Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 13:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 52 »

HR

Mokummacht
Bankzitter

Vak: 407
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 11 maart 2010

Moet gewoon meer gebeuren dan een hyves, als het na de ledenraad formatie 15 december nog steeds geen steek beter wordt, moeten we gewoon direct actie voeren voor het stadion en tijdens wedstrijden. Zoals we eerder ook wel is deden. Gewoon is wegblijven met een doek met iets in de zin dat die lamzakken op deze manier zelf maar moeten uitzoeken, worden ze gewoon keihard op de feiten gedruk. Ik walg er gewoon van met dit slome spel. Een speler als Van der Wiel zo snel mogelijk voor een grote zak geld wegdoen naar Barca of Arsenal of waar ze nog meer geinteresseerd waren, maar gewoon snel opgerot met een speler met zo'n mentaliteit. En gewoon aan een vaste basis werken met veel jeugdspelers die tenminste mentaliteit hebben. En hopen dat Johan Cruijff ons nog genoeg ziet zitten dat hij ons volledig uit de bres helpt.
HR
HR
Erger dan van Basten deze nachtmerrie.
HR
HR

jonas Rode kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Vak: 114
Droomaankoop: -
Reg.: 12 november 2009

Jol heeft nooit 4-3-3 gespeeld.
Het is hem niet kwalijk te nemen dat ie niet bij Ajax past,alleen hij moet er daarom wel uit.

Hij weet gewoon niet wat er van de verschillende posities verwacht wordt.
Hoe beweegt een spits en de 10,hoe spelen de middenvelders,wat is de rol van de voortstopper(Jonk)en de backs en die van de keeper.
Hij weet het niet,het is simpelweg geen ajacied,zelfs geen trainer van de hollandse school.
Hij kan onze spelers gewoon niet vertellen hoe ze in een 433 moeten voetballen, hij is immers een kick and rush trainer, ok misschien een 442 trainer maar dan houdt het op.

Suarez bijvoorbeeld,een wereldvoetballer,hij heeft geen idee waar ie, wanneer moet lopen als rechtsbuiten.Hoe moet er samengewerkt moet worden met de rechtshalf, de back, de spits en de 10 of zelfs de voorstopper....Zou suarez dat niet kunnen?Zeker te weten van wel, alleen Jol weet het zelf niet dus kan hij Suarez ook niet uitleggen hoe een rechtsbuiten in een 433 hoort te bewegen.Kalk aan z'n schoenen van de zijlijn moet ie hebben.
En al weet ie wel goed te bewegen vaak staat er een middenvelder achter die z'n positionele taken ook niet kent en ook zijn samen werking met bijv de backs, voortsopper midmid en spits niet geod beheerst.
We missen echte Ajacieden die het 4-3-3 beheersen of die het later aangereikt hebben gekregen. Er zijn teveel mensen die niet weten hoe ze hun positie moeten invullen en Jol kan het ze helaas niet vertellen...

Het is een vicieuze cirkel die doorbroken kan worden door er een ajax man neer te zetten. Een coach die al sinds de dtjes 4-3-3 speelt en dat nu al jaren doceert...

Blind,boer,bergkamp,Co zelfs de jeugdtrainer van sc Geinburgia A1 of ikzelf, we zouden stuk voor stuk meer uit de groep én uit de individuele spelers halen dan die kick and rush hagenees van een Martin Jol. Waarom? We hebben het 4-3-3 met de paplepel naar binnen gegoten gekregen.
Hij heeft z'n licentie gekregen omdat ie 100 wedstrijden bij een bvo heeft gebald denk ik!

Met alle respect voor Jol, maar dit voetbal is eenvoudigweg Ajax onwaardig.
Bedankt Martin en succes verder!

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 5 december 2010 11:08:40).]
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

quote:HR
Van de film schreef:

(...) Jol is bezig met saneren en we zitten op een stijgende lijn. Daar zit nu even een dipje in, maar deze wedstrijd tegen nec was een incident.
HR
"Een stijgende lijn"?!

"De wedstrijd tegen NEC was een incident"?!

Hoe moet ik de recente waardeloze bagger- en kotspotjes tegen Willem II, Feijenoord, Utrecht, Excelsior, Den Haag, AZ, PSV, VVV hierin zien?

Er zit wel lijn in het spel en beleid, maar stijgend zijn ze allerminst!
Wel eens van een vrije val gehoord? Als er geen wind staat is dat de meest rechte lijn die je kunt hebben ...

DarkChild schreef:

(...) Er is geen enkel (voetbalgeraleteerd) argument om aan hem vast te houden
HR
En zo is het !!!

