Ajax Netwerk
zaterdag 20 december 2014 - 01:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 52 »

HR

LeTiss
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 29 augustus 2005

quote:HR
Van de film schreef:

(...)

Het verbaast mij dat na zeshonderdduizend keer zeggen dat het vooral niet alleen aan de trainer ligt maar dat het bestuur weg moet dit blijkbaar nog niet bij een heel aantal mensen wil doordringen.
HR
Uiteraard, in de technische staf kun je immers maar 3 kaartvriendjes kwijt, in de directie en de RvC nog veel meer.

Het probleem met de organisatiestructuur was nou juist dat iedereen een beetje verantwoordelijk was en dus niemand. Daardoor kon het bestuur geen trainer zelfstandig kiezen en in het zadel houden, maar was dat onderhevig aan een krachtenspel waarbij men uitkwam op de trainer of het ontslag van een trainer wat de deelverantwoordelijken op korte termijn het meeste gemak bracht.

Dat is opgelost, waardoor er nu een structuur is waarin er een verantwoordelijke is voor de invulling van de technische staf die dus ook niet met alle winden meewaait. Of het kiezen en in het zadel houden van een trainer, tegen de volksmennerij in, ook altijd leidt tot de ideale of beste trainer is geen gegeven. Dat hoort nou eenmaal bij het voetbal, elke club heeft er wel eens een misser tussen zitten. Het probleem was dat de structuur van Ajax niet toeliet dat de juiste man op die plek kon komen te zitten en daar werd gehouden, maar meteen het slachtoffer werd van de baantjesjagers die met goedkoop sentiment en valse nostalgie de supporters voor hun karretje wisten te spannen. Na het rapport Coronel is die structuur veranderd.

Schip ahoy schreef:
Zelf acht ik Blind te licht voor een functie met veel verantwoordelijkheid trouwens. Hij zou volgens het Cruijff plan- mocht dat accuraat zijn - ook geen TD worden, maar TM. Toch een beetje een uitgekleedde functie denk ik.
HR
Ja, laten we baantjes gaan creeeren voor vriendjes van Cruijff die ongeschikt zijn voor het werk dat gedaan moet worden. Kost maar een paar ton per jaar extra. Heb je al een functie voor Rob Witschge in gedachten?
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

LeTiss schreef:

Uiteraard, in de technische staf kun je immers maar 3 kaartvriendjes kwijt, in de directie en de RvC nog veel meer.
HR
Heeft ajax weer een keer een wedstrijd gewonnen met baggervoetbal ofzo? :D Ik heb je gemist in elk geval.
Maaruh, over die structuur he, je bedoelt dat er nu mensen zitten die verantwoordelijk zijn voor, laat ik zeggen, het aankoopbeleid? Zeg maar, mensen die zich niet laten overreden of chanteren door een passant? Vertel mij eens het verschil tussen kaartvrienden die de hele dag op de club zijn of zakenmensen die ajax in hun vrije tijd 'erbij' doen? De kaarthouders zijn tenminste sterkhouders met ruggengraat. Overigens creeert het kaartspel misschien wel winnaars, of althans, iemand gaat er winnen. Dat is al een hele verbetering in de arena.
HR
HR

Derk Johanssen
Legende

Uit: Enschede
Reg.: 3 mei 2004

Martin moet weg. Ik ben er klaar mee. Als je bedenkt dat je in Venlo met 4-4-2 aan moet treden, dan moet je wel heel goede redenen hebben. Als je dan na 45 minuten proberen direct weer teruggrijpt naar 4-3-3 dan heb je ook nog eens geen ruggengraat. Als je niet al vooraf inziet dat dit Ajax 4-4-2 niet beheerst, dan snap je er niks van. Dan ben je volslagen incapabel.

Als je dan 4-4-2 gaat spelen, doe het dan (dit doet pijn om te zeggen) op zijn PSVs. Dus met 2 aanvallende middenvelders met een voorzet op de flanken. Maarn iet met Nummer 10 Eriksen (als rechtspoot op links) en met Tainio op de flanken. Dan weet je zeker dat alles door het midden gaat.

