Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 23:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 52 »

HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 april 2006

quote:HR
fluwelen linker schreef:

In feite is dus de ontslagpremie de enige reden waarom Jol nog niet ontslagen is. Maar ik vraag me af of Jol behouden ons niet meer geld kost. Mislopen kampioenschap, Europees overwinteren hangt aan een zijden draadje en vooral, de waarde van spelers is drastisch gedaald.

Nu een nieuwe trainer aanstellen, geeft die trainer voor de winterstop nog een paar wedstrijden om te analyseren wat er fout zit en wat wel of niet kan met deze spelersgroep. Zo kan er in de winterstop al meteen gericht getraind worden waardoor je dus eigenlijk een paar weken wint in het zoeken naar automatismen en verbetering van het positie- en combinatiespel.

Volgens mij zal het voor Ajax dus zowel sportief als financieel voordeliger zijn om Jol nu meteen te ontslaan dan te wachten tot er hopelijk een Engelse trein voorbijkomt in de winterstop.
HR
De reden heeft niets te maken met geld, goede beslissingen leveren altijd geld op.

De reden dat ze nu niets doen heeft (buiten het gebrek aan kunde en kennis) alles te maken met een toekijkende Cruijff. Wanneer Jol nu wordt ontslagen zal ook vd Boog weg gaan, die heeft dik ingezet op Jol. Eigenlijk valt Ajax dan bestuurlijk als een kaartenhuis in elkaar. Dat zou een hele directe ingang voor Cruijff zijn, en daar willen ze bij Ajax niet aan. Daarom wordt de energie nu besteedt aan het buiten de deur houden van Cruijff (of een plan waarbij zij mogen blijven zitten, een beetje zoals met van Basten).

Als die Coronel nou een beetje voorzitter zou zijn, zou hij zelf Jol wegjagen. Volgens eigen zeggen wil hij die rol van voorzitter helemaal niet, wat let hem dan om verstandige beslissingen te nemen?
HR
HR

Suavimani
Idool

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 24 november 2003

Benieuwd naar de info die Studio Voetbal naar buiten zal brengen, aangezien Jack z'n lek wel weer gepraat zal hebben.
HR
HR

fluwelen linker schreef:

In feite is dus de ontslagpremie de enige reden waarom Jol nog niet ontslagen is. Maar ik vraag me af of Jol behouden ons niet meer geld kost. Mislopen kampioenschap, Europees overwinteren hangt aan een zijden draadje en vooral, de waarde van spelers is drastisch gedaald.

Nu een nieuwe trainer aanstellen, geeft die trainer voor de winterstop nog een paar wedstrijden om te analyseren wat er fout zit en wat wel of niet kan met deze spelersgroep. Zo kan er in de winterstop al meteen gericht getraind worden waardoor je dus eigenlijk een paar weken wint in het zoeken naar automatismen en verbetering van het positie- en combinatiespel.

Volgens mij zal het voor Ajax dus zowel sportief als financieel voordeliger zijn om Jol nu meteen te ontslaan dan te wachten tot er hopelijk een Engelse trein voorbijkomt in de winterstop.
HR
Hij hoeft niet ontslagen te worden. Je kan hem zetten als 3de assistent of trainer van Jong Ajax of daar assistent totdat hij zijn conclusies gaat trekken en zijn onstlag gaat aanbieden. Klaar.
HR
HR

ajacied21
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 juni 2010

en wat zegt van gelder, wij kijken het niet maar ben wel benieuwd.
HR
HR

Amsterdam-Oost
Icoon

Uit: Amsterdam
Reg.: 3 mei 2000

ajacied21 schreef:

en wat zegt van gelder, wij kijken het niet maar ben wel benieuwd.
HR
Niets.
HR
HR

Bugsy schreef:

(...)

Hij hoeft niet ontslagen te worden. Je kan hem zetten als 3de assistent of trainer van Jong Ajax of daar assistent totdat hij zijn conclusies gaat trekken en zijn onstlag gaat aanbieden. Klaar.
HR
Dat zal denk ik niet mogen.

