Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 21:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 52 »

HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 29 december 2005

quote:HR
wat zeg je nu? schreef:

(...)

Hij laat ze ook niet 6 wedstrijden staan, dan lukt het nooit.
HR
Daar heb je ook gelijk in, maar ik heb het dan ook over 1 belangrijke oorzaak. Er zijn uiteraard meerdere.
HR
HR

nautilus
International

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 januari 2010

Ik ben normaal gesproken niet de meest pessimistische maar ik zie het volgende scenario steeds waarschijnlijker worden:

- keihard verliezen bij Milan terwijl Auxerre een punt pakt in Madrid -> Europees uitgeschakeld
- verliezen bij Vitesse en gelijk tegen Feyenoord -> definitief afhaken in de eredivisie
- thuis verliezen van AZ -> uitgeschakeld in de beker

Dit overleeft toch geen enkele coach? Ik heb nooit het hoofd van Jol geeist - ben het eens met de posters die wijzen op de chaos die trainerswisselingen hebben gebracht - maar dit gaat gewoon niet meer. Er is totaal geen chemie en vertrouwen meer.

Beste scenario zou zijn met veel geluk nog resultaten te halen tot de winterstop en dan op elegante wijze (West Ham?) van Jol af te geraken.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

Madrid30 schreef:

"Twente heeft dit jaar 9 punten minder dan vorig jaar, wij hebben maar 4 punten minder dan vorig jaar" :D
HR
Dat is niet eens waar. Halverwege het seizoen had Ajax 6 punten meer.Ajax heeft nu al 2 verliespunten meer als het hele afgelopen seizoen. En die andere 4 waren van de 2de seizoenshelft tegen NAC en Feyenoord. Waarbij Nac de 18de wedstrijd was en nu na de winterstop gespeelt werd, terwijl normaal als 18de voor de wintersop. Twente heeft misschien hakverwege het seizoen 9 punten minder, maar ze kunnen nog altijd meer punten halen als dat ze het afgelopen seizsoen hebben gehaald.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

aj10ax schreef:

jol is het spoor helemaal bijster en ik ook wat dit Ajax betreft.Tsjonge wat hemeltergend slecht! :\(
HR
Jol, the down player pur sang is het spoor niet bijster...hij minacht Ajax gewoon

Sneer uitdelen naar vleugelspel

Sneer uitdelen naar positiespel

Wijzen op het verleden ("onze inhaalrace vorig jaar vond plaats toen we NOG verder achterstonden";)

Martin, ga weg, neem Cock en Danny Blind mee (laat Daley achter)

Je pas niet bij ons, want je bent een echte prutser

(Hoe komt het dat er zo weinig in programma's als VI/Studio Voetbal op het falen van Jol wordt gewezen? Goed, er wordt soms over het zeurderige gedram van 'meer, meer, aankopen' bericht, maar eigenlijk nooit over het positiespel, het VAKMANSCHAP van de zogenaamde toptrainer Jol...wat hadden we jou aan Fulham moeten schenken Martin, niet voor jouw banksaldo, maar voor ons welzijn)
HR
HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007

nautilus schreef:

Ik ben normaal gesproken niet de meest pessimistische maar ik zie het volgende scenario steeds waarschijnlijker worden:

- keihard verliezen bij Milan terwijl Auxerre een punt pakt in Madrid -> Europees uitgeschakeld
- verliezen bij Vitesse en gelijk tegen Feyenoord -> definitief afhaken in de eredivisie
- thuis verliezen van AZ -> uitgeschakeld in de beker

Dit overleeft toch geen enkele coach? Ik heb nooit het hoofd van Jol geeist - ben het eens met de posters die wijzen op de chaos die trainerswisselingen hebben gebracht - maar dit gaat gewoon niet meer. Er is totaal geen chemie en vertrouwen meer.

