Ajax Netwerk
zaterdag 26 juli 2014 - 09:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 52 »

HR

nautilus
International

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 31 januari 2010

Goed nieuws! Het kon gewoon niet anders meer. Jol absoluut geen slechte trainer maar paste gewoon niet bij Ajax. Na het Fulham verhaal in de zomer had hij er gewoon geen zin meer in en dit werd een martelgang voor iedereen. Martin, bedankt in ieder geval voor de inhaalrace van vorig seizoen (en de beker dan) - eerlijk is eerlijk.

Laten we hopen dat Ajax er eindelijk bovenop komt nu!

Nu al benieuwd naar de eerste opstellingen van Frank de Boer!!
HR
HR

El_Vicente
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Haarlem
Vak: 408
Reg.: 18 juli 2001

Komt er nog een kans om em te bedanken en uit te zwaaien? Baaaah ik heb veel te lang het beste gedacht van de man. Ik voel me gewoon viesssss.
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Jol was niet geschikt voor Ajax.

Maar laten we vooral niet vergeten dat er velen in het veld staan die ook niet geschikt zijn voor Ajax!
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

quote:HR
the highlands schreef:

overhaaste beslissing, en zeker geen oplossing voor ons probleem... oude fout , weer en onervaren coach net als van basten, althans met een eerste elftal. Terwijl t probleem elders ligt, nl in de structuur van de club. Zonde hoor ondanks de resultaten van de laatste tijd. Maar ben bang dat nu voor de korte termijn niemand daar een oplossing voor gaat hebben
HR
Hoezo, niemand verwacht iets van Frank de Boer tot aan de winterstop, echte Ajax jongen, dus veel krediet zoiezo.
En daarbij, slechter als Jol kan het zoiezo toch niet?
Neem aan dat ze de Boer geen hoofdtrainer voor de komende 4 jaar maken.
HR
HR

Zwanenburg
International

Uit: zwanenburg
Vak: 125
Reg.: 3 december 2002

Mourinho halen!!!
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001

En wat nu?

Vind deze reactie van Jol wel steekhouden:

Op Ajax.nl reageert Martin Jol op zijn vertrek bij Ajax: "Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van deze mooie club. We zijn vorig jaar zomer aan iets begonnen dat ik graag had afgemaakt. Maar ik ben gaan inzien dat de verwachtingen na vorig seizoen té hooggespannen waren. Aan die verwachtingen kunnen we nu niet voldoen en dat doet me zeer. De hoeveelheid kritiek die de club dagelijks te verduren krijgt heeft inmiddels geleid tot onrust in de organisatie en in de spelersgroep. Ik doe dit bewust vóórdat AC Milan – Ajax gespeeld wordt. De komende weken zijn erg belangrijk en ik hoop oprecht dat er iets in de groep gebeurt waardoor het op korte termijn weer een winnend elftal wordt."
HR
HR

Jimi
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: 129
Reg.: 12 mei 2006

Hendrix schreef:

(...)

Liever niet. Ga in maart naar een potje van die gasten kijken, en tegen die tijd zou ik graag van Jol verlost zijn.
HR
Mwah, nog een keertje zien waar we van verlost zijn is ook nooit weg toch? :B
HR
HR

spelbos
Legende

Onze gebeden zijn gehoord, hopelijk heeft deze trainerswissel een effect op de spelers, waardoor we weer iets onoverwinnelijks over ons heen krijgen.

Go Frank de Boer
HR
HR

Westerveld
Bankzitter

Vak: 126
Droomaankoop: Dusan Tadic
Reg.: 4 januari 2001

Erg jammer dat Jol de dupe word van het gezeik wat bij Kruif begon! Jol maakte ons vorig jaar trots! We gingen met een onoverwinnelijk gevoel naar de ArenA toe. We versloegen iedereen thuis! En uit werd er ook eindelijk weer gewonnen van de provincie-clubs!
Als die k*t Kruif gewoon zn bekkie had dicht gehouden speelde ajax nog net zo goed voetbal als vorig seizoen! En was Jol nooit weggegaan! Kunnen we weer aan een nieuwe team beginnen. Hoeveelste trainer is dit in 10 jaar tijd!? :\(

Straks weer heel veel geblesserde spelers! Lindeman vertrekt namelijk ook...

[Dit bericht is veranderd door Westerveld (op 6 december 2010 21:39:30).]
HR
HR

Rui B Rode kaart: waarschuwing
Talent

Uit: Al Hoceima
Droomaankoop: Mounir El Hamdaoui
Reg.: 9 februari 2009

Zit mezelf in mijn arm te knijpen. Als er ook nog een afkoopsom tegenover staat weet ik zeker dat ik droom! :B
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

duamephisto schreef:

Gefeliciteerd jongens!!
Eindelijk een Ajax man aan het roer, iemand met voetbal verstand!!

