Ajax Netwerk
zaterdag 20 december 2014 - 06:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 52 »

HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 19 april 2006

quote:HR
Teaser schreef:

(...)

Het gaat niet om Jol maar om wat de speler zou kunnen gaan denken nav teksten zoals Fluwelen linker het omschreef als "hij maakt die jonge talentjes kapot door zo te doen".

Of voel je je in je krui[f]s getast als het over vergelijkbare teksten met grotere impact van de andere kant gaat....
HR
Het gaat er mij om dat posters hier allerlei zaken erbij halen die niet relevant zijn voor het functioneren van Jol.

Gooi 100 problemen op een hoop en roep dan heel hard dat Jol er niets aan kan doen omdat het 100 problemen zijn.
HR
HR

Teaser
Legende

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 31 december 2004

wat zeg je nu? schreef:

Het gaat er mij om dat posters hier allerlei zaken erbij halen die niet relevant zijn voor het functioneren van Jol.

Gooi 100 problemen op een hoop en roep dan heel hard dat Jol er niets aan kan doen omdat het 100 problemen zijn.
HR
Wil je een oplossing ergens voor vinden dan zal je moeten kijken naar wat er fout gaat. Wil je het dan vervolgens kunnen corrigeren dan zal je moeten weten wat de juiste oplossing is. Allemaal factoren dus...

Het is niet zo moeilijk om te zeggen dat het kut gaat onder Jol. Dat was vorig jaar ook al zo. Dat punt van herkennen ligt al achter ons. Het gaat er om dat de een niets mag zeggen want dat schaadt de spelers en de ander maakt de club met de grond gelijk incluis spelers en aanbid men die uitspraken. Beetje krom vind je niet? Schadelijk is schadelijk klaar of geld hier nu wel opeens de factor van wie het zegt. Dan vraag ik me af welke de meeste impact zal hebben... niets meer maar zeker ook niets minder.

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 5 december 2010 11:10:32).]
HR
HR

Legende

Teaser schreef:

(...)

Wil je een oplossing ergens voor vinden dan zal je moeten kijken naar wat er fout gaat. Wil je het dan vervolgens kunnen corrigeren dan zal je moeten weten wat de juiste oplossing is. Allemaal factoren dus...

Het is niet zo moeilijk om te zeggen dat het kut gaat onder Jol. Dat was vorig jaar ook al zo. Dat punt van herkennen ligt al achter ons. Het gaat er om dat de een niets mag zeggen want dat schaadt de spelers en de ander maakt de club met de grond gelijk incluis spelers en aanbid men die uitspraken. Beetje krom vind je niet? Schadelijk is schadelijk klaar of geld hier nu wel opeens de factor van wie het zegt. Dan vraag ik me af welke de meeste impact zal hebben... niets meer maar zeker ook niets minder.
HR
Fouten moet je kunnen benoemen, als je fouten niet kunt benoemen omdat dat weer consequenties heeft ben je niet goed bezig.

Het zit inmiddels in de cultuur van Ajax om maar te schuiven met fouten. En benoem ze vooral niet want de ene fout leidt tot de andere.

Het is tijd voor een frisse wind in de Arena.
HR
HR

Jan van Galen
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 10 november 2000

J2L schreef:

Jol is zelf ook uit op een breuk. Blijven zeuren over miljoenen voor vleugelspelers, en dan iedere week herhalen zodat de directie m zat wordt.
HR
Apart dat dit standpunt in dit topic niet aan de orde komt.

Want het is toch overduidelijk dat dit gaande is?
HR
HR

Legende

Jan van Galen schreef:

(...)
Apart dat dit standpunt in dit topic niet aan de orde komt.

Want het is toch overduidelijk dat dit gaande is?
HR
Misschien omdat het niet uitmaakt. Jol die zijn best doet snapt er nog steeds niets van.
HR
HR

tukas
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Jolly schreef:

Dat idee had ik gisteren namelijk ook toen ik las dat Zeegelaar bij de selectie gehaald was en Ozbiliz in de basis starte..........om aan te tonen van: "Zie je wel"..........ongeloofelijk wat een eikel.
HR
Heel toevallig zitten juist die 2 spelers in de stal van Raiola.
HR
HR

Bugno
Idool

Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

The man got balls, zoveel is duidelijk. Om een instituut als Ajax op deze wijze te schofferen en tegelijkertijd zijn eigen brevet van onvermogen af te geven.

