Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 51 »
ThePostman
Internationale topspeler
Uit: Zaandijk
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 april 2006
Jolly
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Oss
Reg.: 10 augustus 2007
quote:Dan weet ik genoeg............ongelofelijk!
Benji schreef:
Werd niet stilgelegd, partijvormen zonder verdere input.
Van de film
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003
quote:You've just made my day
Fier Koen schreef:
Hier zitten we op één lijn! Al wedstrijden lang heb ik de neiging, meestal na de eerste 5 à 10 minuten, om mensen in Qatar te gaan bellen ...
(Al is dat vooral om maar afgeleid te worden van de ellende op het veld.)
Jolly
Geselecteerd voor Oranje
quote:Tsja.....en vergelijk de begrotingen eens!!!
ThePostman schreef:
Jol verschuil zich achter zijn uitspraken van wij hebben geen buitenspelers en wij geen beweging enz enz.
Hij is de trainer en vorig seizoen klopte hij zichzelf nog op de borst van wij hebben fantastich gevoetbald en zoveel doelpunten gemaakt, en nu het anders gaat dan komt hij met allerlei smoesen aan.
Nee Jol heeft dit rampscenario aan zichzelf te wijten.
Na 1 seizoen is de chemie weg tussen hem en de spelers, en nu zelfs de supporters.
Het is een schande dat Ajax thuis volledig wordt weggespeeld zelfs tegen Ado en nu NEC.
Klasbakken
Legende
Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002
Tik Tak voetbal ![]()
Ballenjongen
Reg.: 5 december 2010
quote:Rijkaard niet aub. Niets presterende zakkenvuller.
Klasbakken schreef:
Respect voor Danny Blind dat hij het uithoudt naast deze debiel op de bank. Als ik Blind was geweest had ik mijn portie allang aan fikkie gegeven. Die Jol snapt er he-le-maal niets van met z'n boerenkoolopstellingen.
Wat zullen jongens als Frank de Boer ook hun ogen uit hun kop schamen. Zit je op te leiden voor zo'n volslagen idioot. Ik kan niet wachten totdat hij het roer overneemt samen met Rijkaard.
Iceman
Vedette
Uit: Leiden
Vak: 410
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 10 augustus 2003
quote:Mee eens. Er wordt om De Boer geroepen, maar hij heeft nergens als hoofdcoach gewerkt. Je weet dus niet welk type coach het is. Je kunt dus ook niet weten of hij wel of geen "peoplemanager" is en daarvoor dus wel of geen Rijkaard nodig heeft. Rijkaard is een goeie " peoplemanager" maar heeft een harde veldtrainer nodig. Wat nou als de Boer ook goed is in de omgang met de spelers en dus geen " peoplemanager" nodig heeft? Dan is Rijkaard overbodig.
Tik Tak voetbal schreef:
(...)
Rijkaard niet aub. Niets presterende zakkenvuller.
champy95
Legende
Uit: Brussel
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 26 oktober 2002
San_Marco
Vedette
Vak: 111
Reg.: 2 mei 2003
LeTiss
Legende
Reg.: 29 augustus 2005
quote:Blind houdt het met iedereen uit, in elke functie, met elk beleid, met elke baas, wat er ook gebeurt, je kunt ervan op aan dat Blind wel weer een plekje vindt. Het uithouden is wat hij doet, dat is waar hij goed in is. Nog een kleine twintig jaar en hij heeft de pensioengerechtigde leeftijd.
Klasbakken schreef:
Respect voor Danny Blind dat hij het uithoudt naast deze debiel op de bank.
Schip ahoy
Idool
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008
Klasbakken
Legende
Uit: Heerhugowaard
Reg.: 10 juli 2002
Katana01
Veelbelovend talent
Vak: 425
Reg.: 23 juli 2007
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Ik zie het al voor me. Volgend jaar, wanneer jol ontslagen is, is het de schuld van cruijff, van basten en blind. Al die oud-voetballer die elkaar maar baantjes toeschuiven!
LeTiss schreef:
Blind houdt het met iedereen uit, in elke functie, met elk beleid, met elke baas, wat er ook gebeurt, je kunt ervan op aan dat Blind wel weer een plekje vindt. Het uithouden is wat hij doet, dat is waar hij goed in is. Nog een kleine twintig jaar en hij heeft de pensioengerechtigde leeftijd.