Ik verneem het graag als iemand een voorbeeld heeft van het tegendeel ... Wees gewaarschuwd, ik zet 'm voor schut hier!

fluwelen linker schreef:

(...) Hij maakt de hele club belachelijk (...)
HR
Heel juist opgemerkt! Want dat doet ie. Samen met Van den Boog.

De volgende stap is dat ze de club kapot maken. Met name Van den Boog heeft bevoegdheden waardoor hij met zijn tekortkomingen en onwetendheid de club de vernieling in helpt.
HR
HR

SuperSlavia
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 8 januari 2003

Niks aan de hand mensen. Schade tot de winter beperkt houden en dan weet El Capo di Tutti Capi wel weer die 10 miljoen uit VDB te troggelen, kopen we liefst 2 ervaren buitenspelers die hun carriere nieuw leven in willen blazen en zal Ajax schitteren als nooit tevoren. En mocht dat niet lukken dan ligt het niet aan de Grote Bolle Leider, want zijn voorganger mocht uitgeven wat hij wilde waardoor hij dat niet kon...

Ik heb serieus nog nauwelijks zo'n tactisch zwakke elftal gezien in Ajax 1(Wouters kwam er wel in de buurt). Ik heb Jol vorig jaar zijn elftal in sommige wedstrijden wel tactisch sterk neer zien zetten. Geen Ajax voetbal, wel effectief. Dit was echt een dieptepunt, ik heb Jol niet hoog zitten maar dit sloeg echt alles. Is hij alweer met een kruistoch bezig om versterkingen aan te trekken ten koste van Ajax? Ik maak me zo echt zorgen over de rest van het jaar, de enige wedstrijd van belang is Feyenoord maar op deze manier gaan we daarvoor al punten verspelen. En de meeste zorgen maak ik me over het zak geld wat waarschijnlijk toch wel over de toonbank gaat als Jol niet eruit gewipt is. Eindelijk een bestuur dat achter de trainer staat, of het nou dooit of vriest. Allemaal leuk en aardig, gooi het over een andere boeg na al die jaren. Maar op het verkeerde paard wedden kan je regelrecht de afgrond in helpen...
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Martin Jol is een schande voor alles waar het Ajax-voetbal ooit voor heeft gestaan.
HR
HR

Rui B Rode kaart: waarschuwing
Talent

Uit: Al Hoceima
Droomaankoop: Mounir El Hamdaoui
Reg.: 9 februari 2009

Martin Jol, wie kent hem niet..? Martin Jol, Martin Jol is een hele dikke ....!!
HR
HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 november 2003

Fier Koen schreef:

"Een stijgende lijn"?!

"De wedstrijd tegen NEC was een incident"?!

Hoe moet ik de recente waardeloze bagger- en kotspotjes tegen Willem II, Feijenoord, Utrecht, Excelsior, Den Haag, AZ, PSV, VVV hierin zien?

Er zit wel lijn in het spel en beleid, maar stijgend zijn ze allerminst!
Wel eens van een vrije val gehoord? Als er geen wind staat is dat de meest rechte lijn die je kunt hebben ...
HR
Vorig jaar hebben we ontzettend veel doelpunten gemaakt en heel weinig tegen gekregen en het aantal punten gehaald om kampioen te worden. Jol heeft binnen een jaar een vechtmachine gecreeerd en de CL gehaald. Daardoor is ajax weer hard op weg om financieel gezond te worden, zodat er later weer spelers gekocht kunnen worden die ajax omhoog stuwen. Saneren is the magic word. Er gaat ook veel te veel geld naar de jeugdopleiding. Die kun je wel afschaffen, je moet gewoon de juiste spelers kopen en daarmee ver komen in de CL, heb je veel meer aan. Maar ja, jol moet het doen met wat karige miljoenen.

Al die andere wedstrijden waren ook allemaal incidenten.

Vrije val, vrije val. Altijd weer van die grote woorden gebruiken. Jol is gewoon nog even zoekende met dit elftal en je kunt zien dat het spelen met buitenspelers uit deze tijd is. Helemaal wanneer ze vanuit de eigen jeugd komen. Ik vind dat we iemand uit qatar moeten benaderen die misschien wat miljoenen in ajax wil investeren.
HR
HR

Cafe Meerzicht
Veelbelovend talent

Reg.: 1 juni 2010

Het wordt tijd dat gelijk aan toen met Theo ten CAte, dat fantastische , cynische super grote spandoek wordt uitgerold in de arena met de tekst,

