Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 51 »
Rivelinho
Lid 2de elftal
Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 20 juli 2002
Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7
Uit: Amsterdam
Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002
Schip ahoy
Vedette
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008
quote:Zodat die ruggegraatloze zonnebank grapjas zijn verantwoordelijkheid weer niet hoeft te nemen en de supporters de schuld kan geven. Vorig jaar had hij de integriteit van van Basten nodig, zelf ingrijpen kan hij niet.
Rule Britannia schreef:
Het is aan ons om hem weg te pesten.
Grazie Roma
Vedette
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003
Shogun
Vedette
Vak: -
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009
quote:
"Of we naar de winterstop snakken", zei Ajax-trainer Martin Jol na het 1-1-gelijkspel van zijn ploeg tegen NEC. "Nou nee, want ook dan krijg ik geen paar miljoen euro om uit te geven.”
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
nautilus
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 31 januari 2010
JanTa
Idool
Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008
quote:Ik juichte dat Jol kwam en achteraf dacht ik op basis waarvan?
Rivelinho schreef:
Jol motiveert de spelersgroep wel enormconstant zeiken over nieuwe spelers; spelers van necado benoemen die ook bij ons zouden kunnen spelen.
Ga werken aan een vast systeem, maak de huidige spelersgroep B E T E R ipv te zeiken over andere spelers
wat zeg je nu?
Legende
Reg.: 19 april 2006
quote:Martin Jol is een geldwolf, die verder ook op de trainingen aanwezig is en de opstelling maakt.
JanTa schreef:
(...)Ik juichte dat Jol kwam en achteraf dacht ik op basis waarvan?Jol is gewoon een middelmatige trainer die een uitstekend netwerk om zich heen heeft en weet zichzelf goed te verkopen.
Jose Mourinho
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
De Witte Socrates
Ballenjongen
Reg.: 18 februari 2007
wat zeg je nu?
Legende
quote:Dat trucje om bij een Engelse club te geraken had hij van de zomer moeten uitvoeren. Nu zal er geen engelse club meer zijn die met Jol in zee gaat.
Jose Mourinho schreef:
Die Jol probeert echt om ontslagen te worden, hij ziet zelf ook wel dat hij er niets van snapt en dat een topclub teveel voor hem is.
Ik denk serieus met die lompe debiel van een van der Boog dat Jol voorlopig niet weggaat tenzij er een trainer van een engelse club ontslagen word.
martijndepro
Vedette
Reg.: 18 november 2008
quote:
wat zeg je nu? schreef:
(...)
Martin Jol is een geldwolf, die verder ook op de trainingen aanwezig is en de opstelling maakt.
Schip ahoy
Vedette
Reg.: 1 november 2008
quote:Het is aan jou om te denken wat je wilt, dat gaat anderen weinig aan. Maar vergeet alleen niet dat hij vorig jaar het elftal met meer cohesie en de linies dichter bij elkaar liet spelen, ook voor de winterstop. Dat was verre van genoeg voor de titel, maar gaf wel een basis voor de 2e seizoenshelft.
De Witte Socrates schreef:
Ik had altijd twijfels bij Jol, maar hij heeft me vorig jaar 2e seizoenshelft overtuigd dat hij wel degelijk een elftal beter kan maken. Het zou mij niet verbazen als dat nog een keer lukt op zijn onnavolgbare manier.
wat zeg je nu?
Legende
quote:Ja, maar wij als buitenstaanders snappen het gewoon niet. Maar als echte toptrainer weet Jol wel hoe je beter moet worden. Door betere spelers te kopen natuurlijk.
martijndepro schreef:
(...)
Tis dat het moet he, die trainingen...
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
quote:De trainingen, daar haak ik even op in. Los van de vraag of er überhaupt met een bal getraind wordt vraag ik me af in hoeverre dat onze spelers topfit zijn. Wordt er hard getraind? De selectie komt op mij namelijk totaal niet fit over. Nadat Jol is weggestuurd bij Tottenham Hotspur was het eerste wat Juande Ramos deed, klagen over de fitheid van de selectie. Zien jullie zoiets ook niet terug bij Ajax?
wat zeg je nu? schreef:
Martin Jol is een geldwolf, die verder ook op de trainingen aanwezig is en de opstelling maakt.
Rule Britannia
Vedette
Uit: Amsterdam - Zentrum
Vak: 126
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 6 oktober 2002
quote:Boog is uiteraard de volgende die weg moet.
Schip ahoy schreef:
(...)
Zodat die ruggegraatloze zonnebank grapjas zijn verantwoordelijkheid weer niet hoeft te nemen en de supporters de schuld kan geven. Vorig jaar had hij de integriteit van van Basten nodig, zelf ingrijpen kan hij niet.
wat zeg je nu?
Legende
quote:Kijk gewoon is naar Mido. Die is verre van fit maar volgens Jol is het ruim voldoende om deel uit te maken van de basiself. Dan weet je voldoende.
Ares schreef:
(...)
De trainingen, daar haak ik even op in. Los van de vraag of er überhaupt met een bal getraind wordt vraag ik me af in hoeverre dat onze spelers topfit zijn. Wordt er hard getraind? De selectie komt op mij namelijk totaal niet fit over. Nadat Jol is weggestuurd bij Tottenham Hotspur was het eerste wat Juande Ramos deed, klagen over de fitheid van de selectie. Zien jullie zoiets ook niet terug bij Ajax?
