Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 51 »
Mijn club AFC Ajax
Moderator
Uit: Ergens op de wereld
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 29 december 2005
quote:Daar heb je ook gelijk in, maar ik heb het dan ook over 1 belangrijke oorzaak. Er zijn uiteraard meerdere.
wat zeg je nu? schreef:
(...)
Hij laat ze ook niet 6 wedstrijden staan, dan lukt het nooit.
nautilus
International
Uit: Amsterdam
Reg.: 31 januari 2010
Mijn club AFC Ajax
Moderator
quote:Dat is niet eens waar. Halverwege het seizoen had Ajax 6 punten meer.Ajax heeft nu al 2 verliespunten meer als het hele afgelopen seizoen. En die andere 4 waren van de 2de seizoenshelft tegen NAC en Feyenoord. Waarbij Nac de 18de wedstrijd was en nu na de winterstop gespeelt werd, terwijl normaal als 18de voor de wintersop. Twente heeft misschien hakverwege het seizoen 9 punten minder, maar ze kunnen nog altijd meer punten halen als dat ze het afgelopen seizsoen hebben gehaald.
Madrid30 schreef:
"Twente heeft dit jaar 9 punten minder dan vorig jaar, wij hebben maar 4 punten minder dan vorig jaar"
DarkChild
Moderator
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002
quote:Jol, the down player pur sang is het spoor niet bijster...hij minacht Ajax gewoon
aj10ax schreef:
jol is het spoor helemaal bijster en ik ook wat dit Ajax betreft.Tsjonge wat hemeltergend slecht!
lars91
International
Uit: Brunssum
Reg.: 8 mei 2007
quote:Van dat 1e scenario ben ik vrij zeker eigenlijk.
nautilus schreef:
Ik ben normaal gesproken niet de meest pessimistische maar ik zie het volgende scenario steeds waarschijnlijker worden:
- keihard verliezen bij Milan terwijl Auxerre een punt pakt in Madrid -> Europees uitgeschakeld
- verliezen bij Vitesse en gelijk tegen Feyenoord -> definitief afhaken in de eredivisie
- thuis verliezen van AZ -> uitgeschakeld in de beker
Dit overleeft toch geen enkele coach? Ik heb nooit het hoofd van Jol geeist - ben het eens met de posters die wijzen op de chaos die trainerswisselingen hebben gebracht - maar dit gaat gewoon niet meer. Er is totaal geen chemie en vertrouwen meer.
Beste scenario zou zijn met veel geluk nog resultaten te halen tot de winterstop en dan op elegante wijze (West Ham?) van Jol af te geraken.
Fier Koen
Icoon
Uit: -
Vak: 402
Reg.: 11 juni 2003
quote:Ja, Philip Kooke had meteen met de reactie moeten komen: ,,En dat was al een schande verleden jaar. Het gaat dus alleen maar slechter Jol! Je maakt het elftal niet beter."
Madrid30 schreef:
"Twente heeft dit jaar 9 punten minder dan vorig jaar, wij hebben maar 4 punten minder dan vorig jaar"
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
Rivelinho
Lid 2de elftal
Uit: Rotterdam
Reg.: 20 juli 2002
DarkChild
Moderator
quote:Ik was ook lang een Jol-adept en een tegenstander van het ontslaan van trainer nummer zoveel
Fier Koen schreef:
(...)
Ja, Philip Kooke had meteen met de reactie moeten komen: ,,En dat was al een schande verleden jaar. Het gaat dus alleen maar slechter Jol! Je maakt het elftal niet beter."
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Hoho, laten we wel wezen. Jol kan het wel, maar, in mindere mate, cruijff en, in meerdere mate, van basten hebben voor deze situatie gezorgd natuurlijk. Jol is bezig met saneren en we zitten op een stijgende lijn. Daar zit nu even een dipje in, maar deze wedstrijd tegen nec was een incident.
DarkChild schreef:
Ik was ook lang een Jol-adept en een tegenstander van het ontslaan van trainer nummer zoveel
Maar ja, we kunnen er niet meer omheen dat, Jol niet bij ons past, Jol geen spelers beter maakt, Jol een korte termijn trainer is, Jol maar wat lult in de media (zonder dat die er kritisch tegen ingaan)
Sorry LeTiss, je hebt het mis, Jol heeft het niet, geen visie, geen vastigheid, geen overtuigingskracht.
Er is geen enkel (voetbalgeraleteerd) argument om aan hem vast te houden
Kluivert_beste_9_ooit
Internationale topspeler
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Vak: -
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:Juist. Als je er als coach bij Ajax zo'n klotezooi van maakt moet je ook uit kunnen leggen aan journalisten. Maar dan moeten diezelfde journalisten idd wel durven doorvragen. Altijd maar die standaard vragen. Dan kan je het hoe en waarom natuurlijk nooit helemaal achterhalen.