We zien al dat Ajax de eigen spelers niet kan verplichten om bij een andere club tijdelijk te spelen. Dan denk ik dat je er ook niet mee weg zal komen door tegen Jol te zeggen dat hij even een jeugdteam mag trainen.
HR
HR

Generation Next IV
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Dat kan inderdaad niet, dat is namelijk niet de overeengekomen functie in de arbeidsovereenkomst
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

Amsterdam-Oost schreef:

(...)

Niets.
HR
Werd niks gezegd over Ajax.
Hoorde Ronald de Boer vanuit Qatar nog wel zoiets zeggen als: 'Ajax speelde met buitenspelers alleen ze stonden niet aan de buitenkant' ofzoiets, op een heel sarcastische manier.
Hij liet dus ook duidelijk merken in die ene zin dat hij het nergens op vind slaan hoe Jol zijn elftal neerzet.
Ik vraag me ook echt af of er intern door echte Ajacieden (Blind, de Boer, Swart) niet enorm lacherig of wat dan ook gedaan word over Jol.
Of dat ze niet is op maandagmorgen aankloppen bij vd Boog, om is te vragen waar ze in godsnaam allemaal mee bezig zijn.
Ik ben daar echt benieuwd naar, ikzelf zou dat doen, op staan voor waar Ajax voor hoort te staan.
HR
HR

Amsterdam-Oost
Icoon

Reg.: 3 mei 2000

Je ziet duidelijk een tegenzin bij Jol om op die manier te voetballen. Aan de manier waarop hij dingen gisteren formuleerde, merk je verder dat hij zijn conclusie al getrokken heeft. Engeland lonkt.
HR
HR

spelbos
Legende

Deze man moet echt gestopt worden nu, hoe haalt hij het in zijn hoofd om 4-3-3 tre spelen en toch consequent alle ballen naar voren peren.
En gewoon afgeven op jonge spelers dat ze het ook niet brengen.

Wat mij betreft is de stille revolutie voorbij en wordt er nu spijkers met koppen geslagen.
HR
HR

zigy410
Internationale topspeler

Vak: 410
Reg.: 26 november 2006

Misschien zoek ik er teveel achter, maar tijdens de wedstrijd zag ik op een gegeven moment iets gebeuren.

Stekelenburg, Vertonghen en Aldeirwereld hadden bij een vrije trap van Ajax op eigen helft op een gegeven moment een overlegje. Was ongeveer na een half uur spelen en tot die tijd werden alle ballen blind naar voren getrapt.

Jol stond op en ging heel indringend staan kijken naar het overleg. Daarna werden er een stuk meer ballen over de grond gespeelt en even later zelfs die aanval met het hakje van Sulejmani.

Mijn misschien iets voorbarige conclusie : De spelers zijn het niet eens met de tacktiek. Zelfs misschien al klaar met Jol.
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu

zigy410 schreef:

Misschien zoek ik er teveel achter, maar tijdens de wedstrijd zag ik op een gegeven moment iets gebeuren.

Stekelenburg, Vertonghen en Aldeirwereld hadden bij een vrije trap van Ajax op eigen helft op een gegeven moment een overlegje. Was ongeveer na een half uur spelen en tot die tijd werden alle ballen blind naar voren getrapt.

Jol stond op en ging heel indringend staan kijken naar het overleg. Daarna werden er een stuk meer ballen over de grond gespeelt en even later zelfs die aanval met het hakje van Sulejmani.

Mijn misschien iets voorbarige conclusie : De spelers zijn het niet eens met de tacktiek. Zelfs misschien al klaar met Jol.
HR
Ik heb het niet gezien, maar uit de reacties van de spelers na de wedstrijd hoor je ook wel doorschemeren dat ze het niet overal mee eens zijn.
Ze laten merken dat het positiespel niet goed is, en er beter van achteruit gevoetbald moet worden.
Jol daarentegen heb ik in al die weken nog geen een keer gehoord over het middenveld of positiespel of wat dan ook. Hij heeft het alleen over de aanval en als die goed staat dan zullen ze wel beter spelen.
Lijkt mij dat het middenveld, zeker bij Ajax, een van de belangrijkste linies in je systeem moet zijn.
HR
HR

Jari_Litmanen
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Westervoort
Vak: 426
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 8 december 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 december 2010 om 09:27:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hmmm hij zit er nog steeds ?? :\(

Of zullen ze Milan afwachten?
HRHR
HR

orakel1966
Lid 2de elftal

Reg.: 28 juli 2010

Stel je voor dat Jol aan het einde van seizoen nog een jaar bij Ajax blijft. Ajax wordt dit seizoen kampioen. ( zou niet weten hoe maar stel je voor ) Stekelenburg, Suarez, Vertonghen, Van de Wiel vertrekken dure contracten lopen af en er komt een grote zak met geld binnen.