Spelers die moeite hebben om de volle 90 minuten vol te maken, die al rond de 70e minuut met de tong op de grond hangen. Het irriteert me mateloos. Zonder fitheid is het logisch dat er gaten vallen op het veld. Ben ik de enige die het op valt?
Teaser
Legende
Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
quote:Nee, wat me ook op valt is dat ze zelden op een enkeling na een directe tegenstander kunnen volgen als die even aanzet. Het een kan met het ander te maken hebben... ze worden regelmatig aan alle kanten voorbij gelopen.
Ares schreef:
De trainingen, daar haak ik even op in. Los van de vraag of er überhaupt met een bal getraind wordt vraag ik me af in hoeverre dat onze spelers topfit zijn. Wordt er hard getraind? De selectie komt op mij namelijk totaal niet fit over. Nadat Jol is weggestuurd bij Tottenham Hotspur was het eerste wat Juande Ramos deed, klagen over de fitheid van de selectie. Zien jullie zoiets ook niet terug bij Ajax?
Spelers die moeite hebben om de volle 90 minuten vol te maken, die al rond de 70e minuut met de tong op de grond hangen. Het irriteert me mateloos. Zonder fitheid is het logisch dat er gaten vallen op het veld. Ben ik de enige die het op valt?
DannyBlind
Regelmatige invaller
Reg.: 3 september 2005
Keje Molenaar
Idool
Reg.: 26 februari 2004
dubbel2010
Bankzitter
Vak: 124
Reg.: 15 april 2010
quote:Klopt, deze wedstrijd is een groot dieptepunt. De Zeeuw en zeker Enoh waren gisteren dramatisch maar dit kwam ook door de tactiek, box to box bij Ajax-Nec, hoe verzin je het....Wat een wanbeleid.
Keje Molenaar schreef:
Normaal hou ik er niet zo van om de wijsneus uit te hangen, maar in het geval van gisteren plaats ik toch echt vraagtekens bij de door Jol gekozen tactiek. Hij speelde met twee diepe buitenkanten, een schaduwspits en een diepe puntspeler. Dan hou je, uitgaande van vier verdedigers, twee centrale middenvelders over die in de Engelse rol moeten spelen. Dus box-to-box, zowel aanvallend als verdedigend overal aanwezig zijn. Het lijkt me duidelijk dat Demy de Zeeuw en Eyong Enoh dermate incompleet zijn in hun spel dat zij deze rol niet aankunnen.
Wat schetst mijn verbazing na de wedstrijd? Martin Jol en verscheidene spelers geven aan dat NEC de ploeg voortdurend onder druk kon houden en dat daarom de lange bal moest worden gespeeld. Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat op het middenveld geen enkel voetbal mogelijk was, doordat je daar continu een man minder had?
Ik vind het echt ongelooflijk hoe tactisch dom dit werd uitgespeeld door Ajax. Dat de coach het zo neerzet, is al lichtelijk schandalig. Maar dat geen enkele speler in de hele wedstrijd het plan oppakt om daar iets aan te doen, verontrust me nog meer. Je speelt tegen een NEC met een halve wilde in de spits... Vertonghen ziet zichzelf als leider in de ploeg. Dan moet hij of naar de kant schreeuwen dat het zo voor geen meter loopt, of zelf het heft in handen nemen en gaan inschuiven als een ouderwetse Ajax-verdediger.
JanTa
Idool
Uit: Almere
Vak: 116
Reg.: 2 februari 2008
quote:In de 2e helft van het vorig seizoen had Jol alles mee omdat Suárez in een bloedvorm verkeerde en de andere daarin meetrok. Nu het allemaal niet meezit omdat die zelfde Suárez momenteel uit vorm is kan je zien hoe kwetsbaar dit Ajax is door hun hele speelwijze aan 1 speler aan te passen, een lange bal van achteren en de voorhoede moet maar zien wat ze er mee doen. Het is een hele simpele constatering maar soms zijn zaken ook heel simpel uit te leggen.
De Witte Socrates schreef:
Ik had altijd twijfels bij Jol, maar hij heeft me vorig jaar 2e seizoenshelft overtuigd dat hij wel degelijk een elftal beter kan maken. Het zou mij niet verbazen als dat nog een keer lukt op zijn onnavolgbare manier.
Diego78
Vedette
Reg.: 2 december 2008
quote:Eens. Ik heb ondanks mijn kritiek lang gepleit voor de 'realistische optie', d.w.z. Jol het seizoen af laten maken, druk zetten voor veranderingen in opstelling, tactiek en positiespel, bidden voor een lucky kampioenschap bij gebrek aan overtuigende concurrentie, dan na het seizoen 'koninklijk' afscheid nemen van de Haagse kliek en zodoende vele miljoenen besparen en de 'fluwelen' revolutie ook inderdaad fluweel van aard houden.
nautilus schreef:
De totale waanzin die Jol rond de wedstrijd tegen NEC heeft uitgekraamd zou toch - samen met het abominabele spel - de laatste druppel moeten zijn. Helaas zal het niet het geval zijn dus het wordt eerst nog erger...
Brasil
Legende
Reg.: 21 december 2000
Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,2% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.