Verhoek, Schöne, Goossens. Waar heeft de man het over? Sabotage is per gisteren bewezen. Heel gauw afscheid nemen..
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Amsterdam - "Of we naar de winterstop snakken", zei Ajax-trainer Martin Jol na het 1-1-gelijkspel van zijn ploeg tegen NEC. "Nou nee, want ook dan krijg ik geen paar miljoen euro om uit te geven.” HR
Telegraaf
HR
HR

Jan van Galen
Vedette

Reg.: 10 november 2000

wat zeg je nu? schreef:
Misschien omdat het niet uitmaakt. Jol die zijn best doet snapt er nog steeds niets van.
HR
'Het maakt niet uit' dat een trainer bewust aan stuurt op een breuk en er daarbij alles voor over heeft om dit breuk te bewerkstelligen?..... :denk

Daarbij zit je nog met een vd Boog die Jol niet kan ontslaan, omdat vd Boog dan zn eigen baantje kwijt is, en dat is het állerlaatste wat vd Boog wil (hij heeft zich immers door Jol laten chanteren in juli of augustus). Pas als vd Boog inziet dat zn situatie toch al hopeloos is, komt er misschien schot in de zaak.

En zo zit Ajax in een ijzeren wurggreep en wordt niet gedaan wat nodig is.

Aldus de mening van een PSV-fan (ik zet het er voor de volledigheid toch maar even bij).
HR
HR

martijndepro
Vedette

Reg.: 18 november 2008

Die winterstop opmerking, wie kijkt er nog van op? Het is werkelijk ZO schandalig dat je het maar voorbij laat gaan. Wat een uitgebluste bedoeling is de AFC Ajax geworden zeg.
HR
HR

Gran Via Rode kaart: waarschuwing
Idool

Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006

Jan van Galen schreef:
HR
Ach wat maakt het allemaal uit, veel belangrijker is dat Uri en Rikkie vandaag heerlijk ontspannen lekker knus in huiselijke kring sinterklaas vieren.

Dat gezeik over dat Ajax ook altijd..
HR
HR

Teaser
Legende

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004

Jan van Galen schreef:

'Het maakt niet uit' dat een trainer bewust aan stuurt op een breuk en er daarbij alles voor over heeft om dit breuk te bewerkstelligen?..... :denk

Daarbij zit je nog met een vd Boog die Jol niet kan ontslaan, omdat vd Boog dan zn eigen baantje kwijt is, en dat is het állerlaatste wat vd Boog wil (hij heeft zich immers door Jol laten chanteren in juli of augustus). Pas als vd Boog inziet dat zn situatie toch al hopeloos is, komt er misschien schot in de zaak.

HR
Ajax houd zichzelf al menig jaar in een wurggreep maar dat terzijde. Ik krijg naast de ogenschijnlijke spelletjes die er gespeelt worden ook het idee dat de spelersgroep zelf het zat is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het blanco papiertjes zijn die enkel teken van leven gaan tonen als de trainer er iets op schrijft. Alsof ze niet weten wat de bedoeling is in het vak wat ze uitoefenen.

Dus naast de vermoedelijke sabotage die je hier aankaart is er een willoos geheel lijkt het wel dat het moet uitvoeren maar sinds de afgelopen maanden ook nog eens de komst van een nieuwe stroming die de macht wil pakken en de club in zijn geheel op de schop wil nemen. Overal is er dus sprake van hakken, wijzen naar elkaar en onzekerheid over wat er komen gaat.

Wat betreft de chantage? je kan het noemen zoals je wil maar 1 ding is zeker en dat is dat je in het voetbal nooit ergens zeker van kan zijn. Je kan alleen maar wijzen op contractuele verplichtingen meer niet.
HR
HR

Legende

Jan van Galen schreef:

(...)

Aldus de mening van een PSV-fan (ik zet het er voor de volledigheid toch maar even bij).
HR
Ik begrijp wel wat je bedoelt, alleen maakt het niet uit. Iemand die het niet kan, gaat het ook niet redden als hij zijn best wel doet.

