Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 06:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 52 »

HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 juni 2005

quote:HR
Brasil schreef:

Eerst hadden we geen spits.... nu hebben we geen buitenspelers... Hij moet niet zoveel onzin lullen na puntverlies. Hij heeft spitsen en hij heeft buitenspelers. Alleen die krijgen geen normale bal vanuit het middenveld. Dáár moet Jol wat aan doen.
HR
Iedereen ziet het behalve onze gezette vriend uit Scheveningen.

Nu moet ik zeggen, de ploeg speelt zonder vertrouwen en dwingt zelfs geen geluk af. Maar alle middenvelders zijn niet alleen hopeloos uit vorm, Jol presteert het keer op keer om Enoh als spelverdeler te laten spelen. Enoh moet van de bal afblijven, hij moet hem kunnen inleveren bij iemand die wel nadenkt en de bal recht vooruit kan trappen. Maar nee, we zitten nu al maanden te kijken naar Enoh als spelverdeler. Tegenstanders lachen Ajax uit als ze Enoh zien prutsen aan de bal.

Waarom blijft Jol hierin volharden? Zo dom en blind kan hij toch ook niet zijn?

Het beste voor alle partijen is als Jol, zijn broer en van der Boog hun heil elders gaan zoeken in de winterstop.
HR
HR

nautilus
International

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 31 januari 2010

Diego78 schreef:

(...)

Eens. Ik heb ondanks mijn kritiek lang gepleit voor de 'realistische optie', d.w.z. Jol het seizoen af laten maken, druk zetten voor veranderingen in opstelling, tactiek en positiespel, bidden voor een lucky kampioenschap bij gebrek aan overtuigende concurrentie, dan na het seizoen 'koninklijk' afscheid nemen van de Haagse kliek en zodoende vele miljoenen besparen en de 'fluwelen' revolutie ook inderdaad fluweel van aard houden.

Echter, Jol's uitspraken in de media zijn werkelijk SCHAN-DA-LIG en nemen almaar toe qua debiliteits-, indekkings- en clubcultuur schofferings-gehalte.

Idem dito voor de weledele heer Van den Boog, die niet alleen ons grootste clubicoon publiekelijk schoffeert, maar het nu zelfs aftopt met een propaganda-column waarvan zelfs Noord-Koreaanse honden geen brood zouden lusten.

Het is finito, ik ben geradicaliseerd. Raus met deze 2 faalhazen en snel ook. Fluweel is niet de juiste stof voor de oh zo nodige revolutie.
HR
Amen. Bij de aanstelling van Jol was ik niet positief: leek mij niet de juiste trainer voor Ajax. Vorig jaar bracht hij echter eindelijk rust en haalden we zelfs bijna het kampioenschap met uitstekende cijfers. In de hoop dat we dit jaar dan eindelijk de sportief, mentaal en financieel broodnodige titel zouden halen leek het me het beste om Jol te laten zitten.

Nu is zo'n resultaat volledig uit zicht en met Jol's spel, uitspraken, beleid en aankopen is het krediet volledig op. Het is immiddels ook totaal duidelijk dat Jol tactisch een waardeloze trainer is. Aanvallend, 4-3-3 spel begrijpt hij niet, kan hij niet.

Ook ik ben compleet geradicaliseerd, er is geen andere oplossing meer: Jol moet weg!
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Diego78 schreef:
Het is finito, ik ben geradicaliseerd. Raus met deze 2 faalhazen en snel ook. Fluweel is niet de juiste stof voor de oh zo nodige revolutie.
HR
Jol heeft een deel van de supporters zo ver gekregen dat het ze niet eens meer boeit. Het gevoel bij een nederlaag is niet meer zo dringend als voorheen. Het overkomt je, je laat het gebeuren. Die gelatenheid die over de club hangt is rampzalig, men doet er NIETS aan en negeert het enige hulpmiddel.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

DannyBlind schreef:

Vorig seizoen werd zeer verdienstelijk gepresteerd. Veel doelpunten en weinig tegentreffers leidden tot een zeer beperkt puntverlies. Deze competitie werd eveneens gestart met acceptabele resultaten. Door de knappe uitschakeling van aan Ajax gelijkwaardige teams als PAOK en Dinamo Kiev werd sinds jaren de Champions League bereikt. Een mooi seizoen leek in het vooruitzicht.