Uiteraard weet Jol daar wel raad mee. Koopt weer een batterij nieuwe spelers.
En gaat nog een jaar zo door.

Ik moet er niet aan denken echt ik dacht zaterdag waarom kijk ik hier nog na. Woensdag zit ik weer voor de tv. Waarom weet ik niet want het is gewoon niet meer om aan te zien.

Er moet toch wel iemand binnen Ajax zijn die zegt en NU is het genoeg geweest.
Jol is een tussenpaus en zijn tijd zit er gewoon op. Betaal in vredesnaam die afkoopsom nu maar. Het is het niet waard om op deze manier door te gaan.

Wo 08/12/2010 20:45 UCL: AC Milan (Ita) - Ajax
Zo 12/12/2010 12:30 competitie: Vitesse - Ajax
Zo 19/12/2010 12:30 competitie: Ajax - Feyenoord
Do 23/12/2010 20:45 beker: Ajax - AZ

Ik zie de bui al aan komen en ik ben vast niet de enige.

[Dit bericht is veranderd door orakel1966 (op 6 december 2010 09:37:47).]
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

Is hij nou nog steeds niet weg? Ik had eigenlijk wel gedacht dat ik vandaag het verlossende bericht zou lezen. Met de week wordt het slechter, er zit totaal geen lijn meer in, er zal toch ook geen vertrouwen meer in de trainer zijn vanuit de spelersgroep. Bijna iedere speler speelt onder hun kunnen, presteert ondermaats, het hele team gaat erop achteruit. Jol weet het allemaal ook niet meer. Trek eens zelf je conclusies of wordt ontslagen.

Hoe lang wil je nog ermee wachten, dit is echt ongelooflijk. En dit moet dan een topclub voorstellen. Bizar.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Reg.: 1 november 2008

Bugsy schreef:

(...)

HR
En dan? Wat heb je nou aan een assistent van circa 3,5 mj per jaar en daarnaast dus het salaris van een nieuwe trainer, want die zal ook een contract nodig hebben. En dat om geld te besparen? Dan kun je hem dus beter wel ontslaan als je geld wilt bezuinigen.

zigy410 schreef:

HR
Afhankelijk van je observatie-kunsten, hecht ik op zich wel aan dit soort signalen. Vooral aan een blik kun je afleiden of Jol zich hiermee in zijn wiek geschoten voelt. Al is het niet veel om je aan vast te houden in barre tijden...

Ik zie niemand met genoeg ruggegraat om Jol's ontslag op de agenda te krijgen. Maar als ik ernaast zit, dan vermoed ik dat ze iig Milan afwachten. Want als er niet wordt overwinterd, is er iig alvast 1 doelstelling niet gehaald.

[Dit bericht is veranderd door Schip ahoy (op 6 december 2010 09:54:00).]
HR
HR

Jari_Litmanen
Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 december 2010 om 09:53:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Schip ahoy schreef:

(...)

En dan? Wat heb je nou aan een assistent van circa 3,5 mj per jaar en daarnaast dus het salaris van een nieuwe trainer, want die zal ook een contract nodig hebben. En dat om geld te besparen? Dan kun je hem dus beter wel ontslaan als je geld wilt bezuinigen.
HR
Daarnaast heeft het ook weinig zin om hem trainer van Jong - Ajax te maken. Want dan spelen Ooijer, Tainio en Mido wekelijks op De Toekomst. En we zijn nu net een beetje van die oude rotten in het 2e af.
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

Van de film schreef:

(...)