Dit spel is een rechtstreeks gevolg van vorig jaar, hij heeft Ajax toen min of meer leeggezogen. Geen goed voetbal, wel veel werklust, dar wreekt zich nu.

Gran Via schreef:

(...)
Ach wat maakt het allemaal uit, veel belangrijker is dat Uri en Rikkie vandaag heerlijk ontspannen lekker knus in huiselijke kring sinterklaas vieren.

Dat gezeik over dat Ajax ook altijd..
HR
Uri "ik wil helemaal geen voorzitter worden" Coronel en Rik "ik heb nog een paar plannetjes" vd Boog. Iemand een leuk idee voor een gedicht?.

Of misschien een leuk liedje "Wie kent hem niet" schijnt een makkelijke optie te zijn.

[Dit bericht is veranderd door wat zeg je nu? (op 5 december 2010 12:06:34).]
HRHR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: Filip Kostic
Reg.: 20 januari 2002

Lees net pas die opmerking over Verhoek.Voor de 1e keer in mn leven schaam ik me voor onze trainer.
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

Sjoerdd schreef:

(...)

Tuurlijk heeft hij gelijk als hij vind dat Ozbilic en Zeegelaar tekort komen, dat vind ik ook.
Maar als hij nou is begint met Sulejmani, die een aardige actie, snelheid en voorzet heeft, duidelijk te maken dat hij linksbuiten moet staan, aan de zijlijn, en voorzetten moet geven.
Daar ben je als coach toch voor?
Maar hij speelt geen 4-3-3, met diepe buitenspelers, nee ze spelen hangend links en rechts.
Dat kan je hem allemaal aanrekenen, net zoals dat hij anderhalve week geleden zegt dat hij geen buitenspelers heeft en dat er vanuit de jeugd ook nog niks doorkomt en nu doodleuk weer 2 jeugdspelers opstelt.
Zulke dingen moet je dan niet zeggen, ookal zijn ze niet goed genoeg.
HR
Een beetje voorbarige conclusie vind ik. Dit soort jongens moet je inbrengen als Ajax 2 of 3-0 voorstaat om zo hun speelminuten te laten maken en niet in een slecht draaiend elftal waarbij positiespel door Jol volledig is afgeschaft door alleen met lange ballen van achteren te spelen in de hoop dat de voorhoede er iets mee doet. Tactisch is het allemaal zo zwak van wat er getoond wordt dat ik geen enkele individuele speler kwalijk neem dat ze zo zwak presteren, het heeft te maken met het systeem die Jol voor ogen heeft. Meer schade kan deze man toch niet meer toebrengen aan Ajax dus wat mij betreft mag hij per direct vertrekken.
HR
HR
Er moet toch iemand zijn binnen Ajax die doorheeft dat dit niet langer kan?
Van v/d Boog weet je al dat hij totaal geen verstand van voetbal heeft enniet het inzicht heeft om te zien dat het Ajax onder Jol een zinkend schip is en waarschijnlijk denkt aan een dipje en 10 miljoen bij mekaar aan het schrapen is. Jol heeft hem vast ook helemaal ingepakt met al die smoesjes die hij nu aan de media verkoopt. Maar hij is toch niet de enige die beslissingen kan maken? Gooi hem er ook maar gelijk uit als hij achter zo'n teringtrainer blijft staan.

Wordt echt kotsmisselijk van die smoesjes van die vent, en elke interviewer blijft er ook maar intrappen.

JOL FUCK OFF!
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Ik moet toch zeggen dat het spel steeds minder lijkt te worden. Er worden nog wel wat punten gehaald door individuele klasse voorin, maar het wordt steeds minder. Ik had ook wel wat problemen bij aanvang van Ajax verwacht, omdat ze noodgewdongen de meest slecht denkbare voorbereiding voor een heel seizoen hadden. Maar zo slecht had ik niet verwacht. En dat je weinig lijn ziet in het voetbal mag je Jol wel degelijk kwalijk nemen.