Als je dan gaat beweren dat we geen buitenspelers hebben, dan heb je met El Hamdaoui de verkeerde speler gekocht. Schuif dan gewoon Zeegelaar, Ozbiliz en Jozefzoon door. Ok, die zijn misschien nog niet helemaal klaar voor het grote werk, maar op deze manier zullen ze dat ook nooit worden. Laat ze spelen, laat ze staan, geef ze vertrouwen en bovenal: geef ze een spits waar ze de bal op voor kunnen geven. Het is echt dieptriest gesteld met Ajax. Daar is maar 1 man schuld aan: Martin Jol.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

'Charme-offensief' Martin Jol Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - De keuze om Christian Eriksen tegen VVV-Venlo (0-2) op te stellen in plaats van Siem de Jong past in het 'charme-offensief' dat Ajax-trainer Martin jol momenteel voert.

Ajax-trainer Martin Jol Na tegen PSV en Real Madrid vanaf de tribunes te hebben vernomen, dat hij het qua populariteit nooit wint van ’echte Ajacied’ Danny Blind, werd zijn ’vijand’ weer omarmd. Blind zou opeens – hoewel Jol dat intern heeft afgeraden – nog steeds zijn „ideale opvolger” zijn, Daley maakte weer deel uit van de selectie en Eriksen mocht zowaar starten. Blind had zich beklaagd dat er slecht met het Deense talent werd omgesprongen en vond dat de middenvelder altijd moest spelen. Aldus geschiedde.HR
Wat een vreemd bericht zeg. :denk Dan heeft Jol ze echt niet meer op een rijtje.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001

Burzlew schreef:

(...)

Wat een vreemd bericht zeg. :denk Dan heeft Jol ze echt niet meer op een rijtje.
HR
Laten we vooral blind (no pun intended) varen op de Telegraaf..... die zijn een privé oorlog aan het voeren. Alles wat Jol en Van den Boog doen, zal negatief uitgelegd worden. Zelfs al word Jol kampioen en winnen de Europa Cup.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

GangstaRiB schreef:

(...)

Laten we vooral blind (no pun intended) varen op de Telegraaf..... die zijn een privé oorlog aan het voeren. Alles wat Jol en Van den Boog doen, zal negatief uitgelegd worden. Zelfs al word Jol kampioen en winnen de Europa Cup.
HR
Met Jol worden we geen kampioen, dat is dus geen argument. Waarom we met Jol geen kampioen kunnen worden lijkt me relevanter.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Met Jol worden we geen kampioen, dat is dus geen argument. Waarom we met Jol geen kampioen kunnen worden lijkt me relevanter.
HR
Uiterst hypothetisch en we staan maar 3 puntjes achter op beide koplopers. Als Mido een paar kilo gaat afvallen en gaat functioneren als Pantelic, gaan we serieus meedoen. Of het nou Ajax waardig is of niet.
HR
HR

Legende

GangstaRiB schreef:

(...)

Uiterst hypothetisch en we staan maar 3 puntjes achter op beide koplopers. Als Mido een paar kilo gaat afvallen en gaat functioneren als Pantelic, gaan we serieus meedoen. Of het nou Ajax waardig is of niet.
HR
Nee hoor. Juist dan niet Ajax waardige zal je veel punten gaan kosten. Ajax doet dit jaar niet mee om de titel.
HR
HR

LeTiss
Legende

Reg.: 29 augustus 2005

Van de film schreef:

(...)

Heeft ajax weer een keer een wedstrijd gewonnen met baggervoetbal ofzo? :D Ik heb je gemist in elk geval.HR
Ik begin ook een beetje af te haken, naast dat ik het even druk heb. Ik mag graag discussieren maar als je zelf aan het argumenteren bent vanuit het belang van Ajax, en anderen in diezelfde discussie zitten met geilen op jeugdidolen als hoogste doel dan begint dat te vervelen. Er zijn grenzen aan hoeveel kuddementaliteit, dweepzucht en geschiedvervalsing ik kan verdragen. De ezel heeft zich al zovaak aan de dezelfde steen gestoten en moet ik die dan op andere gedachten gaan brengen terwijl die enthousiast een aanloopje neemt voor de definitieve knock-out?

