Ajax Netwerk
donderdag 31 juli 2014 - 07:22                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 52 »

HR

dibbes1
Veelbelovend talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 2 juni 2007

quote:HR
Westerveld schreef:

Erg jammer dat Jol de dupe word van het gezeik wat bij Kruif begon! Jol maakte ons vorig jaar trots! We gingen met een onoverwinnelijk gevoel naar de ArenA toe. We versloegen iedereen thuis! En uit werd er ook eindelijk weer gewonnen van de provincie-clubs!
Als die k*t Kruif gewoon zn bekkie had dicht gehouden speelde ajax nog net zo goed voetbal als vorig seizoen! En was Jol nooit weggegaan! Kunnen we weer aan een nieuwe team beginnen. Hoeveelste trainer is dit in 10 jaar tijd!? :\(

Straks weer heel veel geblesserde spelers! Lindeman vertrekt namelijk ook...

HR
Je weet nog niet eens hoe je de naam Cruijff schrijft. En wie ben jij in hemelsnaam om het in je hoofd te halen om te zeggen dat de grote nr. 14 zijn bekkie moet houden? Ga toch wieberen man.

[Dit bericht is veranderd door dibbes1 (op 6 december 2010 21:51:43).]
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

Ares schreef:

(...)
Respect? De man is gisteren na de wedstrijd naar Fulham gegaan en heeft daar een voorcontract ondertekend. Dan ben je voor mij een rat.

Maar dat maakt niet uit. Martin Jol past totaal niet bij Ajax en ik ben dan ook tevreden dat 'ie weg is. En we krijgen er nog een afkoopsom voor ook. Dat is natuurlijk helemaal win-win. Zelf mag hij ook weer terug naar de door hem geadoreerde Premier League, wat deze oplossing win-win-win maakt. Ideaal dus.
HR
Als jij als trainer geen geld hebt om uit te geven voor versterkingen dan ga je wat proberen om iets te forceren. En dat heeft ook geholpen want niet veel later kwam El Hamdaoui. Nee voor mij is Jol 1 van de betere trainers van de afgelopen jaren en heb vorig seizoen ook echt wel genoten. Dat het dit seizoen niet wil lukken is heel spijtig. Maar voor beide partijen dat ze uit elkaar gaan.
HR
HR

Vero Possumus
Talent

Vak: 430
Reg.: 23 oktober 2007

Jol heeft zeker een belletje gekregen uit Newcastle. Het is goed dat deze man nu eindelijk weg is. Het voetbal was al een hele tijd niet om aan te gluren, het was kick & rush en God zegene de greep, alles waar Ajax niet voor staat. Hoop nu ook de hele vriendenkliek plus Raiola de Arena uit getrapt wordt, de volgende trainer mag gewoonweg niet zoveel bepalen binnen de club als onder Jol, dan maar een trainer van iets mindere statuur. De lange termijn en de clubcultuur moeten bewaakt worden; liever ten onder gaan met je eigen visie, dan met een visie van een ander.
HR
HR

a-f-c-a
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 26 februari 2010

Zo te lezen is de hele wereld hier blij mee.Ik moet het nog maar zien oke jol deed het niet goed maar wie zegt dat hij de kwaaie was?iemand mag me uit leggen waarom ie weg moet.

En alsof Frank zooo goed is dat we opeens alles weer winnen hahaha not.!
HR
HR

GaBrie
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

Ik heb vlinders in mijn buik. Martin Jol is weg. Gelukzalige avond.

Maaaaar.... wat nu? Gaat Boogie eruit? Gaat het bestuur van Ajax nu de weg inslaan die Ajax hoort in te slaan?

Let's hope so. Dit is in ieder geval een stap in de goede richting.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Vak: -
Reg.: 28 juni 2005

GangstaRiB schreef:

Ik denk dat Jol beter het seizoen had kunnen afmaken.
HR
Jol had slechts meer onrust uitgelokt, meer fantasie opstellingen, meer calimero gewauwel, meer pompen-of-verzuipen voetbal en vooral minder vertrouwen voor iedereen behalve Stekelenburg, Emanuelson, El Hamdaoui, Vertonghen, Ooijer en Mido.

Gezien zijn vorstelijke salaris is hij dat totaal niet waard. Dan moet je eieren voor je geld kiezen.

Nu heb je de luxe sitatie dat je rustig Frank kan bekijken op zijn werkwijze, en of hij dat in zich heeft om hoofdtrainer te zijn van Ajax 1.

Slechter kan het toch niet gaan dus de verwachtingen zijn laaggespannen.
HR
HR

M11
Bankzitter

Uit: Utrecht
Reg.: 31 december 2002

En nu zeggen dat hij het in het belang van Ajax doet. Ik denk echter dat hij binnen een week ergens anders een contract tekent. Niet te geloven die vent.
HR
HR

MaGiCa
Moderator

Uit: Leeuwarden
Droomaankoop: Diego Buonanotte
Reg.: 10 april 2005

Jammer dat het zo moet gaan maar de chemie tussen trainer en spelers leek idd uitgewerkt.
Hopelijk komen we nu weer in rustiger vaarwater en wordt er gekeken naar wat Cruijff gezegd heeft.
Voor Jol zullen de clubs snel weer in de rij staan want lang werkeloos zal hij niet blijven.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Hoe zal het met Rik VDB gaan? Hij verbond zijn situatie toch met die van Jol?

