Ajax Netwerk
vrijdag 19 september 2014 - 07:49                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 52 »

HR

koning
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: -
Reg.: 23 april 2001

Sorry, maar de 2e seizoenshelft vorig jaar heeft Ajax prima gespeeld. En ja, het koppel de Jong-Pantelic was beter dan de som der delen. Functioneerde iig een stuk beter dan de betere voetballer El Hamdaoui met welke willekeurige Ajax speler op dit moment. Ajs Ajax nu zou spelen zoals de 2e seizoenshelft vorig jaar, dan stonden we 10 punten los. Op de eerste plek wel te verstaan!
HR
HR

Chelsea Man
Idool

Vak: -
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

Ajax speelde de 2de seizoenshelft opportunisch en kwa positiespel was het wederom drama. Kopballen van Siem...klutsende Suarez...en een doodlopende rommedahl.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

quote:HR
Chelsea Man schreef:

Ajax speelde de 2de seizoenshelft opportunisch en kwa positiespel was het wederom drama. Kopballen van Siem...klutsende Suarez...en een doodlopende rommedahl.
HR
Ja maar Chelsea Man.... bepaalde personen op Ajax Netwerk willen of kunnen dit wegens wat voor redenen dan ook niet onder ogen zien. Je kan het nog tig keer zeggen en perfect uitleggen, dan nog zullen er zijn die het niet inzien. :\(
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

koning schreef:

Sorry, maar de 2e seizoenshelft vorig jaar heeft Ajax prima gespeeld. En ja, het koppel de Jong-Pantelic was beter dan de som der delen. Functioneerde iig een stuk beter dan de betere voetballer El Hamdaoui met welke willekeurige Ajax speler op dit moment. Ajs Ajax nu zou spelen zoals de 2e seizoenshelft vorig jaar, dan stonden we 10 punten los. Op de eerste plek wel te verstaan!
HR
Neuh. Wishful thinking. De Jong was vaak qua score doorslaggevend, maar Pantelic was stram, traag, en viel zeker niet op met echt goed spel. Hij speelde wel duidelijk in dienst van het elftal, en daar knapt het spel al enorm van op. Suarez maakte nog steeds zijn acties, maar met oogkleppen op en meestal verzandend in balverlies...Dat is een feit, voor de winterstop veranderde alles in goud, na de winterstop raakte hij gefrustreerd, bleef wel ijverig, maar raakte daardoor juist enorm veel ballen kwijt. Die flank liep vooral door vdWiel en Rommedahl. Als invaller wel te verstaan. Een defensie kapot spelen lukte hem niet. De ruimte benutten zeker wel.

Maar het was de volledige 2e seizoenshelft vooral lange ballen van het centrum en Demy, die ook al in de mindere vorm van Suarez deelde. Geen zorgvuldige opbouw, amper driehoekjes, geen combinatievoetbal. Wel succesvol, opportunistisch voetbal met druk zettende middenvelders als de Zeeuw, Enoh, lindgren en soms Gabri.
HR
HR

Diego78
Idool

Reg.: 2 december 2008

koning schreef:

HR
Oneens. De lezing van Chelsea Man komt een stuk dichter bij de realiteit. Het is erg verleidelijk, die korte termijn blik van toen, I'll give you that. Maar het leidt alle aandacht af van de harde werkelijkheid.

Het water trekt zich dit jaar pas terug, maar de keizer is onder Jol altijd al naakt geweest.

En beleid maken op basis van Jupiler-niveau spelers als Siem en over-the-hill schildpadden als Pantelic is lachwekkend, het spijt me. Dat redt je misschien een paar maandjes. Waar kwaliteit altijd komt bovendrijven met de tijd, zakt middelmaat uiteindelijk altijd weg.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Als ik nu zie hoe Jol aanmoddert kan ik niet naders concluderen dat de tweede seizoenshelft van afgelopen seizoen een toevalstreffer was. Een beetje schuiven met poppetjes totdat er plotseling iets ontstaat wat werkt.