Maar vier maanden later is de situatie compleet anders. Martin Jol en Ajax zijn dolende en compleet de weg kwijt. Bijtende en/of uitgerancheerde spelers. Belachende opmerkingen over versterkingen van NEC en ADO. En wat voor elftal stuurde Jol de Amsterdam Arena in. Het doet mij veel denken aan het tweede seizoen van Henk Ten Cate als trainer bij Ajax.
HR
Vorig seizoen was het Europees 'mwah', en nationaal verdienstelijk. Niet zozeer door het veldspel, maar wel door de resultaten. Dit seizoen werd er helemaal niet acceptabel begonnen. We gingen kansloos in eigen huis ten onder aan Twente, dat meer spelers kwijtraakte dan wij.

PAOK was een kwaliteitsarm team waar we nipt tegen doorgingen. Kiev was billenknijpen ten top, en net zo zeer opluchting als 'euforie'. Belangrijk voor Ajax, dat zeker.

Verschil met TC is niet alleen de nu wel gelukte kwalificatie, maar vooral dat Jol dat met zijn gechanteer heeft voorkomen dat er spelers vertrokken, en zelfs dat er flink is geinvesteerd in nieuwe spelers.

Had TC dezelfde handelswijze gepleegd, mocht de toenmalige TD dat hebben getolereerd, dan had hij ook kwalificatie kunnen afdwingen.
HR
HR

Rijkaard
International

Reg.: 13 juni 2001

Het word met de dag erger bij ons aller ajax. Het spel is niet om aan te zien spelers lijken in een keer allemaal tactische onbenullen. We hanteren de lange bal alsof we een engelse degradatiekandidaat zijn. Ik zie amateursclubs uit de 1-4e klasse nog beter 4-3-3 spelen dan ajax. Onze trainer zegt dat mounir (onze topaankoop in de spits)niet fris is maar zet hem wel als nr 10. We spelen met twee vleugelspitsen die naast onze backs voetballen omdat AJAX onder druk staat en niet andersom in 'eigen huis''?!?!? En dan heeft onze trainer wel het lef om te zeggen bij NEC lopen wel jongens die bij ons niet misstaan. Scheer je godverdomme weg met die uitspraken van je. We gaan meer op het tottenham lijken onder het bewind van Jol en Comolli zodra het tegenzat weer een nieuwe speler willen kopen.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Het ergste is dat we minimaal tot de winterstop elke keer weer onze gal kunnen uitspugen over Jol.

Het spel wordt alleen maar slechter en slechter, niet beter.

Milaan uit wordt een schiettent voor die Mario's. Bij een grote nederlaag (kan zomaar) zie ik het overigens nog wel gebeuren dat Jol alsnog wordt ontslagen.

Vitesse uit gaat een hele kluif worden. Ik voorspel een gelijkspel of een kleine nederlaag.

Feyenoord thuis is zo ongeveer de laatste wedstrijd waar nog wat te halen valt, voor dit berooide Ajax. Feyenoord is echt erg slecht, al zullen ze nog met passie proberen te spelen. Want ze hebben immers niets meer om naar uit te kijken voor de rest van het seizoen.

Nee vrienden, het worden zware weken. :\(
HR
HR

Schip ahoy
Idool

Lederen Knikker schreef:

Het ergste is dat we minimaal tot de winterstop elke keer weer onze gal kunnen uitspugen over Jol.

Het spel wordt alleen maar slechter en slechter, niet beter.

Milaan uit wordt een schiettent voor die Mario's. Bij een grote nederlaag (kan zomaar) zie ik het overigens nog wel gebeuren dat Jol alsnog wordt ontslagen.

Vitesse uit gaat een hele kluif worden. Ik voorspel een gelijkspel of een kleine nederlaag.

Feyenoord thuis is zo ongeveer de laatste wedstrijd waar nog wat te halen valt, voor dit berooide Ajax. Feyenoord is echt erg slecht, al zullen ze nog met passie proberen te spelen. Want ze hebben immers niets meer om naar uit te kijken voor de rest van het seizoen.