Of Jol moet vanaf nu gaan bouwen aan een team dat beter gaat voetballen en de resultaten voor ondergeschikt gaat maken. Europees voetal halen ze heus wel. Of ze moeten hem, als er interese is in de winterstop, direct laten gaan. Op de huidige manier zal je uiteindelijk helemaal niets hebben eind van het seizoen.
HR
HR

klaaschat
Lid 2de elftal

Reg.: 29 juni 2009

Er zit totaal geen lijn in dit Ajax. Jol is incapabel en moet absoluut weg samen met die eikel van een v/d Boog...en dan bouwen aan een nieuw Ajax...de andere optie is terecht komen op het nivo Feyenoord...

Jolly schreef:

fluwelen linker schreef:

De regelrechte kaakslag voor de Ajaxsupporter. Tussen de regels lees je dus dat Jol om de supporters te "plezieren" een paar jonge jeugdspelers bij de selectie heeft gehaald, ze meteen voor de leeuwen gooit in een fase dat Ajax toch al zo lekker draait om dan meteen, over de rug van de supporters en die jonge talentjes, z'n punt te maken. Want die jongens moeten er natuurlijk meteen staan in een systeem waar je niet op traint, hè Martin?

Wat een schoft is het! Hij maakt de hele club belachelijk en erger nog: hij maakt die jonge talentjes kapot door zo te doen.

Dat idee had ik gisteren namelijk ook toen ik las dat Zeegelaar bij de selectie gehaald was en Ozbiliz in de basis starte..........om aan te tonen van: "Zie je wel"..........ongeloofelijk wat een eikel.
HR
HR
HR

JanTa
Icoon

Uit: Almere
Reg.: 2 februari 2008

klaaschat schreef:

Er zit totaal geen lijn in dit Ajax. Jol is incapabel en moet absoluut weg samen met die eikel van een v/d Boog...en dan bouwen aan een nieuw Ajax...de andere optie is terecht komen op het nivo Feyenoord...

(...)
HR
De spelers deugen wel maar de "visie" van Jol deugd voor geen meter. Dat 1 á 2 spelers uit vorm zijn OK, maar je hele selectie............, dat heeft met de trainer te maken.
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

martijndepro schreef:

Die winterstop opmerking, wie kijkt er nog van op? Het is werkelijk ZO schandalig dat je het maar voorbij laat gaan. Wat een uitgebluste bedoeling is de AFC Ajax geworden zeg.
HR
Het is gewoon zo fxxing ongelovelijk laf, dat je er niet meer op wilt reageren. Nu legt hij de schuld van dit bizar slechte en laffe spel bij het bestuur, omdat hij geen Verhoek heeft...Hoe durft deze sjacheraar? Terwijl hij vorig jaar meestal slechts op de bank begon met Rommedahl...

Ik heb zo vaak mijn afkeer en onbegrip ge-uit over zijn beleid mbt vleugelspelers, en nu wijst hij ernaar als crux. Wat een pathetische bedoening wordt dit zo langzamerhand zeg.

- Eerst riep hij dat 4-3-3 geen heilig huisje moest zijn.
- Vervolgens dat hij dat best wilde spelen, maar dat hij dan wel Finidi en Overmars wilde hebben. Toe maar. Waarom niet gelijk Keizer en Swart.
- Toen er zich een Overmars aandiende in de vorm van Elia had hij liever Sulejmani.
- Toen die niet presteerde onder Jol's grillige aanpak was dat opeens geen linksbuiten meer maar een 2e spits, en had hij weer een linksbuiten nodig (studio voetbal - dezelfde uitzending waarin hij in de coulissen aangaf dat Daley Blind er echt geen pepernoot van kon, wat hij voor de camera niet durft te zeggen, zelfs niet i diplomatieke, acceptabele bewoordingen).
- In enkele thuiswedstrijden die wel liepen zoals Vitesse thuis gaf hij met die vieze gladjakkers grijns triomfantelijk aan dat mensen wel riepen dat Ajax met vleugelspelers moest spelen, maar dat je ze helemaal niet nodig had om tot vleugelspel te komen.
- Zijn lievelings-sub wordt verkocht, en nu ligt het bar slechte spel aan het gebrek aan vleugels.