Diego Martin Forlan Coraz
Jeugdspeler
Uit: Badhoevedorp
Droomaankoop: Diego Forlan
Reg.: 30 september 2010
ajacied21
Regelmatige invaller
Reg.: 17 juni 2010
abcdabcdabcdabcdabcdabcd
Ballenjongen
Vak: 430
AFCA3STERREN
Idool
Vak: 126
Reg.: 17 september 2005
Jolly
Geselecteerd voor Oranje
quote:Misschien ook een baantje voor LeTiss?
Van de film schreef:
(...)
Ik zie het al voor me. Volgend jaar, wanneer jol ontslagen is, is het de schuld van cruijff, van basten en blind. Al die oud-voetballer die elkaar maar baantjes toeschuiven!
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
Schip ahoy
Idool
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008
quote:Vergeet Boog niet...die lijkt zijn lot wel te hebben verbonden aan Jol door hem te behouden, toe te geven aan zijn eisen, eens te zijn met zijn voorkeur voor ervaren, fysiek 'sterke' spelers (wel half kreupel, maar goed) ook in de jeugd, en ook mikpunt te zijn van de kritiek van Cruijff. Jol pleit niet voor niets voor een standbeeld voor het bestuur. Die weet wel wie hem rugdekking moet geven op zulke momenten. En ook waar de slappe knietjes zitten, want anders jammert hij niet om geld voor spelers van ADO of NEC.
fluwelen linker schreef:
In feite is dus de ontslagpremie de enige reden waarom Jol nog niet ontslagen is. Maar ik vraag me af of Jol behouden ons niet meer geld kost. Mislopen kampioenschap, Europees overwinteren hangt aan een zijden draadje en vooral, de waarde van spelers is drastisch gedaald.
Nu een nieuwe trainer aanstellen, geeft die trainer voor de winterstop nog een paar wedstrijden om te analyseren wat er fout zit en wat wel of niet kan met deze spelersgroep. Zo kan er in de winterstop al meteen gericht getraind worden waardoor je dus eigenlijk een paar weken wint in het zoeken naar automatismen en verbetering van het positie- en combinatiespel.
Volgens mij zal het voor Ajax dus zowel sportief als financieel voordeliger zijn om Jol nu meteen te ontslaan dan te wachten tot er hopelijk een Engelse trein voorbijkomt in de winterstop.
lars91
International
Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007
quote:Dat moet je dus ook niet willen. Je moet wel een trainer hebben die maar 1 belang heeft: Ajax.
abcdabcdabcdabcdabcdabcd schreef:
Louis van Gaal komt als Ajax trainer, wanneer hij tevens een functie als bondscoach krijgt
Jolly
Geselecteerd voor Oranje
quote:Jol nu ontslaan is zeker een optie en wat je zegt probeer er dan alsnog een elftal van te maken, maar ik ben bang dat er ook verschillende spelers gaan vertrekken in de winterstop en er niks voor terug komt.
fluwelen linker schreef:
In feite is dus de ontslagpremie de enige reden waarom Jol nog niet ontslagen is. Maar ik vraag me af of Jol behouden ons niet meer geld kost. Mislopen kampioenschap, Europees overwinteren hangt aan een zijden draadje en vooral, de waarde van spelers is drastisch gedaald.
Nu een nieuwe trainer aanstellen, geeft die trainer voor de winterstop nog een paar wedstrijden om te analyseren wat er fout zit en wat wel of niet kan met deze spelersgroep. Zo kan er in de winterstop al meteen gericht getraind worden waardoor je dus eigenlijk een paar weken wint in het zoeken naar automatismen en verbetering van het positie- en combinatiespel.
Volgens mij zal het voor Ajax dus zowel sportief als financieel voordeliger zijn om Jol nu meteen te ontslaan dan te wachten tot er hopelijk een Engelse trein voorbijkomt in de winterstop.
abcdabcdabcdabcdabcdabcd
Ballenjongen
Vak: 430
Lederen Knikker
Legende
Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005
quote:Jol ontslaan om het ontslaan zal weinig uitmaken, dat heeft het verleden wel bewezen. En eerlijk gezegd, onze huidige selectie kan niet beter, dus of onze bolle vriend er zit of niet, het zal niets uitmaken. De spelers hebben het tactisch benul en gogme van een fruitvlieg. Stuk voor stuk intuitievoetballers, die leven van toevalligheden en niet van positiespel.
fluwelen linker schreef:
Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.