Ajax Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 15:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 52 »

HR

Administrator
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Het staat nu op TT.

Frank de Boer neemt het over zegt VI op RTL7
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

quote:HR
Fier Koen schreef:

Het staat nu op TT.

HR
Is ook al bevestigd door Ajax http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Martin-Jol-vertrekt-per-direct-bij-Ajax.htm.
Als het bericht van Fulham klopt, dan is het wel een echt nare man.
HR
HR

jaril
Ballenjongen

Uit: Lelystad
Vak: 427
Reg.: 26 augustus 2007

Fier Koen schreef:

Het staat nu op TT.

HR
Alles staat al op de officiele Ajax site. Ze zijn geloof ik nog nooit zo snel geweest met nieuws naar buiten brengen. Sjonge wat een goed nieuws zeg! Die engerd van een broer gaat ook weg, godzijdank. Het kan alleen maar beter worden.
HR
HR

Katana01
Veelbelovend talent

Vak: 425
Reg.: 23 juli 2007

Schip ahoy schreef:

Wie is trouwens die admin die het 'voorspel de smoes van Jol' topic heeft gesloten met een hautaine opmerking? Dat topic zou permament moeten worden, zelfs als er een nieuwe trainer komt....
HR
hear hear
HR
HR

Tikkie Terug

Niet geregistreerd

Jol: vieze laffe hond! Opgeruimd staat netjes. Wat een lafaard!
HR
HR

Winterswijk
Icoon

Uit: Winterswijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 januari 2006

A.INIESTA schreef:

Initatief van Jol dus, wat een gruwelijke lafaard, echt om te kotsen deze smerige vent.
HR
Respect dat hij dit doet uit eigen overweging. Martin, bedankt voor je periode hier. 1 van de betere trainers van de afgelopen jaren met een erg sterk debuut seizoen. Jammer dat het allemaal zo gelopen is. Succes met het vervolg van je carriere!
HR
HR

Revol
Basisspeler

Reg.: 14 november 2010

A.INIESTA schreef:

Initatief van Jol dus, wat een gruwelijke lafaard, echt om te kotsen deze smerige vent.
HR
Wees blij, scheelt de club weer geld.
HR
HR

Wheermolen FC
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 411
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 april 2007

Staat ook op Ajax.nl nu. Jezus wat een opluchting; zonder gekkigheid, jammer vind ik het wel. Had graag met Jol op het balkon van de Stadsschouwburg gestaan maja.
Frankie pretendeerd tenminste Ajax waardig voetbal en haalt met de A1 wel resultaat. Denk dat de Cruijfiaanse revolutie al is begonnen; viva El Salvador, viva a Revolucion!!!!!!!!
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002

Schip ahoy schreef:

Wie is trouwens die admin die het 'voorspel de smoes van Jol' topic heeft gesloten met een hautaine opmerking? Dat topic zou permament moeten worden, zelfs als er een nieuwe trainer komt....
HR
Dat was Sven. Ik was net een reactie aan het typen toen ik zag dat het topic gesloten was. Ongelooflijk dat er op zo'n respecteert forum een actie door één man definitief wordt beëindigd. Lijkt wel een dictatuur. Zonde, was een mooi topic. "De smoes van Jol" kun je altijd gebruiken, ook in real life als je een keer te laat bent op je werk of een keer niet zo goed bezig bent.

Ontopic: HEERLIJK nieuws.
HR
HR

duamephisto
Regelmatige invaller

Uit: Alphen a/d Rijn
Reg.: 28 december 2005

Gefeliciteerd jongens!!
Eindelijk een Ajax man aan het roer, iemand met voetbal verstand!!
Jeetje zeg woensdag 0-4!!!! ;):P
HR
HR

T-Bag
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Tikkie Terug schreef:

Jol: vieze laffe hond! Opgeruimd staat netjes. Wat een lafaard!
HR
Toch ben ik blij dat ie de beslissing genomen heeft,met welke reden dan ook ;)
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Sjoerdd schreef:

Geweldig wat een nieuws!
Hij zou dus al rond zijn met Fulham, en die zijn tevens bereid om nog een afkoopsom te betalen aan Ajax.
Dat zou nog mooier zijn!
De Boer vliegt morgen al met Ajax mee naar Milan om de honneurs waar te nemen, eindelijk een echte Ajax man!
Wat een goed nieuws, en wat ging de berichtgeving ook ineens snel!!!
HR
Serieus? Wat een rat...Weer rond met Fulham achter de schermen? En snel zijn biezen pakken voordat hij een pak slaag krijgt in San Siro, wat hij nu afschuift naar Frank?
HRHR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Heerlijk nieuws. Het interesseert me geen reet waar Jol naartoe gaat, als hij maar weg ging. En dat is nu zover. Frank + Blind tijdelijk doorschuiven tot eind seizoen, talenten kansen geven en ditmaal voor elkaar krijgen om Adriaanse naar Ajax te halen. Niet meer met een telefoontje afdoen.
HR
HR

Daniel Da Cruz Carvalho
Vedette

Reg.: 15 maart 2004

LeTiss, ga jij ook mee naar Newcastle?
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Wat een gekkenhuis is het toch altijd hier. Jol is bezweken onder de kritiek van de media. Succes Frank! Hij heeft de schijn mee, hopelijk kan hij het waar maken.
HR
HR

Klasbakken
Legende

Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSS

Frank laat ons weer genieten van een aanvallend Ajax!!!!!!!!!

CRUIJFF KOM ER MAAR IN!!!!!!!!!

TOP, eindelijk verlost van die oppercalimero!
HR
HR

Mounir El Hamdaoui
Internationale topspeler

Uit: Singapore
Vak: 401
Reg.: 7 april 2007

Hij is volgens mij helemaal niet rond met Fulham....dat was een bericht van van de zomer.

Newcastle of HSV worden genoemd.
HR
HR

a-f-c-a
Lid 2de elftal

Vak: 424
Reg.: 26 februari 2010

Zo te lezen is de hele wereld hier blij mee.Ik moet het nog maar zien oke jol deed het niet goed maar wie zegt dat hij de kwaaie was?iemand mag me uit leggen waarom ie weg moet.

En alsof Frank zooo goed is dat we opeens alles weer winnen hahaha not.!
HR
HR

ThePostman
Internationale topspeler

Uit: Zaandijk
Reg.: 3 april 2006

Dit is geweldig nieuws en hij neemt zijn companen ook mee.
Nu het bestuur nog die hebben volkomen gefaald!
HR
HR

Diego78
Idool

Reg.: 2 december 2008

Gelukkig, goede zaak dit. Ben blij dat Jol zelf de handdoek werpt, zo blijft er tenminste nog iets van z'n eergevoel over.

Ik zou hem adviseren hier een les uit te trekken en bij z'n volgende club vanaf dag 1 te vertrouwen in techniek boven fysiek, positiespel boven opportunisme. Optimisme i.p.v. bagatelliseren. Dat past een stuk beter bij z'n uitstraling.

Verder mag ik hopen dat de heer Vd Boog snapt dat ook zijn positie niet meer houdbaar is. Grote schoonmaak in de winterstop s.v.p., het is nu of nooit!
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Reg.: 1 juli 2006

Mounir El Hamdaoui schreef:

Hij is volgens mij helemaal niet rond met Fulham....dat was een bericht van van de zomer.

Newcastle of HSV worden genoemd.
HR
Ik zie het ook staan ja, HSV en Newcastle werden genoemd door VI.
Newcastle zou logisch zijn natuurlijk, maarja, nu extra zuur dat je die 8 miljoen van Fulham afgelopen zomer niet hebt gepakt.
HR
HR

the highlands
Lid 2de elftal

Uit: hoogland
Vak: 414
Reg.: 22 november 2005

overhaaste beslissing, en zeker geen oplossing voor ons probleem... oude fout , weer en onervaren coach net als van basten, althans met een eerste elftal. Terwijl t probleem elders ligt, nl in de structuur van de club. Zonde hoor ondanks de resultaten van de laatste tijd. Maar ben bang dat nu voor de korte termijn niemand daar een oplossing voor gaat hebben
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2004

Hihi =).
Bedankt Jol voor alles. (wat eigenlijk?).
En.. Nu maar hopen dat de non-voetballers worden weggebonjourd, en er weer gevoetbald wordt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 1,5% dat Almere City FC wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!