Beste scenario zou zijn met veel geluk nog resultaten te halen tot de winterstop en dan op elegante wijze (West Ham?) van Jol af te geraken.
HR
Van dat 1e scenario ben ik vrij zeker eigenlijk.
HR
HR

Fier Koen
Legende

Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003

Madrid30 schreef:

"Twente heeft dit jaar 9 punten minder dan vorig jaar, wij hebben maar 4 punten minder dan vorig jaar" :D
HR
Ja, Philip Kooke had meteen met de reactie moeten komen: ,,En dat was al een schande verleden jaar. Het gaat dus alleen maar slechter Jol! Je maakt het elftal niet beter."
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004

We blijven in herhaling vallen: hoe lang moeten wij Jol nog verdragen? Het geduld van de Ajaxsupporters wordt nu toch wel héél erg op de proef gesteld.

Als ik op de onverschillige reactie van Vertonghen afga, zijn we er bijna vanaf. Het kan toch niet anders dan dat de spelers het nu ook beu zijn, al dat toevalsvoetbal zonder visie.
HR
HR

Rivelinho
Bankzitter

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 juli 2002

Jol zoekt allemaal excuses voor elk puntverlies; maar geef dan verdomme toe dat je zelf het verkeerd aanpakt; geen vast systeem, laat staan druk zetten en aanvallend spelen; spelers die met angst in de benen de wedstrijd ingaan.

Dat zelfs nec het betere van het spel had; het einde van dit drama seizoen is niet in zicht. En dan die reactie van Jol na de wedstrijd. Goh, wanneer zou ie wakker worden dat het zo niet langer kan doorgaan ???
Wellicht dat Cruijff voor de ommekeer kan zorgen; voor de rest zie ik het pessimistisch in voor dit seizoen en seizoenen erna.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Fier Koen schreef:

(...)

Ja, Philip Kooke had meteen met de reactie moeten komen: ,,En dat was al een schande verleden jaar. Het gaat dus alleen maar slechter Jol! Je maakt het elftal niet beter."
HR
Ik was ook lang een Jol-adept en een tegenstander van het ontslaan van trainer nummer zoveel

Maar ja, we kunnen er niet meer omheen dat, Jol niet bij ons past, Jol geen spelers beter maakt, Jol een korte termijn trainer is, Jol maar wat lult in de media (zonder dat die er kritisch tegen ingaan)

Sorry LeTiss, je hebt het mis, Jol heeft het niet, geen visie, geen vastigheid, geen overtuigingskracht.

Er is geen enkel (voetbalgeraleteerd) argument om aan hem vast te houden
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

DarkChild schreef:

Ik was ook lang een Jol-adept en een tegenstander van het ontslaan van trainer nummer zoveel

Maar ja, we kunnen er niet meer omheen dat, Jol niet bij ons past, Jol geen spelers beter maakt, Jol een korte termijn trainer is, Jol maar wat lult in de media (zonder dat die er kritisch tegen ingaan)

Sorry LeTiss, je hebt het mis, Jol heeft het niet, geen visie, geen vastigheid, geen overtuigingskracht.

Er is geen enkel (voetbalgeraleteerd) argument om aan hem vast te houden
HR
Hoho, laten we wel wezen. Jol kan het wel, maar, in mindere mate, cruijff en, in meerdere mate, van basten hebben voor deze situatie gezorgd natuurlijk. Jol is bezig met saneren en we zitten op een stijgende lijn. Daar zit nu even een dipje in, maar deze wedstrijd tegen nec was een incident.
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Fier Koen schreef:

(...)

HR
Juist. Als je er als coach bij Ajax zo'n klotezooi van maakt moet je ook uit kunnen leggen aan journalisten. Maar dan moeten diezelfde journalisten idd wel durven doorvragen. Altijd maar die standaard vragen. Dan kan je het hoe en waarom natuurlijk nooit helemaal achterhalen.

Vragen aan Jol:

1 ) Waarom zegt u dat u geen buitenspelers hebt om vervolgens plotseling zowel Ozbiliz als Zeegelaar ( duidelijke buitenspelers ) bij de selectie te halen en hen niet diep genoeg te laten staan?