Fier Koen schreef:
(...)
Ja, Philip Kooke had meteen met de reactie moeten komen: ,,En dat was al een schande verleden jaar. Het gaat dus alleen maar slechter Jol! Je maakt het elftal niet beter."
HsvHoek
Veelbelovend talent
Reg.: 4 maart 2007
DarkChild
Moderator
quote:Jouw sarcasme/ontkennings pil is best sterk
Van de film schreef:
(...)
Hoho, laten we wel wezen. Jol kan het wel, maar, in mindere mate, cruijff en, in meerdere mate, van basten hebben voor deze situatie gezorgd natuurlijk. Jol is bezig met saneren en we zitten op een stijgende lijn. Daar zit nu even een dipje in, maar deze wedstrijd tegen nec was een incident.
HsvHoek
Veelbelovend talent
quote:Ben toch wel benieuwd welk spul jij slikt maar het moet sterk spul zijn dat kan niet anders, wat voor een onzin loop jij hier nu weer te verkondigen?
Van de film schreef:
(...)
Hoho, laten we wel wezen. Jol kan het wel, maar, in mindere mate, cruijff en, in meerdere mate, van basten hebben voor deze situatie gezorgd natuurlijk. Jol is bezig met saneren en we zitten op een stijgende lijn. Daar zit nu even een dipje in, maar deze wedstrijd tegen nec was een incident.
fluwelen linker
Moderator
quote:En dan drukt hij zich nog voorzichtig uit vandaag.
HsvHoek schreef:
(...)
Ben toch wel benieuwd welk spul jij slikt maar het moet sterk spul zijn dat kan niet anders, wat voor een onzin loop jij hier nu weer te verkondigen?![]()
Lebawski
Regelmatige invaller
Reg.: 23 augustus 2009
Madrid30
Bankzitter
Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007
quote:En er is ook eindelijk rust en duidelijkheid in de organisatie, niemand kan een ander wegsturen en niemand buiten het netwerk van Jol komt de organisatie binnen.
Van de film schreef:
(...)
HsvHoek
Veelbelovend talent
quote:Dat zal best maar ik vond dit al een absurde reactie, het kan dus nog gekker?
fluwelen linker schreef:
(...)
En dan drukt hij zich nog voorzichtig uit vandaag.
Bramsterdam
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 4 september 2004
Jose Mourinho
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
fluwelen linker
Moderator
quote:De regelrechte kaakslag voor de Ajaxsupporter. Tussen de regels lees je dus dat Jol om de supporters te "plezieren" een paar jonge jeugdspelers bij de selectie heeft gehaald, ze meteen voor de leeuwen gooit in een fase dat Ajax toch al zo lekker draait om dan meteen, over de rug van de supporters en die jonge talentjes, z'n punt te maken.
"wanneer je speelt met vleugels wil dat niet zeggen dat je ook wint, dat zien de mensen nu ook"
Mijn club AFC Ajax
Moderator
quote:Als de buitenspelers dan ten minste nog als buitenspeler zouden spelen, had hij misschien een heel klein puntje. (Dan nog is het de supporters belachelijk maken en de talenten kapot maken om maar je gelijk te krijgen.) Nu staan ze op papier als buitenspeler, maar in werkelijkheid zijn het de buitenste middenvelders in een 4-4-2 systeem. Niet eens het Engelse systeem met wingers, maar een systeem met 4 middenvelders op een rij, alsof er het spelletje 4 op een rij wordt gespeelt in plaats van het beoefenen van (prof)voetbal.
fluwelen linker schreef:
Nu ik hier zo een beetje heb teruggelezen, valt vooral volgende reactie van Jol mij op...
(...)
De regelrechte kaakslag voor de Ajaxsupporter. Tussen de regels lees je dus dat Jol om de supporters te "plezieren" een paar jonge jeugdspelers bij de selectie heeft gehaald, ze meteen voor de leeuwen gooit in een fase dat Ajax toch al zo lekker draait om dan meteen, over de rug van de supporters en die jonge talentjes, z'n punt te maken.
Want die jongens moeten er natuurlijk meteen staan in een systeem waar je niet op traint, hè Martin?
Wat een schoft is het! Hij maakt de hele club belachelijk en erger nog: hij maakt die jonge talentjes kapot door zo te doen.
cruijfje
Basisspeler
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 8 oktober 2007
Florian Jozefzoon
Vedette
Vak: 425
Reg.: 17 november 2005
quote:Zo lang hij er zelf niet de hand doek in de ring gooi, bestuur weet zelf als het hem onstlaat dat het zich zelf ook ter discussie stelt, zo ziek is ajax.
Lebawski schreef:
Hoe lang mag deze mongool nog doorkloten ?
Gallery Play
Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel
Droomaankoop: Abe Lenstra
Reg.: 30 oktober 2008
Deze topic is open en bestaat uit 51 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Martin Jol [deel 8]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.