Ik zie het al voor me. Volgend jaar, wanneer jol ontslagen is, is het de schuld van cruijff, van basten en blind. Al die oud-voetballer die elkaar maar baantjes toeschuiven! :D
HR
Rob Witschge kan het nog steeds ook maar niet over zijn Ajaxhart verkrijgen om van de Ajaxloonlijst af te gaan geloof ik.

Zoals een groot deel van het huidige verlies is toe te schrijven aan Cruijffs vorige coupe om Van Basten benoemd te krijgen, en de huidige onrust voor een groot deel aan Cruijff is toe te schrijven, en de rampzalige trainerskeuzes van de laatste dik 10 jaar aan zijn volgelingen zijn toe te schrijven, zo zal ook de volgende periode waarin het weer bergafwaarts gaat aan hem toe te schrijven zijn. Hij is die immers nu aan het organiseren. Het zal dan Frank de Boer wel worden, die halverwege dit seizoen als onervaren trainer natuurlijk wel een flinke zak met geld mee moet krijgen, oudspelers hebben daar wel recht op. Dat hij een van de mannen was achter het door Cruijff bekritiseerde betonvoetbal van het Nederlands elftal doet er dan niet meer toe, het is immers een vriendje, dat hij nog niks bewezen heeft als trainer doet er ook niet toe, het was immers een goede voetballer. Een echte Ajacied bovendien, we vergeten zijn laffe contractbreuk voor financieel gewin even.

Nou schat ik de kandsen dat De Boer een goede trainer gaat worden best hoog in, maar meer dan een ongefundeerde inschatting is dat niet. Als je nou echt in het belang van Ajax redeneert, dan is een tussenpaus als Jol ondanks al zijn beperkingen goed voor Ajax, en laat je hem rustig werken en ga je niet stoken. Voor volgend jaar ga je dan kijken naar de volgende stap, wat Jol vermoedelijk in zich heeft. Dan kom je uit bij Van Gaal en Adriaanse en negeer je die niet op basis van rancune, en die zullen dan niet beschikbaar zijn en kom je uit bij de nieuwe generatie, en dan dienen Huistra en Van den Brom zich aan. Niet halverwege het seizoen uiteraard.
HR
HR

Aias
Regelmatige invaller

Reg.: 11 oktober 2007

Je kunt natuurlijk ook gewoon eindeloos vertrouwen blijven houden in de man die als antwoord op de vraag "Gaat er nog wat veranderen ?" heeft: "Nee, want ik heb die zak met geld nog niet"
HR
HR

spelbos
Legende

Aias schreef:

Je kunt natuurlijk ook gewoon eindeloos vertrouwen blijven houden in de man die als antwoord op de vraag "Gaat er nog wat veranderen ?" heeft: "Nee, want ik heb die zak met geld nog niet"
HR
Misschien dat iemand hem uit zijn droom kan helpen, want die zak met geld gaat hij niet krijgen.
HR
HR

Michael Laudrup
Vedette

Reg.: 30 augustus 2003

Met Jol worden we geen kampioen. Is het realistisch om dat te mogen verwachtten? Ja ik denk het wel. Helaas u heeft gefaald, hopen dat er in de winter een club interesse toont in Jol maar dat zal wel niet het geval zijn. Is er geld om Jol te ontslaan? Kan Cruijff hier niet iets in betekenen? Tsja 1-1 thuis tegen NEC 22.000 toeschouwers.... Wat een ellende.
HR
HR

Jari_Litmanen
Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 december 2010 om 10:57:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

LeTiss schreef:

(...)Rob Witschge kan het nog steeds ook maar niet over zijn Ajaxhart verkrijgen om van de Ajaxloonlijst af te gaan geloof ik.