Vraagje Martin: waar zet je Suarez neer als je Verhoek de Verlosser krijgt? Nou? Dat is toch de reden dat je Jozefszoon zegt niet op te stellen in sommige wedstrijden? Dat hij Suarez voor zich heeft?

Allemaal indek-gelul, enkel om de schuld af te leggen en een excuus te vinden om meer geld los te krijgen zodat zijn Ajax-leven weer wat wordt verlengd.

[Dit bericht is veranderd door Schip ahoy (op 5 december 2010 12:48:52).]
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

A.INIESTA schreef:

Erger dan van Basten deze nachtmerrie.
HR
Van Basten had inderdaad nog de Ajax-filosofie.
HR
HR

klaaschat
Lid 2de elftal

Reg.: 29 juni 2009

Onslaan is duur...maar kunnen we Bolletje niet op non-actief stellen?
bij de eerste keer dat hij weer het woord "vervelend" gebruikt..

Y0rn. schreef:

(...)

Van Basten had inderdaad nog de Ajax-filosofie.
HR
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

JanTa schreef:

(...)

Een beetje voorbarige conclusie vind ik. Dit soort jongens moet je inbrengen als Ajax 2 of 3-0 voorstaat om zo hun speelminuten te laten maken en niet in een slecht draaiend elftal waarbij positiespel door Jol volledig is afgeschaft door alleen met lange ballen van achteren te spelen in de hoop dat de voorhoede er iets mee doet. Tactisch is het allemaal zo zwak van wat er getoond wordt dat ik geen enkele individuele speler kwalijk neem dat ze zo zwak presteren, het heeft te maken met het systeem die Jol voor ogen heeft. Meer schade kan deze man toch niet meer toebrengen aan Ajax dus wat mij betreft mag hij per direct vertrekken.
HR
Ben ik totaal met je eens.
Maar waar ik het mee eens ben wat iedereen (Jol, Cruijff enz) zegt is dat als Zeegelaar en Ozbilic dé talentvolle buitenspelers van Ajax moeten zijn, nou dat vind ik niet, ik vind geen van beide de nieuwe Overmars.
Tuurlijk moet Jol hun dan niet vanaf het begin opstellen in een slecht draaiend elftal, en zouden ze heel anders gebracht moeten worden, dat vind ik ook.

Zit nog even het interview bij de NOS van Jol te kijken, erger me kapot aan zijn 'feitjes'.
Interviewer zegt: 'Het had natuurlijk een oorzaak dat jullie op het middenveld steeds een mannetje tekort kwamen, want El Hamdaoui speelde heel kort achter Mido en die had natuurlijk weinig trek om verdedigend werk te doen'
Jol antwoord: 'Als je naar de feiten kijkt zie je dat Mounir eigenlijk altijd het meeste loopt van iedereen, dus wat dat betreft zit het wel goed.'
Jezus, Jol! Dat vraagt/zegt de interviewer toch ook niet, het ging over het middenveld en het niet meeverdedigen van El Ham, leuk dat hij van voor van links naar rechts zwerft en daardoor de meeste kilometers maakt, maar wat heeft dat met verdedigend werk te maken?

Ik snap helemaal niks meer van deze man, dit is een van de vele quotes die totaal nergens opslaan.
Ik ben er klaar mee...

En trouwens over het druk zetten en vastzetten van NEC waardoor Ajax zogenaamd niet kon opbouwen, wat een onzin.
Als Stekelenburg uittrapt loopt de verdediging van Ajax al op 20 meter van de eigen 16 en gebaart Steek dat de backs ook maar weg moeten en weg moeten blijven.
En hoppa de lange bal, er kan toch iemand inzakken om de bal te vragen?

[Dit bericht is veranderd door Sjoerdd (op 5 december 2010 12:41:21).]
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Demotie voor deze man.

We komen er toch niet vanaf, maar laat hem dan maar ballen oppompen i.p.v. ''Coach'' c.q. ''trainer'' zijn.
HR
HR

Rule Britannia
Vedette

Uit: Amsterdam - Zentrum
Vak: 126
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 6 oktober 2002

Het is aan ons om hem weg te pesten.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 90,5% dat AZ wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!