HR
Ik denk dat overwintering een sleutelmoment wordt. Lukt dat niet, dan zakt de steun voro Jol bij het bestuur weg, lukt dat wel, hebben ze weer een bruikbare kapstok gevonden.
HR
HR

martijndepro
Vedette

Lederen Knikker schreef:
HR
Nog erger dan de afgelopen zware maanden?

Schip ahoy schreef:
Ik denk dat overwintering een sleutelmoment wordt. Lukt dat niet, dan zakt de steun voro Jol bij het bestuur weg, lukt dat wel, hebben ze weer een bruikbare kapstok gevonden. HR
Zou je reinste bullshit zijn. Zoals WZJN in een ander topic heeft geplaatst: 75% van de CL deelnemers overwinteren. Het betekent echt helemaal niks, alleen de allerbelabberdste ploegen vliegen eruit. Dat Ajax op de laatste speeldag nog afhankelijk moet zijn van Real is al een aanfluiting. Dat vind ik eigenlijk al een reden om Jol eruit te gooien. Want Jol is een kneus. En kaal. En dik.
HR
HR

Tik Tak voetbal Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 5 december 2010

martijndepro schreef:

(...)

Zou je reinste bullshit zijn. Zoals WZJN in een ander topic heeft geplaatst: 75% van de CL deelnemers overwinteren. Het betekent echt helemaal niks, alleen de allerbelabberdste ploegen vliegen eruit. Dat Ajax op de laatste speeldag nog afhankelijk moet zijn van Real is al een aanfluiting. Dat vind ik eigenlijk al een reden om Jol eruit te gooien. Want Jol is een kneus. En kaal. En dik.HR
Wat dat ertoe doet snap ik niet zo.

Dat hij tekort komt ziet iedereen.
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Van de film schreef:

(...) Jol heeft binnen een jaar een vechtmachine gecreeerd (...)
HR
Wat stel je hier voor onzin?

Noem de spelers die deel uitmaken van die "vechtmachine" ...
En geef voorbeelden van wedstrijden waar ik die "vechtmachine" de afgelopen vier maanden zou hebben moeten zien ...

Van de film schreef:

(...) Daardoor is Ajax weer hard op weg om financieel gezond te worden, (...)
HR
"hard op weg" ... Hoe kom je aan die informatie?

Weet jij wel wat er aan salarissen betaald moet worden?
Hou je wel rekening met de waardevermindering van Suarez en andere spelers die verkocht moeten worden?

En financieel gezond betekent niet dat er meteen weer grote bedragen uitgegeven kunnen worden.

Van de film schreef:

(...) Er gaat ook veel te veel geld naar de jeugdopleiding. Die kun je wel afschaffen, je moet gewoon de juiste spelers kopen (...)
HR
"gewoon de juiste spelers kopen" ...

Duidt eens aan wat je onder het begrip "juist" verstaat. Waaraan moeten die spelers voldoen? Als je dat beeld voor jezelf helder hebt, kijk dan eens om je heen welke spelers je kent die daaraan voldoen.
Ik verneem graag wat zij kosten ...
(Benieuwd of je je hieruit kunt kletsen.)

En de jeugdopleiding is HEEL BELANGRIJK !
Daar kun je spelers vormen en jaren werken aan de behoeften die gewenst zijn.
(Ik besef dat talenten daarentegen makkelijk weggehaald worden door de rijke en aansprekende Europese topclubs.)

Van de film schreef:

(...) Vrije val, vrije val. Altijd weer van die grote woorden gebruiken. (...)
HR
Ik reageer op wat ik zie in het veld en vergelijk dat. Het is ondermaats, er zit geen verbetering in en de doelstellingen worden niet gehaald.
Kortom Jol en Van den Boog en consorten zijn klaar bij Ajax!

Van de film schreef:

(...) Jol is gewoon nog even zoekende met dit elftal (...)
HR
"nog even" ...