MARTIN, BEDANKT HET WAREN 2 FANTASTISCHE MOOIE JAREN!!!!!!!!
HR
HR

ThePostman
Internationale topspeler

Uit: Zaandijk
Reg.: 3 april 2006

8 minuten voor tijd je grootste talent inbrengen, in een niet goed draaiend elftal is gewoonweg belachelijk voor woorden.
Dat is bewust een talent kapot maken.
Het bestuur is op zoveel manieren gewaarschuwd dat er zoveel mankeert bij Ajax,maar durven geen van allen dit te erkennen.
Als er niet wordt ingegrepen dan zet deze vrije val zich voort.
Dit Ajax wordt steeds slechter en dat weet de tegenstander ook.Wij kunnen nu tegen elke tegenstander verliezen, en zoals eerder opgemerkt dit is veel slechter voetbal dan onder Marco van Basten.
Mijn hoop is nu gevestigd op nieuwe inpulsen van de ledenraad, die dingen in gang kunnen gaan zetten.En hopen dat R.v.d.Boog wordt vervolgd vanwege de TEG gebeuren,daarmee het balletje gaat rollen om uitgewassen te elimineren.
Dit seizoen kunnen wij als verloren beschouwen als er helemaal niks gaat gebeuren.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Van de film schreef:

(...)

Vorig jaar hebben we ontzettend veel doelpunten gemaakt en heel weinig tegen gekregen en het aantal punten gehaald om kampioen te worden. Jol heeft binnen een jaar een vechtmachine gecreeerd en de CL gehaald. Daardoor is ajax weer hard op weg om financieel gezond te worden, zodat er later weer spelers gekocht kunnen worden die ajax omhoog stuwen. Saneren is the magic word. Er gaat ook veel te veel geld naar de jeugdopleiding. Die kun je wel afschaffen, je moet gewoon de juiste spelers kopen en daarmee ver komen in de CL, heb je veel meer aan. Maar ja, jol moet het doen met wat karige miljoenen.

Al die andere wedstrijden waren ook allemaal incidenten.

Vrije val, vrije val. Altijd weer van die grote woorden gebruiken. Jol is gewoon nog even zoekende met dit elftal en je kunt zien dat het spelen met buitenspelers uit deze tijd is. Helemaal wanneer ze vanuit de eigen jeugd komen. Ik vind dat we iemand uit qatar moeten benaderen die misschien wat miljoenen in ajax wil investeren.
HR
Als je gewoon realistisch kijkt en je genuanceerde mening geeft ligt het aan de scheidsrechters, Cruijff en van Basten.
HR
HR

Meerkoet
Idool

Uit: Moraalridderend Holland
Vak: 402
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 december 2001

Beweging, loop patronen, combinaties, automatismen, inzet, passie, vroeg druk zetten, duels winnen, buitenspelers ondersteunen, 4-3-3, voetbal over de grond, veel doelkansen ......
Kortom daar staat/stond Ajax om bekend en al deze dingen ontbreken momenteel.
Ben al zo lang seizoenkaarthouder en ik heb er verschillende de laan uit gestuurd zien worden voor minder.
Deze opstelling sloeg helemaal nergens op.
Wie zet Mounir u op 10.
Mounir heeft meer balverlies als de rest van het zooitje bij elkaar en heeft een actieradius van 0.
Je kon op je vingers natellen dat we op het middenveld compleet uit balans zouden raken.
Maar komt vanzelf goed, Jol haalt de kerst niet.
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Reg.: 10 augustus 2007

Waarom heeft Jol nooit geen zelfkritiek en legt de schuld eens een keer bij zichzelf neer door te zeggen dat hij ze niet aan het voetballen en er geen systeem in krijgt?

Waarom maakt hij zichzelf belachelijk door zulke antwoorden te geven en/of mág hij zulke antwoorden geven!

Waarom mag hij Ajax kapot maken.......

Dit doet me pijn....écht zéér veel pijn hoe hij Ajax de afgrond in mag laten glijden!

Jol.....wees eens een echte vent, kijk eens in de spiegel en nodig het bestuur aub ook uit!
HRHR
HR

Legende

Jolly schreef:

Waarom heeft Jol nooit geen zelfkritiek en legt de schuld eens een keer bij zichzelf neer door te zeggen dat hij ze niet aan het voetballen en er geen systeem in krijgt?

Waarom maakt hij zichzelf belachelijk door zulke antwoorden te geven en/of mág hij zulke antwoorden geven!

Waarom mag hij Ajax kapot maken.......

Dit doet me pijn....écht zéér veel pijn hoe hij Ajax de afgrond in mag laten glijden!

Jol.....wees eens een echte vent, kijk eens in de spiegel en nodig het bestuur aub ook uit!
HR
Maar NEC is ook niet voor de poes hoor.