HR
Je hebt het historisch besef van een hysterisch konijn, vrees ik. Toen Olsen door de aanhang werd weggejaagd, huilde men van ontroering toen clubman Wouters kwam, omdat ie zoveel voetbalverstand had. Wouters werd anderhalf jaar later door dezelfde mensen weggehoond. Clubman en ras-Ajacied Co Adriaanse kwam en werd ruim een jaar later weggejaagd door de eigen aanhang en vol ontroering verwelkomde men clubman met voetbalkennis en -ervaring Koeman. Ook hij werd weggehoond door de eigen aanhang 2 jaar later. Vol vreugde werd clubman met veel voetbalkennis Danny BLind verwelkomd. Ruim een jaar later werd ie door de aanhang weggehoond. Nadat Henk Ten Catenaccio en Adri Koster van harte verwelkomd waren en even later weggehoond werden, werd Marco di Basta, clubman en een persoonlijkheid met veel voetbalervaring en -kennis, als verlosser aangemerkt. Amper 10 maanden later werd ie door capuchons weggejaagd en weggehoond.

Mag ik je vertellen dat Ajax niet ziet te wachten op supporters die roepen om clubmannen met veel voetbalkennis en -ervaring?
HR
HR

Kuipje
Talent

Uit: Rotterdam
Reg.: 6 februari 2005

Nam onze trainer maar eens zo'n verstandig besluit.
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

GangstaRiB schreef:

En wat nu?

Op Ajax.nl reageert Martin Jol op zijn vertrek bij Ajax: "Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van deze mooie club. We zijn vorig jaar zomer aan iets begonnen dat ik graag had afgemaakt. Maar ik ben gaan inzien dat de verwachtingen na vorig seizoen té hooggespannen waren. Aan die verwachtingen kunnen we nu niet voldoen en dat doet me zeer. De hoeveelheid kritiek die de club dagelijks te verduren krijgt heeft inmiddels geleid tot onrust in de organisatie en in de spelersgroep. Ik doe dit bewust vóórdat AC Milan – Ajax gespeeld wordt. De komende weken zijn erg belangrijk en ik hoop oprecht dat er iets in de groep gebeurt waardoor het op korte termijn weer een winnend elftal wordt."
HR
Weer zo'n onzinnige reactie, met andere woorden: hij vind dat Ajax waar het nu staat en hoe het nu voetbalt wel ok?
Wij verwachten niet dat Ajax Milan of Real Madrid wegtikt, of 5 punten voorloopt op PSV en Twente.
Wij verwachten herkenbaar voetbal, strijdlustig, en niet thuis weggetikt worden door ADO of wat voor club dan ook!
De verwachting is elk jaar het zelfde bij Ajax, strijden tot op de laatste dag voor het kampioenschap, niet meer niet minder.
Dat wist hij vorig jaar ook en die verwachting is na vorig seizoen echt niet nog hoger geworden, want dat kan niet.
HRHR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

GangstaRiB schreef:

En wat nu?

HR
Ik wil niet vervelend doen op een regionale feestdag, maar wat vind je precies steekhoudend? Dat hij de verwachtingen onrealistisch hoog vindt, maar wel hoopt dat er op korte termijn weer een winnend elftal ontstaat? Of dat we een jaar lang hebben moeten horen dat hij een historisch lange winstreeks heeft neergezet en een aantal punten waar je normaal gesproken kampioen mee wordt, maar dat hij dat nu om een of andere reden onrealistisch vindt?

Niks steekhoudends aan, maar wel typisch Martin: lekker de verantwoordelijkheid afschuiven naar criticasters buiten de club.
HR
HR

the highlands
Lid 2de elftal

Uit: hoogland
Vak: 414
Reg.: 22 november 2005

kortzichtig allemaal... weer dezelfde fout: een beginner, goede voetballer, maar als coach? ook de man die het gras maait is een ajax man, of die van de patat kraam lags het stadion...
blijf er bij: hiermee wordt het probleem zeker niet opgelost
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Reg.: 13 januari 2006

marx schreef:

(...)

Je hebt het historisch besef van een hysterisch konijn, vrees ik. Toen Olsen door de aanhang werd weggejaagd, huilde men van ontroering toen clubman Wouters kwam, omdat ie zoveel voetbalverstand had. Wouters werd anderhalf jaar later door dezelfde mensen weggehoond. Clubman en ras-Ajacied Co Adriaanse kwam en werd ruim een jaar later weggejaagd door de eigen aanhang en vol ontroering verwelkomde men clubman met voetbalkennis en -ervaring Koeman. Ook hij werd weggehoond door de eigen aanhang 2 jaar later. Vol vreugde werd clubman met veel voetbalkennis Danny BLind verwelkomd. Ruim een jaar later werd ie door de aanhang weggehoond. Nadat Henk Ten Catenaccio en Adri Koster van harte verwelkomd waren en even later weggehoond werden, werd Marco di Basta, clubman en een persoonlijkheid met veel voetbalervaring en -kennis, als verlosser aangemerkt. Amper 10 maanden later werd ie door capuchons weggejaagd en weggehoond.