Zoals een groot deel van het huidige verlies is toe te schrijven aan Cruijffs vorige coupe om Van Basten benoemd te krijgen, en de huidige onrust voor een groot deel aan Cruijff is toe te schrijven, en de rampzalige trainerskeuzes van de laatste dik 10 jaar aan zijn volgelingen zijn toe te schrijven, zo zal ook de volgende periode waarin het weer bergafwaarts gaat aan hem toe te schrijven zijn. Hij is die immers nu aan het organiseren. Het zal dan Frank de Boer wel worden, die halverwege dit seizoen als onervaren trainer natuurlijk wel een flinke zak met geld mee moet krijgen, oudspelers hebben daar wel recht op. Dat hij een van de mannen was achter het door Cruijff bekritiseerde betonvoetbal van het Nederlands elftal doet er dan niet meer toe, het is immers een vriendje, dat hij nog niks bewezen heeft als trainer doet er ook niet toe, het was immers een goede voetballer. Een echte Ajacied bovendien, we vergeten zijn laffe contractbreuk voor financieel gewin even.

Nou schat ik de kandsen dat De Boer een goede trainer gaat worden best hoog in, maar meer dan een ongefundeerde inschatting is dat niet. Als je nou echt in het belang van Ajax redeneert, dan is een tussenpaus als Jol ondanks al zijn beperkingen goed voor Ajax, en laat je hem rustig werken en ga je niet stoken. Voor volgend jaar ga je dan kijken naar de volgende stap, wat Jol vermoedelijk in zich heeft. Dan kom je uit bij Van Gaal en Adriaanse en negeer je die niet op basis van rancune, en die zullen dan niet beschikbaar zijn en kom je uit bij de nieuwe generatie, en dan dienen Huistra en Van den Brom zich aan. Niet halverwege het seizoen uiteraard.
HR
Kortom, iedereen die in de toekomst een functie in het bestuur van Ajax gaan bekleden, is bijvoorbaat al kansloos, en dat allemaal door Johan Cruijff..

With all due respect, soms vraag ik me af wat er voor gezorgd heeft dat jij van Ajax bent gaan houden. Gezien je reacties, en je steunbetuigingen aan Jol, komt het niet door het feit dat Ajax ooit een succes machine was, of bekend stond om zijn jeugdopleiding en/of de manier van spelen.

Is het 't shirt?
De combinatie wit-rood-wit?
Het logo ?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben de laatste die aan jouw liefde voor Ajax, kan twijfelen. Dat doe ik dus ook niet.

Ik ben slechts 24, dus heb slechts een klein percentage van het grote Ajax meegekregen. Buiten video's en tijdschrifen om.

Dat neemt echter niet weg dat ik merk dat het Ajax binnen Ajax steeds meer en sneller verdwijnt. Er is niets meer over van het beleid wat er voor gezorgd heeft dat Ajax een grote club is geworden. Niets meer over van de spelvreugde en spelopvatting wat destijds betiteld werd met totaal voetbal.

En dat ziet niet alleen ik, maar zo te zien zijn er nog meer supporters die voelen dat het nu wel erg snel afdaalt.

Ik weet ook wel dat het ontslaan van Jol geen zin heeft als de beleidsbepalers blijven zitten. Dat is de afgelopen jaren wel gebleken. Maar om daarom maar de ogen te sluiten en dit met Jol als een tussenstap te zien, gaat mij niet lukken.

Het idee was goed, maar in tussenstappen moet er wel een weg ingeslagen worden wat beleid, spelopvatting en veldspel betreft. En ja kan toch ook niets anders dan toegeven dat die nergens te vinden zijn binnen de club.

Nogmaals, dit is geen aanval. Iedereen heeft een mening, en dat dien ik te respecteren, hoe afwijkend het ook is tegenover de mijne.

Maar de weg die we nu zijn ingeslagen, staat

a) haaks op het rapport
b) heeft niets met Ajax te maken
HR
HR

Ralph-N
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Uploads: 2
Reg.: 10 oktober 2006

Ik las zojuist een artikel waarin Jol zegt dat het bij Ajax pas crisis is als ze een punt of 10 achter staan. Bij het lezen van dit stuk viel mijn mond open van verbazing. Geen crisis?! Natuurlijk is het bij Ajax crisis Jol!