[Dit bericht is veranderd door wat zeg je nu? (op 5 december 2010 10:32:28).]
HR
HR

Vermeers
Vedette

Reg.: 2 februari 2008

Als er na 1,5 jaar nog steeds geen lijn in je spel zit doe je echt iets verkeerd. Ik heb de komst van Jol altijd toegejuicht, maar de chemie lijkt weg en hij is zelf niet in staat om er een goede voetballend elftal te maken. Eigenlijk voetbalden we alleen in zijn 1e half jaar. Zelfs de reeks van 15 wedstrijd op rij winst was het voetbal niet groots.

Ondanks dat Jol te maken heeft met weinig investeringen vind ik toch dat hij veelste weinig groei in deze groep heeft gebracht. Misschien dat het tij nog is te keren met een nieuwe trainer. Maar ik ben bang voor weer geen ster :\( .
HR
HR

J2L
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Bas Dost
Reg.: 22 oktober 2006

Jol is zelf ook uit op een breuk. Blijven zeuren over miljoenen voor vleugelspelers, en dan iedere week herhalen zodat de directie m zat wordt.
HR
HR

Teaser
Legende

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004

Even voorop gesteld dat het me net zoveel intresseerd wat er met Jol gebeurt als met Feyenoord bijv. helemaal niets dus, voor we weer de pro en anti pagina's voorbij zien schieten. Maar zie wel wat vergelijkbare posts voorbij komen dus gebruik ik deze even.

fluwelen linker schreef:

De regelrechte kaakslag voor de Ajaxsupporter. Tussen de regels lees je dus dat Jol om de supporters te "plezieren" een paar jonge jeugdspelers bij de selectie heeft gehaald, ze meteen voor de leeuwen gooit in een fase dat Ajax toch al zo lekker draait om dan meteen, over de rug van de supporters en die jonge talentjes, z'n punt te maken. Want die jongens moeten er natuurlijk meteen staan in een systeem waar je niet op traint, hè Martin?

Wat een schoft is het! Hij maakt de hele club belachelijk en erger nog: hij maakt die jonge talentjes kapot door zo te doen.
HR
Er is een stroming "bij" Ajax die daar al maanden lang mee bezig is. Een stroming die roept dat er geen fatsoenlijke buitenspelers en spitsen opgeleid worden. Een stroming die zegt dat het voetbal slecht nee treurig is en alles op de schop moet. Een stroming waar heel Ajax maar ook voetballend Nederland naar kijkt en luistert en als het even mee zit natuurlijk ook de machthebbers worden van de wederopstanding? Denk je dat die geluiden de spelers niet bereiken en van grotere impact zullen zijn? ook op de tribunes?

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 5 december 2010 10:40:00).]
HR
HR

haassie
Vedette

Reg.: 9 juni 2009

HIJ HEEFT STEEDS WEER WAT ANDERS,GROOTSTE PROBLEEM LIGT OP HET MIDDENVELD.
HR
HR

Legende

Teaser schreef:

Even voorop gesteld dat het me net zoveel intresseerd wat er met Jol gebeurt als met Feyenoord bijv. helemaal niets dus, voor we weer de pro en anti pagina's voorbij zien schieten. Maar zie wel wat vergelijkbare posts voorbij komen dus gebruik ik deze even.

(...)

Er is een stroming "bij" Ajax die daar al maanden lang mee bezig is. Een stroming die roept dat er geen fatsoenlijke buitenspelers en spitsen opgeleid worden. Een stroming die zegt dat het voetbal slecht nee treurig is en alles op de schop moet. Een stroming waar heel Ajax maar ook voetballend Nederland naar kijkt en luistert en als het even mee zit natuurlijk ook de machthebbers worden van de wederopstanding? Denk je dat die geluiden hen niet bereikt en van grotere impact zullen zijn?
HR
Precies, het ligt niet aan Jol, het ligt aan de anderen.
HR
HR

Teaser
Legende

wat zeg je nu? schreef:

Precies, het ligt niet aan Jol, het ligt aan de anderen.
HR
Lees je wel wat er staat? Er wordt gezegd dat Jol talenten kapot maakt door wat hij zegt "je kan ook met buitenspelers punten verliezen". Vergelijk dat eens met de teksten die er al vele maanden de rondte doen... zoals er woren geen fatsoenlijke buitenspelers opgeleid.... woorden vanuit de stroming van de grootheid zelf.