2 ) Wordt er uberhaupt op positiespel getraind? In wedstrijden is daar niets van terug te zien. Of denkt u dat dat alleen kan met spelers van het kaliber Barcelona?

3 ) Waarom zegt u dat de supporters hebben kunnen zien dat er met buitenspelers ook niet zomaar te winnen valt? Hoe kan dat werken als ze zowiezo niet goed worden gepositioneerd?

4 ) Ajax speelt zélfs in eigen stadion op de counter. Tegenstanders zijn de betere ploeg of iig minstens gelijkwaardig. Verontrust u dat niet?
HR
HR

HsvHoek
Lid 2de elftal

Reg.: 4 maart 2007

Ik hoop dat er morgen in de krant staat dat Jol ontslagen is want hij heeft echt geen idee meer hoe hij hier iets van moet maken en dan is er maar 1 oplossing mogelijk. Begin me ook steeds meer te ergeren aan Jol, hij staat er na elke wedstrijd bij als een zak hooi, en verzint altijd weer nieuwe smoesjes.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Van de film schreef:

(...)

Hoho, laten we wel wezen. Jol kan het wel, maar, in mindere mate, cruijff en, in meerdere mate, van basten hebben voor deze situatie gezorgd natuurlijk. Jol is bezig met saneren en we zitten op een stijgende lijn. Daar zit nu even een dipje in, maar deze wedstrijd tegen nec was een incident.
HR
Jouw sarcasme/ontkennings pil is best sterk ;)

(ik wil die ook wel, natuurlijk :D))

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 4 december 2010 23:48:14).]
HRHR
HR

HsvHoek
Lid 2de elftal

Van de film schreef:

(...)

HR
Ben toch wel benieuwd welk spul jij slikt maar het moet sterk spul zijn dat kan niet anders, wat voor een onzin loop jij hier nu weer te verkondigen? :D :D
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

HsvHoek schreef:

(...)

Ben toch wel benieuwd welk spul jij slikt maar het moet sterk spul zijn dat kan niet anders, wat voor een onzin loop jij hier nu weer te verkondigen? :D :D
HR
En dan drukt hij zich nog voorzichtig uit vandaag. ;)
HR
HR

Lebawski
Regelmatige invaller

Reg.: 23 augustus 2009

Hoe lang mag deze mongool nog doorkloten ?
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

Van de film schreef:

(...)

HR
En er is ook eindelijk rust en duidelijkheid in de organisatie, niemand kan een ander wegsturen en niemand buiten het netwerk van Jol komt de organisatie binnen.
HR
HR

HsvHoek
Lid 2de elftal

fluwelen linker schreef:

(...)

En dan drukt hij zich nog voorzichtig uit vandaag. ;)
HR
Dat zal best maar ik vond dit al een absurde reactie, het kan dus nog gekker?
HR
HR

Bramsterdam
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 4 september 2004

Van de Boog heeft al aangegeven dat hij Jol niet gaan ontslaan. Als ze zo doorprutsen dan wordt de situatie onhoudbaar en kunnen ze allebei hun biezen pakken. Dan mag Cruijff het laten zien, want veel slechter dan de afgelopen 15 jaar kan het toch niet gaaan
HR
HR

Jose Mourinho
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Jol heeft het bij mij voor elkaar gekregen dat het me niet meer boeit hoeveel Ajax staat als ik op een verjaardag ben...

Komt allemaal door het slappe voetbalm van spelers met een inzet van niets en dan zo een dikke pad die de coach is..

Treurig dat dit Ajax is...

Jol zal idd Ajax nooit verlaten, hadden ze die bolle maar op laten tyften naar londen en de boel daar kunnen verzieken.
HR
HR

fluwelen linker
Moderator

Nu ik hier zo een beetje heb teruggelezen, valt vooral volgende reactie van Jol mij op...