Jol..je hebt ons een mooi 2009/2010 gegeven. Ajax werd weer een doelpuntenmachine en achterin ging het ook kloppen.
Maar sinds de zomer is er toch een steekje losgegaan bij jou, gezien je transferbeleid en speeltactiek.

Succes Martin in je verdere carriëre.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Winterswijk schreef:
Als jij als trainer geen geld hebt om uit te geven voor versterkingen dan ga je wat proberen om iets te forceren. En dat heeft ook geholpen want niet veel later kwam El Hamdaoui. Nee voor mij is Jol 1 van de betere trainers van de afgelopen jaren en heb vorig seizoen ook echt wel genoten. Dat het dit seizoen niet wil lukken is heel spijtig. Maar voor beide partijen dat ze uit elkaar gaan.HR
Wat maakt Jol een goede trainer? Ik heb zelden zulk slecht positiespel gezien als wat Ajax de afgelopen maanden op de mat heeft gelegd. Dan ben je echt geen goede trainer.
HR
HR

witchmaster
Icoon

Uit: het zuiden des lands
Reg.: 6 augustus 2000

Een vrachtwagen vol wensen volgt hem , de volgende club staan al klaar om de rest mee te nemen die zijn overgebleven dus zijn aan kopen ;)
HR
HR

Zlatan NO.410
International

Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001

And the storie goes on... and on.....and on.... and on....
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Ares schreef:

(...)
Wat maakt Jol een goede trainer? Ik heb zelden zulk slecht positiespel gezien als wat Ajax de afgelopen maanden op de mat heeft gelegd. Dan ben je echt geen goede trainer.
HR
Dat mag je vinden. Ik ben het daar niet mee eens.
HRHR
HR

Ares schreef:

Ik heb zelden zulk slecht positiespel gezien als wat Ajax de afgelopen maanden op de mat heeft gelegd. Dan ben je echt geen goede trainer.
HR
Je vergeet snel de slechte tijden als het weer een tijdje goed gaat zoals eind vorig seizoen, want we hebben natuurlijk vaker zeer slecht spel gezien onder Van Basten, Ten Cate etc.

Maar je hebt helemaal gelijk wat betreft positiespel, dat was dramatisch..
Laat dat nou juist een punt zijn waar je op kan trainen als trainer.

Gelukkig stapt Jol nu op en wacht hij niet tot de winterstop, op deze manier kunnen er wellicht nog wat punten gered worden.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Ares schreef:

(...)
HR
Eh.. heb je ooit Ajax gezien onder clubman Jan Wouters? VOnd je het veldspel met Verlaat, Van Halst, Kanu, Winter, Machlas en ga zo maar door, beter?
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

Winterswijk schreef:

(...)

Dat mag je vinden. Ik ben het daar niet mee eens.
HR
Jol is op zijn manier misschien best een goede trainer, alleen niet voor Ajax.
Vorig seizoen speelde Ajax niet goed voetbal, maar won het wel, er stond wel een team.
Dankzij Jol.
Echter als de lange ballen en de oprispingen van individuele spelers niet meer genoeg is, dan moet je als trainer ook een plan hebben waar je op terug kan vallen, dat had deze man dus niet, daarin heeft hij gefaald.
Neemt niet weg dat het voor een Engelse club best een goede trainer kan zijn, maar verwacht geen sprankelend voetbal onder hem.
HR
HR

Larsman
Ballenjongen

Reg.: 27 april 2003

marx schreef:

(...)

Je hebt het historisch besef van een hysterisch konijn, vrees ik. Toen Olsen door de aanhang werd weggejaagd, huilde men van ontroering toen clubman Wouters kwam, omdat ie zoveel voetbalverstand had. Wouters werd anderhalf jaar later door dezelfde mensen weggehoond. Clubman en ras-Ajacied Co Adriaanse kwam en werd ruim een jaar later weggejaagd door de eigen aanhang en vol ontroering verwelkomde men clubman met voetbalkennis en -ervaring Koeman. Ook hij werd weggehoond door de eigen aanhang 2 jaar later. Vol vreugde werd clubman met veel voetbalkennis Danny BLind verwelkomd. Ruim een jaar later werd ie door de aanhang weggehoond. Nadat Henk Ten Catenaccio en Adri Koster van harte verwelkomd waren en even later weggehoond werden, werd Marco di Basta, clubman en een persoonlijkheid met veel voetbalervaring en -kennis, als verlosser aangemerkt. Amper 10 maanden later werd ie door capuchons weggejaagd en weggehoond.