Maaruh, over die structuur he, je bedoelt dat er nu mensen zitten die verantwoordelijk zijn voor, laat ik zeggen, het aankoopbeleid? Zeg maar, mensen die zich niet laten overreden of chanteren door een passant? Vertel mij eens het verschil tussen kaartvrienden die de hele dag op de club zijn of zakenmensen die ajax in hun vrije tijd 'erbij' doen? De kaarthouders zijn tenminste sterkhouders met ruggengraat. Overigens creeert het kaartspel misschien wel winnaars, of althans, iemand gaat er winnen. Dat is al een hele verbetering in de arena.
HR
De winnaars van de vorige ingreep van Cruijff zijn Rob Witschge, John Van 't Schip, Marco Van Basten en de Telegraaf, en wat ze gewonnen hebben is geld. De rest zijn verliezers, bij Ajax althans, ook in Eindhoven en Rotterdam verheugt men zich alweer op een nieuwe bemoeienis van Cruijff.
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

LeTiss schreef:

(...)Ja, laten we baantjes gaan creeeren voor vriendjes van Cruijff die ongeschikt zijn voor het werk dat gedaan moet worden. Kost maar een paar ton per jaar extra. Heb je al een functie voor Rob Witschge in gedachten?
HR
Want? Waarop baseer je dat hij ongeschikt is voor assistent trainer? En hij heeft dezelfde 'prijzen' behaald als Martin, + een JC schaal dan, en zonder Suarez. En zonder laatstgenoemde zou Jol niets hebben behaald. Heb je ook kritiek op hem als Hoofd Opleidingen?

Maar ik pleit niet voor hem als TM hoor, ik opper slechts dat de Cruijff stroming die positie voor hem in gedachten had in reactie op het argument dat Blind zelf trainer zou worden na Jol. Mogelijk omdat hij al het materiaal in Ajax nu op zijn duimpje zal kennen, van de jeugd tot het eerste. Als je alleen al ziet wat voor catastrofale fouten Jol heeft gemaakt in het beoordelen van de kwaliteiten van spelers, is dat een know how in de club die je niet mag weggooien.

Ik heb al vaker gepost dat ik Blind een paar keer erg goede spelers heb zien scouten. En me dunkt dat daar de nodige winst te halen valt in de huidige organisatie. En dan niet als man die beslist, maar ook echt gaat kijken naar de spelers zelf. Verder is en man met zijn staat van dienst, prijzen, beschaafd en diplomatieke manier van doen misschien ook op zijn plaats als een soort van ambassadeur. Het hele internationale clubvoetbal weet wat voor rol hij in het gouden Ajax van van Gaal heeft gespeeld. Alle grote clubs hebben respect voor dat soort iconen, meer dan wij hier in Nederland. Een puur feitelijke observatie. Dat opent deuren. Zulke personen zitten ook bij Bayern in de top, en dat geeft een eigen gezicht en cachet aan de club. Mensen die ook erg veel gewonnen hebben, weten waar Bayern om draait, maar niet per se geschikt zijn om als trainer of TD te functioneren. Het gaat niet om baantjes verschaffen, Witschge heb ik nooit zien zitten, Schippie slechts als speler, maar om het aan je binden van waardevolle clubmensen. Een onderscheid dat niet te subtiel is om op te pikken ;)

Mij lijkt een Arnesen veel beter als TD. Iemand met een proven track-record, die nooit de druk op zal voeren op een trainer in moeilijke tijden omdat hij zelf de papieren en ambitie niet heeft, een Ajax achtergrond heeft, weet hoe de club in beginsel werkt, graag achter de schermen blijft, en grote spelers heeft kunnen halen voor de neuzen van internationale topclubs door een uitgebreid netwerk.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

Als personen als Blind, F de Boer en Van Basten worden gedropped voor mogelijke sleutelposities binnen Ajax, kunnen we Ajax definitef afschrijven en gaan we feyenoord achterna. We staan er op dit moment aardig voor, alleen het voetbal is voor verbetering vatbaar.

Maar nee, de meeste mensen willen een revolutie... tijd voor iets anders... het is lang genoeg stil geweest rond Ajax... Met als gevolg dat Ajax een definitieve knock-out krijgt waarbij we serieus 5 jaar bezig zijn om enigzins er bovenop te komen.