"wanneer je speelt met vleugels wil dat niet zeggen dat je ook wint, dat zien de mensen nu ook"
HR
De regelrechte kaakslag voor de Ajaxsupporter. Tussen de regels lees je dus dat Jol om de supporters te "plezieren" een paar jonge jeugdspelers bij de selectie heeft gehaald, ze meteen voor de leeuwen gooit in een fase dat Ajax toch al zo lekker draait om dan meteen, over de rug van de supporters en die jonge talentjes, z'n punt te maken.
Want die jongens moeten er natuurlijk meteen staan in een systeem waar je niet op traint, hè Martin?
Wat een schoft is het! Hij maakt de hele club belachelijk en erger nog: hij maakt die jonge talentjes kapot door zo te doen.
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Administrator

fluwelen linker schreef:

Nu ik hier zo een beetje heb teruggelezen, valt vooral volgende reactie van Jol mij op...

(...)

De regelrechte kaakslag voor de Ajaxsupporter. Tussen de regels lees je dus dat Jol om de supporters te "plezieren" een paar jonge jeugdspelers bij de selectie heeft gehaald, ze meteen voor de leeuwen gooit in een fase dat Ajax toch al zo lekker draait om dan meteen, over de rug van de supporters en die jonge talentjes, z'n punt te maken.
Want die jongens moeten er natuurlijk meteen staan in een systeem waar je niet op traint, hè Martin?
Wat een schoft is het! Hij maakt de hele club belachelijk en erger nog: hij maakt die jonge talentjes kapot door zo te doen.
HR
Als de buitenspelers dan ten minste nog als buitenspeler zouden spelen, had hij misschien een heel klein puntje. (Dan nog is het de supporters belachelijk maken en de talenten kapot maken om maar je gelijk te krijgen.) Nu staan ze op papier als buitenspeler, maar in werkelijkheid zijn het de buitenste middenvelders in een 4-4-2 systeem. Niet eens het Engelse systeem met wingers, maar een systeem met 4 middenvelders op een rij, alsof er het spelletje 4 op een rij wordt gespeelt in plaats van het beoefenen van (prof)voetbal.
HR
HR

cruijfje
Basisspeler

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 oktober 2007

Voor hij zoiets zegt moet zou hij ook misschien eerst eens overwegen om met een systeem te spelen waar vleugels in thuis horen ipv. 442 met een vleugel speler opgesteld op de Rm en Lm positie.

Met daarnaast totaal geen normale links and rechts mid die de vleugels ook maar op enige manier ondersteunen voetballend gezien, laat staan ook maar een beetje inzicht in positie spel om de bal daar op een behoorlijke manier te brengen.

Hij laat een paar jonkies maar wat doen en dan na afloop gelijk halen want "zij hebben het ook niet gebracht"

Edit: Zoals mijn voorganger al aangeeft

[Dit bericht is veranderd door cruijfje (op 5 december 2010 00:28:00).]
HR
HR

Florian Jozefzoon
Vedette

Vak: 425
Reg.: 17 november 2005

Lebawski schreef:

Hoe lang mag deze mongool nog doorkloten ?
HR
Zo lang hij er zelf niet de hand doek in de ring gooi, bestuur weet zelf als het hem onstlaat dat het zich zelf ook ter discussie stelt, zo ziek is ajax.
Maar weees gerust er is volgens Rickkie geen crisis. :denk :\(
HR
HR
Ongelooflijk, maand geleden had ik nooit gedacht dat ik Jol eruit zou willen hebben. Maar waar zit ik ook naar te kijken. Uitgeblust elftal, geen zin, geen lijn in het spel, uberhaupt geen tactiek, een trainer die het allemaal wel best vindt, gokken op een inhaalrace in het vervolg van het seizoen, gokken dus op het scenario van vorig seizoen.

Met dit voetbal ga je de Europa League never nooit halen, laat staan meer. Het is over Martin.

Zo jammer dat ik het geflirt met Fulham nooit serieus heb genomen. Van den Boog had zeker beter moeten inschatten, als een trainer niet meer wil, moet je hem laten gaan..
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 52 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat Ajax wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!