Mag ik je vertellen dat Ajax niet ziet te wachten op supporters die roepen om clubmannen met veel voetbalkennis en -ervaring?
HR
Helemaal mee eens - mijn eerste gedachte bij het vertrek van Jol was: en nu? Natuurlijk waren de laatste wedstrijden dramatisch om te moeten aanschouwen; het is treurig om Ajax als een angstige, onsamenhangende ploeg te zien spelen. Dat kun je Jol zeker aanrekenen. Zonder Frank de Boer te kort te willen doen blijft de vraag: gaat het beter worden zonder Jol? Of moeten we over een aantal maanden vaststellen dat we behoefte hebben aan een meer ervaren trainer...?

[Dit bericht is veranderd door Larsman (op 6 december 2010 22:02:24).]
HR
HR

Brasil
Legende

Reg.: 21 december 2000

Alleen wel erg jammer dat Lindeman ook weg gaat...
HR
HR

GaBrie
Vedette

Vak: 422
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 februari 2009

marx schreef:

(...)

Eh.. heb je ooit Ajax gezien onder clubman Jan Wouters? VOnd je het veldspel met Verlaat, Van Halst, Kanu, Winter, Machlas en ga zo maar door, beter?
HR
Wat heeft deze opmerking te maken met de opmerking van Ares? Hij zegt dat Jol geen goede trainer is. Jij zegt Wouters is geen goede trainer, dus had Jol moeten blijven. Goede redenatie man.

Sorry Karl niet goed gelezen.

[Dit bericht is veranderd door GaBrie (op 6 december 2010 22:04:40).]
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Reg.: 8 mei 2007

Jol heeft een zinkend Ajax verlaten, maar na de verwijdering van zoveel kilo's kan het zomaar gebeuren dat Ajax weer drijft!
HR
HR

Rui B Rode kaart: waarschuwing
Talent

Uit: Al Hoceima
Droomaankoop: Mounir El Hamdaoui
Reg.: 9 februari 2009

In Newcastle zijn ze dol op kick and rush.. :B

[Dit bericht is veranderd door Rui B (op 6 december 2010 22:05:14).]
HR
HR

El_Vicente
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Haarlem
Vak: 408
Reg.: 18 juli 2001

witchmaster schreef:

Een vrachtwagen vol wensen volgt hem , de volgende club staan al klaar om de rest mee te nemen die zijn overgebleven dus zijn aan kopen ;)
HR
Laat em gelijk zn zooi meenemen. Atouba, Tainio en zo. Kweetnie of die Mido zonder zn vader nog zo gemotiveerd zal zijn. Ik vond eigenlijk wel leuk ballen de laatste weken. Ach neem ook maar mee joh.
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Sjoerdd schreef:

(...)

Jol is op zijn manier misschien best een goede trainer, alleen niet voor Ajax.
Vorig seizoen speelde Ajax niet goed voetbal, maar won het wel, er stond wel een team.
Dankzij Jol.
Echter als de lange ballen en de oprispingen van individuele spelers niet meer genoeg is, dan moet je als trainer ook een plan hebben waar je op terug kan vallen, dat had deze man dus niet, daarin heeft hij gefaald.
Neemt niet weg dat het voor een Engelse club best een goede trainer kan zijn, maar verwacht geen sprankelend voetbal onder hem.
HR
Hij is ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Toby Alderweireld. Verder zijn ook Suarez, Stekelenburg en Vertonghen opgestaan. Ik had ook erg veel vertrouwen in het huidige seizoen. Erg jammer dat het geen team is gebleven. Dat is deels te wijten aan Jol. Echter is dit al jaren een probleem bij Ajax.
HR
HR
Goed gedaan Martin, maak er wat van in het buitenland, niet lullig bedoeld. Maar dat is je thuis B)

En vorig seizoen was zo slecht nog niet, veel hunkeren terug naar het Ajax onder ex coaches. Wouters, Blind, Ten Cate, Koster, Van Basten etc, allemaal presteerden ze bar en bar weinig. En het voetbal was zeldzaam het aanzien waard!

Maar ja, de situatie onder Jol was onhoudbaar geworden, dat was dan wel weer zeldzaam zichtbaar op het veld. Het kan alleen maar beter, dat is een positief punt voor Frank de Boer. En mocht hij (nog) niet goed genoeg zijn, kunnen we op ieder ander moment een volgende coach inzetten. Daar zijn we pas echt goed in geworden, nieuwe coaches aanstellen.

[Dit bericht is veranderd door Gallery Play (op 6 december 2010 22:07:06).]
HR
HR

Cronos
Lid 2de elftal

Vak: 125
Reg.: 17 november 2004

Brasil schreef:

Alleen wel erg jammer dat Lindeman ook weg gaat...
HR
Warming up zag er altijd indrukwekkend uit, inderdaad. Dat ze daarna niet eens een pass over 2 meter konden geven a la, maar de warming up was goed. We werden ook totaal niet onder de voet gelopen door renpaarden ploegen als az gelukkig....
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 31,9% dat ADO Den Haag wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!