Hoe lang denk je dat "nog even" gaat duren? Lees eens even in de diverse topics wat de anderen hier schrijven over de massale gebreken en tekortkomingen bij de spelers, staf en bestuur.
Haal er eens een paar dingen uit waarmee je het wel eens kunt zijn. Dan moet je beseffen dat in de huidige samenstelling, "nog even" vervangen moet worden door "eindeloos".

Van de film schreef:

(...) Ik vind dat we iemand uit Qatar moeten benaderen die misschien wat miljoenen in Ajax wil investeren.
HR
Hier zitten we op één lijn! Al wedstrijden lang heb ik de neiging, meestal na de eerste 5 à 10 minuten, om mensen in Qatar te gaan bellen ...
(Al is dat vooral om maar afgeleid te worden van de ellende op het veld.)
HR
HR

Schip ahoy
Idool

martijndepro schreef:

(...)

Zou je reinste bullshit zijn. Zoals WZJN in een ander topic heeft geplaatst: 75% van de CL deelnemers overwinteren. Het betekent echt helemaal niks, alleen de allerbelabberdste ploegen vliegen eruit. Dat Ajax op de laatste speeldag nog afhankelijk moet zijn van Real is al een aanfluiting. Dat vind ik eigenlijk al een reden om Jol eruit te gooien. Want Jol is een kneus. En kaal. En dik.
HR
Wat een ander elders post zal verder wel, voor Ajax is het gewoon een handige smoes. Het garandeert inkomsten, al is het niet veel. En dat Ajax niet ver komt in de CL vind ik niet zo'n probleem. Het gaat meer om het vertoonde spel.

Maar wat mij betreft vliegt die Jol kliek er zsm uit. Ik neem aan dat die boodschap je niet ontgaan kan zijn.

Fier Koen schreef:

(...)

Hier zitten we op één lijn! Al wedstrijden lang heb ik de neiging, meestal na de eerste 5 à 10 minuten, om mensen in Qatar te gaan bellen ...
(Al is dat vooral om maar afgeleid te worden van de ellende op het veld.)
HR
Christus zeg, zegt sarcasme je iets?

[Dit bericht is veranderd door Schip ahoy (op 5 december 2010 15:32:29).]
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Jol zit middenin het moeras wat Ajax heet. Blijkbaar is het niet makkelijk om deze ploeg aan het voetballen te krijgen. Excuses zijn wel de ultradomme verkoop van Rommedahl en het feit dat spelers als Van de Wiel, Suarez en De Zeeuw geen vakantie hebben gehad en meteen CL-voorrondes moesten spelen. Dit laatste gegeven wordt zwaar door menigeen onderschat.
HR
HR

martijndepro
Vedette

Schip ahoy schreef:
Wat een ander elders post zal verder wel, voor Ajax is het gewoon een handige smoes. Het garandeert inkomsten, al is het niet veel. En dat Ajax niet ver komt in de CL vind ik niet zo'n probleem. Het gaat meer om het vertoonde spel.

Maar wat mij betreft vliegt die Jol kliek er zsm uit. Ik neem aan dat die boodschap je niet ontgaan kan zijn.
HR
Het is taak dat mensen door die smoes heen kijken. Want het is een prutsmoes. In een groep met Auxerre zou Ajax altijd moeten overwinteren. Wie de andere 2 in de poule zijn doet er dan niet zoveel meer toe. En dat Ajax de CL niet wint is ook niet zo relevant, wat wél relevant is is dat Ajax zichzelf 2 x voor lul heeft gezet tegen Real. Aanpassen aan de tegenstander en de wedstrijd ingaan met als doel "ervan te genietne" om vervolgens de return in te gaan met in je achterhoofd "tja, in de CL moet je deze wedstrijden ook spelen". Dat lijkt natuurlijk nergens op, heb je dat ooit meegemaakt met een andere trainer?

--Trouwens, Fier Koen, nadat je mij een keer te kijk zette met sarcasme is het jou nu al 2 x in een week gebeurd.