Het is allemaal zo kortzichtig. We staan verdorie 3 punten achter op de koplopers.. onder Van Basten, Blind en Wouters stonden we volgens mij in de middenmoot! Dat Ajacieden uberhaupt de wens koesteren om Blind in een sleutelpositie te zien... Blind is het voorbeeld van 12 ambachten, 13 ongelukken. Nooit heeft hij z'n job afgemaakt, nooit was zijn gedane werk succesvol.
HR
HR

Legende

GangstaRiB schreef:

Als personen als Blind, F de Boer en Van Basten worden gedropped voor mogelijke sleutelposities binnen Ajax, kunnen we Ajax definitef afschrijven en gaan we feyenoord achterna. We staan er op dit moment aardig voor, alleen het voetbal is voor verbetering vatbaar.
HR
Laat het nou net allemaal om het voetbal gaan.
HR
HR

David09
Talent

Reg.: 31 augustus 2009

GangstaRiB schreef:

Maar nee, de meeste mensen willen een revolutie... tijd voor iets anders... het is lang genoeg stil geweest rond Ajax... Met als gevolg dat Ajax een definitieve knock-out krijgt waarbij we serieus 5 jaar bezig zijn om enigzins er bovenop te komen.

Het is allemaal zo kortzichtig. We staan verdorie 3 punten achter op de koplopers.. onder Van Basten, Blind en Wouters stonden we volgens mij in de middenmoot! Dat Ajacieden uberhaupt de wens koesteren om Blind in een sleutelpositie te zien... Blind is het voorbeeld van 12 ambachten, 13 ongelukken. Nooit heeft hij z'n job afgemaakt, nooit was zijn gedane werk succesvol.
HR
Nee, Jol en vd Boog op sleutelposities moet je durven roepen als 'ajacied'.

Lekker makkelijk ook om van Basten's naam te droppen terwijl daar geen sprake van is. En als je hierboven leest zie je dat Blind naast een van de meest succevolle clubvoetballers ooit, ook als chef van de jeugd goed werk heeft geleverd, beter dan Olde Riekerink iig.
HRHR
HR

GangstaRiB
Legende

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Laat het nou net allemaal om het voetbal gaan.
HR
Nee, daar gaat het niet alleen om. Ajax was tot voor kort ziek. Het huidige bestuur heeft de juist stappen gezet om er bovenop te komen. Voordat we 4-3-3 met driehoekjes gaan eisen, moet er wel eerst een basis staan. Dat heeft Jol vorig seizoen goed voor elkaar gekregen. Dit seizoen lukt het allemaal niet, maar vergeet niet dat wij 4 spelers in de selectie hebben die tot de finale van het WK zijn gekomen (noem eens een club die dat ook had.. denk alleen Barca en Real??). En het seizoen begon heel vroeg met 2 voorronde's CL waar Jol ook doorheen gekomen is.
HR
HR

Legende

GangstaRiB schreef:

(...)

Nee, daar gaat het niet alleen om. Ajax was tot voor kort ziek. Het huidige bestuur heeft de juist stappen gezet om er bovenop te komen. Voordat we 4-3-3 met driehoekjes gaan eisen, moet er wel eerst een basis staan. Dat heeft Jol vorig seizoen goed voor elkaar gekregen. Dit seizoen lukt het allemaal niet, maar vergeet niet dat wij 4 spelers in de selectie hebben die tot de finale van het WK zijn gekomen (noem eens een club die dat ook had.. denk alleen Barca en Real??). En het seizoen begon heel vroeg met 2 voorronde's CL waar Jol ook doorheen gekomen is.
HR
Smoesjes, smoesjes en nog eens smoesjes. Vorig jaar heeft Jol proberen te oogsten, dat leverde hem een tweede plek op. Dit jaar valt er niets meer te oogsten. Zijn trucje is uitgewerkt.
HR
HR

GangstaRiB
Legende

David09 schreef:

(...)

Nee, Jol en vd Boog op sleutelposities moet je durven roepen als 'ajacied'.

Lekker makkelijk ook om van Basten's naam te droppen terwijl daar geen sprake van is. En als je hierboven leest zie je dat Blind naast een van de meest succevolle clubvoetballers ooit, ook als chef van de jeugd goed werk heeft geleverd, beter dan Olde Riekerink iig.
HR
Aha.. een kenner. Graag zie ik de prestaties van Blind zwart op wit. Wat waren zijn doelstellingen, wat waren de verwachtingen van zijn opdrachtgevers? Ga nou niet aankomen met spelers die toevallig onder Blind zijn doorgebroken in Ajax 1.