1. Ajax speelt ronduit teleurstellend voetbal. Thuis moet je alle wedstrijden domineren met aanvallend voetbal!
2. De Arena is geen stadion meer waar de tegenstander met bibberende knieën naartoe gaat.
3. Ajax mag blij zijn dat het nog geen 10 of 15 punten achter staat omdat de concurrentie ook ronduit slecht speelt.
4. Met het gegeven van punt 3 had Ajax met deze selectie al 10 punten voor moeten staan op Twente en Psv.
5. Hij blijft elke wedstrijden vasthouden aan middelmaat en eenheidsworsten. Geeft deze spelers ook nog eens de voorkeur boven eigen jeugd.

Dus conclusie: Martin Jol is gewoon geen Ajax trainer. Spreekt de woorden crisis steeds maar tegen en stuurt zijn mannen ronduit slap de wedstrijden in. Daarnaast kan je wel zien dat we een bestuur hebben zonder voetbal know-how. Die zien niet in dat Jol dit Ajax niks meer te bieden heeft dan dit.

Voor mij is het exit-jol gehalte aardig gestegen. De fluwele revolutie moet niet alleen plaatsvinden in het bestuur maar ook in de technische staf!!
HR
HR

koning
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 23 april 2001

Ik heb lang (wellicht te lang) in Jol gelooft en ben er ook geen voorstander van om weer een trainer er uit te knikkeren. Maar nu hij na de wedstrijd zat te piepen dat hij wel wat spelers van NEC kon gebruiken (na eerder dit over over ADO te hebben gezegd) en dat hij in de winterstop toch geen miljoenen kan uitgeven, is het voorbij. Slecht spel, geen vertrouwen of patronen, de koek is na een goede tweede seizoenshelft op. Ik hoop dat Jol in de winterstop naar West Ham, Middlesbrough, Schalke04 of een andere club kan gaan.
Als vd Boog dit had geweten had hij Jol van de zomer lekker laten gaan, maar helaas heeft niemand een glazen bol. dit was niet te voorzien na de 2e seizoenshelft van vorig jaar. (lees het forum ook maar terug, vrijwel niemand twijfelde aan Ajax dit seizoen) maar het is het beste voor alle partijen als Jol in de winterstop op een soepele manier vertrekt. En nee, vd Boog hoeft dan voor mij niet mee. Een goede directeur valt zijn trainer niet af zolang hij in dienst is (en daarna hou je het ook netjes). Jol leek een hele goede zet toen hij werd aangetrokken, en het machtsspel van de zomer overkomt hem niet nog een keer. Een nieuwe AD moet weer door de wol geverft worden en dat heeft ook geen zin.
HR
HR

nautilus
International

Reg.: 31 januari 2010

Daadwerkelijk 4-3-3 spelen zoals in het klassieke Ajax spel KAN Jol waarschijnlijk niet. Daar heeft hij geen ervaring mee en daar heeft hij de achtergrond / aanleg niet voor. En tot op zeker hoogte heeft Ajax hier inderdaad misschien niet de uitgesproken spelers voor op dit moment.

Resultaten halen met zo'n goede selectie zou iedereen echter kunnen en zeker Jol die op sommige punten zijn vak toch echt wel zal verstaan. Steeds meer bekruipt mij het vermoeden dat hij - mogelijk al sinds het Fulham verhaal - de boel saboteert. Misschien WIL hij gewoon dat het steeds slechter gaat om op de een of andere manier zijn gram te halen, in ieder geval kan het hem volgens mij echt geen snars schelen. De manier waarop hij het veld na het laatste fluitsignaal direct verliet was tekenend. Zijn uitlatingen na de wedstrijd over de vleugels en NEC richten alleen maar verdere schade aan.

Zou Jol begrijpen dat zijn optreden en resultaten zo langzamerhand toch ook aanzienlijke schade voor zijn carriere gaat opleveren? Misschien biedt dat dan nog enige motivatie??

Een resultaat (kampioenschap) halen en rust brengen binnen Ajax waren de enige redenen om Jol dit jaar te laat zitten maar beide zijn volledig uit zicht verdwenen. Conclusie lijkt me duidelijk maar niemand doet iets! Mogelijk als we op woensdag de eerste doelstelling (Europees overwinteren) mislopen?

[Dit bericht is veranderd door nautilus (op 6 december 2010 11:28:52).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 60,4% dat Chelsea FC wint van Atletico Madrid. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!