[Dit bericht is veranderd door martijndepro (op 5 december 2010 15:40:44).]
HRHR
HR

Lederen Knikker
Legende

martijndepro schreef:
Want Jol is een kneus. En kaal. En dik.
HR
Had de GKL toch gelijk al die jaren geleden. ;)

Jol is een goeie interim manager die je prima als tussenpaus voor 1 seizoen kan neerzetten om resultaten te behalen.

Hij is echter niet in staat om spelers beter te maken. Dat kunnen er maar weinig in Nederland overigens, maar gezien zijn vorstelijke salaris zou je dat toch wat meer verwachten.

Wat doet hij en Cock op de training? Kibbeling eten en onderbroekenlol uithalen? Dit Ajax is het meest belabberde Ajax sinds Wouters. En we hebben wat belabberde Ajax elftallen mogen aanschouwen de laatste 10 jaar.

Frank de Boer en Blind in de winterstop voor de rest van het seizoen. Slechter kan het toch niet gaan, en weten we meteen hoe goed de Boer is.
Gebr. Jol uit laten waaien (met wachtgeldregeling, helaas) op Scheveningen. Van der Boog op een nieuwjaarsduik tracteren, en daarna een AD halen die wel verstand heeft van voetbal.

Hopelijk gaan we dan Feyenoord niet achterna.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

martijndepro schreef:

(...)

Het is taak dat mensen door die smoes heen kijken. Want het is een prutsmoes. In een groep met Auxerre zou Ajax altijd moeten overwinteren. Wie de andere 2 in de poule zijn doet er dan niet zoveel meer toe. En dat Ajax de CL niet wint is ook niet zo relevant, wat wél relevant is is dat Ajax zichzelf 2 x voor lul heeft gezet tegen Real. Aanpassen aan de tegenstander en de wedstrijd ingaan met als doel "ervan te genietne" om vervolgens de return in te gaan met in je achterhoofd "tja, in de CL moet je deze wedstrijden ook spelen". Dat lijkt natuurlijk nergens op, heb je dat ooit meegemaakt met een andere trainer?

--Trouwens, Fier Koen, nadat je mij een keer te kijk zette met sarcasme is het jou nu al 2 x in een week gebeurd.
HR
Ik snap niet zo goed waarom je tegen de bekeerden preekt...
HR
HR

Rijkaard
International

Reg.: 13 juni 2001

Nou hopen dat Avram Grant eruit word geknalt bij West ham united en dat ze Jol als hoofdtrainer willen hebben. Ik zie mensen die jol op sommige punten verdedigen met we hebben een goede 2e seizoenshelft gezien van ajax dat kan weer gebeuren. Nou ik zie dat niet gebeuren je had vorig seizoen al een lichte stijgende lijn gezien in het 1e seizoenshelft het was niet sprankelend maar ajax scoorde al vroeg zodat ze makkelijker voetbalden. We kunnen ook wel blijven hameren dat sommige spelers te weinig rust hebben gekregen na het WK in eredivisie duels kan je op bepaalde plekken best wel jeugdspelers erin zetten tegen (met alle respect) de zwakkere broeders.Nee we krijgen na puntverlies te horen dat we teveel spelers hebben die niet fris meer zijn en we missen buitenspelers. Ook het smoes van het vorige bewind heeft er voor gezorgd dat Jol niet kan investeren. Mijn ergernis word groter met de dag.
HR
HR

martijndepro
Vedette

Schip ahoy schreef:

(...)

Ik snap niet zo goed waarom je tegen de bekeerden preekt...
HR
Omdat de smoes helemaal niet handig is.
HR
HR

cruijfje
Basisspeler

Reg.: 8 oktober 2007

Ik blijf telkens maar hopen dat er eens in de media en praatprogramma's openlijk een discussie ontstaan over het veldspel los van alle andere statistieken zodat Jol en VDB daar ook eens openlijk mee worden geconfronteerd.

Maar het komt nooit echt verder als wat vaag gelul over de opstelling en dat het "niet best is". Het word Jol mij net iets makkelijk gemaakt door de media om steeds weer weg te komen met zijn smoesjes.
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Reg.: 10 augustus 2007

Is er iemand op dit forum die wel eens trainingen bezoekt?
Vraag me af in wat voor vorm Jol traint!