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Smoesjes, smoesjes en nog eens smoesjes. Vorig jaar heeft Jol proberen te oogsten, dat leverde hem een tweede plek op. Dit jaar valt er niets meer te oogsten. Zijn trucje is uitgewerkt.
HR
Die mening mag je hebben. Maar ik geef je nu al op een briefje dat geen enkele trainer (Van Gaal of Mourinho daargelaten) het beter zou doen dan Jol in de huidge omstandigheden.

[Dit bericht is veranderd door GangstaRiB (op 29 november 2010 12:14:14).]
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Reg.: 1 november 2008

GangstaRiB schreef:

(...)

HR
Driehoekjes zijn juist de basis. ALs dat nog uitgelegd moet worden. En die ziekte waar je het over hebt lijdt je zelf vrees ik ook aan. Namelijk het idee dat je afstand moet doen van je identiteit en speelwijze om 'beter' te kunnen worden.

Die schuld ontstaat door een uitdijende spelersgroep. Door een trainer die de AD chanteert tot het aankopen van veteranen en een spits. Die geen vleugelspelers koopt of laat doorstromen en dan gaat klagen dat hij geen vleugelspelers heeft. Let wel: enkel als hij verliest. Als hij wint, zoals tegen Vitesse thuis vorig jaar, stelt hij triomfantelijk dat je helemaal geen vleugelspelers nodig hebt om tot aanvallen over de vleugels te komen.

Door een trainer die zegt dat hij belast is met de erfenis van zijn voorganger door het aantrekken van veel dure spelers, en zelf vervolgens ook alleen maar spelers aantrekt terwijl die ruimte er niet is. En bovendien vorig seizoen zei te willen werken met een groep van 20 man met 5 talenten, om vervolgens enkel spelers erbij te eisen en te halen. En die talenten laat verpieteren. Geen systeem in het team krijgt. Geen acceptabel veldspel. Weigert Suarez van de hand te doen om de club 'minder ziek' te maken in jouw termen.

Tel de transfersommen onder Jol bij elkaar op, en de extra salarissen en je record verlies is verklaard. Do the math.
HR
HR

Legende

GangstaRiB schreef:

(...)

Die mening mag je hebben. Maar ik geef je nu al op een briefje dat geen enkele trainer (Van Gaal of Mourinho daargelaten) het beter zou doen dan Jol in de huidge omstandigheden.
HR
Omstandigheden waar hij zelf oorzaak van is.
HR
HR

David09
Talent

Reg.: 31 augustus 2009

GangstaRiB schreef:

Aha.. een kenner. Graag zie ik de prestaties van Blind zwart op wit. Wat waren zijn doelstellingen, wat waren de verwachtingen van zijn opdrachtgevers? Ga nou niet aankomen met spelers die toevallig onder Blind zijn doorgebroken in Ajax 1.
HR
Als je vindt dat de club 30 jaar volgen en de A1 van o.a. Sneijder geregeld heb zien spelen het predikaat kenner oplevert, dan ja, een kenner. En je zult wel een boel graag zien: huur een assistent zou ik zeggen. Niet zelf roepen dat Blind overal is mislukt en vervolgens bewijs 'zwart op wit' gaan eisen als mensen aangeven dat dat niet het geval is. Omgekeerde wereld. Waarom is hij mislukt als Hoofd Opleidingen? En nu zwart op wit? Doelstellingen, output, de hele rim ram. Begrepen?
HR
HR

GangstaRiB
Legende

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Omstandigheden waar hij zelf oorzaak van is.
HR
Geldgebrek doordat z'n voorganger alles verbrast heeft, is niet de schuld van Jol.

Maar goed, het is me een raadsel waarom ik zo moet pleiten voor een Ajaxtrainer die alle doelstellingen heeft behaald en inmiddels op 'maar' 3 punten staat. En de tegenpartij in deze discussie ziet liever kamp Cruijff de leiding nemen met alle gebruikelijk namen, die overal een spoor van vernieling hebben achtergelaten. Maar toch schijnt Cruijff ervoor te zorgen dat wij volgend seizoen met 34 overwinningen kampioen worden en dat we Real Madrid in Bernabeu van de mat spelen.
HR
HR

Jari_Litmanen
International

Uit: Westervoort
Vak: 426
Reg.: 8 december 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 november 2010 om 12:43:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Schip ahoy schreef:

(...)