Verder sluit ik me bij Oderint aan, waar ik doorgaans medelijden had met onze vorige falende trainers, die wel wilden maar niet konden, voel ik voor Jol zo langzamerhand louter haat. Het is een schande voor onze club, zijn uitlatingen, het voetbal en dat papperige lijf in dat trainingspak, het gaat gewoon tegen alles in waar Ajax voor staat.
HR
HR

Chelsea Man
Idool

Diego, Patrick 9, Schip Ahoy...wat ben ik blij dat ik niet de enige ben.

Irriteerde me vorig jaar al dood aan Ajax( Jol,Siem,Suarez,Demy) Ik werd alleen de mond gesnoerd en was een grappenmaker volgens velen.

Stelletje onwetenden!
HR
HR

Enrique di Vazques
Ballenjongen

Uit: Rosmalen
Vak: 117
Reg.: 10 maart 2005

Vorige seizoen was het spel ook al dramatisch! Okay tweede seizoenhelft was geweldig om te zien! echter verbloemde dat wel of er goed gevoetbalt werd. Denk dat Jol niet de geschikte trainer voor ajax is. Vind het sowieso schande dat hij toestemming heeft om in zijn trainingspak op de bank te zitten. Is geen visitekaartje naar de club toe. Verder gebruikt Jol tot overmaat van ramp allemaal oude spelers die gehaald zijn. Had liever jeugdspelers gezien, die over drie tot vier jaar grote spelers waren geworden. En wederom worden we geen kampioen, want het tweede seizoenshelft word niet zoals vorige jaar. Verder is El Ham een speler die ik erg tegen vind vallen. Hadden beter een goede middenvelder kunnen halen.
HR
HR

Chelsea Man
Idool

Geweldig om te zien...eerder pijnlijk...al wetende dat dit nergens op gebaseerd was...iedereen om je heen de polonaise zien dansen om Pantelic en Siem...oh wat speelden we oogstrelend voetbal..Noem mij 1 combinatie goal waarin het hele team een bijdrage had???? Onmogelijk!
HR
HR

Ecinreb
Veelbelovend talent

Uit: Zwolle
Reg.: 30 januari 2005

Heeft Newcastle United niet eens interesse gehad in Martin?

Ze hebben daar net de manager ontslagen. Link
Martin Jol naar Newcastle,of is dit wishfull thinking ;)
HR
HR
Bah iedere dag weer hopp ik ik te lezen of te horen dat jol onslagen dan wel opgestapt is, maar heall hij mag nog even blijven aanprutsen.
Ik moet wel zeggen dat de stemming hier op het forum grof is omgeslagen.
Mocht ik over Jol vorig seizoen niets verkeerd zeggen, niet over de speelwijze, de opstelling of zijn trainingspak, nu is iedereen hem en zijn trainingspaken totale gebrek aan uitstraling kennelijk spuugzat.
Jol alsjeblieft, rot op, doe als MvB lever dat contract in en ga weg. Bestuur/directie wees wijs verzoek hem weg te gaan of onstla deze verschrikkelijk slechte trainer/coach
HR
HR

San_Marco
Vedette

Vak: 111
Reg.: 2 mei 2003

Kom op, een een tegen EnEECCC is toch helemaal niet zo slecht. Die hebben immers ook nog John Goossens!
HR
HR

Jose Mourinho
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Ecinreb schreef:

Heeft Newcastle United niet eens interesse gehad in Martin?

Ze hebben daar net de manager ontslagen. Link
Martin Jol naar Newcastle,of is dit wishfull thinking ;)
HR
Zat precies hetzelfde te denken! hopen dat die bolle gaat solliciteren daar en dat wij tenminste een echte trainer krijgen.
HRHR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Hahahaha, ik denk dat heel Amsterdam de link Jol-Newcastle al gemaakt heeft. :B
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Nu Jol zelf nog.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Jose Mourinho schreef:

(...)

Zat precies hetzelfde te denken! hopen dat die bolle gaat solliciteren daar en dat wij tenminste een echte trainer krijgen.
HR
Liever niet. Ga in maart naar een potje van die gasten kijken, en tegen die tijd zou ik graag van Jol verlost zijn.
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Het is wel heel erg dat als je als trainer van Ajax gaat zeggen na een thuiswedstrijd tegen NEC dat zij spelers hebben die Ajax ook wel zou kunnen gebruiken...
HR
HR

Diego78
Idool

Reg.: 2 december 2008

Chelsea Man schreef:

Irriteerde me vorig jaar al dood aan Ajax( Jol,Siem,Suarez,Demy) Ik werd alleen de mond gesnoerd en was een grappenmaker volgens velen.