Jammer dat het te ver weg is voor me........had graag een paar trainingen willen volgen om indruk te krijgen van zijn trainingsmethode............of leidt(lijd!) Blind de training?
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

Ben aan 't begin 2x op een dinsdag bij een training geweest, werd enkel in partijvormen en loopvormen getraind. Weinig individuele baltrainingen.
HR
HR

Schip ahoy
Idool

martijndepro schreef:

(...)

Omdat de smoes helemaal niet handig is.
HR
'Handig' is resultaat. En het is een vorm van resultaat. Ik denk dat iemand als vdBoog dit zal aangrijpen. Zie anders zijn laatste column. Uitschakeling zal de druk op Jol verhogen, al zouden we niet eens zoveel hebben overgehouden aan een voortgezet Europees avontuur.
HR
HR

Bramsterdam
Regelmatige invaller

Reg.: 4 september 2004

Het is toch ongelofelijk.

Toen het na de aanstelling van van Basten niet liep was ik lang van mening dat we vertrouwen moesten houden. Al die trainerswissels (kijk eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_trainers_van_Ajax; je schrikt je dood) hebben nergens toe geleid. Het ging echter van kwaad tot erger en van Basten vertrok.

Vervolgens kwam Jol binnen. Na een moeizaam begin begon het in de tweede seizoenshelft te lopen. We liepen het kampioenschap net mis, maar de uitslagen waren overtuigend. In de zomer hebben we onze sterspelers behouden, dure contracten geloosd en zelfs nog 5M geïnvesteerd in een nieuwe spits. De JC-schaal ging verloren, maar dat konden we nog aan de slechte voorbereiding (ivm WK) wijten. Vervolgens plaatsten we ons zelfs voor de CL...

... nu 4 maanden later is alles zo erg anders. Er zit totaal geen lijn meer in het spel en de makkelijkste wedstrijden gaan verloren. Het verleden heeft uitgewezen dat het vertrek van de trainer niet per se de oplossing is, maar zo KAN het gewoon niet langer. Dag Jol!

p.s. Ongeacht de trainer verbaast het me wel hoe erg sommige spelers in niveau zijn gedaald; Suarez, de Jong, de Zeeuw, Enoh wat is er mee gebeurd??
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Schip ahoy schreef:

Christus zeg, zegt sarcasme je iets?
HR
Christus zit in Jeruzalem als ik goed ben geïnformeerd.
Maar als je in een stal geboren bent en je vader timmerman is, zal hij geen geld hebben ...

Buiten dat ben ik voor een andere Verlosser, ook met de initialen J.C. ...

En Sarcasme ken ik niet. Heeft ie geld of is dat eindelijk een speler die een mannetje kan passeren?

Jolly schreef:

Is er iemand op dit forum die wel eens trainingen bezoekt?
Vraag me af in wat voor vorm Jol traint!

Jammer dat het te ver weg is voor me........had graag een paar trainingen willen volgen om indruk te krijgen van zijn trainingsmethode............of leidt(lijd!) Blind de training?
HR
Dat vraag ik me ook vaak af! En ik zit er net als jij ook te ver vandaan om zelf eens poolshoogte te gaan nemen ...
Want dat daar de verkeerde dingen gebeuren zien we wekelijks in de wedstrijden!

[Dit bericht is veranderd door Fier Koen (op 5 december 2010 22:04:51).]
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Reg.: 10 augustus 2007

Benji schreef:

Ben aan 't begin 2x op een dinsdag bij een training geweest, werd enkel in partijvormen en loopvormen getraind. Weinig individuele baltrainingen.
HR
Die partijvormen wordt daar het accent dan gelegt op het positiespel, wordt er gelet op de inspeel-pass..............of is het zomaar een partijvorm?

Met accent op het positiespel leg je de situatie een paar keer stil om het een en ander uit te leggen over de manier van lopen en inspelen en blijft daar constant op hameren.......dus veel herhalen om automatisme te krijgen en het waarom van deze loopactie.
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

Werd niet stilgelegd, partijvormen zonder verdere input.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 68,8% dat Athletic de Bilbao wint van Shakhtar Donetsk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Heracles Almelo.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!