Driehoekjes zijn juist de basis. ALs dat nog uitgelegd moet worden. En die ziekte waar je het over hebt lijdt je zelf vrees ik ook aan. Namelijk het idee dat je afstand moet doen van je identiteit en speelwijze om 'beter' te kunnen worden.

Die schuld ontstaat door een uitdijende spelersgroep. Door een trainer die de AD chanteert tot het aankopen van veteranen en een spits. Die geen vleugelspelers koopt of laat doorstromen en dan gaat klagen dat hij geen vleugelspelers heeft. Let wel: enkel als hij verliest. Als hij wint, zoals tegen Vitesse thuis vorig jaar, stelt hij triomfantelijk dat je helemaal geen vleugelspelers nodig hebt om tot aanvallen over de vleugels te komen.

Door een trainer die zegt dat hij belast is met de erfenis van zijn voorganger door het aantrekken van veel dure spelers, en zelf vervolgens ook alleen maar spelers aantrekt terwijl die ruimte er niet is. En bovendien vorig seizoen zei te willen werken met een groep van 20 man met 5 talenten, om vervolgens enkel spelers erbij te eisen en te halen. En die talenten laat verpieteren. Geen systeem in het team krijgt. Geen acceptabel veldspel. Weigert Suarez van de hand te doen om de club 'minder ziek' te maken in jouw termen.

Tel de transfersommen onder Jol bij elkaar op, en de extra salarissen en je record verlies is verklaard. Do the math.
HR
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
HR
HR

Legende

GangstaRiB schreef:

(...)

Geldgebrek doordat z'n voorganger alles verbrast heeft, is niet de schuld van Jol.

Maar goed, het is me een raadsel waarom ik zo moet pleiten voor een Ajaxtrainer die alle doelstellingen heeft behaald en inmiddels op 'maar' 3 punten staat. En de tegenpartij in deze discussie ziet liever kamp Cruijff de leiding nemen met alle gebruikelijk namen, die overal een spoor van vernieling hebben achtergelaten. Maar toch schijnt Cruijff ervoor te zorgen dat wij volgend seizoen met 34 overwinningen kampioen worden en dat we Real Madrid in Bernabeu van de mat spelen.
HR
Geldgebrek zou juist het perfecte argument zijn om het met de jeugd te doen. Als hij nou geen spelers zou hebben gehaald was dat best een argument geweest om geen kampioenschap te eisen. Maar ondanks het geldgebrek wil Jol ook die laatste centjes spenderen aan zijn vriendjes.

De Zeeuw, Tainio, Pantelic, Lodeiro, Mido, Ooijer, Hamdaoui, Suk, Boilesen, Kerlon, Eduardo, die vierde keeper en Verhoeven. Wat bedoel je met geldgebrek?
HR
HR

Jari_Litmanen
International

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 november 2010 om 12:49:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Geldgebrek zou juist het perfecte argument zijn om het met de jeugd te doen. Als hij nou geen spelers zou hebben gehaald was dat best een argument geweest om geen kampioenschap te eisen. Maar ondanks het geldgebrek wil Jol ook die laatste centjes spenderen aan zijn vriendjes.

De Zeeuw, Tainio, Pantelic, Lodeiro, Mido, Ooijer, Hamdaoui, Suk, Boilesen, Kerlon, Eduardo, die vierde keeper en Verhoeven. Wat bedoel je met geldgebrek?
HR
Sterker nog, met nóg eens een injectie van 10 miljoen, zou het er allemaal beter gaan uitzien.. Aldus Jol.
HR
HR

Legende

Jari_Litmanen schreef:

(...)

Sterker nog, met nóg eens een injectie van 10 miljoen, zou het er allemaal beter gaan uitzien.. Aldus Jol.
HR
Zonder 10 miljoen wordt Jol geen kampioen.

De man heeft een hele grote bak geld nodig om ook maar iets te bereiken, en als hij dat geld krijgt komt er wel weer een ander excuus.
HR
HR

Jari_Litmanen
International

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 november 2010 om 12:57:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Zonder 10 miljoen wordt Jol geen kampioen.

De man heeft een hele grote bak geld nodig om ook maar iets te bereiken, en als hij dat geld krijgt komt er wel weer een ander excuus.
HR
Helaas maar waar.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,2% dat NAC wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!