Mag ik je vertellen dat Ajax niet ziet te wachten op supporters die roepen om clubmannen met veel voetbalkennis en -ervaring?
HR
Pijnlijk maar waar
HR
HR

the highlands
Lid 2de elftal

Uit: hoogland
Vak: 414
Reg.: 22 november 2005

precies... anders wil ik ook wel, als clubman! :D

marx schreef:

(...)

HR
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Winterswijk schreef:
Respect dat hij dit doet uit eigen overweging. Martin, bedankt voor je periode hier. 1 van de betere trainers van de afgelopen jaren met een erg sterk debuut seizoen. Jammer dat het allemaal zo gelopen is. Succes met het vervolg van je carriere!HR
Respect? De man is gisteren na de wedstrijd naar Fulham gegaan en heeft daar een voorcontract ondertekend. Dan ben je voor mij een rat.

Maar dat maakt niet uit. Martin Jol past totaal niet bij Ajax en ik ben dan ook tevreden dat 'ie weg is. En we krijgen er nog een afkoopsom voor ook. Dat is natuurlijk helemaal win-win. Zelf mag hij ook weer terug naar de door hem geadoreerde Premier League, wat deze oplossing win-win-win maakt. Ideaal dus.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

GangstaRiB schreef:

En wat nu?
HR
Geen verlossing. Onder de Boer zal het net zo slecht gaan voorlopig. Maar met Jol ging het niet meer, leek jou dat niet meer duidelijk?

Als Frank niet voldoet, dan hebben ze teminste nog een maanden om een ander te zoeken. Da's beter dan dat je vasthoud aan Jol terwijl je weet dat het hopeloos is.
HR
HR

duamephisto
Regelmatige invaller

Uit: Alphen a/d Rijn
Reg.: 28 december 2005

marx schreef:

(...)

HR
Mag ik jou vertellen dat de hele situatie binnen de club gewoon vroeg om een breuk met Jol?? of heb jij een blinddoek op tijdens de wedstrijden & interviews?
Las & keek jij verder geen media waarin Jol reageerde de laatste weken??
Hebben we al iemand in dienst die het momenteel even beter kan waarnemen dan de Boer & Blind??
HR
HR

XnoiZ
Veelbelovend talent

Reg.: 15 juli 2008

Ares schreef:

(...)
Respect? De man is gisteren na de wedstrijd naar Fulham gegaan en heeft daar een voorcontract ondertekend. Dan ben je voor mij een rat.

Maar dat maakt niet uit. Martin Jol past totaal niet bij Ajax en ik ben dan ook tevreden dat 'ie weg is. En we krijgen er nog een afkoopsom voor ook. Dat is natuurlijk helemaal win-win. Zelf mag hij ook weer terug naar de door hem geadoreerde Premier League, wat deze oplossing win-win-win maakt. Ideaal dus.
HR
Hoe kom jij aan dit gerucht dat hij mischien een voorcontract heeft getekend bij Fulham
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

Geweldig nieuws! Kan er niets anders van maken :)
HR
HR

Johan Nahoj
Idool
Nr 3 Ajax Pool seizoen 2006/2007

Vak: 420
Reg.: 6 december 2000

Wikipedia:

Martin Jol

Maarten Cornelius (Martin) Jol (Den Haag, 16 januari 1956) is een Nederlandse voetbaltrainer en voormalig voetballer. Op dit moment is hij opgerot bij Ajax.

:D
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Ares schreef:

(...)

HR
Dat van Fulham was dus een oud bericht, is dus niet waar.
Wel heeft volgens VI Newcastle (logisch) en HSV interesse, echter een afkoopsom gaat niet lukken want Jol is nu contractloos.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001

Lederen Knikker schreef:

(...)
Geen verlossing. Onder de Boer zal het net zo slecht gaan voorlopig. Maar met Jol ging het niet meer, leek jou dat niet meer duidelijk?

Als Frank niet voldoet, dan hebben ze teminste nog een maanden om een ander te zoeken. Da's beter dan dat je vasthoud aan Jol terwijl je weet dat het hopeloos is.
HR
Ik denk dat Jol beter het seizoen had kunnen afmaken.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 50,8% dat Feyenoord wint van Besiktas JK. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!