainer geen geld hebt om uit te geven voor versterkingen dan ga je wat proberen om iets te forceren. En dat heeft ook geholpen want niet veel later kwam El Hamdaoui. Nee voor mij is Jol 1 van de betere trainers van de afgelopen jaren en heb vorig seizoen ook echt wel genoten. Dat het dit seizoen niet wil lukken is heel spijtig. Maar voor beide partijen dat ze uit elkaar gaan.
Ares schreef:
(...)
Respect? De man is gisteren na de wedstrijd naar Fulham gegaan en heeft daar een voorcontract ondertekend. Dan ben je voor mij een rat.
Maar dat maakt niet uit. Martin Jol past totaal niet bij Ajax en ik ben dan ook tevreden dat 'ie weg is. En we krijgen er nog een afkoopsom voor ook. Dat is natuurlijk helemaal win-win. Zelf mag hij ook weer terug naar de door hem geadoreerde Premier League, wat deze oplossing win-win-win maakt. Ideaal dus.
Vero Possumus
Talent
Vak: 430
Reg.: 23 oktober 2007
a-f-c-a
Lid 2de elftal
Vak: 424
Reg.: 26 februari 2010
GaBrie
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009
Lederen Knikker
Legende
Vak: -
Reg.: 28 juni 2005
quote:Jol had slechts meer onrust uitgelokt, meer fantasie opstellingen, meer calimero gewauwel, meer pompen-of-verzuipen voetbal en vooral minder vertrouwen voor iedereen behalve Stekelenburg, Emanuelson, El Hamdaoui, Vertonghen, Ooijer en Mido.
GangstaRiB schreef:
Ik denk dat Jol beter het seizoen had kunnen afmaken.
M11
Bankzitter
Uit: Utrecht
Reg.: 31 december 2002
MaGiCa
Moderator
Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005
champy95
Legende
Uit: Brussel
Reg.: 26 oktober 2002
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
quote:Wat maakt Jol een goede trainer? Ik heb zelden zulk slecht positiespel gezien als wat Ajax de afgelopen maanden op de mat heeft gelegd. Dan ben je echt geen goede trainer.
Winterswijk schreef:
Als jij als trainer geen geld hebt om uit te geven voor versterkingen dan ga je wat proberen om iets te forceren. En dat heeft ook geholpen want niet veel later kwam El Hamdaoui. Nee voor mij is Jol 1 van de betere trainers van de afgelopen jaren en heb vorig seizoen ook echt wel genoten. Dat het dit seizoen niet wil lukken is heel spijtig. Maar voor beide partijen dat ze uit elkaar gaan.
witchmaster
Icoon
Uit: dyslexie dus houd er rekening mee
Reg.: 6 augustus 2000
Zlatan NO.410
International
Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001
Winterswijk
Icoon
quote:Dat mag je vinden. Ik ben het daar niet mee eens.
Ares schreef:
(...)
Wat maakt Jol een goede trainer? Ik heb zelden zulk slecht positiespel gezien als wat Ajax de afgelopen maanden op de mat heeft gelegd. Dan ben je echt geen goede trainer.
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
quote:Je vergeet snel de slechte tijden als het weer een tijdje goed gaat zoals eind vorig seizoen, want we hebben natuurlijk vaker zeer slecht spel gezien onder Van Basten, Ten Cate etc.
Ares schreef:
Ik heb zelden zulk slecht positiespel gezien als wat Ajax de afgelopen maanden op de mat heeft gelegd. Dan ben je echt geen goede trainer.
marx
Icoon
Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004
quote:Eh.. heb je ooit Ajax gezien onder clubman Jan Wouters? VOnd je het veldspel met Verlaat, Van Halst, Kanu, Winter, Machlas en ga zo maar door, beter?
Ares schreef:
(...)
Wat maakt Jol een goede trainer? Ik heb zelden zulk slecht positiespel gezien als wat Ajax de afgelopen maanden op de mat heeft gelegd. Dan ben je echt geen goede trainer.
Sjoerdd
Internationale topspeler
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006
quote:Jol is op zijn manier misschien best een goede trainer, alleen niet voor Ajax.
Winterswijk schreef:
(...)
Dat mag je vinden. Ik ben het daar niet mee eens.