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 5 december 2010 10:44:45).]
HR
HR

Jolly
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Reg.: 10 augustus 2007

fluwelen linker schreef:

De regelrechte kaakslag voor de Ajaxsupporter. Tussen de regels lees je dus dat Jol om de supporters te "plezieren" een paar jonge jeugdspelers bij de selectie heeft gehaald, ze meteen voor de leeuwen gooit in een fase dat Ajax toch al zo lekker draait om dan meteen, over de rug van de supporters en die jonge talentjes, z'n punt te maken. Want die jongens moeten er natuurlijk meteen staan in een systeem waar je niet op traint, hè Martin?

Wat een schoft is het! Hij maakt de hele club belachelijk en erger nog: hij maakt die jonge talentjes kapot door zo te doen.

Dat idee had ik gisteren namelijk ook toen ik las dat Zeegelaar bij de selectie gehaald was en Ozbiliz in de basis starte..........om aan te tonen van: "Zie je wel"..........ongeloofelijk wat een eikel.
HR
HR

Legende

Teaser schreef:

(...)

Lees je wel wat er staat? Er wordt gezegd dat Jol talenten kapot maakt door wat hij zegt "je kan ook met buitenspelers punten verliezen". Vergelijk dat eens met de teksten die er al vele maanden de rondte doen... zoals er woren geen fatsoenlijke buitenspelers opgeleid....
HR
Dat zeg ik, het ligt aan anderen.
HR
HR

Teaser
Legende

wat zeg je nu? schreef:

HR
Het gaat niet om Jol maar om wat de speler zou kunnen gaan denken nav teksten zoals Fluwelen linker het omschreef als "hij maakt die jonge talentjes kapot door zo te doen".

Of voel je je in je krui[f]s getast als het over vergelijkbare teksten met grotere impact van de andere kant gaat.... anders volg ik het niet.

[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 5 december 2010 10:54:19).]
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

Vermeers schreef:

Als er na 1,5 jaar nog steeds geen lijn in je spel zit doe je echt iets verkeerd. Ik heb de komst van Jol altijd toegejuicht, maar de chemie lijkt weg en hij is zelf niet in staat om er een goede voetballend elftal te maken. Eigenlijk voetbalden we alleen in zijn 1e half jaar. Zelfs de reeks van 15 wedstrijd op rij winst was het voetbal niet groots.
HR
Jol heeft bewezen een betere versie van Frans Korver of Frits Korbach te zijn. Het is leuk om hem binnen 1 seizoen resultaten te laten halen, maar hij is totaal geen opbouw trainer. Meer een interim manager. Het is achteraf gezien zeer spijtig (voor alle partijen) dat Jol niet vertrok afgelopen zomer.

Het gevloek op Jol is begrijpelijk, maar ik wilde dat ik kon zeggen dat het slechts aan Jol lag. Helaas is niets minder waar, gezien de aantallen trainers die er niks van hebben gebakken afgelopen 10 jaar. Alleen Koetje heeft zijn doelstelling gehaald. 1 trainer maar. Dan zit er ook iets mis bij je organisatie.

Een vertrek van Jol zal op korte termijn weinig uitmaken. Daarvoor hoef je hem ook niet weg te sturen.
Denk dat het tijd wordt dat Frank de Boer en Danny Blind het seizoen afmaken. Als ze er ook niets van bakken met zijn tweeen, dan weten we het in ieder geval. Dan kunnen ze rustig op zoek naar een nieuwe hoofdcoach van de zomer. Het seizoen is toch al verloren.

Laat ze maar veel jeugdspelers een kans geven. Slechter dan dit wordt het niet en er is geen geld voor versterking. We hebben nog wat oudere spelers i.t.t. Feyenoord, die voor de camera kunnen vertellen hoe slechts het allemaal was. Dus voor cannibalisering van de jeugd ben ik niet bang.
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

wat zeg je nu? schreef:

(...)

HR
Tuurlijk heeft hij gelijk als hij vind dat Ozbilic en Zeegelaar tekort komen, dat vind ik ook.
Maar als hij nou is begint met Sulejmani, die een aardige actie, snelheid en voorzet heeft, duidelijk te maken dat hij linksbuiten moet staan, aan de zijlijn, en voorzetten moet geven.
Daar ben je als coach toch voor?
Maar hij speelt geen 4-3-3, met diepe buitenspelers, nee ze spelen hangend links en rechts.
Dat kan je hem allemaal aanrekenen, net zoals dat hij anderhalve week geleden zegt dat hij geen buitenspelers heeft en dat er vanuit de jeugd ook nog niks doorkomt en nu doodleuk weer 2 jeugdspelers opstelt.
Zulke dingen moet je dan niet zeggen, ookal zijn ze niet goed genoeg.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 90,5% dat Bayern München wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!