Stelletje onwetenden!
HR
Alleen over Suarez worden wij het niet eens. Dat vind ik ook geen typische Ajax-speler, maar ik ga hem niet neerzetten als een speler-van-niks zoals jij vaak doet. Hij compenseert z'n gebreken namelijk op eigen wijze en in ruime mate.

Een GOEDE trainer zou Luis ook beter gemaakt hebben, meer in dienst van een team leren spelen en qua rust & overzicht stappen hebben laten maken. Dan was ie nu klaar geweest voor een grote club. Maar onder een trainer als Jol, die louter zijn hielen likt en zich totaal van Luis afhankelijk maakt, riskeert ie stilstand en oogst ie nu zelfs achteruitgang.

Demy kan trouwens ook best een aardige en nuttige speler zijn. Als ie maar met voetballers om zich heen speelt en zich schikt in z'n rol: waterdrager/ stofzuiger.
HR
HR

johanstokkie
Ballenjongen

Uit: Maasdijk
Reg.: 7 februari 2005

Kunnen we Jol cadeau doen aan Newcastle United. ASAP! Coach aldaar ontslagen, Jol bij dat hij naar Engeland mag, en wij, AJAX, gaan weer aan het voetbal werken met de enige echter Ajacied Denny Blind.
HR
HR

Chelsea Man
Idool

Diegoo jij gaat ervan uit dat een speler na zijn twinstige totaal kan omslaan en opeens overzicht en inzicht krijgt, ik geloof daar niet in. Je ziet het of je ziet het niet!

Het enige wat ie eigenlijk heeft is zijn onvoorspelbaarheid (zelfs voor zijn medespelers). Als je dat weghaalt blijft er niets over. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ie bij 010 niet 1 keer scoort!

Nogmaals de vraag: Wat zijn de specifieke kwaliteiten van Suarez? (Geen dooddoeners als winnaar,topscoorder)

Demy als waterdrager nuttige speler oke....kan ik me deels in vinden.
Maar dan vraag ik me af op welke positie? Ik denk dat ook jij er van overtuigd bent dat alle drie de middenvelders(zie Barca) zowel tactisch als technisch superieur dienen te zijn, anders heeft 4-3-3 geeen zin. Dus is ie naar mening niet geschikt voor ajax. Tenzij we 4-4-2 gaan spelen das een ander verhaal(gelukkig laat Cruyff dat niet gebeuren)
HR
HR

JeroenE
Vedette

Reg.: 17 september 2007

Ik hoop echt dat Jol vertrokken is tegen de tijd dat er biedingen binnenkomen voor spelers als Stekelenburg, Van der Wiel, Vertonghen en Suarez. Anders is de kans groot dat ze wederom de verkeerde spelers halen.

Na dit seizoen lopen veel contracten van overbodige spelers af. Dat moet het moment zijn waarop de juiste beslissingen worden genomen. Laat dat a.u.b. niet gebeuren door een Ajax onwaardige trainer met een korte termijn visie!!
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Reg.: 10 augustus 2007

Chelsea Man schreef:

Stelletje onwetenden!
HR
Sorry......maar mag mijn naam er ook bij staan? ;)
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

Nee, je hebt je niet voldoende als zodanig geprofileerd...

;)
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Jolly schreef:

(...)

Sorry......maar mag mijn naam er ook bij staan? ;)
HR
En die van de rest van de leden op LeTiss en AFC_Orange na.
HR
HR

Kampioenster3
Ballenjongen

Reg.: 1 mei 2010

Bij Newcastle lijkt Pardew de nieuwe man te worden. Gemiste kans om Jol te lozen. Nu maar wachten op vacatures bij Villa, Fulham of West Ham..
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,3% dat VVV Venlo wint van FC Eindhoven. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Feyenoord-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!