Larsman
Ballenjongen
Reg.: 27 april 2003
quote:Helemaal mee eens - mijn eerste gedachte bij het vertrek van Jol was: en nu? Natuurlijk waren de laatste wedstrijden dramatisch om te moeten aanschouwen; het is treurig om Ajax als een angstige, onsamenhangende ploeg te zien spelen. Dat kun je Jol zeker aanrekenen. Zonder Frank de Boer te kort te willen doen blijft de vraag: gaat het beter worden zonder Jol? Of moeten we over een aantal maanden vaststellen dat we behoefte hebben aan een meer ervaren trainer...?
marx schreef:
(...)
Je hebt het historisch besef van een hysterisch konijn, vrees ik. Toen Olsen door de aanhang werd weggejaagd, huilde men van ontroering toen clubman Wouters kwam, omdat ie zoveel voetbalverstand had. Wouters werd anderhalf jaar later door dezelfde mensen weggehoond. Clubman en ras-Ajacied Co Adriaanse kwam en werd ruim een jaar later weggejaagd door de eigen aanhang en vol ontroering verwelkomde men clubman met voetbalkennis en -ervaring Koeman. Ook hij werd weggehoond door de eigen aanhang 2 jaar later. Vol vreugde werd clubman met veel voetbalkennis Danny BLind verwelkomd. Ruim een jaar later werd ie door de aanhang weggehoond. Nadat Henk Ten Catenaccio en Adri Koster van harte verwelkomd waren en even later weggehoond werden, werd Marco di Basta, clubman en een persoonlijkheid met veel voetbalervaring en -kennis, als verlosser aangemerkt. Amper 10 maanden later werd ie door capuchons weggejaagd en weggehoond.
Mag ik je vertellen dat Ajax niet ziet te wachten op supporters die roepen om clubmannen met veel voetbalkennis en -ervaring?
Brasil
Legende
Reg.: 21 december 2000
GaBrie
Vedette
Vak: 422
Reg.: 8 februari 2009
quote:Wat heeft deze opmerking te maken met de opmerking van Ares? Hij zegt dat Jol geen goede trainer is. Jij zegt Wouters is geen goede trainer, dus had Jol moeten blijven. Goede redenatie man.
marx schreef:
(...)
Eh.. heb je ooit Ajax gezien onder clubman Jan Wouters? VOnd je het veldspel met Verlaat, Van Halst, Kanu, Winter, Machlas en ga zo maar door, beter?
kaashater
Regelmatige invaller
Reg.: 8 mei 2007
Rui B ![]()
Talent
Uit: Al Hoceima
Droomaankoop: Mounir El Hamdaoui
Reg.: 9 februari 2009
El_Vicente
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Haarlem
Vak: 408
Reg.: 18 juli 2001
quote:Laat em gelijk zn zooi meenemen. Atouba, Tainio en zo. Kweetnie of die Mido zonder zn vader nog zo gemotiveerd zal zijn. Ik vond eigenlijk wel leuk ballen de laatste weken. Ach neem ook maar mee joh.
witchmaster schreef:
Een vrachtwagen vol wensen volgt hem , de volgende club staan al klaar om de rest mee te nemen die zijn overgebleven dus zijn aan kopen
Winterswijk
Icoon
quote:Hij is ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Toby Alderweireld. Verder zijn ook Suarez, Stekelenburg en Vertonghen opgestaan. Ik had ook erg veel vertrouwen in het huidige seizoen. Erg jammer dat het geen team is gebleven. Dat is deels te wijten aan Jol. Echter is dit al jaren een probleem bij Ajax.
Sjoerdd schreef:
(...)
Jol is op zijn manier misschien best een goede trainer, alleen niet voor Ajax.
Vorig seizoen speelde Ajax niet goed voetbal, maar won het wel, er stond wel een team.
Dankzij Jol.
Echter als de lange ballen en de oprispingen van individuele spelers niet meer genoeg is, dan moet je als trainer ook een plan hebben waar je op terug kan vallen, dat had deze man dus niet, daarin heeft hij gefaald.
Neemt niet weg dat het voor een Engelse club best een goede trainer kan zijn, maar verwacht geen sprankelend voetbal onder hem.
Gallery Play
Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel
Droomaankoop: Abe Lenstra
Reg.: 30 oktober 2008
Cronos
Lid 2de elftal
Vak: 125
Reg.: 17 november 2004
quote:Warming up zag er altijd indrukwekkend uit, inderdaad. Dat ze daarna niet eens een pass over 2 meter konden geven a la, maar de warming up was goed. We werden ook totaal niet onder de voet gelopen door renpaarden ploegen als az gelukkig....
Brasil schreef:
Alleen wel erg jammer dat Lindeman ook weg gaat...
Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.